Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ZZR1200: co tím myslíš 'normální silnice?' Myslíš jako maj třeba v rajchu nebo ten příšernej českej tankodrom? Po tom se ale dá jezdit jedině s endurem...
taky jsem si vzpoměl na MG, ale to asi nebude právě ono
anebo se jim rotax na motory vysral
ale že teda nejsou vidět ty válce do boků když je motor uložené podélně... holt má guzzi konkurenta
Sefo: kysely hrozny? ta motka asi bude dobra, kdyz je tak draha, ale co sem psal se pise i v clanku, me se nelibil ten rozpor na zacatku, a pisu, ze ve V4 to bude zajimavejsi, tak sem to vlastne pochvalil (ac teda za ty prachy bych cekal nezchybny brzdy, to je zase fakt)
Na vysvetleni... Autorem testu je Tommy, kterej krom toho ze je velmi rychlej zavodnik taky pro ostatni tymove jezdce v enduranci zkousi motorky. Takovej clovek neni nikdy uplne spokojenej a vzdy dokaze rict, co by jeste slo zlepsit.
Tak nevím, četl sem test v MotoHause a tam ji vcelku dost setřeli. Co si z toho má potom člověk vybrat... Snad jen asi to, že testy nejsou objektivní a text vypovídá jen o tom jak motorka komu sedne.
Trochu jen nechapu, ze na zacatku se pise, ze se tezko hledaji neduhy a behem clanku je jich asi 10 vyjmenovano, vcetne spatnych brzd. Motorka je cenove jina kategorie a pokud vim bude jich take mizive mnozstvi. Neco jako Bimota. Aspon ze to druhe sedlo je uz v baliku. Jinak 115 Nm a 180 koni uz tu bylo pred lety, ve V4 ovsem asi zajimavejsi zazitek.
Motorka fantastická ale cena 500.000,-Kč ? To je trochu moc... Přimlouvám se za civilní verzi tak do 300.000,-Kč, to bych si dal říct
ZZR1200: co tím myslíš 'normální silnice?' Myslíš jako maj třeba v rajchu nebo ten příšernej českej tankodrom? Po tom se ale dá jezdit jedině s endurem...
Krásná motorka, parádní design, kvalitka ale ta cena je přehnaná. Ostatně jako u každé italské motorky :)
Krásná motorka, díky za V4, ale počkám si na novou VFR, s tímhle se už asi opravdu po normální silnici jezdit nedá...
pěkný test
chtelo by to srovnani treba s Desmosedici
ale to bude asi este jina liga
krasavice, co víc dodat.
taky jsem si vzpoměl na MG, ale to asi nebude právě ono
anebo se jim rotax na motory vysral
ale že teda nejsou vidět ty válce do boků když je motor uložené podélně... holt má guzzi konkurenta
memphis.unv: italský kluci přece umějí dávat véčkové motory podélně, viz Guzzi. Ale ta to není, protože jí by zase dva válce přebývaly.
Mozna by nebyla spatna
zatim po ni ale netouzim
[bezchybny]
Sefo: kysely hrozny?
ta motka asi bude dobra, kdyz je tak draha, ale co sem psal se pise i v clanku, me se nelibil ten rozpor na zacatku, a pisu, ze ve V4 to bude zajimavejsi, tak sem to vlastne pochvalil (ac teda za ty prachy bych cekal nezchybny brzdy, to je zase fakt)
No jo, aby to Bubrák nevyfakoval když to neni Kawa že?:)
P.s. ...jo a Tommy je bohuzel prave ve Francii a o vikendu pojede Bol-d-Or, takze na pripadne dotazy muze reagovat az pristi tyden.
Na vysvetleni... Autorem testu je Tommy, kterej krom toho ze je velmi rychlej zavodnik taky pro ostatni tymove jezdce v enduranci zkousi motorky. Takovej clovek neni nikdy uplne spokojenej a vzdy dokaze rict, co by jeste slo zlepsit.
Tak nevím, četl sem test v MotoHause a tam ji vcelku dost setřeli. Co si z toho má potom člověk vybrat...
Snad jen asi to, že testy nejsou objektivní a text vypovídá jen o tom jak motorka komu sedne.
Trochu jen nechapu, ze na zacatku se pise, ze se tezko hledaji neduhy a behem clanku je jich asi 10 vyjmenovano, vcetne spatnych brzd.
Motorka je cenove jina kategorie a pokud vim bude jich take mizive mnozstvi. Neco jako Bimota. Aspon ze to druhe sedlo je uz v baliku.
Jinak 115 Nm a 180 koni uz tu bylo pred lety, ve V4 ovsem asi zajimavejsi zazitek.
akorát by mě zajimalo, jak se těm šikulům italském podařilo dat tam ten motor podélně
Mohl bych požádat o vysvětlení pojmu "podélný čtyřtakt" ?
Nechystá se pro příští tok civilnější verze Aprilia RSV4 k prodeji za trochu jiné peníze než je RSV4 \Factory?
Jen ta cena trochu jinde.
Ano, zase je to exklusivní zboží
a ja bych si ji taky dokazal predstavit u sebe v garazi
BRUTUS, BRUTUS, BRUTUS !!! Já ji hroooozně chci!
ten zvuk
... milý ježíšku...
slint, slint, slint.
Aby to za chvíli nedopadlo tak, že se přestanou motorky vyrábět pro provoz na normálních komunikací..Kam to speje