Souboj superbiků na okruhu: RSV4 RR vs Panigale 1299 vs YZF-R1
Text: Tomáš Mikšovský , Tomas Mysliveček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 14.9.2015 | Zobrazeno: 30 807x
Text: Tomáš Mikšovský , Tomas Mysliveček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 14.9.2015 | Zobrazeno: 30 807x
Kraťomír (19) : SuperDuke 1290 je dvouvál bez výkonu? 180 Hp a 144Nm ???
"Salón krásy na ní zapracoval setsakra hodně a z těžkopádně vypadající boubelky je rázem skutečně štíhlá, oku lahodící panna čekající na řádné a neřádné zajetí po mosteckém autodromu." To je doufám vtip.. Je to neskutečně ošklivý
Nedá se nic dělat, z těchto tří jedině Ducati (zbylé dva stroje se mi bohužel moc nelíbí), i když je pravdou, že starší modely (1098) se mi asi pořád líbí víc.
Když ale nebudu brát v úvahu vzhled, pořád je to jediný výkonný dvouválec na trhu (byť se jeho objem již šplhá do nesmyslných hodnot / což je však pro silniční kochače nakonec spíše dobře
) a já mám prostě pro dvouválce slabost.
Pořád ale nechápu cenu u Yamahy
- Ducati stojí sice ještě víc, ale tam se platí za určitou (a snad i neopodstatněnou) prestiž značky (stejně jako u HD a dalších značek, které mnozí glorifikují), ale že už i Yamaha?
Každopádně skvělé stroje jsou to všechny tři a 200 koní se dá jezdit i na silnicích, i když jsou úseky, kde je i 20 koní moc...
Zajímalo by mě,
proč se vždycky píše, že RSV4 na okruhu nestačila nejrychlejším, když měla ve všech testech moto webu nejrychlejší kola? To je otázka především na testery. Myslím především předchozí model. Ale i tento.
Motofighter: ses zapomnel v roce 1980 ne ?
Motofighter: odhadem minimálně všichni, kteří si ji nakonec i koupí
Dost by me zajimalo kolik lidi uvazuje o koupi motorky za x00tis, ktera je max na okruh ... 200hp na nase ceske silnice
Pre mna osobne keby som mal brazdit okruh tak jednoznacne v4 motor nic lepsie proste neexistuje zrejme by som bral aprilku, nepochybujem ze vsetky tri su spickove stroje...
Jen takové malé rýpnutí:Myslím,že položka "startér" v sekci technické údaje je zbytečná.To samé čeká položku "dvoudobý/čtyřdobý"...
bobus ... nejak se na to zapomnelo a kdyz jsem o ne agenturu zadal mailem, trochu se na me vykaslali
... na druhou stranu, ty casy stejne vypovidaji jen o tom, jak rychle se povedlo nebo nepovedlo promotat mezi ostatnimi jezdci nejpomalejsi skupiny ...
Nejsou uvedeny Tomášovi časy na kolo???
Moje úvaha. Když neřeším prachy, asi vybírám mezi S1000RR a RSV4 RR RACE PACK. Oboje okolo 500 tis. Pokud prachy řeším, beru GSX-R 1000 s cenou kolem 330 tis (kde by mi chyběl akorát QS a TC) a ušetřených 170 tis projezdím v gumách a benzínu. To mám tak na 5 sezón vystaraný
Jednoznacne Panigale
Pěkné počtení.
Mít peníze, tak bych utíkal pro Panigale a ani Rossi by mě nepřemluvil.
Pokud bych si měl teď zvolit supersport, tak Kawasaki ninja zx 10r!!
Ta Dukárna je stejně žrádlo
cena tomu taky odpovídá
Kluci, vy jste mi ale oba básníci
Taliani proste umi
budu dedit a Pani to jisti
Borci nemáte u Aprilie špatný údaje ? Model 2015 má mít 148 kW at 13,000 rpm a krouťák 115 Nm at 10,500 rpm. A i další údaje, jako kompresní poměr,...
//www.aprilia.com/mediaObject/aprilia/models/moto/road/RSV4-RR/tech/RSV4_RR/original/RSV4_RR.pdf