yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
snuper (34) napsal 19.10.2015 v 21:56

Kraťomír (19) : SuperDuke 1290 je dvouvál bez výkonu? 180 Hp a 144Nm ???

Dominie (3) napsal 15.09.2015 v 21:47

"Salón krásy na ní zapracoval setsakra hodně a z těžkopádně vypadající boubelky je rázem skutečně štíhlá, oku lahodící panna čekající na řádné a neřádné zajetí po mosteckém autodromu." To je doufám vtip.. Je to neskutečně ošklivý

Kraťomír (36) napsal 15.09.2015 v 14:22

Nedá se nic dělat, z těchto tří jedině Ducati (zbylé dva stroje se mi bohužel moc nelíbí), i když je pravdou, že starší modely (1098) se mi asi pořád líbí víc. Když ale nebudu brát v úvahu vzhled, pořád je to jediný výkonný dvouválec na trhu (byť se jeho objem již šplhá do nesmyslných hodnot / což je však pro silniční kochače nakonec spíše dobře ) a já mám prostě pro dvouválce slabost. Pořád ale nechápu cenu u Yamahy - Ducati stojí sice ještě víc, ale tam se platí za určitou (a snad i neopodstatněnou) prestiž značky (stejně jako u HD a dalších značek, které mnozí glorifikují), ale že už i Yamaha? Každopádně skvělé stroje jsou to všechny tři a 200 koní se dá jezdit i na silnicích, i když jsou úseky, kde je i 20 koní moc...

MichalR66 (10) napsal 15.09.2015 v 11:37+1

Zajímalo by mě,
proč se vždycky píše, že RSV4 na okruhu nestačila nejrychlejším, když měla ve všech testech moto webu nejrychlejší kola? To je otázka především na testery. Myslím především předchozí model. Ale i tento.

Bubrak-ZX10R (1641) napsal 15.09.2015 v 01:43+4

Motofighter: ses zapomnel v roce 1980 ne ?

han (10) napsal 14.09.2015 v 21:10

Motofighter: odhadem minimálně všichni, kteří si ji nakonec i koupí

Motofighter (492) napsal 14.09.2015 v 20:43

Dost by me zajimalo kolik lidi uvazuje o koupi motorky za x00tis, ktera je max na okruh ... 200hp na nase ceske silnice

deluxa (350) napsal 14.09.2015 v 20:09

Pre mna osobne keby som mal brazdit okruh tak jednoznacne v4 motor nic lepsie proste neexistuje zrejme by som bral aprilku, nepochybujem ze vsetky tri su spickove stroje...

Anti (405) napsal 14.09.2015 v 19:52

Jen takové malé rýpnutí:Myslím,že položka "startér" v sekci technické údaje je zbytečná.To samé čeká položku "dvoudobý/čtyřdobý"...

tom@s-#67 (40) napsal 14.09.2015 v 19:39

bobus ... nejak se na to zapomnelo a kdyz jsem o ne agenturu zadal mailem, trochu se na me vykaslali
... na druhou stranu, ty casy stejne vypovidaji jen o tom, jak rychle se povedlo nebo nepovedlo promotat mezi ostatnimi jezdci nejpomalejsi skupiny ...

bobus (255) napsal 14.09.2015 v 17:49

Nejsou uvedeny Tomášovi časy na kolo???

han (10) napsal 14.09.2015 v 17:43+1

Moje úvaha. Když neřeším prachy, asi vybírám mezi S1000RR a RSV4 RR RACE PACK. Oboje okolo 500 tis. Pokud prachy řeším, beru GSX-R 1000 s cenou kolem 330 tis (kde by mi chyběl akorát QS a TC) a ušetřených 170 tis projezdím v gumách a benzínu. To mám tak na 5 sezón vystaraný

Zelinář (303) napsal 14.09.2015 v 16:53

Jednoznacne Panigale

Blackforce (661) napsal 14.09.2015 v 16:41

Pěkné počtení. Mít peníze, tak bych utíkal pro Panigale a ani Rossi by mě nepřemluvil.

gresini (5285) napsal 14.09.2015 v 15:52-2+2

Pokud bych si měl teď zvolit supersport, tak Kawasaki ninja zx 10r!!

tudydudy (18) napsal 14.09.2015 v 15:51+1

Ta Dukárna je stejně žrádlo cena tomu taky odpovídá

seikos (976) napsal 14.09.2015 v 15:11+1

Kluci, vy jste mi ale oba básníci

Bothrops (255) napsal 14.09.2015 v 12:45

Taliani proste umi budu dedit a Pani to jisti

han (10) napsal 14.09.2015 v 11:47+2

Borci nemáte u Aprilie špatný údaje ? Model 2015 má mít 148 kW at 13,000 rpm a krouťák 115 Nm at 10,500 rpm. A i další údaje, jako kompresní poměr,...

//www.aprilia.com/mediaObject/aprilia/models/moto/road/RSV4-RR/tech/RSV4_RR/original/RSV4_RR.pdf




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist