Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak hlavně jestli zdokonalili kvalitu, kámoš to kupoval nový a shořel mu startér, teď v aprilii v Praze čekal na novej srtér už asi 3 týdny, noc moc jako...
docela pěkná mašina. Sice si pořád myslim, že vejfuky patřej níž ke kyvce, ale aspoň to neni jenom takovej vajgl jako na XJ6. Mapy se hoděj pro začátečníky nebo pokud se prostě chceš jenom svýzt do práce. Docela bych to viděl jako dobrej postup po SV650 pokud chceš V2 a nechce se ti do litra.
Ještě že jsem koupil CBF 1000 - je hezčí, levnější, silnější, větší, má větší dojezd a nic na ní neodešlo.
Líbí
, ale z té země mi nesmí nic přes práh
Proc ma meloun misto jablka pomeranc?
Rotax je na pi*u... Tyhle motory se hrozně se*ou, nevím teda, ale tátovej Caponord s Rotaxem má furt nějaký problémy...
Kolik to papá,když je 15litrů v nádrži málo?Mě to stačí na 300km,takže na projetí půlky republiky...
Jinak
Tak hlavně jestli zdokonalili kvalitu, kámoš to kupoval nový a shořel mu startér, teď v aprilii v Praze čekal na novej srtér už asi 3 týdny, noc moc jako...
Ital-design + motor Rotax =
Líbí, moc...
docela pěkná mašina. Sice si pořád myslim, že vejfuky patřej níž ke kyvce, ale aspoň to neni jenom takovej vajgl jako na XJ6. Mapy se hoděj pro začátečníky nebo pokud se prostě chceš jenom svýzt do práce. Docela bych to viděl jako dobrej postup po SV650 pokud chceš V2 a nechce se ti do litra.