Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Šelba-Proč:vždycky pro peníze a někdy i kvůli něčemu dalšímu(jinak by zkrachovali);)Co: Cokoliv,co si lidi koupí-a lidi si koupí cokoliv.. MANU ještě pochopím-to je důsledek toho, že jsme všichni od podstaty líní tvorové,ale velkoobjemové scootery jsou zlo-to dostane do ruky každý ...-a protože jsou scootery na ježdění jednodušší, tak se řidič narozdíl od motorky nemusí tolik soustředit a tudíž častěji ztrácí pozornost,...bum Hlavní problém je ten, že sedí na scooteru, který má stejný výkon, jako ta motorka, takže když se něco nepovede, tak je z toho stejnej pr.. jako když někdo střelí motorku-s tim rozdílem, že tady je větší pravděpodobnost, že to někdo pošle, kam nemá..
..věřím, že ty zrovna dobře víš, o čem to je řídit silnou mašinu a že takový stroj se musí nejen umět rozjet, ale musí se i umět zabrzdit(a scooter z fyzikálního hlediska nikdy tak dobře jako motorka nebrzdí a nikdy brzdit nebude)
Starosti:Ty mám jen o sebe (a baťůžka), když potkám někoho, kdo na stroji(auto,motorka,quad,scooter,kolo,..), který řídí, evidentně nemá co dělat.
MajoKE - není problém si na netu holou Manu vyhledat. Trubky mi trochu připomínají Monstříka. A mně se líbí.
Arri - oni výrobci většinou vědí, proč a co vymejšlejí. Máš zbytečný starosti.
Motocykl byl původně docela určitě myšlen jako levný
a výkonný (oproti lidské síle) dopravní prostředek, který měl sloužit téměř k denní potřebě. Mana se mi zdá, že je k této myšlence velmi blízko. Uvažoval jsem a uvažuji o jejím
pořízení, jen mi chybí ještě o něco přátelštější charakter -sekundární převod řemenem nebo kardanem. Pak už váhat nebudu!
Pravdou je, že po městě je jízda s automatem svrchovaně bezkonkurenční (vlastní zkušenost s Burgmanem). Mana je rozhodně chvályhodný počin. Je ale trochu menších rozměrů. Řekl bych tedy pro střední a menší postavy. Falonso - pro někoho může být právě to řazení relax.
Mě se tohle líbí Už i v autě mě nebaví pořád kvrdlat s pákou a na mým skůtru když vyrazím na výlet, tak je to dokonalej relax-žádný řazení,prostě pohodička. Prostě ideální cestovní stroj pro mě je jedině s automatem. A o pohodlí automatu ve městě se snad nemusím ani zmiňovat...
ty automaty na sportovni moto na cestovni proc ne, ale v aute super vec do mesta mas na vse vic casu, jeto trochu i lenost pohodli, a na okreskach jak v Lambu,,, DSG Jinak v autech od 50let v u sa
no tak u těch aut je to trochu déle(měly to ameriky z 60let a určitě automat je starší...)...no do motorek to snad srát nebudou(bohužel jen mé plané přání..)...vod toho sou tu skůtry...ale pro holky dobrá mana..
pro holku proč ne. Bude stačit, bagáže se tam vejde hodně a pokud nechce, tak nemusí řadit.
Stejně je otázkou, kdy budou i "normální" motorky bez klasickýho řazení. Podívejte na auta, 20 let z5 by nikdo o řazení automatu pod volantem nezakopnul, leda ve formuli a dneska se to montuje skoro do čehokoliv. 10 - 15 let a motorky nebudou mít manuální řazení, leda za příplatek.
Šelba-Proč:vždycky pro peníze a někdy i kvůli něčemu dalšímu(jinak by zkrachovali);)Co: Cokoliv,co si lidi koupí-a lidi si koupí cokoliv.. MANU ještě pochopím-to je důsledek toho, že jsme všichni od podstaty líní tvorové,ale velkoobjemové scootery jsou zlo-to dostane do ruky každý ...-a protože jsou scootery na ježdění jednodušší, tak se řidič narozdíl od motorky nemusí tolik soustředit a tudíž častěji ztrácí pozornost,...bum
Hlavní problém je ten, že sedí na scooteru, který má stejný výkon, jako ta motorka, takže když se něco nepovede, tak je z toho stejnej pr.. jako když někdo střelí motorku-s tim rozdílem, že tady je větší pravděpodobnost, že to někdo pošle, kam nemá..
..věřím, že ty zrovna dobře víš, o čem to je řídit silnou mašinu a že takový stroj se musí nejen umět rozjet, ale musí se i umět zabrzdit(a scooter z fyzikálního hlediska nikdy tak dobře jako motorka nebrzdí a nikdy brzdit nebude)
Starosti:Ty mám jen o sebe (a baťůžka), když potkám někoho, kdo na stroji(auto,motorka,quad,scooter,kolo,..), který řídí, evidentně nemá co dělat.
MajoKE - není problém si na netu holou Manu vyhledat. Trubky mi trochu připomínají Monstříka. A mně se líbí.
Arri - oni výrobci většinou vědí, proč a co vymejšlejí. Máš zbytečný starosti.
Tyhle scootery s tváří motorky a scootery nad 15kW neměli nikdy vymyslet
Chyba mi tam fotografia po zlozeni kufrov, tie pokrutene zeleza vyzeraju ako detska preliezka.
V bazaru ji dokonce už někdo upravenou prodává. Mě se to líbí - je to sice kompromis ve všem, ale to právě může být i výhoda.
Motocykl byl původně docela určitě myšlen jako levný
a výkonný (oproti lidské síle) dopravní prostředek, který měl sloužit téměř k denní potřebě. Mana se mi zdá, že je k této myšlence velmi blízko. Uvažoval jsem a uvažuji o jejím
pořízení, jen mi chybí ještě o něco přátelštější charakter -sekundární převod řemenem nebo kardanem. Pak už váhat nebudu!
Mně se docela líbí
Pravdou je, že po městě je jízda s automatem svrchovaně bezkonkurenční (vlastní zkušenost s Burgmanem). Mana je rozhodně chvályhodný počin. Je ale trochu menších rozměrů. Řekl bych tedy pro střední a menší postavy. Falonso - pro někoho může být právě to řazení relax.
Celkem líbí.. Až budu starší, proč ne něco takového...
Mě se tohle líbí
Už i v autě mě nebaví pořád kvrdlat s pákou a na mým skůtru když vyrazím na výlet, tak je to dokonalej relax-žádný řazení,prostě pohodička. Prostě ideální cestovní stroj pro mě je jedině s automatem. A o pohodlí automatu ve městě se snad nemusím ani zmiňovat...
ty automaty na sportovni moto
na cestovni proc ne, ale v aute super vec do mesta mas na vse vic casu, jeto trochu i lenost pohodli, a na okreskach jak v Lambu,,, DSG
Jinak v autech od 50let v u sa
no tak u těch aut je to trochu déle(měly to ameriky z 60let a určitě automat je starší...)...no do motorek to snad srát nebudou(bohužel jen mé plané přání..)...vod toho sou tu skůtry...ale pro holky dobrá mana..
pro holku proč ne. Bude stačit, bagáže se tam vejde hodně a pokud nechce, tak nemusí řadit.
Stejně je otázkou, kdy budou i "normální" motorky bez klasickýho řazení. Podívejte na auta, 20 let z5 by nikdo o řazení automatu pod volantem nezakopnul, leda ve formuli a dneska se to montuje skoro do čehokoliv. 10 - 15 let a motorky nebudou mít manuální řazení, leda za příplatek.
Me to pripada nejak stare...nevim no...
Tak tohle světlo je ještě v pohodě je aspoň kulatý,ale patvary z hvězdných válek teda taky nepřekousnu...
ale ale, copak ta brada dozadu, na te prilbe
To nebude moc bezpecne
Proc mam ten pocit ze ackoliv jsou motorky pekne, vzdy to musi dok*rvit nejaky extravagantni predni svetlo?