Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
já nestačil dát dotaz Filipovi, ale vidím, že na komentáře občas reaguje, mně by hodně zajímal rozdíl mezi standardním podvozkem a tím švédským... Také předpokládám, že limitka Aviazione bude na standardním podvozku, ta podle mne nemá chybu.No a to srovnání s Norge 8V by také šlo víc rozebrat. Filip reagoval, že jízda nad 130 u V100 velmi stabilní. Norge 8V je stabilní i ve 160, chápu, že V100 je a musí být ovladatelnější, ale právě ta váha a přitom sportovní svezení dělá z Norge velmi stabilní stroj na sportovní cestování s perfektní ochranou, zkrátka motorka od jara do podzimu. Zvuk byl chválen, ale co porovnání s Norge 8V? Nechci toho málo tak předem díky.
Ahoj, budu tuto diskuzi pravidelně sledovat a rád odpovím, příští týden také vyjde podrobnější recenze. Limitovaná verze Aviazione je opravdu na standardu, ale my neměli možnost standardní podvozek vyzkoušet. Norge je povedený model, v porovnání s ním nabídne V100 i sportovně laděné svezení a má o dost většíé „fun“ faktor, taky se s ní hezky žije ve městě a hustém provozu. V porovnání s V100 je Norge spíš cesťák pro dva, ten rozdíl hmotnosti 25 kg je fakt dost, pocitově bych odhald že to bude ještě víc kvůli vyššímu těžišti u Norge. Navíc je V100 překvapivě štíhlá v oblasti nohou i kolen. Motor je o generaci kultivovanější a pružnější. Když se všechny ty pocity sečtou, tak ty dva modely lze jen těžko srovnávat.
"... zatím mám k dispozici jen neoficiální údaj 233 kg provozní hmotnosti, a to by vůbec nebylo špatné."
Hmotnost 233 kg u litrové motorky není vůbec špatné? Mě to tedy přijde docela dost = dost špatné
Ahoj, už bylo zmíněno, ale přidávám další hlas pro referenční zjištění, jak je motorka vhodná pro vysokého jezdce. Zatím z dostupných se zdá, že je dost kompaktní.
Mám celkem výtku na redakci, je položena spousta dotazů, na které jsou známy celkem dlouho odpovědi. Známá je i česká cena 389 900 Kč základ, 455 900 Kč model S. Jenže vycházejí články o Keeway a dalších pro Evropu "důležitých" značkách, ale o V100, o které je každý týden hromada nových informací a která je pro Moto Guzzi naprostou revolucí, jako by nebyla.
Tak pro zájemce o hodně informací o V100 doporučuji pročíst následující odkaz a dotazy bych nechal na smysluplnější otázky než jestli je 233 kg se všemi třemi oleji (ne, V100 opravdu nemá 3 oleje), nebo jak je velká nádrž a podobně ale já nejsem redaktor, takže tak.
Nechci plevelit sekci na dotazy, tak to zkusím dát sem: Vencysta se tam ptal na možné cenduro s motorem z V100.
Mě podobná věc taky zajímala, tak jsem se ptal v Sušici v 1.Kozí (letos v červenci), neboť mají určitě relevantnější informace, než nějaké moje dohady. A bylo mi řečeno, že se silničním endurem je počítáno a připravuje se jeho vývoj. Tak uvidíme.
Snad to přijde brzy.
Zase jiný článek, čím víc, tím líp
https://autozine.cz/moto-guzzi-odemyka-branu-do-budoucnosti-modelem-v100-mandello-ukazkovym-prikladem-motocyklove-inovace/
Ahoj,
já nestačil dát dotaz Filipovi, ale vidím, že na komentáře občas reaguje, mně by hodně zajímal rozdíl mezi standardním podvozkem a tím švédským... Také předpokládám, že limitka Aviazione bude na standardním podvozku, ta podle mne nemá chybu.No a to srovnání s Norge 8V by také šlo víc rozebrat. Filip reagoval, že jízda nad 130 u V100 velmi stabilní. Norge 8V je stabilní i ve 160, chápu, že V100 je a musí být ovladatelnější, ale právě ta váha a přitom sportovní svezení dělá z Norge velmi stabilní stroj na sportovní cestování s perfektní ochranou, zkrátka motorka od jara do podzimu. Zvuk byl chválen, ale co porovnání s Norge 8V? Nechci toho málo tak předem díky.
1 reakce
Ahoj, budu tuto diskuzi pravidelně sledovat a rád odpovím, příští týden také vyjde podrobnější recenze. Limitovaná verze Aviazione je opravdu na standardu, ale my neměli možnost standardní podvozek vyzkoušet. Norge je povedený model, v porovnání s ním nabídne V100 i sportovně laděné svezení a má o dost většíé „fun“ faktor, taky se s ní hezky žije ve městě a hustém provozu. V porovnání s V100 je Norge spíš cesťák pro dva, ten rozdíl hmotnosti 25 kg je fakt dost, pocitově bych odhald že to bude ještě víc kvůli vyššímu těžišti u Norge. Navíc je V100 překvapivě štíhlá v oblasti nohou i kolen. Motor je o generaci kultivovanější a pružnější. Když se všechny ty pocity sečtou, tak ty dva modely lze jen těžko srovnávat.
Díky za odpověď.
Ve středu jsem to vobednal...tak uvidíme.
1 reakce
Podle mě tu motorku zabíjejí ty hnusný svody do boku místo dopředu...
Pekný a kompaktný stroj pre menších ľudí. Asi to motorovo bude pre špecifickú klientelu, ale viacej sa budem tešiť keď to uvidím niekde na ceste.
"... zatím mám k dispozici jen neoficiální údaj 233 kg provozní hmotnosti, a to by vůbec nebylo špatné."
Hmotnost 233 kg u litrové motorky není vůbec špatné? Mě to tedy přijde docela dost = dost špatné
1 reakce
Ahoj, už bylo zmíněno, ale přidávám další hlas pro referenční zjištění, jak je motorka vhodná pro vysokého jezdce. Zatím z dostupných se zdá, že je dost kompaktní.
1 reakce
Není to ta velká „machna“, jako byla třeba Sport 1200, ale ani malá motorka, pocitově srovnatelná třeba s V85TT, která jezdila s námi.
Mám celkem výtku na redakci, je položena spousta dotazů, na které jsou známy celkem dlouho odpovědi. Známá je i česká cena 389 900 Kč základ, 455 900 Kč model S. Jenže vycházejí články o Keeway a dalších pro Evropu "důležitých" značkách, ale o V100, o které je každý týden hromada nových informací a která je pro Moto Guzzi naprostou revolucí, jako by nebyla.
ale já nejsem redaktor, takže tak.
Tak pro zájemce o hodně informací o V100 doporučuji pročíst následující odkaz a dotazy bych nechal na smysluplnější otázky než jestli je 233 kg se všemi třemi oleji (ne, V100 opravdu nemá 3 oleje), nebo jak je velká nádrž a podobně
https://wide.piaggiogroup.com/en/articles/products/moto-guzzi-unlocks-the-future-with-v100-mandello/index.html
13 reakcí
Vždyť to není pravda. Jen v září 2 články:
https://www.motorkar...-mandello-48088.html
https://www.motorkar...ne-navale-48152.html
a další včetně prvních dojmů z výstavy Eicma 2021:
Problém je spíše v MG, že představí motorku 9/21 a první jízda je až za rok a prodej ještě později.
https://www.motorkar...dynamikou-46223.html
Nechci plevelit sekci na dotazy, tak to zkusím dát sem:
Vencysta se tam ptal na možné cenduro s motorem z V100.
Mě podobná věc taky zajímala, tak jsem se ptal v Sušici v 1.Kozí (letos v červenci), neboť mají určitě relevantnější informace, než nějaké moje dohady. A bylo mi řečeno, že se silničním endurem je počítáno a připravuje se jeho vývoj. Tak uvidíme.
Snad to přijde brzy.
3 reakce
Bude, příští rok ukážou, další rok pak začnou vyrábět.