motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mila77 (1) napsal 10.08.2016 v 20:12

Caponord 1200 really ,je výborná motorka. Jel jsem sní na Sicílii a spět. Za 5 dní jízdy 6000 km
Žádný problém,žádný servis V koloně jeli Honda Crossto. Kava 1400, Ducati multistráda 1200 a dvě Capo.1200. S rychlím přesunem kolem 140 km v hod jsme vždy po 380 km tankovali. To znamená že spotřeba Caponorda byla necelých 6 litrů dotankoval jsem vždy kolem 22 l . a to jsem byl v plné polní s batůžkem.
Jeli by jsme, i ostřeji ale naše Honda Cross. kterou nehaním,nám v rychlých přesunech nestíhala. Jeli jsme podle Capa.zlata střední třída z motorek v naší koloně. Jel jsem pořád na režim sport s automatickým nastavením. Zatáčky v Dolomitech neskutečná jistota Aprilky. Motor je jako na trní,pořád,pořád Vás popichuje k potažení. Srovnal bych ho s Multicí i když ona už je zbytečně velká divoška na cestování,i co se týče pohodlí. Sedlo na Capu je víc než pohodlné a prostorné. Můžeš se pohnout a nikomu to nevadí ,prostoru tam je dost. V dešti jsme jeli cca 2 dny. Capo na vodě.. Takovou jistotu neměla ani GS 1200 adventure. Prostě nová Aprilka mě tak překvapila že jsem po pochybnostech a různých komentářích lidí na špatnou historii , co Italku ani nikdy nevlastnili,tak říkám za tu cenu, do ní

Tombar (4) napsal 25.10.2015 v 10:25+2

Zdarec tak já jsem si ten jeden s registrací Capa ( takže první cíl splnila odlišit se od GS party )
Tady je pár zkušeností. Zatím najeto cca 13 tis km většinou v plné polní a průměrná spotřeba 5,5 L a to jsem jí fakt nešetřil a v Alpách zatápěl i supersportům ( i s baťůžkem ). Jedna delší cesta přes Rumunsko do středního Turecka a zpět přes Balkán cca 8 tis. Denní etapy od 400 až po 1291 km. Ten podvozek a pohodlí je fakt neuvěřitelný, jako na létajícím koberci. (už vím proč to stojí takovej ranec ) S terénem zatím žádná zkušenost ale cca 200 km po šotolinách v Rumunsku a Turecku úplně v poho. Motorka je fakt velká a celkem těžká ( cca o 30 kg než bych chtěl ) ale jakmile se rozjede tak máte pocit že je lehká jako horské kolo a tím pádem ovladatelnost bomba. Motor je pecka nikdy nemá dost a pořád vás popichuje ať za to taháte, ale i klidně bublá na šestku 60. Co trochu vadí je že dost topí pod zadek což v letošních vedrech nebylo nic moc. Kufry praktické vůbec jsem je nesundaval a používal vrchní otvírání, strach se zatékání se zatím nepotvrdil i po 2 hodinovém lijáku ani kapička.
Taky jsem přemýšlel zda jít do Itala, ale zatím klepu na dřevo vše funguje jak má a ta zábava za to stojí.
Tak všem přeju spoustu bezpečných km a zdarec někde na cestách.

sasos69 (4) napsal 21.10.2015 v 23:59+1

Nerozumiem niektorým vyjadreniam:
1) 6,9 l/100km , což není rozhodně špatná hodnota vs žíznivější Caponord, kde se blíží 7,1 l/100 km (0, 2l je až taký rozdiel?)
2) Nicméně ve srovnání s DCT převodovkou u Hondy je to tady pořád dost o spojce a plynu. (A môže vyjsť aj niekedy niečo iné pri porovnaní automatu s manuálom? Nevraviac o tom, že väčšina bikerov to považuje skôr za výhodu); atď.
Asi som podľa recenzie jazdil na niečom inom
Na Caponnorde som dal s ľadvinkou za dva dni plne naložený 1200 km po južných Čechách, pričom tempo bolo viac ako turistické (140-180, max 210) a mám niekoľko postrehov:
1) Enduro posed a geometria (vyššie zdvihy, vzpriamený posed) - ešte nikdy som sa na bikeu necítil tak bezpečne, kvôli väčšiemu rozhľadu a neskutočnej dôvere v zákrutách
2) Adaptívny podvozok - to by sa malo volať jazda na žehličke a je to neskutočne odľahčujúce chrbtici
3) Štít - jediná moto, kde aj moja ľadvinka (180 cm) nešla v neustálych turbulenciách do kolien
Nevýhody: debilný tempomat - horšie ovládanie som ešte nemal; bez vyhrievania sedadiel sa zle jazdí zle oblečený v chlade a daždi; na diaľnici ma dali 2 superšporty
Honda bola moja prvá, odvtedy len Piaggio Group!
Nekritický fanúšik

Radkis_1 (4) napsal 20.10.2015 v 19:41

Nezabudnite, ze toto bol test pri ktorom im vysla vyssia spotreba. Oni tie motorky nijako nesetrili a myslim, ze pomali kazdy vyjazd zo zakruty im davali "do tela". Toto nieje vysledok spotreby pri turistickom jazdeni. Podla mna. Ked som kupoval KTM, tiez som cital o spotrebe az 7,4l. Turisticke tempo spotreby je riadne vzdialene tejto cifre. Staci sa pozriet na spritmonitor.de

Zedsdead (294) napsal 20.10.2015 v 19:35

Ani jedna nebude špatná, ale u mne by asi vyhrála KTM...

Diaboluss (45) napsal 20.10.2015 v 18:23+1

crxjet a krťa: Už se to na motorkářích hodněkrát řešilo... někomu ta spotřeba je jedno, ale u cesťáku, kde motáš kilometry je každej litr nižší spotřeby prostě ku prospěchu. Jednoznačně u mně dost důležitý parametr. A ne z ekonomickýho hlediska, ale praktickýho. A když se tady řeší praktická motorka na cestování (někdy i do tramtárie, kde minout jednu benzínku zanemná najet třeba dalších 150 km) tak je spotřeba taky důležitá.

Interceptor (108) napsal 20.10.2015 v 15:57

Mně se líbí obě, možná i víc Aprilka. Šel bych ale do Hondy, protože je mi bližší. Když se člověk koukne pod kapotu téměř kteréhokoliv itala tak by blil. Byť vše funguje, chaos a nepečlivost v umístění-uchycení systému hadic a kabeláží je prostě klasika. Nevím jak stroje z posledních řekněme 5let ale okolo 2005+ tomu tak bylo. I moje CB z 75 má v tomto směru větší logiku a pečlivost. Mimochodem máme doma italské enduro a nedám na ně dopustit, ale výše zmíněné platí 100%.

DOMINATOR (1260) napsal 20.10.2015 v 12:19

Moc se mi líbí aprilka

CR500 (146) napsal 20.10.2015 v 12:08

seikos, Radkis_1 Samozrejme jsem zkusil i nejlepsi polotereni cestaky GS1200 a 800 cca rv2010. i prumerne SUV Vstorm 650 a 1000. (priznavam ne cestovat jen kratkou projizdku)
U mne je to tak ze cestuju hlavne po silnici(rychle) a na to ma silnicni motorka precijen vyhody ktere jsem vyjmenoval. Driv jsem jen zavodil v motokrosu a neumel jsem si posaz a riditka na silnicni moto predstavit. Dost dlouho jsem s tim bojoval az jsem zjistil ze technika jizdy na silnicni je opravdu jina a ta motorka ma precijen k sportovni jizde po silnici blize. (extremni priklad v motoGP dnes jezdci davaji telo tak aby v zatackach bylo teziste hodne co nejnize)
Precijen na tech SUV byl dost meky podvozek a necitil jsem dostatecne odezvu od predniho kola a zadni kyvka se mi pri agresivni akceleraci ze zatacky zmackla ze mi to menilo stopu. Priznavam ze meky podvozek je pro pohodlne cestovani nutny (to cestovni silnice taky ma)ale proc takove zdvyhy kdyz se stejne globalne jezdi po silnici. Ochrana proti vetru si myslim ze je u SVU i cestovnich masin stejna(dle tuning plexi).
Kazdopadne i SUV auta jsou IN ac jejich vyhody jsou taky pro vetsinu spekulativni...Proste ten majestatni rozhled z vysky ma nekdo radeji to respektuju. A jako motokrosar chapu ze nekdo preferuje spis tento posaz takze mir! A s SUVcaky taky zacestuju a kdyz furt tankuji tak mam cas aspon na kafe ;)

Krťa666 (6) napsal 20.10.2015 v 11:58+2

tak to tu louskám a musím se usmívat.
dyk přece někdo holky, někdo vdolky... někdo douvál někdo čtyř někdo...
já sedlal pár let triumpha, letos obsedl nejen dvě níže zmiňované a objednal kapouše.prostě mně i přítulce sedl nejlepe ( i multisrandu i mvagustu i modrý křídla jsem měl přátelé aspon na pul dne ... a nikomu nebráním mít doma 4 japonce a tři ktm...
a pravdu díž žmulin, dnes řešit spolehlivost stran výrobce je čirý nesmysl...prostě bud se onen kus pos...re nebo ne a technologie je fak někde jinde než u 600tistovky pořed dvaceti lety jak správně uvádí seikos...
holt budu mít doma dvě italský jebky a věřte že se na to těším... a je to můj boj
tak trošku tolerance a méně dogmat..
no snad jsem nepíchl do vosího hnízda
PS ty dva kufry (ano TRK 33) jsou v základu
PS a řešit spotřebu namotce ... stejně jsou to nejdražší kilometry a každý máme nějaký víceméně drahýho/levnýho koníčka neb je to aspon pro mne o radosti...
tak všem krátkou zimu vinšuju

crxjet (258) napsal 20.10.2015 v 11:32

chápu, že někdo, kdo nalítá 30-50K km ročně, řeší spotřebu, ale většina místních nalítá do 10K, takže wtf...jinak ja bych si vybral stejně multistradu :D

FicoKiller (3) napsal 20.10.2015 v 11:29

Motorky sú to dobré, ale stačí sa mi pozrieť na tie "čínske kalkulačky" (displeje) a ihneď viem, že sa šetrilo kde sa len dalo, ergo, spoľahlivosť je na úrovni bežného auta, keď jazdite cca. do 70% potenciálu, kľudne vydrží 50000 km bez výrazných investícii, ale keď ju budete točiť na maximálku odíjde po roku, keep calm and drink on teda drive on.

zmulin (381) napsal 20.10.2015 v 10:55+3

Twoe už proboha neřešte spolehlivost vzhledem k původu.Dyk ta Honda už vyrábí půlku produkce pro Evropu v Itálii a půlku celkový produkce někde v Číně
Kufry bych si na Caponorda koupil asi taky radši někde jinde,než origo.
Spotřebu bych tolik u těchhle dvou tolik neřešil,páč to je +- to samý
Že je Aprilka zatím v registracích jediná je škoda,ale spíš by mě zajímaly prodejní čísla co rok..
K cestování opravdu není nutný jezdit na "štaflích" a z hlediska aerodynamiky/sportfílingu jsou vhodnější motorky,ale na druhou stranu je tak příjemný nemuset objíždět různý uzavírky kuli pracem na silnici,zpomalovat na děravejch silnicích,nebát se o svody jen při sjezdu obrubníku atd. Prostě každý má svoje a já tuhle kategorii už plně chápu
Jo a mam už třetí italský auto a čtvrtou(včetně skútru) italskou motorku a všechno fungovalo a funguje jak má a dá se na to koukat

deluxa (350) napsal 20.10.2015 v 10:26-1+1

Nic talianske by som si v zivote nekupil po mojich skusenostiach. Stavil by som aj svoje posledne gate na to ze honda natoci podstatne viac km bez poruchy alebo necakanej udrzby takze pre mna jasna volba z tychto dvoch...

Aiko (5) napsal 20.10.2015 v 10:04

Chcel by som len nahlasit chybu v udajoch, kde si redaktor zamenil predne kolesa a tak isto aj rozmery pneumatik.

seikos (976) napsal 20.10.2015 v 09:18

McAntos: vtipné je že to říká někdo kdo jezdí s motorem LC8

Rnx (16) napsal 20.10.2015 v 09:11

kufre na aprilke su rebrandovane monokey Givi Trekker 33, kupit ich z eshopu bude asi o dost lacnejsie, nez calovat za "originaly".

McAntos (36) napsal 19.10.2015 v 23:02-5+2

Aprilia " + motor" to je vtip?
Lacinej ucukanej dvouvalec s velkou spotřebou proti Hondímu technicky vyspělému V4.

Tech (44) napsal 19.10.2015 v 22:01

Článek jsem přelétl očima, jen jsem viděl tučně 7l/100km a říkal jsem si no konečně nějaká nevýhoda A hle, ono je to vlastně ok. Dobře, kupující těchto motorek mají peněz na benál dost, ale kdo to má 3x denně tankovat.

olha (4) napsal 19.10.2015 v 21:21-1+2

Jasně že Honda, konstruktčně, parametrama, spolehlivostí i vzhledem

VladaM (142) napsal 19.10.2015 v 21:15

Z těch testovaných bych si vybral Tracera.

seikos (976) napsal 19.10.2015 v 20:51

dvenohy: mouchy a komáři jsou jen tady v Čechystánu. V zahraničí můžeš jezdit klidně i bez brýlí

dvenohy (1) napsal 19.10.2015 v 20:40+1

za dva roky 33000km na CT (manual) s priemernou spotrebou 5.6l a to pomaly nejazdim. neviem ako to v tych testoch robia ze maju tak vysoku spotrebu. ja CT vymenim az ked honda predstavi nove CT...

btw, ako to vzdy v tych testoch robia ze maju take ciste plexy? moje je uz po 300km zadrbane od much jak hovado

Chlup (6) napsal 19.10.2015 v 19:46

Na Caponordu jsem nejel, takže nemůžu soudit. Ale na CT jo, a takovou motorku na starý kolena chci. Výkon dostatečný, zvuk V4 se mi pořád líbí, pohodlí a kardan na cestování si taky cením. Jen je škoda, že nemá spotřebu Multistrady, ta mě v tomhle směru příjemně překvapila...

Milan1963 (327) napsal 19.10.2015 v 18:23

Caponord. Seděl jsem na něm, líbí se mi. Takovou motorku bych doma mít opravdu mohl. Jen ta cena...ale to je jiná věc.

erl (3) napsal 19.10.2015 v 18:20

Jo pěkný strojovny , ta AC je parádnější,
ale ta spotřeba to moc nechápu a ještě, že je to ok,
vůbec je divný, že to žere jak auto a pochybuju ,
že stím lítaj po horách dvoustovkou.

Nori (38) napsal 19.10.2015 v 17:46

Radkis 1:Naprostý souhlas!Prostě SUV na dvou kolech začíná být mezi novými a nutno napsat ne zrovna levnými motorkami hodně rozšířené.Ergonomie je většinou fantastická a nyní také výkon,podvozek,brzdy...

Míra (215) napsal 19.10.2015 v 17:40+2

Většinou jsem zastánce Hondy,ale z těchto dvou bych si vybral Caponord Rally.
A až dojde na vybírání co koupit,tak to bude Honda CRF 1000 L Africa Twin.

seikos (976) napsal 19.10.2015 v 17:37+1

dydzej: Cagiva W600 (motor W16) je motorka která se začala vyrábět v roce 1994. Teď je rok 2015. Ten motor šel pak do Canyona 600 a v určité modifikaci pak do Canyona 500. Toho jsem měl a souhlasím s tebou, byl to strašnej šrot. Jenže to je motor Cagiva více než 20 let starej a nic z toho se nedá aplikovat na Aprilii. To je úplně jiná značka s úplně jinou technikou. Historicky i současně.
Zobecňovat že italské motorky jsou na pytel, protože tvoje 20 let stará vrána byla na pytel je dětinské.

To bys mohl zobecňovat, že všechny Triumphy jsou na pytel, protože [url=https://rideapart.com/articles/farewell-triumph-tiger-explorer]Triumphy Tiger Explorer 1200[/url] mají špatně navržené chlazení hlavy a odcházejí motory. A že pak s novými anglickými motorkami můžou být pořád v servisu. Viz odkaz. Tak aby budoucí majitelé anglických motorek věděli co se může stát.

Dětinské

Radkis_1 (4) napsal 19.10.2015 v 17:15+3

CR500: presne ja som doteraz jazdil na vfr800 aj po okolitych statoch. presedlal som na KTM 1290SA. Ked raz sadnes na moto, ktora ma ovela lepsi podvozok a tym je aj bezpecnejsia, pocitovo je pocas jazdy lahsia ako vfr, ovela lepsie zataca, brzdi, viac si kryty pred pocasim, poskytuje vacsie pohodlie aj pre spolujazdca atd...vyskusaj sam a uvidis, aky je to obrovsky rozdiel. vtedy to pochopis

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist