yamaha_demo_tour




Husqvarna představuje endura pro rok 2024: Spíš revoluce než evoluce

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
skalákk (0) napsal 19.07.2023 v 09:22

Test super, motorky vypadají hezky propracovaně.
Sám ale jezdím Sherco rok 22 a líbí se mi modely Sherco 24. Budete zkoušet i je?

Díky a ať se Vám daří.

rsjawkar (85) napsal 06.07.2023 v 00:11+1

Předpokládám, že v této "revoluci" má prsty KTM, firma, která po dlouholetém vývoji zavedla unikátní systém vstřikování do přepouštěcích kanálů (TPI). Tento systém si nechala patentovat. Nyní se dovídáme, že vše opouští a zavádí nejjednodušší vstřikování jaké existuje. Co za tím tak může být?

doktorM (79) napsal 05.07.2023 v 17:53

Motorky krása a cena, to je jiná liga .

bruttopyr (396) napsal 04.07.2023 v 09:55+1

Motorky nádherné, ale hlavně to okolí! Tam bych si chtěl zajezdit... Díky, Vláďo!

kuk (2) napsal 03.07.2023 v 23:19

By me trefil slak dvoutakt.kdyz E5 aby se 4t sraly

Pedl (184) napsal 03.07.2023 v 10:33+3

No jo dobré, až na ty ceny

Metric (12) napsal 03.07.2023 v 10:28

Vďaka za test! Musím povedať, že mňa by skôr zaujímalo porovnanie s inými značkami, než porovnanie 2T 250 vs 4T 450 a pod. Z môjho pohľadu hlavne Gasgas, ktorého mám, pretože za mňa je to z viacerých dôvodov najlepšia značka koncernu (možno až na o niečo mäkšie pérovanie), ale aj porovnanie s inými značkami (Beta, Sherco, TM...) by bolo zaujímavé. Ale rozumiem, že takýto formát testov je náročnejší na organizáciu.

Čo sa týka prednej brzdy (i Gasgas používa Braktec), plne súhlasím, ale po výmene doštičiek za tie, čo sa používajú na KTM, sa to o niečo zlepšilo. Áno, Brembo by bola lepšia a obzvlášť u Husqvarny ako kvázi prémiovej značky by sa patrilo dať brzdy Brembo (a spojku Braktec), ale myslím si, že je to použiteľné.

K167 (1498) napsal 03.07.2023 v 10:04+1

Vedle mě kvílí dvoutakt ...




TOPlist