yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kesitnarf (0) napsal 04.01.2012 v 15:36

ahoj, mam scarabeo 200 druhym rokem jizda je squelaaa, trochu odskakuje zadek ale TRVALE resim piskani brzd - jsem zoufalej desticky mam asi uz 5... cistim jako blbec kdo poradiiiii 8-) dik za info kesitnarf...

Jack82 (0) napsal 19.05.2011 v 12:59

nechápu tu maximálku. tech 110 je aspon na GPS? co je psané v TP? mel jsem Runner VX 125 i VXR 200, slabší z nich jel GPS 106 (tacho 115), z kopce se nechal přetočit i na 125 tacho a silnější jel 130 tacho (GPS kolem 120). motor stejný. Sportcity taky jede kolem 130 se stejným motorem. tak bud je to udelaný víc do tahu a maximálku pořeší multivar a nebo má přesnej tachec a nebo na tom redaktor seděl jak na záchodě a při pokusu o maximálku nezalehl Dvoustovka jede velmi dobře i kolem trvalého kila kopec nekopec, 80 jede slušná 125 i do sebevětšího kopce, to mi nikdo nevymluví.

vena307 (1) napsal 11.04.2011 v 15:43

ja ho vlasnim a naprosta spokojenost pri zajeti jsem ho zrovna nešetřil a maximalku jsem z něho dostal lehce nad 140 se spotřrbou mezi 3 až 4l.
Jednoduše spokojenost maximalni
za den jsem snim odjel 400km ve dvouch a slapal jako hodinky.

Horten (6) napsal 11.04.2011 v 10:45

Měl jsem to půjčené jako náhradní vozidlo a můžu potvrdit, že je to moc příjemný strojek. Motor je vážně neuvěřitelně tichoučký a krásně táhne. Mně osobně přišel rozdíl mezi Eco a Sport dost zásadní. Jo a maximálku mi to ukázalo 120 z mírného kopečka jinak to bez problému na rovince upalovalo 110. A to nejsem zrovna drobeček.

Jarda (281) napsal 11.04.2011 v 10:41

Krueger: technicke udaje doplnime.

master. (0) napsal 11.04.2011 v 10:33

Článek pěkný, skútr se mi taky líbí - do města ideální vozítko. Technické údaje záměrně chybí nebo nejsou k dispozici?

Krajda (8) napsal 11.04.2011 v 10:31

BaRT_Czech: Maximálka je zhruba 110-115 km/h. Do nějakých cca 80 zrychluje ještě celkem ochotně a i na okreskách se dají pomalejší vozidla bez obav předjíždět.

babajezi: Skútr jsme měli koncem března, kdy už bylo i ráno nad nulou. Výhodu integrovaných brzd bych u takového skútru viděl v tom, že jsou "uživatelsky příjemné" pro motorkové laiky, kteří třeba nemají zkušenosti s účinkem zvlášť přední a zadní brzdy. Prostě když na to sedne třeba paní úřednice, která skútr dostala k narozeninám, tak se při uleknutí a necitlivém zamáčknutí brzdy(které by na velké motorce znamenalo pád) nestane taková neplecha, jako kdyby se jedno z kol bloklo úplně... Na druhou stranu máš pravdu, že zkušenějšímu jezdci, který věří svým pocitům a zkušenostem, ta "nejistota" může vadit.

babajezi (0) napsal 11.04.2011 v 08:57

Píšete:"Díky integrálnímu brzdovému systému jsou brzdy na předek i zadek lehce a citlivě dávkovatelné". Můžete prosím vysvětlit v čem spatřujete výhody propojení přední a zadní brzdy "integrálním systémem" a praktickou nemožnost ovládat zadní brzdu aniž by při tom nebrzdilo nekontrolovatelně přední kolo? Zkusil se někdo z redakce svézt s tímto systémem třeba v zimě na sněhu a náledí?

BaRT_Czech (45) napsal 11.04.2011 v 07:40

Kolik je maximální rychlost téhle 200??? když jede třeba 70 a potřebuje něco předjet jak to je "živé" ?




TOPlist