Test Aprilia RS660: Sport z Noale nám všem!
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 25.5.2021 | Zobrazeno: 19 122x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 25.5.2021 | Zobrazeno: 19 122x
Ten zvuk - jako bych uplně slyšel Panigale 959. Ty motorky si budou asi dost podobný - až na výkon. A pro normálního člověka, co nepotřebuje 200 koní a jezdit 300kmh, to bude skvělý svezení
Moc hezký
Taky bych se hned svezl
Hodně mi to připomíná Ducati Supersport, s tím rozdílem, za tady je sice menší objem a výkon, ale taky o dost nižší váha.
Tohle bude ideál pro holky co chtějí kapoty anebo prostě jen pro lidi co se chtějí bavit.
Krásná motorka, která bude ve finále rychlejší v běžném provozu jak nějaký přemotorovaný litr. Ale ta kostrbatá záplatovaná silnička ze Sence na Hvozd, to neni zrovna ideál. Kdybys tu chtěl v okolí tip na nějakej pěknej úsek s novym asfaltem, tk dej vědět
1 reakce
Ono tedy ještě k diskuzi níže, mě by docela zajímalo, kdo je vlastně pro tenhle konkrétní model cílová skupina zákazníků. Nepřijde mi to úplně jednoznačný...
Vlastní zkušenost...
Když to budu brát ze svého pohledu, musí to být asi už někdo vyježděný, kdo si uvědomuje, že 100 PS na rychlé svezení bohatě stačí a spíš ho potěší vyladěný, vcelku kvalitní podvozek, dobrá elektronická výbava a zpracování. Kdo si uvědomí, že je lepší ždímat takový motor na 100%, což u 150 a více koňový motorky se asi jen tak někomu nepodaří.
A k tomuhle uvědomění se člověk musí projezdit, nedo dostárnout... Obojí nějakou dobu trvá
1 reakce
Aprilka z toho udělala "závodničku" pro Moto Amerika (Twinscup) a CIV (Trofeo Aprilia). 150 ks. 156 kg, zbytečnosti odstraněny, jednodušší elektronika atd. Ale pro budoucí SSp? No nevím. Potřebovali by tak 40 koníků navíc. Ale třeba s tím dokáží něco udělat. Jsou to přeci Italové....
MIG_35 - přesně na ten dolar narážím - dnes už měl být za 10 a kde to je dnes?!! GT 3 carrera v dobré výbavě 5,5 mega!
Mě osobně to přijde hodně dobrý. Zábavná, dobře vybavená, nepřekoňovaná motorka. Svezeš se pěkně na okruhu i na silnici, pěkný design. Není potřeba 200 PS litrových superbiků na to, aby se člověk pěkně svezl.
Moje krevní skupina je spíš Tuono, ale obojí mi přijde jako moc zajímavá motorka
1 reakce
Přepínač dálkových světel je neštěstí, při hrábnutím na spojku sem o něj občas zavadil a pálil dálkovýma. Po dvou hodinách svižnější jízdy byly vibrace do rukou dost cítit. Pneumatiky teda veliká paráda
Je to skvělá motorka souhlas ale za 300k jsem čekal trošku víc a to jsem na ní měl letos zálusk
Moc pěkná motorka s dostačujícím a pořád ještě využitelným výkonem na běžné silnici, s pěkným zvukem, propracovanými detaily i sportovním vzhledem
Dovedu si ji představit v mojí garáži!
Díky za test, při kterém jízda zjevně vyvolala nadšení u redaktora!
1 reakce
By mě zajímalo, co vedlo redaktora se na tuto pěknou mašinu oblíct jak na cruisera....
1 reakce
Prave som na RS660 v chorvátsku, urobil som dnes 800km, vďaka tempomatu celkom v pohode, bez toho sa da zit, ale ja uz by som motorku bez toho nechcel, možno starnem. .. Mam 176cm, a určite budem hľadať spôsob ako ju trochu znížiť . Oproti MV AGUSTA BRUTALE 800 co som mal, je o chlp pomalsia, ale mam len 1000km, tak tocim len do 6000 otacok - rada predajcu, hoci v manuali je pisanych 7500 max do 1000km...
Sedadlo je úžasné, pohodlne, oproti brutale pohovka.
Sklamanim je ze u nas ani predajca nevedel ze systém MIA na BT konektivitu je volitelna vybava, ponukali mi to ako súčasť RS660... Tak čakám ako zo doriešime s importom.
Tuono je určite pohodlnejsie koli o 10cm vyssim riadidlam, a keď sa tam dokupia tie veci co ma RS v základe, bude stáť cca tolko isto, okrem prisvecovania do zakrut, to ma iba RS.
Celkovo som veľmi spokojný, cena vs motorka+vybava je super.
V SK sa da zatiaľ vyskúšať iba v Styx Ruzomberok, Bratislave iba Tuono.
Zrkadlá zacnu vibrovat az nad 150km, a umna iba prave... Zaujímavé, zistim preco.
Spotreba zatiaľ 5,1L.
Ked dam prec zadné sedadlo, tak je tam taka platna na uchytenie batoziny, celkom dobre a rýchlo som tam prigurtnoval poschodovy buffalo tankvak. Aprilia ma na to aj svoje doplnky, ale mne to takto vyhovuje.
V USAverzii je možné vidiet na displeji aj dojazd, zatiaľ som neobjavil ako sa to dá zapnut. A tiež oni vidia aj aktuálne tlaky v gumach, ja taku možnosť nemám.
Aj keď chyba tlacidlo na zap.varovne blinkre, da sa to zapnut podrzanim smerovky do lava na 5sec.
Možný spôsob ako znížiť vysku https://www.carpartsbaust.de/p/vh-federteller-35-mm-tieferlegung-aprilia-rs-660-tuono-660
https://youtu.be/4UN7mqZ4vME
Spojkova packa je strašne ďaleko vyklonena, ako tester v článku pise, ledva ju dociahol, tak ako ja. Ale stacilo ju nahriat a trochu ohnut, a je super. Daju sa kúpiť aj race páčky, ale po tejto úprave uz je ok.
4 reakce
Krásny stroj byť mladší, neváham. A myslím že cena oproti rozpočtovým japoncom nie je až tak uletená . No určite sa budem chcieť zviesť.
"Nám všem" v nadpise je dost odvážné, při ceně skoro 300 papouchů, když japonec to umí nabídnout o 50-100 levněji.
Spíš jenom pro zbylé fanoušky značky.
10 reakcí
Před týdnem jsem očumoval a chvilku i jel za malým Tuonem, věřím tomu, že je s tím fakt velká zábava
...při vší úctě: "Výška testovacího jezdce: 177 cm - Vlezou se sem i větší postavy" je krapet protimluv.
1 reakce
V roce 2007 - 10 stály nový litrový supersporty dovezený z USA kolem 250 - 270 000,- dnes stojí dvouvál šestka víc! Kam toto spěje a kdo to za to dá??
4 reakce
Vypadá to na další skvělou motorku od Aprilie. A ta zrcátka? Kdo se dívá zpět zpomalí nebo spadne.
Když sedím na motorce a v zrcátkách nic nevidím (vibrace či velká ramena), vzpomenu si na americký film Tajný závod (1981), kde při startu jeden z účastníků ve svém kabriu/roadsteru odlomil zpětné zrcátko s tím, že to nebude potřebovat.... moc pěkný film.
2 reakce
Me se moc libi, rychle sestky opravdu skoro vymrely. Dneska ma sestkova ninja 50kw nebo kolik...jen je skoda ze neudelali 2 verze - jednu tuhle a jednu "bez picovin" neco levneji.
Maciik: tak jako u každého V2
3 reakce
Zajímalo by mě, jaký byl dojem z průběhu výkonu - zahlídnul jsem na netu poznámky o díře někde ve středních otáčkách... Jinak parádní stroj, sleduju ho hned od uvedení...
1 reakce