yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
afro-r1 (513) napsal 26.02.2019 v 13:33

Ona ma Yamaha kvuli Tracerovi hodne nahoru vytazeny krk rizeni a dlouhe vidle, takze je to spis takove sportovnejsi variace na cenduro, nez sport s rovnymi riditky.

SuperSic58 (1308) napsal 25.02.2019 v 23:13+1

09 je bomba, ta stará vypadala trochu divně, ale tahle druhá generace je mazec! A že redaktor nadává na hnusný silnice, musí vyrazit pryč ze středních Čech, tam je to už jen na enduro.. Ústeckej, Karlovarskej, to je jinačí svezení

zmulin (371) napsal 25.02.2019 v 20:28

1440 rozvor,sedlo 820 a zdvihy pod 140 a smrdí to supermotem a můj bejvalej S2R mel 1430/810,zdvihy podobný a byl to nejklasictejsi naháč.Co udělá trochu rovnejsi a vepredejc posed..

Brukev (850) napsal 25.02.2019 v 18:48+3

Když jsem poprvé na MT09 sednul tam me napadlo slovo Supermoto... a asi i víc než naked. Mel jsem tou dobou jeste i FZ1 N a tam se asi všichni schodneme že je naked jak ma být. Když jsem přlezl na MT 09 tak ten rozdíl byl ještě markantnější. Také bych se tedy přiklonil k autorovi

JA-NE (767) napsal 25.02.2019 v 17:08

nevim ci si nekedy jazdil na velkom supermote.. ja ano. a jazdil som aj devinu. uplne v klude mozem povedat ze smrdzí po supermote

SLEEPER (1002) napsal 25.02.2019 v 16:24-2+2

Ted se vazne nechci nikoho dotknout a i si osobne myslim, ze MT09 neni spatna motorka, ale psat o ni, ze smrti supermotem? Ale no tak...

MT9 je fajn, je to motorka s pravdepodobne nejvyssi cilovou skupinou motorkaru. Ostatne pro ty nejlepsi prodeje ji yamaha vyrobila nebo alespon mi to dava smysl.

Motorka je jezdce co si chteji uzit 3 valec a to v poklidnem rezimu, ne pro "masery zavodniky", co ji budou trapit v omezovaci na kazdou sezonu menit slidery.
Na ultimatni jizdu opravdu neni, proto bych ji k sportu (supermotu) ani trochu neprirovnaval.

PS. Samozrejme se jedna o PR, ale na to uz jsem si tak nejak na m.cz zvykl, ze testy nejsou uplne realne, resp. jsou takove, jake maji byt.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.02.2019 v 15:21

Já jsem jen porovnával , Jees , ... A ne s SP .
Beru za své, co píše Prochy : MT-09 má bleskurychlou reakci
a Dorso na náročnější trati vysiluje a i když se snažíte sebevíc,
tak výsledný efekt není tak dobrý, respektive rychlý jako na Yamaze,
na které když skutečně makáte, tak se dostáváte úplně do jiného světa.
Jste všude rychle a nic není problém
Tak se (asi) projevuje ta hmotnost a rozvor Dorsodura ...

HiddenSnake (27) napsal 25.02.2019 v 15:03

K2 mam Shivera a vim jak zlobi na Sport ... ale mtcko to neni

FiZzeR (362) napsal 25.02.2019 v 15:01+1

Co na tom herdek váží dva metráky? (Supermoto jaxviň )

Nazgulll (18) napsal 25.02.2019 v 14:43

Škoda, že tam kluci nevzali i Hypermotarda 939 (případně letošní novinku 950)...

K2 (38) napsal 25.02.2019 v 14:23+1

Staré Dorso 750 na Sport mapu celkem zlobivé je - do kolony nebo na kochačku nevhodné. Má tendenci se se zvednout nebo ujet z podzadku
Chybí mu ale špička, tam mi zasáhne poměrně brzo omezovač. Třeba SV650 se dalo vytočit více...

Já tu motorku mám kvůli vzheldu, pohodlí a podvozku - mám ji rád, co na to říct

jees (11) napsal 25.02.2019 v 13:32

IvanDvoutakťák- Yamaha je + 40.000 za SP a to už jsou trochu jiné počty.

Tam někde se bude pohybovat víc zajímavých strojů, třeba nová 690 SMC

HiddenSnake (27) napsal 25.02.2019 v 12:06-2

Dorso neni zlobiva motorka ...mtcko je. Jsem zvedavej na ten novej podvozek, protoze stary mtcko bylo tragicky.

K2 (38) napsal 25.02.2019 v 11:20+1

Porovnávám ty předchozí modely (původní MT09 a původní Dorso 750)
Svezl jsem se na obou dvou a doma mám Dorso 750
U Dorsa vyhrál podvozek, pohodlí (nohy podobně kjako na cestovním enduru) a pro mě nádherný design
Původní MT09 měla super motor, ale divně nastavený podvozek a podivný design

Vybíral jsem srdcem a očima
Dobré jsou obě dvě...

zmulin (371) napsal 25.02.2019 v 10:56+4

A nejlepší by bylo,kdyby Dorso mělo pod 200Kg,aspoň o 5 litrů větší nádrž a aspoň o 15Ps víc

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.02.2019 v 10:03

I když je naprostá většina dnešních motocyklů je už mimo "sféru mého působení" ,
po fyzické i finanční stránce a výjimkou nejsou ani tito naháči,
snad je objektivní můj názor, že těch 10 tis. Kč navíc za MT09 má smysl už kvůli
podstatně nižší pohot. hmotnosti (málem o 20 kg !) a to přes rozdílný počet válců.
Taky kratšímu rozvoru, když ani jeden z těchto naháčů nemá okruhové ambice
a na ovladatelnosti při jízdě trasy "ze zatáčky do zatáčky" se toto asi projevuje.
Jediné "optické plus" u mně získala Aprilka, oproti MT09, při pohledu zepředu
štíhlejším vzhledem




TOPlist