ktm_zari




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Zachy (1) napsal 22.09.2017 v 00:11+1

aplikace použítá v tabletu se jmenuje "Speedometer GPS Pro", třeba se to bude někomu hodit

matuS (25) napsal 18.05.2017 v 13:40

Vilemx> stacilo pozriet na obrazky dakarovskych yamah a hond 15 rokov dozadu a nemusel si ani pisat... Nie je to tak.

SuperSic58 (571) napsal 18.05.2017 v 12:55

Až na tu bakuli na předku moc pěkný enduro. Ale ta cena, to je dost hardcore...

125Marek (10) napsal 18.05.2017 v 10:20

https://www.youtube.com/watch?v=-kcMbrStSfc

vilemx (183) napsal 18.05.2017 v 09:06

Jestli on ten výfuk vpravo nemá souvislost s tím, že se v Anglii (počátky motorismu) a Japonsku (moto boom 70 a 80 let) jezdí vlevo... no a pak to jede setrvačností.
Stačí se podívat na auta. Tam je hned vidět, kde bylo navrženo - Amíci a Evropa vlevo, naopak Asie vpravo.

klubko (16) napsal 17.05.2017 v 11:08+2

matuS -> he, tak to se na to zaměřím, až budu padat na enduru možná to má i něco společnyho s manipulací s motorkou na místě, kdy většina z nás stojí na levé straně, levou rukou drží řídítko, pravou motorku za blatník a pravým stejnem se opíráš o motorku. Tak mít na stehně horkej výfuk není zrovna žádnej med.

Cormac (17) napsal 16.05.2017 v 19:41

Za mě předražená.

matuS (25) napsal 16.05.2017 v 15:15

Klubko> niekto to odsledoval a prosto viac sa pada na lavu stranu. Vedecke dovody nepoznam :)
Fakt je ten, ze uz snad vsetky dakar motorky maju vyfuk vpravo - sherco, ktm, honda aj yamaha.

klubko (16) napsal 16.05.2017 v 13:43

matuS -> na základě čeho je definovaná "správná" strana, kde mít výfuk?

vilemx (183) napsal 16.05.2017 v 11:03+1

Na štítku vidím 20,75 kW a přitom to jde plynem do driftu :)) Jak se to odšpuntovává a proč škrcený i plný výkon chybí v tech. parameterech? Stačilo opsat TP, když je homologovaná a má RZ, ne?

matuS (25) napsal 16.05.2017 v 10:14+2

v clanku mi chyba zmienka o zakladnych servisnych intervaloch (olej, ventily) a objeme olejovej naplne.

Co som si vsimol, tak zrejme bude treba dokupit vystuhy chladicov. Trocha mi tam vadi ta plastova nadobka hned za susplechom - je na rane a bude stale spinava, co komplikuje bezny servis, napr kazdovecerny po pretekoch.
Konektor lambasondy sa mi tiez nezda uplne vhodne umiestneny - pretrhnutie kablov zvacsa znamena iba svietiacu kontrolku na palubovke, ale ak sa kable spoja tak skratuju - vyhodia poistky a motorka ostane stat.

Cize tak ako kazda motorka aj tato ma urcite nedostatky, ktore novy majitel bude musiet riesit a platit.

Podla obrazkov vsak vyzera motorka celkom narazuvzdorna - je vidiet, ze ju dizajnoval niekto so skusenostami. Vyfuk je na spravnej strane, system chladicov je overeny z malych endur. Nadrz ma vhodny objem na dane pouzitie. Hmotnost je spicka v tejto triede.

Ak to bude mat rozumny objem olejovej naplne - tj aspon 2 litre - tak servisny interval bude na urovni 5.000km a to uz je podla mna OK z pohladu starostlivosti ako aj zivotnosti. V taktomto pripade to vnimam ako vhodnu konkurenciu ku KTM 690 a CCM.
A to je pre nas motorkarov len dobre, lebo spravna konkurencia posuva veci dopredu.

Marex (1578) napsal 15.05.2017 v 21:32

Vůbec to na mne nepůsobí "Evropsky", ani "Japonsky". Je u endur běžná lesklá kyvka? A co ta nádržka za krytem?! Design neřeším, to u endura není hlavní a tady to zjevně není jinak.
Připadá mi to, jakoby někdo chtěl tím ošklivým šňupákem na obyčejné durko přilepit nadpis Dakaruvzdorný.
Nicméně pokud to dobře jede a bude to mít slušnou životnost, tak se jednou rád svezu.

ferenc300 (12) napsal 15.05.2017 v 21:29

Ten předek je nechutnej

Mig_35 (278) napsal 15.05.2017 v 19:16

no nevím, za mně to jede, obzvlášť v terénu, až až:)

Kome (63) napsal 15.05.2017 v 19:04

Mig_35: obecne mam radeji motory co tahnou od spodu, lip se mi ovladaji, po CRFku je vsechno raketa ,ale u silnicnich moto mi vykon nahore nevadi. Jezdec co to umi 701 urcite oceni. Ja jsem patlal a ten motor jsem neumel ovládat jak by semi li libilo.

Mig_35 (278) napsal 15.05.2017 v 18:35

Kome: chtěl jsi říct asi výkon jako takový, ne jeho průběh. Je to prostě hodně silný /pro člověka
přesednoucího z Hondy CRF250L asi sakra silný/. A já souhlasím, mně ta motorka taky potahá v terénu,
ale člověk, který jde závodit v rally asi nemá takové problémy...
navíc se to dá utlumit, přepínačem pod sedlem, aspoň u té mojí, nevím jak to má 690ka.

berry111 (49) napsal 15.05.2017 v 17:23+1

chooki: zajímavý odkaz - díky ale jak jsi z něho vyčetl, že jsou motory čínské? Motorka je normálně homologovaná pro běžný provoz, jak už jsem v testu uváděl - je pouze vylepšená kitem "extreme". ABS mít nemusí, protože je homologovaná pouze pro jednoho...

S pozdravem Martin Hakl

Palomoto (16) napsal 15.05.2017 v 16:51-1

byl bych rád kdyby to bylo až tak super, ...ale ojetý se 30tis.km to bude neprodejný a jestli to vůbec těch 30tis. (nebo aspoň 20tis.) bez problémů najede. To si ale nemyslím ani o té KTM a Husce že bez problémů najedou

chooki (75) napsal 15.05.2017 v 15:10-1+1

Ked bolo v clanku spomenute, ze ten obstarozny husky motor, dnes v cinskej produkcii, plni euro IV, tak kde je na tejto moto napr. katalyzator alebo ABS ?
Napriek pozitivnemu "testu" je to cele divne, na pohlad horsie spracovanie, cinske motory..viz aj vyroba: //motoajp.com/ajp-media/ajp-factory-tour/ Nic v zlom..asi jazdi dobre, ale toto je poladeny special, nie homologovana moto. Moj nazor

Honza-TA950 (9) napsal 15.05.2017 v 15:00

Mě se PR7 libí taky jsem si ji o víkendu prohlížel )tu samou jako ostaní ), ale se superlativy bych počkal - 690 tady je od roku 2008 a 701 z ní vychází, výkonově jsou posunuté výš, a jsou známé slabé místa, ketré mají všechny značky u prvních modelů.
Podvozkově hodně závisí na nastavení a údržbě - jel jsem na třech 690 a každá se chovala dost jinak, diskuze zda je lepší sachs nebo WP přenechám teoretikům

Obecně se mi PR7 líbí, ale chce to ještě řádně vychytat z provozu, pár detailů oproti prototypu opravili viz posunuté víčko nádrže dopředu což je jenom dobře, motor je známý SWM tam nic nepřekvapí.

Kome (63) napsal 15.05.2017 v 14:48

Mig_35: u 690 mi ten průběh výkonu zrovna moc nesedl ,u motárda asi dobrý ,ale u endura nic moc.

rydlas (1) napsal 15.05.2017 v 14:42

Jakožto bývalý majitel PR5 musím říct, že PR7 je taky parádní :)

qwert (16) napsal 15.05.2017 v 14:23

A já jako zarytý fanda KTM nevěřím že by to bylo o tolik lepší. A v čem taky?

Mig_35 (278) napsal 15.05.2017 v 14:03

Nejsem zarytý fanda KTM ani Husqvarny ani BMW ani ničeho co mám doma, ale:
- výkonu má 690/701 o dost víc a ten se v rally soutěži asi neztratí
- a na PR7 jsem nejel tak nebudu hanit jízdní vlastnosti, ale viděl jsem ji naživo na výstavě
a ten vzhled je pro mně rozpačitej...
Jinak samozřejmě za každého výrobce, který v téhle kategorii něco vyrobí.

jopr (2) napsal 15.05.2017 v 13:43

TomasK7: rádo se stalo a určitě se ještě setkáme (pecka pojezd v sobotu a dorazim zas), myslím, že si nebyl sám spokojený z PR7, všem co jsem jí půjčil by jí hned chtěli .
K motorce: palivoměr opravdu mate, když spadnu a je ve výjezdu kolama nahoru, po zvednutí ukazuje nulu a po kratším ježdění zase 3 kostičky atd. ( to by chtělo vyřešit). Jinak je vše popsané, měl jsem možnost se projet na 690 a hrůza. 701 na které jsem nejel, ale kamarádi, tak podvozkově je Pr7 lepší.
Za mě pecka stroj a zarytí fandové Ktm a HSQ budou muset asi polknout hořkou pilulku, že je na trhu konečně něco lepšího.

Simitom (72) napsal 15.05.2017 v 13:01

o víkendu jsem si prohlídnul pěkně zblízka a mít peníze tak jí jdu hned objednat! V reálu vypadá líp než na foto.

TomasK7 (3) napsal 15.05.2017 v 11:16

O víkendu jsem se svezl na jedné spokojeného majitele. Dokonce mi ji dal na fung céčkách. Chtěl jsem si udělat vedle sebe porovnání KTM 690 a této PR7. Když jsem se svezl na PR7 tak lést na KTM nemělo ani smysl :) toť k tomu asi vše, kde se vzali tu se vzali a s velkou enduro motorkou jsou o krok napřed..

Johnny83 (214) napsal 15.05.2017 v 11:13+1

moc pěkný, ale tu cenu jsem vzhledem ke značce čekal mnohem nižší, řekněme tak 220...

soccer (230) napsal 15.05.2017 v 09:40

Zajímavý strojek




TOPlist