Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak po 3k km na starsim modelu a par km na novym musim rict, ze novej jede lip a je pohodlnejsi. Akorat na nem vic fouka, coz je velka vyhoda 750ky (je to nahac s excelentni ochranou proti vetru).
Pánové tak jsem měl možnost vyzkoušet nový Shiver. Na živo vypadá velmi pěkně, včetně výfuku, které odvádí výfukové plyny do strany pryč. Pozice za řidičky je velmi příjemna, včetně ovládání palubního počítače. Projížděl jsem kolem centra v odpolední špičce, takže hned na začátku jsem si vyzkoušel práci spojky a popojizdeni v koloně. A bylo to úplně v pohodě, žádné cukání nebo nějaké nepříjemné vibrace. To jsem jel na mapu tour, později i na sport, žádný velký rozdíl tam nebyl. Kdyz už jsem se dostal mimo kolony tak jsem tomu šlápnul na krk, ale maximálně 6500 tisíc.otaček, motorka se teprve zajíždí a za druhé v tomhle pásmu má maximální kroutak 90 Nm. Z toho vyplývá, že jsem musel často řadit, ale to bylo způsobeno tím, že jsem si to fakt užíval a jízda mě bavila, proto autor tohoto testu nejspiš napsal, že člověk se musí snažit, aby tato motorka bavila. Ale to je právě ono, co mě na jízdě baví, být aktivní.Co tyče brzd. Jde cítit zákus, ale nic nebezpečného, jak u sportovní motorky typu R6, a jiné. Podvozek pevný, ale ne nepříjemné tvrdý. Podle mne motorka s velkým potenciálem, a kdo si ji pořídí neudělá chybu. Jo a pěkné zní a prdi decentně do výfuku. Závěrem bych napsal, že je pro mne velký favorit ve střední třídě naháče. Vypada dobře, kvalitní podvozek i brzdy, přehledná a pěkná přístrojová deska a poslední velké plus, že je to dvouvalec do V. Ten charakter a zátah ve středních otáčkách je návykový.
Mám stejný názor, sedmpade vypadá líp, výkon stejný a točák o deset vyšší, není to, co bych devítky očekával, i když chápu těch 35kW. Nelíbí se mi z boku poměrové světlo ke zbytku motorky a výfuk se zátkami, raději bych dva tubusy po tranach než jeden centrální, protože to přehřívání sedadla je velké mínus.Je to povinná inovace bez emocí.
Starý model je prostě hezčí, toto je v designu krok zpět. Vypadá jako nepovedený garážový tuning původního modelu po bouračce. Černý motor, černá kola, černý blatník, černá kyvka, podivné výfuky, více překrytý rám, motorka tak nějak opticky ztěžkla. https://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/1000_1x_/public/images/2016/11/aprilia-shiver-750-bub.jpg
Shivera nekomentuju, bo nevim. Ale ta MT-09 mě hoši tak mrzí. Tak mě mrzí, že nedokážou udělat konkurenceschopnej podvozek, ve dvou se na tom nedalo vůbec jet po horší silnici. Jak psal někdo dole, musim souhlasit. Jsem měl plný ruce práce to udržět na cestě když to začlo někde houpat. Přitom ten tříhrnek mi vždycky vykouzlil na hubě takovej rohlík, jako jen máloco.
Jakožto majitel Shivera 750 r.v. 2014 jsem celkem zklamaný z tohoto nového modelu. Prostě tak nějak ztratil šmrnc, maskou počínaje a škaredýma výfukama konče.
"Pokud postavíte tenhle nový model na parkoviště a žádná jiná motorka nebude nablízku, tak Shiver 900 dává velký smysl." To mi připomíná slavné Čochtanovo https://youtu.be/wdzw4mB30h4?t=143
Mne sa lubi. Ma "len" 95koni, to neni az tak malo na okresky. Zase ma 90Nm krutak. Motor a vstrekovanie je dobre vyladene.
MT 01 ma tiez len 90 koni a neviem ze by si niekto stazoval je to nejede. A podvozok je dobry podla testu. Moze to byt dobra motorka za slusne prachy
Dobrá a pěkná motorka ne? Cílovku bych viděl asi buď u mlaďochů,co začnou na zavřený a pak jí s velkejma papírama otevřou,nebo týpci,co už nikam neletěj a přitom si chtěj občas tu hodně svižnou jízdu užít
Na předchozím modelu z r.2007 jsem se něco nejezdil a az na ten trapně ucukanej elektro plyn se jezdilo skvěle. Věřím, že to za 10 let už vyřešili. Škoda jen, že objem motoru poskočil nahoru ne kvůli výkonu, ale kvůli euronormám...
Pěkná motorka, přijde mi jako mezistupeň mezi Japonci a Ducati
Dobre a vystizne popsana motorka. Tento novy model je ale nejak farebne / dizajnovo preplacany, aj tie vyfuky su divne... ale ocenujem kontrolu trakce a nastavitelne predne tlmice.
To zní jako dobrá motorka Mě se líbí. Když, už bylo zmíněno srovnání s MT-09, ta je mnohem více individuální, co se týče vzhledu, a to není pro každého. A ve dvojko se na tom ani nedá jezdit. A na co skvělý tři hrnek, když podvozek na to nestačí. Šel bych do Shivera. Výfuky to má pěkné a když ještě dobře zní tak není co řešit.
Tak po 3k km na starsim modelu a par km na novym musim rict, ze novej jede lip a je pohodlnejsi. Akorat na nem vic fouka, coz je velka vyhoda 750ky (je to nahac s excelentni ochranou proti vetru).
Pánové tak jsem měl možnost vyzkoušet nový Shiver. Na živo vypadá velmi pěkně, včetně výfuku, které odvádí výfukové plyny do strany pryč. Pozice za řidičky je velmi příjemna, včetně ovládání palubního počítače. Projížděl jsem kolem centra v odpolední špičce, takže hned na začátku jsem si vyzkoušel práci spojky a popojizdeni v koloně. A bylo to úplně v pohodě, žádné cukání nebo nějaké nepříjemné vibrace. To jsem jel na mapu tour, později i na sport, žádný velký rozdíl tam nebyl. Kdyz už jsem se dostal mimo kolony tak jsem tomu šlápnul na krk, ale maximálně 6500 tisíc.otaček, motorka se teprve zajíždí a za druhé v tomhle pásmu má maximální kroutak 90 Nm. Z toho vyplývá, že jsem musel často řadit, ale to bylo způsobeno tím, že jsem si to fakt užíval a jízda mě bavila, proto autor tohoto testu nejspiš napsal, že člověk se musí snažit, aby tato motorka bavila. Ale to je právě ono, co mě na jízdě baví, být aktivní.Co tyče brzd. Jde cítit zákus, ale nic nebezpečného, jak u sportovní motorky typu R6, a jiné. Podvozek pevný, ale ne nepříjemné tvrdý. Podle mne motorka s velkým potenciálem, a kdo si ji pořídí neudělá chybu. Jo a pěkné zní a prdi decentně do výfuku. Závěrem bych napsal, že je pro mne velký favorit ve střední třídě naháče. Vypada dobře, kvalitní podvozek i brzdy, přehledná a pěkná přístrojová deska a poslední velké plus, že je to dvouvalec do V. Ten charakter a zátah ve středních otáčkách je návykový.
Mám stejný názor, sedmpade vypadá líp, výkon stejný a točák o deset vyšší, není to, co bych devítky očekával, i když chápu těch 35kW. Nelíbí se mi z boku poměrové světlo ke zbytku motorky a výfuk se zátkami, raději bych dva tubusy po tranach než jeden centrální, protože to přehřívání sedadla je velké mínus.Je to povinná inovace bez emocí.
Starý model je prostě hezčí, toto je v designu krok zpět. Vypadá jako nepovedený garážový tuning původního modelu po bouračce. Černý motor, černá kola, černý blatník, černá kyvka, podivné výfuky, více překrytý rám, motorka tak nějak opticky ztěžkla. https://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/1000_1x_/public/images/2016/11/aprilia-shiver-750-bub.jpg
Ještě že to netestoval pan Poduška, to bychom si moc nepočetli
Shivera nekomentuju, bo nevim. Ale ta MT-09 mě hoši tak mrzí. Tak mě mrzí, že nedokážou udělat konkurenceschopnej podvozek, ve dvou se na tom nedalo vůbec jet po horší silnici. Jak psal někdo dole, musim souhlasit. Jsem měl plný ruce práce to udržět na cestě když to začlo někde houpat. Přitom ten tříhrnek mi vždycky vykouzlil na hubě takovej rohlík, jako jen máloco.
Jakožto majitel Shivera 750 r.v. 2014 jsem celkem zklamaný z tohoto nového modelu. Prostě tak nějak ztratil šmrnc, maskou počínaje a škaredýma výfukama konče.
Lys, to víš taky už jsem starší škola
díky za komentář
"Pokud postavíte tenhle nový model na parkoviště a žádná jiná motorka nebude nablízku, tak Shiver 900 dává velký smysl." To mi připomíná slavné Čochtanovo https://youtu.be/wdzw4mB30h4?t=143
Mne sa lubi. Ma "len" 95koni, to neni az tak malo na okresky. Zase ma 90Nm krutak. Motor a vstrekovanie je dobre vyladene.
MT 01 ma tiez len 90 koni a neviem ze by si niekto stazoval je to nejede. A podvozok je dobry podla testu. Moze to byt dobra motorka za slusne prachy
Dobrá a pěkná motorka ne?
Cílovku bych viděl asi buď u mlaďochů,co začnou na zavřený a pak jí s velkejma papírama otevřou,nebo týpci,co už nikam neletěj a přitom si chtěj občas tu hodně svižnou jízdu užít
Škoda těch plechovek od piva strčených v laufech. Asi jediná větší piha na kráse.
Frankie- presne
Na předchozím modelu z r.2007 jsem se něco nejezdil a az na ten trapně ucukanej elektro plyn se jezdilo skvěle. Věřím, že to za 10 let už vyřešili. Škoda jen, že objem motoru poskočil nahoru ne kvůli výkonu, ale kvůli euronormám...
Pěkná motorka, přijde mi jako mezistupeň mezi Japonci a Ducati
Dobre a vystizne popsana motorka. Tento novy model je ale nejak farebne / dizajnovo preplacany, aj tie vyfuky su divne... ale ocenujem kontrolu trakce a nastavitelne predne tlmice.
To zní jako dobrá motorka
Mě se líbí. Když, už bylo zmíněno srovnání s MT-09, ta je mnohem více individuální, co se týče vzhledu, a to není pro každého. A ve dvojko se na tom ani nedá jezdit. A na co skvělý tři hrnek, když podvozek na to nestačí. Šel bych do Shivera. Výfuky to má pěkné a když ještě dobře zní tak není co řešit.
No a ten výfuk taky děs
Šílená změť hadic, trubiček, kabelů, ... okolo motoru je příšerná.
To si skůtraři od Piagia jen zapoměli zakrytovat ???