ktm_zari




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
zmulin (332) napsal 12.04.2013 v 18:51+1

Motobase:To bys musel sakra přidat,abys z CRF udělal tomuhle konkurenci

Motobase (10) napsal 17.05.2012 v 17:29-4

130t.kč je nesmysl za tento stroj. Motor je možná jakási licence motoru XR 250, tento motor pochází z číny a dává se i do čínské kopie XR 250. Kdo umí hledat, najde si to

Nápad je to dobrý postavit takovou motorku, ale stále si stojím za to, že 130t.kč je nesmysl, celkově se mi ale stroj moc nelíbí, rám je hnus, mohl být čistý trubkový jako u XR 250, a motor čína. Jinak řečeno, jaká bude dostupnost dílů za 5-7 roků na tuto motorku? Velmi mizerná. Na Hondu seženete jakýkoliv díl i na 20 roků starý stroj, stačí jen pár kliknutí na internetu a do týdne máte díly doma z pohodlí domova.

Než dávat 130 za toto, raději pořídím novinku Honda CRF 250 L za 99t.kč! Pravda, má sice pouze 23 koní a né tak asi dobrý podvozek, ale těch ušetřených 30t.kč raděj nacpu do tuningových dílů pro CRF 250 L, a bude z toho lepší stroj než AJP 250!

chiro2 (0) napsal 05.05.2012 v 18:49

Trošku předražený, ale není to špatný. Jen aby to nebyl takový hokus pokus jako od Shineraye. Radši bych volil toto. //www.vvmx450.cz/enduro.htm

husatko (16) napsal 04.05.2012 v 19:10

no, po zvazeni a pozreti videi uznavam, ze najma podvozkovo je na tom lepsie ako XL. ak sa to da vyhnat na tych 33k ako ma XL, tak by to mohla byt pre hobby enduraka bez pretekarskych ambicii dozivotnou motorkou s ktoru zostarne a zmeni sa na cisteho hubara. este by som snad dodal ze objem aspon lechse nad 300 by potesil.

husatko (16) napsal 04.05.2012 v 18:27

tiez si myslim, ze 130tKc je moc. zase musim konstatovat, ze nic co by nedokazala moja XL500R z 84ho roku, ale tu to uz netvrdim s takou istotou ako pri ten novej akoze enduro honde. plus je nadrz vzadu a stupacky dostatocne vysoko a hlavne uchytene priamo na rame!!! minus: cena (moja XL500R po GO je k mani za 24tKc), baterka na blbom mieste, chybajuca nakopavacka, brzdy. Celkovo hodnotim kladne, konecne nieco naozaj vhodne do terenu pre zaciatocnikov a mierne pokrocilych hobbikov, len ta cena mala byt tak max 99tKc.

SuperSic58 (571) napsal 03.05.2012 v 23:18

130 tis je moc. Ale jinak je to nářez!

offroadman (0) napsal 03.05.2012 v 22:37

Měl jsem možnost vyzkoušet a: dobrá motorka - jede to pořád, žádnej ostrej trhač (což já stejně nerad ) ale prostě to jede pořád a přes všechno. jednoduchá a hezká, příjemná a lehká. čas ukáže, co to všechno vydrží.

Fast-RR (0) napsal 03.05.2012 v 21:45

Měl jsem možnost otestovat a za mě také palec nahoru, motorka co ztrácí na výkonu ostrých endur dohání hravostí a skvělým ovládáním Pro mě myslím ideál...

hiffson (5) napsal 03.05.2012 v 21:36

jo to je ono!

Slow (4) napsal 03.05.2012 v 19:22

Endůrko pěkny, test dobrej a asi aj poctivej, pač na válci to pár žeber odprdlo
Cena +- stejná co konkurence
Zajímala by mě životnost, a kvalita "lincencového" motoru

sosak (0) napsal 03.05.2012 v 18:52

kdovi jak se to popere se 100 kilovym chlapem!? jinak co se tyka ty servisni periody jasna volba pro me ... :)

endurista.rr (1) napsal 03.05.2012 v 18:47

jo a hele : //www.youtube.com/watch?v=UPULjlVwsGo .. a koukal jsem,že na facebooku streetmoto maj i pár fotek z továrny,zajímavý

endurista.rr (1) napsal 03.05.2012 v 18:41

to widle: heled asi vzhledem k tomu že to je jen 250tka tak do ni kdyžtak trošku strčíš a jede,proto asi žádnej kick start..
Co se týče tý nadrže,viděl bych to jako výhodu,protože baterka váží houby a plná nádrž má tak 9 kg,takže rozdíl tam asi bude a hlavně mohli napasavoat vzducháč nahoru,tak ji můžeš zas o kousek hloubš topit ve vodě

tesařík (1) napsal 03.05.2012 v 17:57

Ach jo, pomalu kde kdo už dělá pěknou a někdy i dobrou motorku a naše Jawa furt nic.Rád bych si koupil něco českého ,ale jaksi není co.

MLorenzo (1) napsal 03.05.2012 v 17:43

ještě to dělají ve verzi motard...

mmlmike (114) napsal 03.05.2012 v 16:59

To kiskovce: zkus //ajpmotors.com/en/

Vojta_WR-f (0) napsal 03.05.2012 v 15:48

Ten rám se mi moc nezdá, proč to neudělali z jednoho kusu?? klidně celý ocelový ale bez rozebiratelných spojů..

widle (8) napsal 03.05.2012 v 15:45

bez startpáky to není ono, v teréno, kór když svítí světlo a lověk motorku často zašlapává, což je hlavně můj případ, se baterka hodně vyšťaví. Nádrž dají dozadu, čili níž, ale baterku dají zase nahoru, takže s tou centrální hmotou to nebude zas takový ideál.jinak motorečka je to hezká, o tom žádná

kiskovce (0) napsal 03.05.2012 v 15:42

EXISTUJE NIECO AKO OFFICIALNA TRANKA AJP MOTOCYKLOV??

bledemon (84) napsal 03.05.2012 v 11:37

máš pravdu , jak teď porovnávam papírově hmotnost, zdvihy, výšku sedla nebude si to moc konkurovat

endurista.rr (1) napsal 03.05.2012 v 10:49

už jsem ji viděl na vlastní oči a za mě .Ta nová honda je opravdu hodně levná,ale je to opravdu moc civilní stroj,zařadil bych to tak k DT ,klx 250 atd..Tohle AJP je fakt lehký enduro s opravdu sportovnim podvozkem ..Asi bych tyhle 2 motorky neporovnaval..To ajp bych viděl pro lidi,co se chtěj opravdu povozit s kamaradama co maj napr ktm,WR atd. a nechtěj pořád hledět na motohodiny a rvat do toho mraky penez,zaroven se s tim svizt po silnici a klidně se i zučastnit hobby závodů..navíc u tohohle rozvodu,si každej sám doma s desítkou klíčem a šroubovákem každej nastaví ventily sám a mastí dál...za mě ještě jednou

SirIndy (55) napsal 03.05.2012 v 10:21+1

To ma fakt manualni napinak rozvodaku? Kazdopadne by to chtelo podobnou motorku ve 450.

bledemon (84) napsal 03.05.2012 v 09:58

No bude to mít motka těžký, když teď přichází ta superlevná honda. Jedině vyjímečnost a vzduchové chlazení by mohlo někoho zaujmout.




TOPlist