Dvě Leončína: Benelli Leoncino 800 & Leoncino 800 Trail
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Marek Štvrtecký | Zveřejněno: 27.4.2022 | Zobrazeno: 20 325x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Marek Štvrtecký | Zveřejněno: 27.4.2022 | Zobrazeno: 20 325x
Tak buď mluvim nebo pouštím písničky neasi. Nebuďte jak v ČéTé kde se redachtóři překřikujou s generickejma znělkama, to je tak strašně otravný že jsem video musel vypnout, soryjako.
Čínský, nesmyslně těžký, nepohodlný stroj, který vlastně v ničem pozitivně nevyniká a ani ten vzhled mě nijak neoslovil. Servisní síť, dostupnost dílů a spolehlivost - to bude jeden velkej otazník. Cena je nesmysl, protože je naprosto běžná. Nenašel jsem žádný důvod ke koupi. Řekl bych, že tohle je případ těžce bezpohlavní nudné motorky, která se bude špatně prodávat..
1 reakce
Je to Čína a za tú tu nikto platiť nechce ,hlavne ked u nás su ceny v eurách a za par euro naviac mam japonca ,pripadne ducati scrambler
Od doby, co je značka Benelli mimikry pro čínský motorky, mě už vůbec tyhle potvory nezajímají. Protože jsem staromilec, tak u mě Benelli skončilo někde u typů 750 a 900 Sei. To byla klasika, krása a navíc vzrůšo. Tohle jsou takový bezpohlavní unistroje. Ani jsem test nečetl. Nějak nemám proč. Co mi je po tom, jestli tyhle čínský zázraky jsou o něco lepší, a nebo horší, než by člověk čekal. Mně je to fakt šumák. Nezájem, nechci. Ale pokud se to někomu líbí a osloví ho to, tak proč ne. Můj názor je jenom můj.
2 reakce
"Dvě LeonČÍNA " ...
Mě se to moc líbí
Proč by motorka s 56 kW měla mít kontrolu trakce?
Tak nevim, petikilo leoncino kdyz prislo, tak bylo za paradni prachy. Nejsem si uplne jisty ale myslim ze to byla nejlevnejsi 35KW motorka na trhu. Znamy to mel (trail). I kdyz sem na tom nejel, tak on vypadal spokojene. Tady chybi nejake to lakadlo ktere by oslovilo nejakou zkupinu zakazniku. Jako design u RE nebo cena u CF moto. Proste neco, co by lidi primelo vubec premyslet o koupi "asiata-najeponce"
Něco podobného - dvě skoro stejné motorky, každá jen s jinak vedeným laufem, jsem už kdysi viděl. Jo už vím: s51 Elektronik a s51 Enduro
3 reakce
Váha o cca 30kg vyšší,výkon stejný,tak proč nejít do Yamahy 700??? Připlatím si 25ts a mám mašinu s výborným motorem a servisní intervaly nemluvě. Nevím nevím,jestli to s tou cenou malinko nepřepískli :).
2 reakce
Čínské motorky, čínské pneumatiky…no to jsme dopracovali….a teď ještě ten green deal a zachráníme planetu
Mě se ten vzhled líbí, ale ta hmotnost je celkem nepochopitelná.
Proč to má tolik kilo? Obojí, Trail zvlášť? K tomu připočíst ty brzdy, Trail až moc vysoký, design nenadchnul ani nezklamal, nevím no. A cena žaden zázrak. Přitom by člověk čekal, že scrambler by měl být lehčí a mrštný jak do města, tak na polňačku.
má to dvě kola, motor a řídítka = určitě na tom půjde udělat sranda, jako na každý jiný motorce..
), podle recenze ne zrovna nejlepších brzd a k tomu naprosto běžný ceny pro motorky daný kategorie, mě teda moc nepřesvědčíla..
nicméně kombinace vysoký hmotnosti, čínsko italskýho původu (předpoklad ohromný spolehlivosti, dostupnosti dílů a servisní sítě
je docela zvláštní, že u Leoncina 500 ABS vypnout lze...
a stejně tak madla, proč je dali pryč??? a i to, byť minimální, ale přesto nějaké, nastavení předku...na 800 jsem čekal dlouho a po zjištění u 500, že to není na dlouhý cestování jsem od ní upustil a šel do X-Cape-u. Mít zbytečných 220k tak do ní jdu, protože na 500 to bylo krásný svezení, parádní zábava...velmi povedené stroje a dík za recenzi
Ta LeonČína mají pěkné obutí Pirelli.
Ten "Trail" má Pirelli Scorpion Rally STR, o kterých aktuálně také uvažuji. Máte někdo zkušenost?
6 reakcí
Scorpion Rally STR mám moc rád, super pneumatika, která drží na asfaltu za sucha i za mokra. Pokud jezdíš jen běžný lehčí terén (polňačky, šotoliny) za sucha, tak pohoda, za mokra, na trávě a blátě už to pochopitelně není žádný zázrak není.