Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bude to fungovat, ale cena je nesmysl. Výkon vzduchem chlazených motorů je fakt slabý, kvalty jsou krátké a potom chybí ta šestka (nebo můžete dát menší rozetu, ale to ztratíte sílu).
Tyto čínské motory jsem měl možnost otestovat ve všech verzích
OHV-vzduch xmotos xb31, shineray STXE 250
OHC - vzduch sousedovo xmotos 33C
OHC - voda moje xmotos 33 D
Cenovku 90 tisíc plus si to zaslouží tak možná v rámu ze zlata. Odpovídající bych viděl tak do 60 tis. Pokud bych chtěl něco na normální ježdění připlatím si za Hondu CRF 250 L.
Do lesa za ty peníze raději VVMX (Asiawing). Osobně mám VVMX250 jsem spokojenej. Čína už šla hodně kvalitou nahoru. Když jsem kupoval, rozhodoval jsem se mezi AJP a VVMX ale 40 tis. je sakra velkej rozdíl, navíc AJP je následně dražší na díly, takže volba byla jasná. VVMX má navíc spoustu shodných dílu s HONDOU CRF / X.
Naprostá spokojenost s PR3. Co obzvláště oceňuji je její tichost, potom lehkost a díky nižší výšce sedla jistotu ustátí obtížných situací. Nádherně zabírá od nejnižších otáček. Bez problémů mi vždy startovala z jakékoliv předchozí pozice. Také nejezdím mnoho, ale strašně rááád
20 koní ten motor nemá ani náhodou, bude rád tak za 16.
Motorka pěkná a šikovná, ale 95 litrů je setsakra moc za motorku s archaickym čínskym motorem. A hřídel na kick a kick nikde nebo se tam nevejde, to prostě u stroje za skoro sto tyček je docela tristní. Stát to 65, tk nic neřikám..
Jo, Honza Procházka je super! Měl jsem možnost vyzkoušet PR4 i PR5. Super zážitek a super poježdění! Ale asi jak pro koho. Autor článku správně upozorňuje, kdo jezdí hustokrutou pilu, tak ať to ani nečte :) Za mě AJP
Dokonala holcici "kroska". Jako ty cinske slabe motory toho najednou pomerne dost bez nejake specialne udrzby.(pak se za babku koupi novy) Sam neco takoveho pro pritelkyne mam = VOR enduro s cinskou 250 s el. starterem. Pro pritelkyne a pro me dojet na houby do lesa nej stroj
Bude to fungovat, ale cena je nesmysl. Výkon vzduchem chlazených motorů je fakt slabý, kvalty jsou krátké a potom chybí ta šestka (nebo můžete dát menší rozetu, ale to ztratíte sílu).
Tyto čínské motory jsem měl možnost otestovat ve všech verzích
OHV-vzduch xmotos xb31, shineray STXE 250
OHC - vzduch sousedovo xmotos 33C
OHC - voda moje xmotos 33 D
Cenovku 90 tisíc plus si to zaslouží tak možná v rámu ze zlata. Odpovídající bych viděl tak do 60 tis. Pokud bych chtěl něco na normální ježdění připlatím si za Hondu CRF 250 L.
Do lesa za ty peníze raději VVMX (Asiawing). Osobně mám VVMX250 jsem spokojenej. Čína už šla hodně kvalitou nahoru. Když jsem kupoval, rozhodoval jsem se mezi AJP a VVMX ale 40 tis. je sakra velkej rozdíl, navíc AJP je následně dražší na díly, takže volba byla jasná. VVMX má navíc spoustu shodných dílu s HONDOU CRF / X.
Naprostá spokojenost s PR3. Co obzvláště oceňuji je její tichost, potom lehkost a díky nižší výšce sedla jistotu ustátí obtížných situací. Nádherně zabírá od nejnižších otáček. Bez problémů mi vždy startovala z jakékoliv předchozí pozice. Také nejezdím mnoho, ale strašně rááád
20 koní ten motor nemá ani náhodou, bude rád tak za 16.
Motorka pěkná a šikovná, ale 95 litrů je setsakra moc za motorku s archaickym čínskym motorem. A hřídel na kick a kick nikde nebo se tam nevejde, to prostě u stroje za skoro sto tyček je docela tristní. Stát to 65, tk nic neřikám..
hrochi: Pokud myslíš ten vodní, tak je v PR5. Je i v Gasu a VV MX 250.
Měl jsem za to, že je tam motor Zonsheng. Nehodí někdo fotku čísla motoru (stačí začátek). Pak už bude jasno.
Proč čína obrala ten licenční motor od Hondy o 6tou rychlost?
Jezdil jsem Hondu NX 125, což je tenhle motor a těch 6 rychlostí se prostě hodí. Škoda.
Jo, Honza Procházka je super! Měl jsem možnost vyzkoušet PR4 i PR5. Super zážitek a super poježdění! Ale asi jak pro koho. Autor článku správně upozorňuje, kdo jezdí hustokrutou pilu, tak ať to ani nečte :) Za mě AJP
Daniel.cz
Chlape, prober se
petrumr
proč ty vv mx nenabídneš do testu?
Proč je tady neustále AJP, kde se musela sundat start páka, která nesedí v rámu? Co takhle VV MX, který je cenově dost lepší a je srovnatelný.
AJP super, jezdim sice málo, ale baví mě to furt a furt
(PR5)
Dokonala holcici "kroska". Jako ty cinske slabe motory toho najednou pomerne dost bez nejake specialne udrzby.(pak se za babku koupi novy) Sam neco takoveho pro pritelkyne mam = VOR enduro s cinskou 250 s el. starterem. Pro pritelkyne a pro me dojet na houby do lesa nej stroj