Aprilia RS 660 vs. Honda CBR650R: Italka a Japonka
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 24.8.2021 | Zobrazeno: 15 252x
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 24.8.2021 | Zobrazeno: 15 252x
Když jsem dával RS660 celkem za uši vibrace byly cítit dost. Přepínač dálkových světel je nešťastně umístěn, když už se rozhodneš použít spojku občas zavadíš a přepneš světla
Jízdní pozice na jedničku, výkon a podvozek na naše silnice tak akorát
Měl jsem nad ní docela zálusk, hodně jsem o ní četl na zahraničních fórech a dle majitelů má dost mateřských nemocí (úniky kapalin, prasklý blok motoru u uchycení kyvné vidlice, tekoucí nádrže atd.) Tady bych osobně minimálně rok spíš dva s koupí ještě počkal. Teď ještě sonduju po R7 sice menší výkon ale dle mě daleko větší spolehlivost, motor z MT07 je taky dost funny. Navíc o 80k levnější, jako druhou motorku na zábavu si umím představit i ji
Té chybějící ploutvičky u Aprilky jsem si všiml už když ji představili. Nechápal jsem to tenkrát a ta odřená kyvka mi v tom nepomáhá ani dnes... To jako fakt to vyřešili nějakou fólií? Opravdu to je lepší než ta ploutvička (o bezpečnosti ani nemluvě)?
1 reakce
Ta ostrá práva dolů jsou Koněpruské jeskyně?
Rozum mi radí Hondu
, srdce chce Aprilii.
1 reakce
no ešte R7 tam chýbala a bolo by to dokonale
Smekám cylindr před srovnávacím testem
Dizajnově krásný obě dvě...Tři kila za aprilku mi teda přijde úlet,tak exkluzivní mi zase nepřijde.
Zpracovani techto 660ek ,na to ,ze je to Aprilia je velmi tragicke.K tomu jeste ta cenovka
a zadna raketa to teda neni,vaha super,brzdy taky,podvozek velka bida...A to jsem aprilkar
1 reakce
koukám, že Českej Kras si testeři dost oblíbili. Škoda, že silnice tam nejsou nic moc, až na hrstku novejch úseků. Aprilia má mnohem větší šťávu, dvouvál je jinde. Zas je otázka, jak bude italka spolehlivá po pár letech provozu.. Vibrace u Hondy jsou průser, to by bejt nemělo, když v dnešní době jsou i dvouválce bez vibrací..
Honda se mi líbí více, ale Aprilka má super zvuk.
Vybrali jste si pěkné silnice na test
Mě by zajímalo od čeho byla tak zaprasená kyvka na Aprilii a jak dopadnula palubní deska Hondy po sejmutí držáku na GoPro
1 reakce
Na kyvce je ochranná folie, Aprilie nemá takové ty ploutvičky u stupaček , takže jinak drbeš nohou kyvku... Palubka tak zůstala a dokonce bez lepidla, držák nebyl novej, takže neměl takovou sílu :)
Ať žijí RS660 a Koněpruské jeskyně!
Obe dve sú krásne.
nová motorka Honda vibruje…?Dám 240 000 za novou motorku a ona mě bude mravenčit do rukou
To si člověk pak teda musí koupit nějaký starší model protože Hondy byly proslulý že tohle nedělali, Sám jsem měl cb i vfr a znakem právě Hondy bylo že byla bez vibrací. Jinak vzhled to má pěknej.
1 reakce
Ten zvuk...ten zvuk je na aprilce numero uno
Ahoj,
chtel bych se autoru zeptat, co je to za odreninu/spaleninu? Na kyvce Aprilie? (fotka 29)
1 reakce
Na ples by som bral Aprilku, ale za manželku (= na cestu životom
5 reakcí
Osobně se mi víc líbí Aprilia
Takhle z videa mi zní lépe Honda, ale v reálu to může být naopak. Vibrace u Hondy jsou mínus, hmotnost (+25kg) u Hondy je mínus, Honda má jen ocelový rám, i když dříve používala hliník. Možná už je na čase inovovat. Jednou bych rád viděl motorku, co má motor na silentblocích, pokud by rám dovolil, a byl by od vibrací pokoj.
.
Srdce by mě táhlo k Hondě, ale asi je lepší volbou nakonec ta Italská mrcha
5 reakcí
Vzhledově se mi Honda líbí víc, ale jinak ta Aprilie zní ve všem líp