Aprilia Tuareg 660: Svobodný a nespoutaný univerzál
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 30.5.2022 | Zobrazeno: 20 951x
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 30.5.2022 | Zobrazeno: 20 951x
Vysvětlete mi prosím jednu věc - šroubovaná podsedlovka - kde se to projeví pozitivně?
To jako že se to může pod sedlem zlomit a když se to stane, tak si koupím jinou? Na tomhle typu motorky?
Když už to dostane takovou ránu, že se zničí podsedlovka, je předpoklad, že zbytek rámu či motorky je v pořádku?
Kolikrát kdo měnil na motorkách tohoto typu pouze podsedlovku?
Nemám s tím zkušenost, asi jsem vždycky jen normálně jezdil, nestalo se mi nic podobného a jen mě to ze zvědavosti zajímá. Nemyslím to nikterak zle ani kriticky.
Děkuji.
4 reakce
Možná si vykoleduju hodně mínusů, ale na fotkách je ta motorka (čumák) hnusná a z blízka je to pravda.
4 reakce
Coš o tó, motórečka je to fortelní, ale tén sérvís??? mnel sém Kaponórdka relý réjd a zvezení to bylo parádné, ale ket došél sérvis, tak už byu problémek. Ináč fčíl mám kačenu tú dvanástodevadesátku, a též tén Bratislavký servis stojí za hovno.
Motorka se mi líbí
Kdybych si dnes měl vybrat novou motorku v tomto segmentu,tak bych mě velké dilema,nabídka je opravdu pestrá
Pěkný bajk. Jezdil jsem na ní a sedla mi. Ten zvuk co se line s airboxu je návykový. Kdybych nekoupil Tenerku bral bych Tuarega
Hodnocení se mi zdá takové zmatené - asi není jasné, k čemu ta motorka má být. Na jednu stranu je na závadu přivařená podsedlovka (jako by to měl být nějaký brutální závoďák, kde se mění po každém pádu), ale bez povšimnutí se přejdou padáky chycené do motoru (o bytelnosti uložení šusplechu na motor není zmínka). Chybí rychlořazení a dvoupístky jsou málo? Na hoblování asfaltu asi ano, ale na cestování po nezpevněném povrchu snad stačí, ne? V kontextu s absencí zadní plotny zase není zřejmé, jestli tedy hurá na rally nebo bude muset stačit jen jezdit v klídku se dvěma hliníkáči. Prostě mi nějak nesedí soulad funkce s formou.
1 reakce
Tak na ten test Aprilia Tuareg 660, Yamaha Ténéré 700 World Raid, Ducati Desert X a Husqvarna Norden 901 se těším jak malej kluk.
3 reakce
Co bychom pro vás neudělali. Tak snad si koupíte alespoň tričko z nové merch kolekce, která bude za 10 dní k dispozici v shopu.

Letos asi nepříjeměnší motorka na které jsem jel
. Krásně nastavený elektronický plyn , žádné cukání na všechny mapy , motor je použitelný hooodně od spodu . Na režim city velice příjemná na courání po po lontech i jízdu ve městě , na gravel se dá blnout v terénu a pěkně si zahrabat v bahně
. Perfekně řadí a když jde motor do otáček , tak i na svůj objem pěkně tahá a pěkně si u toho vrčí !
perfektně zorganizované a bezva atmosféra a ty motorky třešnička na dortu . A to já tyhle motorky nemusím.
Jen se mi hodně nelíbí a nevím jak to bude ze servisem a výdrží motoru... přece jen kompresní poměr je brutální ... a výkon na ten objem taky není maly .
Testovali jsme na jaře v Brně na promo akci 20min terén a 20min okolní silnice . Nářez . DÍKY !
6 reakcí