Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tome, díky za skvěle napsaný test!
Popis emocí od začátku do konce. Klidně se obejdu bez informací, kolik lamel má spojka, mě zajímá, jak se "pilot" cítí, když jede!
Ne jako v motočasopisech z 90tých let, kde byl z 95% technický popis a jeden krátký odstavec, že to "má výkonu na rozdávání..."
Tak tu sypu ty palce nahoru...
Nemusíš s ním lítat, ale budeš. Nedá ti to
To vytočíš trojku, dáš tam čtyřku...pak i pětku, šestku když to pořád tak zrychluje...A sakra, to už je tam zase přes 200 ?
Ale třeba máš dostatek sebeovládání a jezdíš na pohodu
Mám Tuono V4 I. a nepřipadá mi,že bych s ním musel lítat 200+. Prostě jezdím okresky 3-4kvalt a bohatě to stačí. Tuono je přesné,brzdy jsou akorát,antihop je citlivej,motor nemá rád podtáčení. Člověka baví točit motor při nástupu síly V-éčka,to je kolem 5,5tis otáček. Za mně super,nové musí být asi ještě lepší.
Brzdy mají z výroby pancéřové hadice a za mě to brzdí velmi slušně. Aby se do toho na předku cpalo ABS to už chce dost brutální zacházení. Vzadu nastupuje brzo ale velmi citlivě a motorku nerozhodí. Antihop funguje bezvadně a skopat kvalty dolu není problém, občas je cítit že antihop maká ale zase bez ovlivnění stability jízdy. Ohledně praskání vany...chce to pokaždé novou AL podložku pod šroub a utáhnout správným momentem. Když se to vezme na prase je zaděláno na problém.
Měl jsem i Tuono 1000 V4R takže o nich něco vím. Se spolehlivostí problémy žádné. Také jsem měl možnost projet MT-10...taky hodně zábavná, design jak pro koho. Motor jede jak blázen dole a ve středu...vrch už téměř nic oproti Tuonu. Yamaha chce pořád na zadní, dost na blbnutí. Tuono jede ve středu a má pak ještě brutální vršek. V zatáčkách je jako skalpel a na výjezdu bokem nebo na prdel. Za mě supr bajk a díky absenci kapot aspoň vím že jedu. Neměnil bych.
Testoval jsem Tuono RR zhruba před měsícem a velmi mne bavilo právě řazení pod plynem, které funguje velmi hladce. Italové se tomu dost věnovali... Ve spojení s antihopem se nemusí člověk bát ani podřazování bez spojky. Podvozek je vyloženě chlácholivý a chirurgicky přesný, ale když se jede ostře, chtělo by to přitvrdit hlavně předek, který se hodně potápí. Brzdy jsou tak akorát. Na páčku stačí dva prsty, nástup brzdného účinku je plynulý, ale rychlý, motorka je i v náklonu na brzdách stabilní a ABS se nenechá zblbnout ani nerovnostmi. Na můj vkus je strašně přeplácaný info display a motor topí jako malá atomová elektrárna. Nicméně z jízdy a chování jsem stejně nadšený jako Tomáš, jen ten design je "takovej divnej", ale toho si v tom fofru nikdo ani nevšimne
Mi se to líbí.Se 195cm sem se na to poskladal docela v poho.Jenom se na tom musí jezdit děsně rychle a v tu chvili by mi dávaly větší smysl uz kapoty..
Vím že to hrozně jede, ale přišlo mi to až moc točivé. Neměl bych kde takový stroj používat, protože nemám okolo baráku moc zatáček na let 180km/hod + . Superduke a Tripl mi dávají se svou použitelností "od sklepa" větší smysl a sám ho.no poznám, jestli mám pod zadkem 110, nebo 129 kW. Ohl.vzhledu si myslím to samé co SuperSic58 a pro něj bych si tuhle motorku nevybral. Zarazily mne ty informace o prasklých vanách apod. Žiju nějaký pátek "venku" a pravda, že jich člověk na cestě moc nevidí a když už, tak Factory verze. Všechny ty moderní vyfikundace jsou hrozně hezké, ale nenašel jsem třeba v článku jak to doopravdy brzdí a pro mne u velkého biku nejzásadnější věc - info o antihopu na spojce (jaký tam je, jak funguje, atd). Je to už dnes všemi výrobci tak vymakaná a perfektně fungující věc, že ji není třeba řešit?
Tuono od kedy prisla ta prva verzia V4 arpc tak je to najlepsi sportovy nahac do teraz, konkurencia je proste na mile daleko. Akurat treba zdoraznit, ze to nie je pre kazdeho a povedal by som, ze to nie je ani na beznu cestu. Vsetko sedi, dobre napisane. Je fakt maly, vacsie postavy sa tam proste nevtrepu. Jazdit s tym "legalne" je fakt velky problem.
NIC není ošklivější než MT-10 !!!
Tuono V4 jsem asi půl roku vlastnil a je to fakt nářez. Tomu zvuku se nic nevyrovná a nechtěla jezdit pomalu. Kde ostatní končí, ona začíná...Ale nějak mě nebavilo lítat po okrskách 200+ a proto šla do světa.
Psychopatům ovšem nelze než doporučit
určitě to skvěle pojede, V4 je prostě masakr, super podvozek, ovladatelnost, tohle všechno je prostě jednička Ale ten plastovej kabátek, to je prostě humáč, to je snad ještě šerednější, než MT-10. To je takový ani naháč, ani supersport, jak kdyby někdo vzal předek plastů z RSV a vypral je na devadesát, že se srazily, prostě kentus. Dát tomu jedno světlo dopředu mezi brejle, žádný plasty, něco jako Brutale, Monster nebo třeba nějakou hmyzí sci-fi kapličku ala MT-09 nebo Z1000 jo proč ne, ale ne kapotáž(ičku)... Ale sto lidí, sto chutí
Bóóóže, koľkokrát som si popálil kolená o rám, keď som sa preháňal po meste v trenkách a flipflopoch. Chýbaš mi, Tuonko! Ale jednoducho 260-270 už nie je pre mňa a už asi ani nebude
Už jsou to 3 roky, co jsem objevil nejlepší motorku na silnici pak jsem si jí koupil a teď jí prodávám! Tak kdyby někdo chtěl, tak i trochu zlevním, když je i nová v akci https://www.motorka...1100-rr-1309987.html
Měl jsem tu čest nedávno dát si na této střele Červehorské sedlo. A musím souhlasit, že je to opravdu peklo, když se zatopí. Naposledy mě takhla nadchla před lety HP4. A já, jako odpůrce V-motoru jsem to musel trochu přehodnotit, protože když je to V4, tak to funguje zase jinak. Motorka je hodná i zlá, záleží jen na pilotovi, přesně sedí přirovnání k vychované holce, která v určitou dobu umí hodně zlobit.
Moc se mi na tom líbila převodovka, to funguje bezvadně. Podvozek a motor výborný, akorát si myslím, že brzdy už jsem zažil lepší. Ale i tak moje hodnocení je za jedna, a hlavně je to Italka!
Ten test je napsany tak, ze bych si tu motorku sel hned koupit Pravda je, ze me to laka... Mam jiz druhe VFR, takze tak trochu znam chovani V4. A mit ho v odlehcene a vyladene podobe by bylo neco
Tome, díky za skvěle napsaný test!
Popis emocí od začátku do konce. Klidně se obejdu bez informací, kolik lamel má spojka, mě zajímá, jak se "pilot" cítí, když jede!
Ne jako v motočasopisech z 90tých let, kde byl z 95% technický popis a jeden krátký odstavec, že to "má výkonu na rozdávání..."
Tak tu sypu ty palce nahoru...
Je to pekne ... A desive :). Kdyby delali neco mezi mym shiverem a timhle tak by to bylo super. Jinak ten podvozek je bozi.
SuperSic58 já ti nevím ale ten hmyz ala transformer MT10-Mt09 se mi rozhodně nelíbí víc než tuono ...
vyuzitelne na okruhu
na ceste extrem.
Nemusíš s ním lítat, ale budeš. Nedá ti to

To vytočíš trojku, dáš tam čtyřku...pak i pětku, šestku když to pořád tak zrychluje...A sakra, to už je tam zase přes 200 ?
Ale třeba máš dostatek sebeovládání a jezdíš na pohodu
Mám Tuono V4 I. a nepřipadá mi,že bych s ním musel lítat 200+. Prostě jezdím okresky 3-4kvalt a bohatě to stačí. Tuono je přesné,brzdy jsou akorát,antihop je citlivej,motor nemá rád podtáčení. Člověka baví točit motor při nástupu síly V-éčka,to je kolem 5,5tis otáček. Za mně super,nové musí být asi ještě lepší.
Krásnej rychlej bike!
Nutně bych ho potřeboval.
Skvělý stroj. Bral bych Factory ...
Ale posezem a univerzálností u mě zvítězil Superduke.
Brzdy mají z výroby pancéřové hadice a za mě to brzdí velmi slušně. Aby se do toho na předku cpalo ABS to už chce dost brutální zacházení. Vzadu nastupuje brzo ale velmi citlivě a motorku nerozhodí. Antihop funguje bezvadně a skopat kvalty dolu není problém, občas je cítit že antihop maká ale zase bez ovlivnění stability jízdy. Ohledně praskání vany...chce to pokaždé novou AL podložku pod šroub a utáhnout správným momentem. Když se to vezme na prase je zaděláno na problém.
Měl jsem i Tuono 1000 V4R takže o nich něco vím. Se spolehlivostí problémy žádné. Také jsem měl možnost projet MT-10...taky hodně zábavná, design jak pro koho. Motor jede jak blázen dole a ve středu...vrch už téměř nic oproti Tuonu. Yamaha chce pořád na zadní, dost na blbnutí. Tuono jede ve středu a má pak ještě brutální vršek. V zatáčkách je jako skalpel a na výjezdu bokem nebo na prdel. Za mě supr bajk a díky absenci kapot aspoň vím že jedu. Neměnil bych.
Testoval jsem Tuono RR zhruba před měsícem a velmi mne bavilo právě řazení pod plynem, které funguje velmi hladce. Italové se tomu dost věnovali... Ve spojení s antihopem se nemusí člověk bát ani podřazování bez spojky. Podvozek je vyloženě chlácholivý a chirurgicky přesný, ale když se jede ostře, chtělo by to přitvrdit hlavně předek, který se hodně potápí. Brzdy jsou tak akorát. Na páčku stačí dva prsty, nástup brzdného účinku je plynulý, ale rychlý, motorka je i v náklonu na brzdách stabilní a ABS se nenechá zblbnout ani nerovnostmi. Na můj vkus je strašně přeplácaný info display a motor topí jako malá atomová elektrárna. Nicméně z jízdy a chování jsem stejně nadšený jako Tomáš, jen ten design je "takovej divnej", ale toho si v tom fofru nikdo ani nevšimne
Mi se to líbí.Se 195cm sem se na to poskladal docela v poho.Jenom se na tom musí jezdit děsně rychle a v tu chvili by mi dávaly větší smysl uz kapoty..
Vím že to hrozně jede, ale přišlo mi to až moc točivé. Neměl bych kde takový stroj používat, protože nemám okolo baráku moc zatáček na let 180km/hod + . Superduke a Tripl mi dávají se svou použitelností "od sklepa" větší smysl a sám ho.no poznám, jestli mám pod zadkem 110, nebo 129 kW. Ohl.vzhledu si myslím to samé co SuperSic58 a pro něj bych si tuhle motorku nevybral. Zarazily mne ty informace o prasklých vanách apod. Žiju nějaký pátek "venku" a pravda, že jich člověk na cestě moc nevidí a když už, tak Factory verze. Všechny ty moderní vyfikundace jsou hrozně hezké, ale nenašel jsem třeba v článku jak to doopravdy brzdí a pro mne u velkého biku nejzásadnější věc - info o antihopu na spojce (jaký tam je, jak funguje, atd). Je to už dnes všemi výrobci tak vymakaná a perfektně fungující věc, že ji není třeba řešit?
Jestliže toto je naháč, tak já jsem pornoherec.
Tuono od kedy prisla ta prva verzia V4 arpc tak je to najlepsi sportovy nahac do teraz, konkurencia je proste na mile daleko. Akurat treba zdoraznit, ze to nie je pre kazdeho a povedal by som, ze to nie je ani na beznu cestu. Vsetko sedi, dobre napisane. Je fakt maly, vacsie postavy sa tam proste nevtrepu. Jazdit s tym "legalne" je fakt velky problem.
Pěkně napsaný, ale "kilogrami"? To jako fakt? Nechcete si se Zajochem koupit do redakce korektora, co umí pravopis?
krásná prasárna a parádně napsanej článek
Vypadá to docela dobře, akorát je to Ital, za ty peníze lepšímu Mt10, stroj z budoucnosti.
NIC není ošklivější než MT-10 !!!
Tuono V4 jsem asi půl roku vlastnil a je to fakt nářez. Tomu zvuku se nic nevyrovná a nechtěla jezdit pomalu. Kde ostatní končí, ona začíná...Ale nějak mě nebavilo lítat po okrskách 200+ a proto šla do světa.
Psychopatům ovšem nelze než doporučit
určitě to skvěle pojede, V4 je prostě masakr, super podvozek, ovladatelnost, tohle všechno je prostě jednička
Ale ten plastovej kabátek, to je prostě humáč, to je snad ještě šerednější, než MT-10. To je takový ani naháč, ani supersport, jak kdyby někdo vzal předek plastů z RSV a vypral je na devadesát, že se srazily, prostě kentus. Dát tomu jedno světlo dopředu mezi brejle, žádný plasty, něco jako Brutale, Monster nebo třeba nějakou hmyzí sci-fi kapličku ala MT-09 nebo Z1000 jo proč ne, ale ne kapotáž(ičku)... Ale sto lidí, sto chutí
Pěkný článek i motorka. Bylo by fajn se na ní projet, vypadá vážně good
Bóóóže, koľkokrát som si popálil kolená o rám, keď som sa preháňal po meste v trenkách a flipflopoch. Chýbaš mi, Tuonko! Ale jednoducho 260-270 už nie je pre mňa a už asi ani nebude
Už jsou to 3 roky, co jsem objevil nejlepší motorku na silnici
pak jsem si jí koupil a teď jí prodávám! Tak kdyby někdo chtěl, tak i trochu zlevním, když je i nová v akci
https://www.motorka...1100-rr-1309987.html
Krasná italská perfektně jezdící motorka,akorát kdyby vydržela alespoň čtvrtinu co japonka.
milý Ježíšku...
Měl jsem tu čest nedávno dát si na této střele Červehorské sedlo. A musím souhlasit, že je to opravdu peklo, když se zatopí. Naposledy mě takhla nadchla před lety HP4. A já, jako odpůrce V-motoru jsem to musel trochu přehodnotit, protože když je to V4, tak to funguje zase jinak. Motorka je hodná i zlá, záleží jen na pilotovi, přesně sedí přirovnání k vychované holce, která v určitou dobu umí hodně zlobit.
Moc se mi na tom líbila převodovka, to funguje bezvadně. Podvozek a motor výborný, akorát si myslím, že brzdy už jsem zažil lepší. Ale i tak moje hodnocení je za jedna, a hlavně je to Italka!
Ten test je napsany tak, ze bych si tu motorku sel hned koupit
Pravda je, ze me to laka... Mam jiz druhe VFR, takze tak trochu znam chovani V4. A mit ho v odlehcene a vyladene podobe by bylo neco
Moc hezky a obsáhle napsáno Tome. Mám verzi Factory a prostě bomba bajk. Souhlasím se vším.