husqvarna_svartpilen_801_2




Letíme do Mandella otestovat Moto Guzzi V100 Mandello

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
2val (1) napsal 25.10.2022 v 18:35

Zase jiný článek, čím víc, tím líp

2val (1) napsal 25.10.2022 v 18:34

https://autozine.cz/moto-guzzi-odemyka-branu-do-budoucnosti-modelem-v100-mandello-ukazkovym-prikladem-motocyklove-inovace/

skopuzzi (26) napsal 22.10.2022 v 21:39

Ahoj,

já nestačil dát dotaz Filipovi, ale vidím, že na komentáře občas reaguje, mně by hodně zajímal rozdíl mezi standardním podvozkem a tím švédským... Také předpokládám, že limitka Aviazione bude na standardním podvozku, ta podle mne nemá chybu.No a to srovnání s Norge 8V by také šlo víc rozebrat. Filip reagoval, že jízda nad 130 u V100 velmi stabilní. Norge 8V je stabilní i ve 160, chápu, že V100 je a musí být ovladatelnější, ale právě ta váha a přitom sportovní svezení dělá z Norge velmi stabilní stroj na sportovní cestování s perfektní ochranou, zkrátka motorka od jara do podzimu. Zvuk byl chválen, ale co porovnání s Norge 8V? Nechci toho málo tak předem díky.

1 reakce

FilipT
FilipT 23.10.2022 v 10:01

Ahoj, budu tuto diskuzi pravidelně sledovat a rád odpovím, příští týden také vyjde podrobnější recenze. Limitovaná verze Aviazione je opravdu na standardu, ale my neměli možnost standardní podvozek vyzkoušet. Norge je povedený model, v porovnání s ním nabídne V100 i sportovně laděné svezení a má o dost většíé „fun“ faktor, taky se s ní hezky žije ve městě a hustém provozu. V porovnání s V100 je Norge spíš cesťák pro dva, ten rozdíl hmotnosti 25 kg je fakt dost, pocitově bych odhald že to bude ještě víc kvůli vyššímu těžišti u Norge. Navíc je V100 překvapivě štíhlá v oblasti nohou i kolen. Motor je o generaci kultivovanější a pružnější. Když se všechny ty pocity sečtou, tak ty dva modely lze jen těžko srovnávat.


K167 (1474) napsal 22.10.2022 v 08:16

Díky za odpověď.

docik. (1) napsal 21.10.2022 v 18:05+1

Ve středu jsem to vobednal...tak uvidíme.

laďa-prášil (73) napsal 21.10.2022 v 07:39

Podle mě tu motorku zabíjejí ty hnusný svody do boku místo dopředu...

nevo7 (97) napsal 19.10.2022 v 18:20

Pekný a kompaktný stroj pre menších ľudí. Asi to motorovo bude pre špecifickú klientelu, ale viacej sa budem tešiť keď to uvidím niekde na ceste.

TomHorn (49) napsal 19.10.2022 v 16:11

"... zatím mám k dispozici jen neoficiální údaj 233 kg provozní hmotnosti, a to by vůbec nebylo špatné."
Hmotnost 233 kg u litrové motorky není vůbec špatné? Mě to tedy přijde docela dost = dost špatné

Hejsa (0) napsal 19.10.2022 v 08:27

Ahoj, už bylo zmíněno, ale přidávám další hlas pro referenční zjištění, jak je motorka vhodná pro vysokého jezdce. Zatím z dostupných se zdá, že je dost kompaktní.

1 reakce

FilipT
FilipT 21.10.2022 v 12:12

Není to ta velká „machna“, jako byla třeba Sport 1200, ale ani malá motorka, pocitově srovnatelná třeba s V85TT, která jezdila s námi.


Honzus75 (124) napsal 18.10.2022 v 19:52

Mám celkem výtku na redakci, je položena spousta dotazů, na které jsou známy celkem dlouho odpovědi. Známá je i česká cena 389 900 Kč základ, 455 900 Kč model S. Jenže vycházejí články o Keeway a dalších pro Evropu "důležitých" značkách, ale o V100, o které je každý týden hromada nových informací a která je pro Moto Guzzi naprostou revolucí, jako by nebyla.

Tak pro zájemce o hodně informací o V100 doporučuji pročíst následující odkaz a dotazy bych nechal na smysluplnější otázky než jestli je 233 kg se všemi třemi oleji (ne, V100 opravdu nemá 3 oleje), nebo jak je velká nádrž a podobně ale já nejsem redaktor, takže tak.

https://wide.piaggiogroup.com/en/articles/products/moto-guzzi-unlocks-the-future-with-v100-mandello/index.html

13 reakcí

Jarda
Jarda 18.10.2022 v 21:06

Vždyť to není pravda. Jen v září 2 články:
https://www.motorkar...-mandello-48088.html

https://www.motorkar...ne-navale-48152.html

a další včetně prvních dojmů z výstavy Eicma 2021:



Problém je spíše v MG, že představí motorku 9/21 a první jízda je až za rok a prodej ještě později.

https://www.motorkar...dynamikou-46223.html


Yura (240) napsal 18.10.2022 v 15:14+1

Nechci plevelit sekci na dotazy, tak to zkusím dát sem:
Vencysta se tam ptal na možné cenduro s motorem z V100.
Mě podobná věc taky zajímala, tak jsem se ptal v Sušici v 1.Kozí (letos v červenci), neboť mají určitě relevantnější informace, než nějaké moje dohady. A bylo mi řečeno, že se silničním endurem je počítáno a připravuje se jeho vývoj. Tak uvidíme.
Snad to přijde brzy.

3 reakce

FilipT
FilipT 21.10.2022 v 12:13

Bude, příští rok ukážou, další rok pak začnou vyrábět.





TOPlist