Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechápu to. Motorku servisuji u profíka (Motoservis Aleš) a nikdy žádný problém. Starám se o ni a jezdím slušně, nic se nesere, do servisu tzv. autorizovaného raději nechodím vůbec, spotřebu mám tak od6-8 dle stylu jízdy a jen si užívám luxusní komponenty a italský design a luxusní zpracování. Jo jinak k tomuhle článku, ty aprilie jsou nádherné a dá se na ně dívat celé hodiny. Některé kusy jsou min. srovnatelné z "brusy" od DUCATI a co se týče kvality dílenského zpracování dokonce je i předčí! Cenovkou rozhodně. A ať už jedná o starší kusy a nebo o poslední novinky, všechny mají co nabídnout !!!
Moc pěkný, jak článek tak motka sama. Těšil jsem se na nový Tuono na základě tohohle RSV, bohužel zatím nic. I tak bych už ale do Aprilie nejspíš nešel. Ze 4 servisních akcí na mým Tuonu 3 zkurvený tak, že jsem jednou nedojel ani domů a jednou mi motka málem shořela díky těm umělcům z A spiritu. To odradí od jakýkoliv další koupě. Když, tak možná v Německu a servisovat tam.
69Blade> No to je právě ta otázka? To je stejný jako když se tě zeptám, proč si kupovat levnej šunt z Japonska, když mi to příjde o ničem? Je to hnusný, má to každej druhej, a těžko bych na tom našel něco co by mě bavilo déle než půl minuty! V tom to asi bude, až udělají kuci žlutý motorku, která mě bude bavit alespoň z desetiny tak jako Ducati , tak o ní možná budu i uvažovat, ale to co dneska předvádí mě spíš zdaleka odrazuje, kdyby alespoň už konečně přestali všechno kopírovat! Nemluvě o tom že k těm Asijským strojům pořád nemám takovou důvěru, jednou jsem tu četl jak se někomu na Yuki bloknulo řízení , na dváce to jde, to si maximálně namlátíš, ale když se mi to stane na Fárošovy co má 150 koní (v papírech ), tak už to taková sranda nebude... Víš jak se to říká, nejsem tak bohatej, abych si mohl kupovat levný věci... Prostě snažim se ti říct, že ať si o těch strojích z Asie myslíš cokoliv, tak ve skutečnosti ta motorka nemusí být pro každýho nej/lepší... Pro mě teda fakt není...
Alex: protože italka na rozdíl od suzuki je čistě iracionální záležitost? Jen továrna na zábavu a nic jiného? Když si kupuješ Ferrari taky tě trápí spotřeba?
Alex_de_Large> První delší projíždku na 916 jsem měl pod 4 litry na 100 , a nedá se říct že bych jel až tak marně , cestovní rychlost do 150 Km/h, dlouhá štreka, rovinky, musel jsem jet tempo Monstera 600 , běžně jezdím za 6 - 7 litrů, to už je ale trošku jinde! Ale dá se i přes 10, v papírech mám dokonce napsáno 19.2 litru - asi se jedná o jízdu na okruhu , u té Aprilky to bude asi dost podobné, 180 koníků si něco pápne , ale když s tím pojedeš připosraně, myslím že se dostaneš i na 5 , ale mezi náma, kdo si takovou motorku koupí aby jezdit cestovně a honil nízkou spotřebu? Ten co to testoval určitě ne...
illMedvědGuzzin> Já si myslim, že spotřeba je hodně důležitá. Když GSX-R se stejnym výkonem a obsahem má citelně nižší spotřebu, proč to talián neumí vyrobit taky?
Jojo. Spotrebu bych tedy resil - ne kvuli penizkum, ale to, ze je opruz zastavovat kazdych par "metru" na benzince. Jam mam jiny problem. MAm K1300S a ta mi po meste zere cca (kdyz mam stesti) 7l. Pokud jedu po dalnici min. 200, tak si nevezme vice jak 6l. Logika houpaciho kone
Jinak, jizda mezi auty je o tom, zda mas koule Ja si s K1300S troufnu bez problemu kamkoliv. I kdyz musim priznat, ze to nekdy prepisknu a abych si neodrel zrcatka, musim je sklopit.
Spotřebu bych neřešil. Kór u takovýhle krasavice ne! A jak píšou, pokrok nezastavíš a začínám chápat tvrzení, že tahle je o "zeměkouli" jinde. Bohužel, no co se dá dělat, o tom tenhle koloběh je. Já mám Tuono 07 osazený akrapovičema a KN-kem a já nevím čím vším a myslím si bůh ví co nemám. Pak stačí sednout na RSV4 Factory a je po iluzích. Asi tak, jako když mojí kamarádi cpali do GSX1400 jiné tlumiče a laděné výfuky a nové brzdy atd... a já se na to rovnou vysral, prodal ji a koupil Tuono. A jak to tak čtu, včil mě čeká to samý. Bůůů..proč ak brzy ?!
chjo kucí jeste nam musi trochu zestarnout aby sme si ji mohli dovolit:)
Nechápu to. Motorku servisuji u profíka (Motoservis Aleš) a nikdy žádný problém. Starám se o ni a jezdím slušně, nic se nesere, do servisu tzv. autorizovaného raději nechodím vůbec, spotřebu mám tak od6-8 dle stylu jízdy a jen si užívám luxusní komponenty a italský design a luxusní zpracování. Jo jinak k tomuhle článku, ty aprilie jsou nádherné a dá se na ně dívat celé hodiny. Některé kusy jsou min. srovnatelné z "brusy" od DUCATI a co se týče kvality dílenského zpracování dokonce je i předčí! Cenovkou rozhodně. A ať už jedná o starší kusy a nebo o poslední novinky, všechny mají co nabídnout !!!
Pardon, už jsem si dočetl větu. 1:0 pro vás
Ahoj, tak hledanej imbus je zacvaklej přímo ve spodní straně krovky.
Mě se stejně víc líbí její dvoválcová předchůdkyně RSV 1000. Na můj vkus má mnohem hezčí tvary než nová RSV4. Ale ten motor musí být sakra pecka!!!
69Blade> Rýmu má taky každej druhej a stejně mě nikdy nebavila!
DMC.motobiker:Japonce ma každý druhy, protože se da na ne spolehnout.Chtěl sem říct to co napsal Hummer...
Moc pěkný, jak článek tak motka sama. Těšil jsem se na nový Tuono na základě tohohle RSV, bohužel zatím nic. I tak bych už ale do Aprilie nejspíš nešel. Ze 4 servisních akcí na mým Tuonu 3 zkurvený tak, že jsem jednou nedojel ani domů a jednou mi motka málem shořela díky těm umělcům z A spiritu. To odradí od jakýkoliv další koupě. Když, tak možná v Německu a servisovat tam.
69Blade> No to je právě ta otázka?
To je stejný jako když se tě zeptám, proč si kupovat levnej šunt z Japonska, když mi to příjde o ničem?
Je to hnusný, má to každej druhej, a těžko bych na tom našel něco co by mě bavilo déle než půl minuty!
V tom to asi bude, až udělají kuci žlutý motorku, která mě bude bavit alespoň z desetiny tak jako Ducati
, tak o ní možná budu i uvažovat, ale to co dneska předvádí mě spíš zdaleka odrazuje, kdyby alespoň už konečně přestali všechno kopírovat!
Nemluvě o tom že k těm Asijským strojům pořád nemám takovou důvěru, jednou jsem tu četl jak se někomu na Yuki bloknulo řízení
, na dváce to jde, to si maximálně namlátíš, ale když se mi to stane na Fárošovy co má 150 koní (v papírech
), tak už to taková sranda nebude...
Víš jak se to říká, nejsem tak bohatej, abych si mohl kupovat levný věci...
Prostě snažim se ti říct, že ať si o těch strojích z Asie myslíš cokoliv, tak ve skutečnosti ta motorka nemusí být pro každýho nej/lepší...
Pro mě teda fakt není...
illMedvědGuzzin: A proč si koupit drahou a horší, když jsou levnější a hlavně lepší!
Alex: protože italka na rozdíl od suzuki je čistě iracionální záležitost? Jen továrna na zábavu a nic jiného? Když si kupuješ Ferrari taky tě trápí spotřeba?
kluci super článek, jen víc takových, parádní srovnání generací a bezva fotky, škoda, že jen v takovým rozlišení, co třeba dát větší. Jinak supr.Díkes
krása.Italové prostě umí!
ps:moje RSV žere na okruhu 16l/100km a normálně tak 8l/100km
spotřebu u motorek nemá cenu řešit!
Alex_de_Large> První delší projíždku na 916 jsem měl pod 4 litry na 100
, a nedá se říct že bych jel až tak marně
, cestovní rychlost do 150 Km/h, dlouhá štreka, rovinky, musel jsem jet tempo Monstera 600
, běžně jezdím za 6 - 7 litrů, to už je ale trošku jinde! Ale dá se i přes 10, v papírech mám dokonce napsáno 19.2 litru - asi se jedná o jízdu na okruhu
, u té Aprilky to bude asi dost podobné, 180 koníků si něco pápne
, ale když s tím pojedeš připosraně, myslím že se dostaneš i na 5
, ale mezi náma, kdo si takovou motorku koupí aby jezdit cestovně a honil nízkou spotřebu?
Ten co to testoval určitě ne...
illMedvědGuzzin> Já si myslim, že spotřeba je hodně důležitá. Když GSX-R se stejnym výkonem a obsahem má citelně nižší spotřebu, proč to talián neumí vyrobit taky?
nádherná krása, bez debat néhezčéší ze všech. jediný co je na ní hnusný, je ta značka..proč furt dělajou tak hnusně velký cedule?
Moc pěkný, 4V do V nemá chybu
Jen snad kdy už někteří pochopí že motorka s charisma je prostě nesmysl...
Když V4 tak jedině Honda VFR
Jojo. Spotrebu bych tedy resil - ne kvuli penizkum, ale to, ze je opruz zastavovat kazdych par "metru" na benzince. Jam mam jiny problem. MAm K1300S a ta mi po meste zere cca (kdyz mam stesti) 7l. Pokud jedu po dalnici min. 200, tak si nevezme vice jak 6l. Logika houpaciho kone
Ja si s K1300S troufnu bez problemu kamkoliv. I kdyz musim priznat, ze to nekdy prepisknu a abych si neodrel zrcatka, musim je sklopit.
Jinak, jizda mezi auty je o tom, zda mas koule
Japonec je japonec
. Italy
Spotřebu bych neřešil. Kór u takovýhle krasavice ne! A jak píšou, pokrok nezastavíš a začínám chápat tvrzení, že tahle je o "zeměkouli" jinde. Bohužel, no co se dá dělat, o tom tenhle koloběh je. Já mám Tuono 07 osazený akrapovičema a KN-kem a já nevím čím vším a myslím si bůh ví co nemám. Pak stačí sednout na RSV4 Factory a je po iluzích. Asi tak, jako když mojí kamarádi cpali do GSX1400 jiné tlumiče a laděné výfuky a nové brzdy atd... a já se na to rovnou vysral, prodal ji a koupil Tuono. A jak to tak čtu, včil mě čeká to samý. Bůůů..proč ak brzy ?!
tak nejhezčí je, jak tak koukám asi stará miluna
pékná pro pidilidi
Ten douvál (myslím ten novější) se mi designově líbil víc. Jinak ale fandím koncepci V4..
Alex de Large: "je to sice hezký...ale k čemu to je?" - Myslím, že obzvlášť ve verzi Factory je to k ježdění na okruzích.
jo klucí a to já mám skůtra, držím ho pod krkem a normálně mi to pořád jezdí za 2,5/100km!
Koukat u regulérního superbiku na spotřebu mi přijde stejně praktické jako se ptát prodejce Hummra jestli ten džíp nedělaj i v 1,6 HDI
Já měl natryskovanýho SRADa 750 plus BMC filtr a laďák Scorpion a přes 8l sem se nedostal ani náhodou i když sem jí ždímal a že jela jak píchlá svině
Mooc pěkné
Spotřeba u supersportu myslím až tak neděsí. Kdysi jsem s natryskovanou FZR 1000, přímý filtry a otevřený výfuk jezdil za 12 l jako prd...
pěkná ale ten výfuk je humus