Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam to Kymco rok, najeto par tisic po Praze, kde uz se v neustale precpanych ulicich tezko propleta na velky masine. Dulezite je, ze od semaforu vyjede vzdy prvni a okamzite ma 50-100metru naskok pred auty. 12V zasuvku ma v prihradce ve sloupku rizeni, ale GS4 tam nedostanu. Ani by me nenapadlo tam mobil davat. Jede opravdu svizne a je obratne az az. Ze je hlucnejsi? Beru jako plus. V hlucnem mestskem provozu je to spis bezpecnejsi, zvlast pri propletani mezi plechovkari. Cvakani blinkru je take fajn, zapomenout blinkr a ritit se krizovatkou jinam, nez si plechovkar mysli, muze byt fatalka. Sedlo je asi pohodlnejsi pro spolujezdce nez pro ridice, mne moc nevyhovuje. Vaha je skvela, zejmena pro mou 50ti kilovou pritelkyni, ktera s nim bez problemu manipuluje. Koupil jsem ho nove, za 45 tisic vcetne kufru.
Ak ma SH motor ako PCX tak je nutne kazdych 4000km nastavovat venti
ly!!! Xenter ma interval 6000km, takze len tak naokraj v texte chybaju taketo udaje, ktore vytvaraju celkovu cenu
Nezlobte se na me, ale to Kymco vypada v detailnich fotkach fakt nekvalitne... a to je to ta nejlepsi cinska znacka.. nechci vedet jak to asi vypada u zbytku Ciny.
Měl jsem Neose 100 asi 8let a pak jsem ho kvůli malým kolečkům a z toho vytřeseným zádům vyměnil za SH 150. Tenhle skůtr mám 4 roky. Velký kola jsou znát, ale zase nějaký extra pohodlí na nerovnostech to není. Asi jako na malým Harley. Dám na skůtru 1 x napříč Prahou a zpátky ( nějakých 70 km/den) a po třech dnech jedu radši aurem.
přesně tak, proč kupovat za 50 pcx když můžete za 50 koupit bezkonkurenční agility Jinak šířka scootru je dána snad u všech šířkou řídítek, nikoliv kapotáže
Jen takový detail - KYMCO AGILITY CITY 12V ZÁSUVKU MÁ!!!A TO PRÁVĚ V TOM KASTLÍKU PŘED NOHAMA!!! Stejně jako u Aprilie je nyní v akci s kufrem zdarma, takže za ty prachy naprosto bezkonkurenčí a jasná volba...
Xentra mám, takže za mě jen chvála, z brzd jsem měl nejdřív trochu strach ale funguje to skvěle a rozhodně nemám pocit, že by to brzdilo málo...spotřeba: 250km na tachu a 6,3 litru dotankováno, pravidelně...pohoda. Dík za test, vidím, že jsem si vybral moooc dobře.
Mam to Kymco rok, najeto par tisic po Praze, kde uz se v neustale precpanych ulicich tezko propleta na velky masine. Dulezite je, ze od semaforu vyjede vzdy prvni a okamzite ma 50-100metru naskok pred auty. 12V zasuvku ma v prihradce ve sloupku rizeni, ale GS4 tam nedostanu. Ani by me nenapadlo tam mobil davat. Jede opravdu svizne a je obratne az az. Ze je hlucnejsi? Beru jako plus. V hlucnem mestskem provozu je to spis bezpecnejsi, zvlast pri propletani mezi plechovkari. Cvakani blinkru je take fajn, zapomenout blinkr a ritit se krizovatkou jinam, nez si plechovkar mysli, muze byt fatalka. Sedlo je asi pohodlnejsi pro spolujezdce nez pro ridice, mne moc nevyhovuje. Vaha je skvela, zejmena pro mou 50ti kilovou pritelkyni, ktera s nim bez problemu manipuluje. Koupil jsem ho nove, za 45 tisic vcetne kufru.
Ak ma SH motor ako PCX tak je nutne kazdych 4000km nastavovat venti
ly!!! Xenter ma interval 6000km, takze len tak naokraj v texte chybaju taketo udaje, ktore vytvaraju celkovu cenu
hele Tomzak, řekni rovnou, že si Vespař a konkurence v podobě Taiwanského Kymca ti nevoní.
Mám skoro rok SHčko. Jsem nadšenej a furt mě to baví i na meziměstský ježdění.Tohle už je použitelnej objem.
Nezlobte se na me, ale to Kymco vypada v detailnich fotkach fakt nekvalitne... a to je to ta nejlepsi cinska znacka.. nechci vedet jak to asi vypada u zbytku Ciny.
Měl jsem Neose 100 asi 8let a pak jsem ho kvůli malým kolečkům a z toho vytřeseným zádům vyměnil za SH 150. Tenhle skůtr mám 4 roky. Velký kola jsou znát, ale zase nějaký extra pohodlí na nerovnostech to není. Asi jako na malým Harley. Dám na skůtru 1 x napříč Prahou a zpátky ( nějakých 70 km/den) a po třech dnech jedu radši aurem.
Bral bych SHáčko.
přesně tak, proč kupovat za 50 pcx když můžete za 50 koupit bezkonkurenční agility
Jinak šířka scootru je dána snad u všech šířkou řídítek, nikoliv kapotáže
125 skůtr -jako přibližovadlo na okamžité použití dobrý
Jen takový detail - KYMCO AGILITY CITY 12V ZÁSUVKU MÁ!!!A TO PRÁVĚ V TOM KASTLÍKU PŘED NOHAMA!!! Stejně jako u Aprilie je nyní v akci s kufrem zdarma, takže za ty prachy naprosto bezkonkurenčí a jasná volba...
Xentra mám, takže za mě jen chvála, z brzd jsem měl nejdřív trochu strach ale funguje to skvěle a rozhodně nemám pocit, že by to brzdilo málo...spotřeba: 250km na tachu a 6,3 litru dotankováno, pravidelně...pohoda. Dík za test, vidím, že jsem si vybral moooc dobře.
Jak je to s nosností těhle skútrů? Když má někdo 150kg, tak je to ok nebo už na nějaký hranici a jezdit jedině sám?
Všechny maji stejne vička na benzin?
jinač za me určitě honda.