Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A ještě ke kvalitě Aprilia. 8 let, 45000 najeto a co jsem nepokazil sám nebo servis (bohužel ten něco podělal na každý garančce ), tak drží. Obecně pouze 2 závady - odešel regulátor napětí a těsnění na hlavním spolkový válci. Ke kvalitě - no comment. Skvělá. Toť moje reálná zkušenost.
Zdar všem. Normálně nekomentuju, zvlášť když vidím některý "příspěvky". Teď však musím. Mám 8 let předchozího Tuňáka a na tomhle novým jsem taky pár kilometrů najel. Se vším v testu souhlas až na jedno. Ani, motorka skvělé brzdí, jede, drží stopu, je nesmírně obratná a lehká na řízení. Proti starýmu dvouválu však na 4000 vůbec nejede. Tady bych si dovolil ale zásadně nesouhlasit! Začne se sbírat na 6 a pořádný kule dává na 7 - 8 a samozřejmě dál. Abych se svezl, tak jsem Kořenovskou trasu na Aspirit dnech jel za 2 až 3. Dal jsem jen 3x 4ku. A fakt jsem nejel 80 (nýbrž 90, každý přece známe předpisy, chicht). Pro ty co jsou vyježděný a znaj - tohle fakt na 4000 nejede a nesbírá se. Vybírám novou motku a přesně tohle mě od novýho Tuňáka prozatím odradilo.
ergonomie je dost individualni pojem, me treba vyhovuje ZX10R a muzu na ni jet tisice km v kuse a na cestacich nebo nahacich me po chvili zacinaj bolet zada.
Blbost - ergonomie není vůbec OK.
Sedlo je tvrdé a člověk se musí hodně natahovat k řídítkům.
Dojezd je taky mizerný.
Taková hračka na vyblbnutí kolem baráku.
spidi.cz: Absence úložnýho prostoru je mínus u všeho. Nečekám u takovéhle motorky prostor do kterýho se zbalíš na týden ale aspoň trochu místa např. na peněženku a telefon by podle mě mělo být samozřejmý.
nicmene jen dodam, ze behem prvniho tisice km (od novoty) tu motorku musela 2x odvezt odtahovka kvuli zavade, cili ty sprochy o kazivosti italu maji pravdu ted jde jen o to jestli se to porad vyplati, coz je individualni.
bude to zabavicka, vykonny V4 v nahaci asi takovy byt musi. ja moc italy nemusim, nicmene na Monsteru 695 se mi jezdilo uplne vyborne, jen ma ne moc hlasitej omezovac, porad to prestavalo ject a ja nevedel co se deje, az sem se pak po case s tim naucil pracovat ale 180 po dalnici se dalo jet zalehlej za stitkem uplne pohodlne a zatacky sem krouhal mnohem snadneji nez s SBK. cili chci jen rict ze i zaprisahlyho ctyrvalistu dokazou nektery italove zabavit a Tuono bych urcite rad vyzkousel a dal mu napit z omezovace
Spravil som na predchádzajúcom modele (2011) 14,5 tis. km a každý kilometer bol adrenalínový úlet. Bolo aj pár návštev servisov ale na to som dávno zabudol. Okolo komína, na okruhu, pártisíc-kilometrové tripy, stále len plný plyn. Brzdili ma len slabý dojazd 200 km a spotreba gúm. Prešiel som na RSV4 kvôli okruhu ale neskôr, po nasýtení sa okruhom, si Tuonko znovu kúpim. Slza v oku!
PS: Track som mal na okruhu - na normálnej ceste to bolo ucukané, inak len Sport. Road som dával len v daždi - to bolo lenivé.
Vylazenej kus pěkný motorky a já bych bral radši modráka,než šedivku
Ale Tomáši,když se tak zamyslíš,tak bys v provozu jezdil radši na tomhle,nebo Monster 1200S...?
Jinak dík za dobrej článek s osobním pohledem na věc a ne jen opsaný promo bláboly
dydzej: máš pravdu. Italský motorky jsou sračky už z principu. Německý taky. Před hodinou mi volala kamarádka že zůstala viset s novým BMW S1000R, protože se ji vysrala spínací skříňka. Předloni se kamarádovi vysralo spínací tlačítko na BMW K1600GT nahoře na Stelviu. Takže evropský motorky bych radši vyřadil zcela generálně.
Ideálně si všichni koupíme elektrostroj Honda CB1100 a hromadně umřeme nudou. Ale zase zcela spolehlivě...
Krásná motorka, vždy mě fascinovala. Osobně si myslím, že něco takového se může narodit právě jen v Itálii. Doufám, že tomu tak bude i nadále a přeju Aprilii, aby se jí dařilo, protože dělá motorky srdcem...
Hezká bestie, jen ta spotřeba, na druhou stranu, když si kupuješ takovou motorku, tak se na spotřebu nehledí. Článek hezky napsaný, stručný a výstižný.
Svezl jem se na RSV4 a do toho motoru jsem se zamiloval Všem doporučuji zkusit.
@JollyJoker: souhlas, ale například na Tuono ve Factory verzi jsou dlouhé čekačky - takže bych neřekl, že o něj není zájem
Hezky stručně popsaný Hned bych jí bral,kdyby to šlo
Je zajímavé,že jsou Tuona pořád všude chválený,ale na cestě je jich jak šafránu,možná ani tolik ne
spojkovým válci. Holt SwiftKey na founu a jeho autodokončování...
A ještě ke kvalitě Aprilia. 8 let, 45000 najeto a co jsem nepokazil sám nebo servis (bohužel ten něco podělal na každý garančce
), tak drží. Obecně pouze 2 závady - odešel regulátor napětí a těsnění na hlavním spolkový válci. Ke kvalitě - no comment. Skvělá. Toť moje reálná zkušenost.
Jen doplním - holt je to 4yř vál...
Zdar všem. Normálně nekomentuju, zvlášť když vidím některý "příspěvky". Teď však musím. Mám 8 let předchozího Tuňáka a na tomhle novým jsem taky pár kilometrů najel. Se vším v testu souhlas až na jedno. Ani, motorka skvělé brzdí, jede, drží stopu, je nesmírně obratná a lehká na řízení. Proti starýmu dvouválu však na 4000 vůbec nejede. Tady bych si dovolil ale zásadně nesouhlasit! Začne se sbírat na 6 a pořádný kule dává na 7 - 8 a samozřejmě dál. Abych se svezl, tak jsem Kořenovskou trasu na Aspirit dnech jel za 2 až 3. Dal jsem jen 3x 4ku. A fakt jsem nejel 80 (nýbrž 90, každý přece známe předpisy, chicht). Pro ty co jsou vyježděný a znaj - tohle fakt na 4000 nejede a nesbírá se. Vybírám novou motku a přesně tohle mě od novýho Tuňáka prozatím odradilo.
seikos: až si konečně uvědomíš,že si starej vocas,tak taky nebudeš brečet,že je mlází v háji,abys moh podstoupit omlazovací kůru
mmch ten mínus ode mě nemáš ty češtine
ergonomie je dost individualni pojem, me treba vyhovuje ZX10R a muzu na ni jet tisice km v kuse a na cestacich nebo nahacich me po chvili zacinaj bolet zada.
Blbost - ergonomie není vůbec OK.
Sedlo je tvrdé a člověk se musí hodně natahovat k řídítkům.
Dojezd je taky mizerný.
Taková hračka na vyblbnutí kolem baráku.
spidi.cz: Absence úložnýho prostoru je mínus u všeho. Nečekám u takovéhle motorky prostor do kterýho se zbalíš na týden ale aspoň trochu místa např. na peněženku a telefon by podle mě mělo být samozřejmý.
milda666: jasné, Honda je lepčí. Krásnej vzhled, super komponenty a ten živelnej projev... Prostě bajkerův mokrý sen
zmulin: vylazenej kus motorky? V tom připadě má Yamaha ve znaku tři lazičky
nicmene jen dodam, ze behem prvniho tisice km (od novoty) tu motorku musela 2x odvezt odtahovka kvuli zavade, cili ty sprochy o kazivosti italu maji pravdu
ted jde jen o to jestli se to porad vyplati, coz je individualni.
bude to zabavicka, vykonny V4 v nahaci asi takovy byt musi. ja moc italy nemusim, nicmene na Monsteru 695 se mi jezdilo uplne vyborne, jen ma ne moc hlasitej omezovac, porad to prestavalo ject a ja nevedel co se deje, az sem se pak po case s tim naucil pracovat
ale 180 po dalnici se dalo jet zalehlej za stitkem uplne pohodlne a zatacky sem krouhal mnohem snadneji nez s SBK. cili chci jen rict ze i zaprisahlyho ctyrvalistu dokazou nektery italove zabavit a Tuono bych urcite rad vyzkousel a dal mu napit z omezovace
Spravil som na predchádzajúcom modele (2011) 14,5 tis. km a každý kilometer bol adrenalínový úlet. Bolo aj pár návštev servisov ale na to som dávno zabudol. Okolo komína, na okruhu, pártisíc-kilometrové tripy, stále len plný plyn. Brzdili ma len slabý dojazd 200 km a spotreba gúm. Prešiel som na RSV4 kvôli okruhu ale neskôr, po nasýtení sa okruhom, si Tuonko znovu kúpim. Slza v oku!
PS: Track som mal na okruhu - na normálnej ceste to bolo ucukané, inak len Sport. Road som dával len v daždi - to bolo lenivé.
Další předraženej italskej křáp.
Vylazenej kus pěkný motorky a já bych bral radši modráka,než šedivku
Ale Tomáši,když se tak zamyslíš,tak bys v provozu jezdil radši na tomhle,nebo Monster 1200S...?
Jinak dík za dobrej článek s osobním pohledem na věc a ne jen opsaný promo bláboly
Jo a pak ještě tři módy plus OFF na ABS, launch control a zvedání kola Antiwheele. Takže kombinací na rozbití huby až až..
Fakt je tam mód Race, Track a Sport. Rejs je asi když chceš závodit s rejžema na silnici. Track je závod na okruhu, kde už rejže stejně nestíhají...
Voni to proste umej
je to pecka, stejne jako segra rsv4. bože diky za tyhle biky
dydzej: máš pravdu. Italský motorky jsou sračky už z principu. Německý taky. Před hodinou mi volala kamarádka že zůstala viset s novým BMW S1000R, protože se ji vysrala spínací skříňka. Předloni se kamarádovi vysralo spínací tlačítko na BMW K1600GT nahoře na Stelviu. Takže evropský motorky bych radši vyřadil zcela generálně.
Ideálně si všichni koupíme elektrostroj Honda CB1100 a hromadně umřeme nudou. Ale zase zcela spolehlivě...
Pěknej článek.
dydzej- Vozíš sebou náhradní regulátor ? Kámoši co mají Hondu, tak je všichni vozí sebou.
itala nebrat
pakliže chceš jezdit jinam než do servisu ..
cituji kamose: jj já mel Ducati, Beneli, aprilku, ted morini a všechny měli něco ..
Napsat u týto motoky jako mínus absence úložného prostoru je trochu mimo mísu.
Kdyby to byl cesťák tak jsem v pohodě, ale jinak?
Mě se líbí.
Jste si jisti těmi módy motoru? RSV4 má totiž módy Track, Sport a Road.
Nějak nechápu proč by mělo mít Tuono Track a jeste Race...
Krásná motorka, vždy mě fascinovala. Osobně si myslím, že něco takového se může narodit právě jen v Itálii. Doufám, že tomu tak bude i nadále a přeju Aprilii, aby se jí dařilo, protože dělá motorky srdcem...
Aprilka
to DEJW:
a teď se na tebe sesype hromada těch,co mají v lanku mnohem větší cit...(já mám taky radši hydrauliku)
jinak motorka moc zajímavá,svezl bych se...
Hezká bestie, jen ta spotřeba, na druhou stranu, když si kupuješ takovou motorku, tak se na spotřebu nehledí. Článek hezky napsaný, stručný a výstižný.
lanková spojka, je krutej vtip...
Svezl jem se na RSV4 a do toho motoru jsem se zamiloval
Všem doporučuji zkusit.
@JollyJoker: souhlas, ale například na Tuono ve Factory verzi jsou dlouhé čekačky - takže bych neřekl, že o něj není zájem
Hezky stručně popsaný
Hned bych jí bral,kdyby to šlo
Je zajímavé,že jsou Tuona pořád všude chválený,ale na cestě je jich jak šafránu,možná ani tolik ne