Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pokial viem pocitadlo motohodin ide priamo na zapalovanie kostra- sviecka tak neviem ako ide natocit 45 -80 min ...asi vypinas zapalovanie pocas jazdy jedine tak :D :D
Takhle se počítají mth na starých zetorech. Na většině nových stroju je mth prostě hodina provozu stroje. U motorek taky, na žádné jmenovité otáčky se nehraje.
Skalik, no to som zrejme prehnal, ale mth sa natočí za hodinu pri menovitých otáčkach. Tak ak je motor možné točiť vyššie, tak za časovú hodinu sa natočí viac ako 1 mth. Takže ak teoreticky nejaký motor môže točiť o 25% viac, ako je nominál, tak by to šlo. Neviem, či crosové stroje majú nejaké prevýšenie otáčok, traktory majú bežne povolené 10% Aj keď si neviem predstaviť situáciu, kde by sa dalo hodinu držať crosový motor v maximálnych otáčkach. Možno v tých prerábkach na okruhy?
Koštebuch, narozdiel od teba som nezjedol šalamúnovo hovno, tak som sa opýtal. A predstav si, že mth sa nemusí a spravidla ani nenatočí za hodinu, môže to trvať kľudne 45, ale aj 80 minút.
Mart, ďakujem.
Neverím že treba meniť piest po 60mth. Je to len také "alibisticke" od výrobcu.
Na gase som raz menil po 140mh a nič s ním nebolo. A to často som jazdil v piesku a motokros.
Ale dbám na filter a kvalitný olej.
2Sojkin... X-triner přívěru má, je to jen velmi lehce(hlavně výfukem, nastavením přívěry a mapou předstihu) "uklidněný a uhlazený" motor RR300
V kostce, sem ty mota srovnával tady: //www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=254509#p254509
Buď jsem špatně četl, nebo autor článku neuvedl, zda motor má přívěru nebo ne ?
Jinak na Freeridu 250 jsem měl tu čest a byl sem spokojen, až sem přemýšlel o prodeji ostré a koupit něco takého, ale na to je ještě čas.
S 300 motorem to musí být ještě lepší :)
hmm tak po ostrej 2t cr honde co som predtym mal (a pani ta dokazala unavit a vyplieskat vas hned ked ste si nedali trochu pozor) je toto idealna volba na vikendove zabavne povozenie. Skoda ze je presne takych malo na trhu, co robia ostatni? Vlastne to ze je vypredana hovori o tom ze presne take endurka ludia chcu...
2iVlada buď jsi to dneska trochu odflák... nebo jsi mě v testu ňákou jinou BETU???
I na foto(č.4 a 9) vidím: min.stavitelnou "kompres" u zadního tlumiče, nastavení předpětí na pravé šavli(v té je pružina) a nastavení útlumu na šavli levé(v té je tlumič)
Řekl bych, že Beta se hlavně logicky zamyslela, nebo si udělala průzkum trhu. Ostatní toto neudělali a díky tomu má Beta vyprodáno. Prosté, jednoduché a funkční. Je mi až smutno z toho, že toto přišlo z Itálie a né od nás. Kdyby to udělal např pan Vácha (VM Motor) třeba by se i na trhu chytnul. Místo toho se snaží dokázat, že umí udělat to co všichni ostatní 4T 450.
to chcem!
to potom meria prevádzkové hodiny, nie motohodiny
. Ale to je fuk, ked sa v praxi používajú normálne hodiny, tak ok.
pokial viem pocitadlo motohodin ide priamo na zapalovanie kostra- sviecka tak neviem ako ide natocit 45 -80 min ...asi vypinas zapalovanie pocas jazdy jedine tak :D :D
Nevím přesně jak u např. stavebních strojů, ale u zemědělských mladších než 20let se počítá mth jako hodina provozu. Vím to jistě.
Na motorkách možno, všade inde je mth stále mth ako na zetore. Akurát pri kogeneračkách to logicky sedí, keďže 99,9% času bežia na nominálne otáčky.
Takhle se počítají mth na starých zetorech. Na většině nových stroju je mth prostě hodina provozu stroje. U motorek taky, na žádné jmenovité otáčky se nehraje.
Skalik, no to som zrejme prehnal, ale mth sa natočí za hodinu pri menovitých otáčkach. Tak ak je motor možné točiť vyššie, tak za časovú hodinu sa natočí viac ako 1 mth. Takže ak teoreticky nejaký motor môže točiť o 25% viac, ako je nominál, tak by to šlo. Neviem, či crosové stroje majú nejaké prevýšenie otáčok, traktory majú bežne povolené 10%
Aj keď si neviem predstaviť situáciu, kde by sa dalo hodinu držať crosový motor v maximálnych otáčkach. Možno v tých prerábkach na okruhy?
jean192: prosím můžeš mi osvětlit jak je možné natočit motohodinu za 45 minut?
Mám na motorce počítadlo mth, ale moc jsem ho nezkoumal.
Díky
Koštebuch, narozdiel od teba som nezjedol šalamúnovo hovno, tak som sa opýtal. A predstav si, že mth sa nemusí a spravidla ani nenatočí za hodinu, môže to trvať kľudne 45, ale aj 80 minút.
Mart, ďakujem.
Neverím že treba meniť piest po 60mth. Je to len také "alibisticke" od výrobcu.
Na gase som raz menil po 140mh a nič s ním nebolo. A to často som jazdil v piesku a motokros.
Ale dbám na filter a kvalitný olej.
2Sojkin... X-triner přívěru má, je to jen velmi lehce(hlavně výfukem, nastavením přívěry a mapou předstihu) "uklidněný a uhlazený" motor RR300
V kostce, sem ty mota srovnával tady: //www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=254509#p254509
Buď jsem špatně četl, nebo autor článku neuvedl, zda motor má přívěru nebo ne ?
Jinak na Freeridu 250 jsem měl tu čest a byl sem spokojen, až sem přemýšlel o prodeji ostré a koupit něco takého, ale na to je ještě čas.
S 300 motorem to musí být ještě lepší :)
hmm tak po ostrej 2t cr honde co som predtym mal (a pani ta dokazala unavit a vyplieskat vas hned ked ste si nedali trochu pozor) je toto idealna volba na vikendove zabavne povozenie. Skoda ze je presne takych malo na trhu, co robia ostatni? Vlastne to ze je vypredana hovori o tom ze presne take endurka ludia chcu...
to jean192:
ten rok to klidně může bejt, když každou sobotu vyrazíš na hoďku - hoďku a půl... (mth x 30 = hrubej přepočet na km)
jean192: To je zase otázka
ja nevim, ale typl bych že 60 hodin...
Tak to se talianům hodně povedlo, konečně někdo pochopil co stačí normálním hobíkům a dalším zajemcům endura.
Omlouvám se za nepřesnost a chybu v článku> na předku se dá nastavit komprese a útlum a na zadku útlum a předpětí pružiny.
Mne mth moc nepovedia, koľko trvá priemernému hobíkovi natočiť 60 mth? Rok?
2iVlada
buď jsi to dneska trochu odflák... nebo jsi mě v testu ňákou jinou BETU???
I na foto(č.4 a 9) vidím: min.stavitelnou "kompres" u zadního tlumiče, nastavení předpětí na pravé šavli(v té je pružina) a nastavení útlumu na šavli levé(v té je tlumič)
Výrobce doporučuje vměnu pístu po 60-ti mh, první výměnu oleje po 3mh a další každých 30 mh. Je to stejné jako u RR 2T 300.
Řekl bych, že Beta se hlavně logicky zamyslela, nebo si udělala průzkum trhu. Ostatní toto neudělali a díky tomu má Beta vyprodáno. Prosté, jednoduché a funkční. Je mi až smutno z toho, že toto přišlo z Itálie a né od nás. Kdyby to udělal např pan Vácha (VM Motor) třeba by se i na trhu chytnul. Místo toho se snaží dokázat, že umí udělat to co všichni ostatní 4T 450.
A jaké to má servisní intervaly?