motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kamikadze-Ace (4346) napsal 01.11.2024 v 05:14+1

Takovy novy bike jako mela Yamaha Tricker 250

K167 (2084) napsal 31.10.2024 v 21:16+1

Parádní obrázek.

Matess727x (21) napsal 31.10.2024 v 15:38

Ten zadní blatník-upajcnutá prdel, na motorku do terénu, fakt dobrej vtip.

maraton (214) napsal 31.10.2024 v 14:52+4

Tyhle lehký, dostupný motorky mají svoje kouzlo.

Mig_35 (416) napsal 31.10.2024 v 13:56

Taková motorka z podstaty nebude najíždět tisíce km ani náhodou. Leč změna vzducháče z DR350 od Suzuki na Zontes... asi se nic závažného nestane a výkonový skok bude opravdu podstatný proti starému Alpovi. Hmotnost je v pořádku, ani WR250R nevážila o mnoho méně a nemusela mít ABS.
A ano, doprkýnka každým dnem čekám na novou KTM 390 enduro, nebo jak tomu chtějí říkat, ale zrovna tak Ducati 698 Rally nebo jak tomu chtějí říkat, na nového Urban GS... letos je to čekání pořádně napínavé:)

Pedl (249) napsal 31.10.2024 v 12:38

No ten kanystr pod motorem je pěkný fail, to by člověk asi musel komplet nahradit pokud by chtěl i do drsnějšího terénu, aspoň že světlá výška není špatná. A přepínače hodně zvláštní, to asi vymyslel Číňan.
Jinak motor to má zajímavý, asi to jede líp než CRF300L, to už vypadá univerzálně použitelné. Takže takhle asi motorka na špatné silnice a pohodovou jízdu v terénu.
Ještě otázka spolehlivost...

JAVR (44) napsal 31.10.2024 v 12:38+1

Se divím, že beta nezkusila udělat toho bájného jednorožce na kterého roky čekáme. Snad to tedy dopadne v podání KTM 390 ADV / Enduro 2025.

berry78 (229) napsal 31.10.2024 v 12:27

Moc pěkná motorka ... Jen těch 140Kg mi přijde celkem dost .. asi ten motor je těžkej nebo nevim 120Kg suchá by bylo ideál :o)




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist