motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Radunice (0) napsal 31.08.2024 v 20:50

Moc hezký test, jako vždy Jen musím zareagovat na dvě věci. Aprilii mám dva roky a jsem s ní opravdu spokojený. Určitě to není Čína, jak jsem v testu zaslechl, ale na štítku je Made in Vietnam.. Nacpat integrálku pod sedlo je sice problém, ale mám velikost M a ta se mi tam vejde.. Jinak bych se vším asi souhlasil. Pohodlí OK, za víkend jsem zvládl najet i 600 km a necítil jsem se rozlámaný. Do terénu bych ji nevzal, ale serpentiny se s ní užít dají. A ještě jedna fajn věc, v noci LEDky perfektně svítí.

SuperSic58 (1447) napsal 30.08.2024 v 10:18

ta machna vzadu s tim cigárem Testík super Do Forzy verze 350 bych snad i šel, nebejt toho debilního vytrčenýho ovladače na levym řidítku. Tam by japonští inženýři zasloužili řádně vytahat za uši.

jandaxx (228) napsal 26.08.2024 v 21:28

K rozdílům mezi standardní Aprilí SR GT uvedenou v roce 2022 a testovanou SG GT Replica doplním, že Replica má jiné pneu. Standardní mají "chlupatější" pneu, které mají zvládnout i nějakou tu polní cestu, Replica má čistě silniční pneu. Dobře je vidět na fotce 4 a 5.

Salada (6) napsal 26.08.2024 v 12:04

Jak mám rozumět tomuto řádku ve specifikacích?
Sekundární převod Řemen Přímý
Vždy jsem myslel, že variátor = řemen a pak ozubená kola u zadního kola.
Jak to tedy u těchto skůtrů je?

odyssea (0) napsal 24.08.2024 v 12:43

Mám Forzu a nedám na ni dopustit nájezd cca 12000 ročně a jezdím po celé republice

SennaAyrton (657) napsal 23.08.2024 v 05:20

Objem 125 bohatě stačí na 90% věcí které člověk v dnešním přecpaném provozu potřebuje a pokud má silnější 350 tak už víc ani není třeba…..

PEPEE01 (409) napsal 22.08.2024 v 20:39+4

Fajn test. Za mě z těch dvou? Forza 350 K té Aprilce je na porovnání spíš PCX. Do Forzy a jejích kvalit má Aprilka celkem daleko. Asi jako tou cenou. Je to zcela odpovídající. A na Forzu a její styl je ten 125 motůrek zase málo. Takže buď PCX, nebo velkou Forzu.

Codo (458) napsal 22.08.2024 v 18:31+2

Myslím, že výsledek byl od začátku jasnej, spíš mě zajímalo, nakolik se Aprilka přiblížila Hondě. No, nepřiblížila. Jsou to dvě různý kategorie, výkonu navzdory. Jiná věc je cenová politika, ale i tam to je nakonec v dost podobně odpovídajícím duchu. Doma mi mj.hnízdí Forza 350 a žena jezdí na PCX. PCX bych volil do ucpanýho, skrz naskrz zapráskanýho města, ale jinak vždy F350, a to i na delší výlety pokud možno po "lepších" okreskách. Bohužel jinak podvozkově po nepěkných silnicích nebo na ježdění ve dvou není ani 350 žádnou hitparádou, no je to pořád jen skútr.. Ale dopustit na ni i tak nedám

Lucasbiker (197) napsal 22.08.2024 v 17:01-1+2

A to je zajímavý, srovnávací test a není v sekci Premium

BRIDY67 (118) napsal 22.08.2024 v 16:13

rocne najazdim na skutri ale Sh 300 do 5000km skutre su fajn, skutre su uzitocne, kto nema nech kupi okamzite....kazdy nech sa rozhodne podla seba.....honda,piagio su perfektna volba.

RX800 (4) napsal 22.08.2024 v 15:10-2+1

konečně normální recenze a né ty předražené sráče typu Vespa s výkonem čínských strojů a cenou 0.5L motorek z Japonska.
Ale stejně je Forza 125 za tu cenu nesmysl, do města asi ok mimo město slabota. Pak je tu za skoro stejnou cenu Forza 350 a ADV tohle už jsou ale stroje na jetí kamkoliv bez nebezpečných situací třeba kopec a už jste na uprděné 125 brzda provozu.
jedině dává smysl ta Aprilia vzhledem k ceně.

Mopedson (39) napsal 22.08.2024 v 11:53+1

Při takové ceně Forzy 125 už by mi asi nebylo líno udělat si áčko a přidat pár korun na F350, pokud bych vyloženě nepásl po spotřebě kolem 2 litrů. Mimochodem, na YouTube je video s Aprilkou na brzdě a výsledek je velmi podobný výkonu PCX. Tak asi proto Forze neujede navzdory nižší hmotnosti.

neznamyScooterD (1233) napsal 22.08.2024 v 11:52

piaggio ladí variátora trošku do spolehlivosti od pradávna, škoda těch nepřesností typu že honda inovuje jen vzhled nebo že je sr gt skoro maxík, že původní burgmany a xmaxy měli o dost víc než 166kg, ani zmínka o přechodu aprilie na jiné pneu atd....

JardaBar (227) napsal 22.08.2024 v 11:51+5

"Honda je téměř o půlku dražší, není to jasný šach-mat?" Není, Golf taky není Passat. Honda má o 15cm větší rozvor, je to o třídu větší motorka.
Do srovnání asi měla jít spíš Honda SH125i. A cena by byla "stejná".

OndraCB (104) napsal 22.08.2024 v 10:48

Mám Medley s variátorem Polini Maxi speed a jede to suprově. V origo konfiguraci, kterou má SR GT stejnou, to taková sláva nebyla. Takže námět na reportáž: porovnat pár stopětadvác s originálním vs. točivějším variátorem. A ta informace o výrobě v Číně je pro mě nová. Máte to ověřené? Piaggio má obrovskou fabriku ve Vietnamu, ale o Číně nic nevím.

OndraF (48) napsal 22.08.2024 v 10:07+5

Při vší úctě k redakci - ta pohádka o tom, jak jste si mysleli, že jsou to nějaké srovnatelné skútry, je teda HODNĚ oslí můstek k tomu dát je do společného testu...

Tomlon (2) napsal 22.08.2024 v 08:54+2

Zajímavé srovnání, ale oba jsou to skútry z opačných pólů užití. Zajímalo by mě ale srovnání Forzy třeba se SYM Joymax, Crusym, Peugeot Pulsion atd.

zolik. (52) napsal 22.08.2024 v 08:07-1+5

Z těchto dvou je s přehledem nejhezčí ta puntíkatá.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist