Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ahoj, mam scarabeo 200 druhym rokem jizda je squelaaa, trochu odskakuje zadek ale TRVALE resim piskani brzd - jsem zoufalej desticky mam asi uz 5... cistim jako blbec kdo poradiiiii 8-) dik za info kesitnarf...
nechápu tu maximálku. tech 110 je aspon na GPS? co je psané v TP? mel jsem Runner VX 125 i VXR 200, slabší z nich jel GPS 106 (tacho 115), z kopce se nechal přetočit i na 125 tacho a silnější jel 130 tacho (GPS kolem 120). motor stejný. Sportcity taky jede kolem 130 se stejným motorem. tak bud je to udelaný víc do tahu a maximálku pořeší multivar a nebo má přesnej tachec a nebo na tom redaktor seděl jak na záchodě a při pokusu o maximálku nezalehl Dvoustovka jede velmi dobře i kolem trvalého kila kopec nekopec, 80 jede slušná 125 i do sebevětšího kopce, to mi nikdo nevymluví.
ja ho vlasnim a naprosta spokojenost pri zajeti jsem ho zrovna nešetřil a maximalku jsem z něho dostal lehce nad 140 se spotřrbou mezi 3 až 4l.
Jednoduše spokojenost maximalni
za den jsem snim odjel 400km ve dvouch a slapal jako hodinky.
Měl jsem to půjčené jako náhradní vozidlo a můžu potvrdit, že je to moc příjemný strojek. Motor je vážně neuvěřitelně tichoučký a krásně táhne. Mně osobně přišel rozdíl mezi Eco a Sport dost zásadní. Jo a maximálku mi to ukázalo 120 z mírného kopečka jinak to bez problému na rovince upalovalo 110. A to nejsem zrovna drobeček.
BaRT_Czech: Maximálka je zhruba 110-115 km/h. Do nějakých cca 80 zrychluje ještě celkem ochotně a i na okreskách se dají pomalejší vozidla bez obav předjíždět.
babajezi: Skútr jsme měli koncem března, kdy už bylo i ráno nad nulou. Výhodu integrovaných brzd bych u takového skútru viděl v tom, že jsou "uživatelsky příjemné" pro motorkové laiky, kteří třeba nemají zkušenosti s účinkem zvlášť přední a zadní brzdy. Prostě když na to sedne třeba paní úřednice, která skútr dostala k narozeninám, tak se při uleknutí a necitlivém zamáčknutí brzdy(které by na velké motorce znamenalo pád) nestane taková neplecha, jako kdyby se jedno z kol bloklo úplně... Na druhou stranu máš pravdu, že zkušenějšímu jezdci, který věří svým pocitům a zkušenostem, ta "nejistota" může vadit.
Píšete:"Díky integrálnímu brzdovému systému jsou brzdy na předek i zadek lehce a citlivě dávkovatelné". Můžete prosím vysvětlit v čem spatřujete výhody propojení přední a zadní brzdy "integrálním systémem" a praktickou nemožnost ovládat zadní brzdu aniž by při tom nebrzdilo nekontrolovatelně přední kolo? Zkusil se někdo z redakce svézt s tímto systémem třeba v zimě na sněhu a náledí?
ahoj, mam scarabeo 200 druhym rokem jizda je squelaaa, trochu odskakuje zadek ale TRVALE resim piskani brzd - jsem zoufalej desticky mam asi uz 5... cistim jako blbec kdo poradiiiii 8-) dik za info kesitnarf...
nechápu tu maximálku. tech 110 je aspon na GPS? co je psané v TP? mel jsem Runner VX 125 i VXR 200, slabší z nich jel GPS 106 (tacho 115), z kopce se nechal přetočit i na 125 tacho a silnější jel 130 tacho (GPS kolem 120). motor stejný. Sportcity taky jede kolem 130 se stejným motorem. tak bud je to udelaný víc do tahu a maximálku pořeší multivar a nebo má přesnej tachec a nebo na tom redaktor seděl jak na záchodě a při pokusu o maximálku nezalehl
Dvoustovka jede velmi dobře i kolem trvalého kila kopec nekopec, 80 jede slušná 125 i do sebevětšího kopce, to mi nikdo nevymluví.
ja ho vlasnim a naprosta spokojenost pri zajeti jsem ho zrovna nešetřil a maximalku jsem z něho dostal lehce nad 140 se spotřrbou mezi 3 až 4l.
Jednoduše spokojenost maximalni
za den jsem snim odjel 400km ve dvouch a slapal jako hodinky.
Měl jsem to půjčené jako náhradní vozidlo a můžu potvrdit, že je to moc příjemný strojek. Motor je vážně neuvěřitelně tichoučký a krásně táhne. Mně osobně přišel rozdíl mezi Eco a Sport dost zásadní. Jo a maximálku mi to ukázalo 120 z mírného kopečka jinak to bez problému na rovince upalovalo 110. A to nejsem zrovna drobeček.
Krueger: technicke udaje doplnime.
Článek pěkný, skútr se mi taky líbí - do města ideální vozítko. Technické údaje záměrně chybí nebo nejsou k dispozici?
BaRT_Czech: Maximálka je zhruba 110-115 km/h. Do nějakých cca 80 zrychluje ještě celkem ochotně a i na okreskách se dají pomalejší vozidla bez obav předjíždět.
babajezi: Skútr jsme měli koncem března, kdy už bylo i ráno nad nulou. Výhodu integrovaných brzd bych u takového skútru viděl v tom, že jsou "uživatelsky příjemné" pro motorkové laiky, kteří třeba nemají zkušenosti s účinkem zvlášť přední a zadní brzdy. Prostě když na to sedne třeba paní úřednice, která skútr dostala k narozeninám, tak se při uleknutí a necitlivém zamáčknutí brzdy(které by na velké motorce znamenalo pád) nestane taková neplecha, jako kdyby se jedno z kol bloklo úplně... Na druhou stranu máš pravdu, že zkušenějšímu jezdci, který věří svým pocitům a zkušenostem, ta "nejistota" může vadit.
Píšete:"Díky integrálnímu brzdovému systému jsou brzdy na předek i zadek lehce a citlivě dávkovatelné". Můžete prosím vysvětlit v čem spatřujete výhody propojení přední a zadní brzdy "integrálním systémem" a praktickou nemožnost ovládat zadní brzdu aniž by při tom nebrzdilo nekontrolovatelně přední kolo? Zkusil se někdo z redakce svézt s tímto systémem třeba v zimě na sněhu a náledí?
Kolik je maximální rychlost téhle 200??? když jede třeba 70 a potřebuje něco předjet jak to je "živé" ?