globalmoto_duben_nolan




Testujeme Yamahu YZ250F 2014

Je to jen pár pátků, kdy na nás Yamaha vytasila svoje motokrosové nářadíčko pro rok 2014. My vyrážíme do Francie, kde na nás čeká fungl nová YZ250F.

Čtyřtaktní dvěstěpadesátka je kompletně nová a v mnohém se podobá své větší sestřičce YZ450F. Po jejím vzoru přichází se zakloněným motorem, sáním vpředu a výfukem ústícím zezadu. To znamená, že vzduchový filtr je hned za krkem řízení a nádrž se posunula pod sedlo
Malý čtyřtakt upustil od pětice ventilů a funguje pouze se čtveřicí, stejně jako větší čtyřipade. YZ250F se také rozloučila s karburátorem, a tak s rokem 2014 krmí její čtyřtaktní jednobuch elektronické vstřikování. To si přímo řeklo o možnost ladit pomocí MX Power Tuneru různé palivové mapy a přizpůsobit si tak motokrosovou Yamahu k obrazu svému. Pozadu nezůstává ani hliníkový rám, který je komplet nový, což by se mělo podepsat na větší tuhosti.
Inovací až na půdu, co říkáte? Co nevidět už budeme vědět, jak se nová YZ250F inženýrům z Iwaty povedla a o první dojmy se s vámi podělíme. Pokud vás něco zajímá, neváhejte psát otázky do formuláře pod článkem.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (8x):
Motokatalog.cz



TOPlist