Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jestli on ten výfuk vpravo nemá souvislost s tím, že se v Anglii (počátky motorismu) a Japonsku (moto boom 70 a 80 let) jezdí vlevo... no a pak to jede setrvačností.
Stačí se podívat na auta. Tam je hned vidět, kde bylo navrženo - Amíci a Evropa vlevo, naopak Asie vpravo.
matuS -> he, tak to se na to zaměřím, až budu padat na enduru možná to má i něco společnyho s manipulací s motorkou na místě, kdy většina z nás stojí na levé straně, levou rukou drží řídítko, pravou motorku za blatník a pravým stejnem se opíráš o motorku. Tak mít na stehně horkej výfuk není zrovna žádnej med.
Klubko> niekto to odsledoval a prosto viac sa pada na lavu stranu. Vedecke dovody nepoznam :)
Fakt je ten, ze uz snad vsetky dakar motorky maju vyfuk vpravo - sherco, ktm, honda aj yamaha.
Na štítku vidím 20,75 kW a přitom to jde plynem do driftu :)) Jak se to odšpuntovává a proč škrcený i plný výkon chybí v tech. parameterech? Stačilo opsat TP, když je homologovaná a má RZ, ne?
v clanku mi chyba zmienka o zakladnych servisnych intervaloch (olej, ventily) a objeme olejovej naplne.
Co som si vsimol, tak zrejme bude treba dokupit vystuhy chladicov. Trocha mi tam vadi ta plastova nadobka hned za susplechom - je na rane a bude stale spinava, co komplikuje bezny servis, napr kazdovecerny po pretekoch.
Konektor lambasondy sa mi tiez nezda uplne vhodne umiestneny - pretrhnutie kablov zvacsa znamena iba svietiacu kontrolku na palubovke, ale ak sa kable spoja tak skratuju - vyhodia poistky a motorka ostane stat.
Cize tak ako kazda motorka aj tato ma urcite nedostatky, ktore novy majitel bude musiet riesit a platit.
Podla obrazkov vsak vyzera motorka celkom narazuvzdorna - je vidiet, ze ju dizajnoval niekto so skusenostami. Vyfuk je na spravnej strane, system chladicov je overeny z malych endur. Nadrz ma vhodny objem na dane pouzitie. Hmotnost je spicka v tejto triede.
Ak to bude mat rozumny objem olejovej naplne - tj aspon 2 litre - tak servisny interval bude na urovni 5.000km a to uz je podla mna OK z pohladu starostlivosti ako aj zivotnosti. V taktomto pripade to vnimam ako vhodnu konkurenciu ku KTM 690 a CCM.
A to je pre nas motorkarov len dobre, lebo spravna konkurencia posuva veci dopredu.
Vůbec to na mne nepůsobí "Evropsky", ani "Japonsky". Je u endur běžná lesklá kyvka? A co ta nádržka za krytem?! Design neřeším, to u endura není hlavní a tady to zjevně není jinak.
Připadá mi to, jakoby někdo chtěl tím ošklivým šňupákem na obyčejné durko přilepit nadpis Dakaruvzdorný.
Nicméně pokud to dobře jede a bude to mít slušnou životnost, tak se jednou rád svezu.
Mig_35: obecne mam radeji motory co tahnou od spodu, lip se mi ovladaji, po CRFku je vsechno raketa ,ale u silnicnich moto mi vykon nahore nevadi. Jezdec co to umi 701 urcite oceni. Ja jsem patlal a ten motor jsem neumel ovládat jak by semi li libilo.
Kome: chtěl jsi říct asi výkon jako takový, ne jeho průběh. Je to prostě hodně silný /pro člověka
přesednoucího z Hondy CRF250L asi sakra silný/. A já souhlasím, mně ta motorka taky potahá v terénu,
ale člověk, který jde závodit v rally asi nemá takové problémy...
navíc se to dá utlumit, přepínačem pod sedlem, aspoň u té mojí, nevím jak to má 690ka.
chooki: zajímavý odkaz - díky ale jak jsi z něho vyčetl, že jsou motory čínské? Motorka je normálně homologovaná pro běžný provoz, jak už jsem v testu uváděl - je pouze vylepšená kitem "extreme". ABS mít nemusí, protože je homologovaná pouze pro jednoho...
byl bych rád kdyby to bylo až tak super, ...ale ojetý se 30tis.km to bude neprodejný a jestli to vůbec těch 30tis. (nebo aspoň 20tis.) bez problémů najede. To si ale nemyslím ani o té KTM a Husce že bez problémů najedou
Ked bolo v clanku spomenute, ze ten obstarozny husky motor, dnes v cinskej produkcii, plni euro IV, tak kde je na tejto moto napr. katalyzator alebo ABS ?
Napriek pozitivnemu "testu" je to cele divne, na pohlad horsie spracovanie, cinske motory..viz aj vyroba: //motoajp.com/ajp-media/ajp-factory-tour/ Nic v zlom..asi jazdi dobre, ale toto je poladeny special, nie homologovana moto. Moj nazor
Mě se PR7 libí taky jsem si ji o víkendu prohlížel )tu samou jako ostaní ), ale se superlativy bych počkal - 690 tady je od roku 2008 a 701 z ní vychází, výkonově jsou posunuté výš, a jsou známé slabé místa, ketré mají všechny značky u prvních modelů.
Podvozkově hodně závisí na nastavení a údržbě - jel jsem na třech 690 a každá se chovala dost jinak, diskuze zda je lepší sachs nebo WP přenechám teoretikům
Obecně se mi PR7 líbí, ale chce to ještě řádně vychytat z provozu, pár detailů oproti prototypu opravili viz posunuté víčko nádrže dopředu což je jenom dobře, motor je známý SWM tam nic nepřekvapí.
Nejsem zarytý fanda KTM ani Husqvarny ani BMW ani ničeho co mám doma, ale:
- výkonu má 690/701 o dost víc a ten se v rally soutěži asi neztratí
- a na PR7 jsem nejel tak nebudu hanit jízdní vlastnosti, ale viděl jsem ji naživo na výstavě
a ten vzhled je pro mně rozpačitej...
Jinak samozřejmě za každého výrobce, který v téhle kategorii něco vyrobí.
TomasK7: rádo se stalo a určitě se ještě setkáme (pecka pojezd v sobotu a dorazim zas), myslím, že si nebyl sám spokojený z PR7, všem co jsem jí půjčil by jí hned chtěli .
K motorce: palivoměr opravdu mate, když spadnu a je ve výjezdu kolama nahoru, po zvednutí ukazuje nulu a po kratším ježdění zase 3 kostičky atd. ( to by chtělo vyřešit). Jinak je vše popsané, měl jsem možnost se projet na 690 a hrůza. 701 na které jsem nejel, ale kamarádi, tak podvozkově je Pr7 lepší.
Za mě pecka stroj a zarytí fandové Ktm a HSQ budou muset asi polknout hořkou pilulku, že je na trhu konečně něco lepšího.
O víkendu jsem se svezl na jedné spokojeného majitele. Dokonce mi ji dal na fung céčkách. Chtěl jsem si udělat vedle sebe porovnání KTM 690 a této PR7. Když jsem se svezl na PR7 tak lést na KTM nemělo ani smysl :) toť k tomu asi vše, kde se vzali tu se vzali a s velkou enduro motorkou jsou o krok napřed..
aplikace použítá v tabletu se jmenuje "Speedometer GPS Pro", třeba se to bude někomu hodit
Vilemx> stacilo pozriet na obrazky dakarovskych yamah a hond 15 rokov dozadu a nemusel si ani pisat... Nie je to tak.
Až na tu bakuli na předku moc pěkný enduro. Ale ta cena, to je dost hardcore...
https://www.youtube.com/watch?v=-kcMbrStSfc
Jestli on ten výfuk vpravo nemá souvislost s tím, že se v Anglii (počátky motorismu) a Japonsku (moto boom 70 a 80 let) jezdí vlevo... no a pak to jede setrvačností.
Stačí se podívat na auta. Tam je hned vidět, kde bylo navrženo - Amíci a Evropa vlevo, naopak Asie vpravo.
matuS -> he, tak to se na to zaměřím, až budu padat na enduru
možná to má i něco společnyho s manipulací s motorkou na místě, kdy většina z nás stojí na levé straně, levou rukou drží řídítko, pravou motorku za blatník a pravým stejnem se opíráš o motorku. Tak mít na stehně horkej výfuk není zrovna žádnej med.
Za mě předražená.
Klubko> niekto to odsledoval a prosto viac sa pada na lavu stranu. Vedecke dovody nepoznam :)
Fakt je ten, ze uz snad vsetky dakar motorky maju vyfuk vpravo - sherco, ktm, honda aj yamaha.
matuS -> na základě čeho je definovaná "správná" strana, kde mít výfuk?
Na štítku vidím 20,75 kW a přitom to jde plynem do driftu :)) Jak se to odšpuntovává a proč škrcený i plný výkon chybí v tech. parameterech? Stačilo opsat TP, když je homologovaná a má RZ, ne?
v clanku mi chyba zmienka o zakladnych servisnych intervaloch (olej, ventily) a objeme olejovej naplne.
Co som si vsimol, tak zrejme bude treba dokupit vystuhy chladicov. Trocha mi tam vadi ta plastova nadobka hned za susplechom - je na rane a bude stale spinava, co komplikuje bezny servis, napr kazdovecerny po pretekoch.
Konektor lambasondy sa mi tiez nezda uplne vhodne umiestneny - pretrhnutie kablov zvacsa znamena iba svietiacu kontrolku na palubovke, ale ak sa kable spoja tak skratuju - vyhodia poistky a motorka ostane stat.
Cize tak ako kazda motorka aj tato ma urcite nedostatky, ktore novy majitel bude musiet riesit a platit.
Podla obrazkov vsak vyzera motorka celkom narazuvzdorna - je vidiet, ze ju dizajnoval niekto so skusenostami. Vyfuk je na spravnej strane, system chladicov je overeny z malych endur. Nadrz ma vhodny objem na dane pouzitie. Hmotnost je spicka v tejto triede.
Ak to bude mat rozumny objem olejovej naplne - tj aspon 2 litre - tak servisny interval bude na urovni 5.000km a to uz je podla mna OK z pohladu starostlivosti ako aj zivotnosti. V taktomto pripade to vnimam ako vhodnu konkurenciu ku KTM 690 a CCM.
A to je pre nas motorkarov len dobre, lebo spravna konkurencia posuva veci dopredu.
Vůbec to na mne nepůsobí "Evropsky", ani "Japonsky". Je u endur běžná lesklá kyvka? A co ta nádržka za krytem?! Design neřeším, to u endura není hlavní a tady to zjevně není jinak.
Připadá mi to, jakoby někdo chtěl tím ošklivým šňupákem na obyčejné durko přilepit nadpis Dakaruvzdorný.
Nicméně pokud to dobře jede a bude to mít slušnou životnost, tak se jednou rád svezu.
Ten předek je nechutnej
no nevím, za mně to jede, obzvlášť v terénu, až až:)
Mig_35: obecne mam radeji motory co tahnou od spodu, lip se mi ovladaji, po CRFku je vsechno raketa
,ale u silnicnich moto mi vykon nahore nevadi. Jezdec co to umi 701 urcite oceni. Ja jsem patlal a ten motor jsem neumel ovládat jak by semi li libilo.
Kome: chtěl jsi říct asi výkon jako takový, ne jeho průběh. Je to prostě hodně silný /pro člověka
přesednoucího z Hondy CRF250L asi sakra silný/. A já souhlasím, mně ta motorka taky potahá v terénu,
ale člověk, který jde závodit v rally asi nemá takové problémy...
navíc se to dá utlumit, přepínačem pod sedlem, aspoň u té mojí, nevím jak to má 690ka.
chooki: zajímavý odkaz - díky
ale jak jsi z něho vyčetl, že jsou motory čínské? Motorka je normálně homologovaná pro běžný provoz, jak už jsem v testu uváděl - je pouze vylepšená kitem "extreme". ABS mít nemusí, protože je homologovaná pouze pro jednoho...
S pozdravem Martin Hakl
byl bych rád kdyby to bylo až tak super, ...ale ojetý se 30tis.km to bude neprodejný a jestli to vůbec těch 30tis. (nebo aspoň 20tis.) bez problémů najede. To si ale nemyslím ani o té KTM a Husce že bez problémů najedou
Ked bolo v clanku spomenute, ze ten obstarozny husky motor, dnes v cinskej produkcii, plni euro IV, tak kde je na tejto moto napr. katalyzator alebo ABS ?
Napriek pozitivnemu "testu" je to cele divne, na pohlad horsie spracovanie, cinske motory..viz aj vyroba: //motoajp.com/ajp-media/ajp-factory-tour/ Nic v zlom..asi jazdi dobre, ale toto je poladeny special, nie homologovana moto. Moj nazor
Mě se PR7 libí taky jsem si ji o víkendu prohlížel )tu samou jako ostaní
), ale se superlativy bych počkal - 690 tady je od roku 2008 a 701 z ní vychází, výkonově jsou posunuté výš, a jsou známé slabé místa, ketré mají všechny značky u prvních modelů.
Podvozkově hodně závisí na nastavení a údržbě - jel jsem na třech 690 a každá se chovala dost jinak, diskuze zda je lepší sachs nebo WP přenechám teoretikům
Obecně se mi PR7 líbí, ale chce to ještě řádně vychytat z provozu, pár detailů oproti prototypu opravili viz posunuté víčko nádrže dopředu což je jenom dobře, motor je známý SWM tam nic nepřekvapí.
Mig_35: u 690 mi ten průběh výkonu zrovna moc nesedl ,u motárda asi dobrý ,ale u endura nic moc.
Jakožto bývalý majitel PR5 musím říct, že PR7 je taky parádní :)
A já jako zarytý fanda KTM nevěřím že by to bylo o tolik lepší. A v čem taky?
Nejsem zarytý fanda KTM ani Husqvarny ani BMW ani ničeho co mám doma, ale:
- výkonu má 690/701 o dost víc a ten se v rally soutěži asi neztratí
- a na PR7 jsem nejel tak nebudu hanit jízdní vlastnosti, ale viděl jsem ji naživo na výstavě
a ten vzhled je pro mně rozpačitej...
Jinak samozřejmě za každého výrobce, který v téhle kategorii něco vyrobí.
TomasK7: rádo se stalo a určitě se ještě setkáme (pecka pojezd v sobotu
a dorazim zas), myslím, že si nebyl sám spokojený z PR7, všem co jsem jí půjčil by jí hned chtěli
.
pecka stroj a zarytí fandové Ktm a HSQ budou muset asi polknout hořkou pilulku, že je na trhu konečně něco lepšího.
K motorce: palivoměr opravdu mate, když spadnu a je ve výjezdu kolama nahoru, po zvednutí ukazuje nulu a po kratším ježdění zase 3 kostičky atd. ( to by chtělo vyřešit). Jinak je vše popsané, měl jsem možnost se projet na 690 a hrůza. 701 na které jsem nejel, ale kamarádi, tak podvozkově je Pr7 lepší.
Za mě
o víkendu jsem si prohlídnul pěkně zblízka a mít peníze tak jí jdu hned objednat! V reálu vypadá líp než na foto.
O víkendu jsem se svezl na jedné spokojeného majitele. Dokonce mi ji dal na fung céčkách. Chtěl jsem si udělat vedle sebe porovnání KTM 690 a této PR7. Když jsem se svezl na PR7 tak lést na KTM nemělo ani smysl :) toť k tomu asi vše, kde se vzali tu se vzali a s velkou enduro motorkou jsou o krok napřed..
moc pěkný, ale tu cenu jsem vzhledem ke značce čekal mnohem nižší, řekněme tak 220...
Zajímavý strojek