globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Amarok (2) napsal 22.04.2024 v 15:33

O 5 tisíc víc a člověk má Hondu CB500 Hornet s lepším zátahem, brzdami a vlastně vším. Doplňky jako plexy či kufr se dají dokoupit.

_Ondrasaki (-3) napsal 19.04.2024 v 08:55

Uprimne si myslim za za tu cenu je to dobre, nekdo to tu srovnava s KTM, nebo Yamahou, jako... to je uplne jiny segment... ono to cislo 450 evokuje offroad, Dakar, adventure, lidi se toho chytaji, nikdo nemuze poprit ze ten marketing maji dobre udelany, ikdyz tomu produkt uplne neodpovida.
Ja jen doufam ze se diky tomu Japonci probudi, dokud je jeste cas a vzniknou dobre motorky

SuperSic58 (1313) napsal 14.04.2024 v 16:53

Nevypadá to vubec zle Ta váha je teda docela dost na 450, ale tak stejně to asi málokdo bude tahat někde v rokli, z 99% to stejně bude jezdit po silnicích. Na vejlety po českých dobitých okreskách to bude ideál pro někoho, kdo nemusí mít pod zadkem nukleární reaktor. Doufejme, že CF Moto maká na zvyšování spolehlivosti a kvality, stejně jako rozvíjení zastoupení v ČR. Tak snad si Vláďa Filipíny užil i se vším, co Filipíny nabízí

MrBeer (0) napsal 14.04.2024 v 13:41

Díky za test. Konečně něco po čem je už delší dobu poptávka. A že jsou to zrovna Číňani, to dneska může překvapit málokoho. Konkurence je vždy prospěšná. Třeba se evropani a japonci proberou. Osobně se na ni určitě zajdu podívat a vyzkouším. Cena je víc než atraktivní, na úrovni lepšího elektrokola vlastně.
Dobrý počin.

engine16 (1) napsal 09.04.2024 v 10:44-6+2

Pro mladý (nevydělávající) lidi s A2 řidičákem dobrý. Jinak nevidím jediný důvod tomu dát přednost před trojkou Tenere/Tuareg/Transalp.

JiriBN (3) napsal 09.04.2024 v 10:38-2+2

Souhlasím s bazin.
Jak mi je značka CFmoto ze všech čín nejsympatičtější tak na tuhle motorku dostávám alergii přes neustálou marketingovou masáž, přitom si stačí projít tech. údaje, že ta motorka není nic moc, spíš nic než moc...

bazin. (-3) napsal 09.04.2024 v 08:16

michal96> Bohužel, pár desítek lidí se najde co uvěří reklamě a motorku koupí. Stejně jako to bylo s novou kývačkou a pérákem. Po roce-dvou se bude nabízet s 20tis slevou aby se zbavily toho co jim zůstalo ležet na skladech. Jakmile vyleze Royal Enfield s vezí Scram 450 zařízne to tuhle moto úplně.
S pohotovostní hmotností 197kg je o cca 15kg těžší než Yamaha XT660R/X a Honda FMX650. Jednoválce které jedou podstatně lépe a na pohyb kolem komína jsou výrazně lepší.
Na cestování jsou tu o cca 10kg těžší ale výrazně výkonější Aprilia Tuareg 660 a Honda XL750 Transalp.
Je to zkrátka universál který je naprd jak na pohyb kolem komína tak i na cestování. Z každého kousek, jako celek nanic. A váha to jen dorazila.

Jenik789 (12) napsal 09.04.2024 v 08:14+1

Urcite to bude mit vliv na japonske vyrobce, kteri se nejak k tomu budou muset postavit, bud neudelaji nic - pak nechaji CFMoto moznost to vylepsit nebo se chytnou za frnak a udelaji neco lepsi co oslovi ty kteri nepotrebuji 2V a tezkou masinu, ale proste 1V 400-500ccm do 150kg. Ze 1V ma vibrace, no a? Tak po po delsi jizde budu si lip cukrovat babovku, ale ubere to na vaze, cene atd...
KTM a BMW se predhaneji v kubaturach a s tim kdo udela vetsiho nastodonta, pritom kdyby KTM oprasilo EXC500 nebo Beta RR sve 390-480 a udelali z nich dualsport, meli by neco co nikdo poradne neprodava (DRZ 400 se sice prodava jeste v US, ale preci jenom to je starsi model - i kdyz taky by stacilo oprasit a udelat na EURO5).
ABS muze vazit asi 4,5kg

michal96 (-3) napsal 09.04.2024 v 07:28-2+2

Nejede to, přední brzda nebrzdí a váží to jako prase.
TO CHCEŠ !

Mig_35 (346) napsal 09.04.2024 v 07:11

ne, nemá to žádné vysvětlení, proč KTM zařízlo dvouválec 500, proč nedají "tupý" jednovál 500 do šasi 690ky, místo toho tvoří po..nou řadu Adventure, kterou nikdo nechce... smutné smutné... nepochopím, když to jinde jde...

JASED (0) napsal 09.04.2024 v 07:05

Tak mám z celé recenze pocit, že je to motorka určená jen pro jízdu ve stupačkách protože tam nikde není fotka jízdní pozice v sedle. Jen ve videu je vidět kousek jízdy v sedle a za tu pozici by se nemusel stydět kdejaký skůtrista! Ale jinak super CESŤÁK!.

Codo (354) napsal 08.04.2024 v 22:20-1

No to je ale tuze krásná motorka! Všechno prodám nebo zahodím a jdu rovnou do fronty ke showroomu, prý tam píšou už pořadník a pár nedočkavců se popralo o první kousek. Snad se i na mě dostane, než to vyprodaj na roky dopředu, pak už nebude mít nikdo nárok, a to bude v republice breku, jako když umřel Biľak.

MajoKE (51) napsal 08.04.2024 v 22:06

Na prvý pohľad to vyzerá pekne.

Keď sa cfmoto bude chcieť dostať medzi serióznych výrobcov \ importér medzi serióznych importérov mali by začať zverejňovať pravdivé informácie napr. keď je suchá hmotnosť 176, pohotovostná s 17 l nebude 185.

Napr Yamaha uvádza pri tenere rozdielne pohotovostné hmotnosti, pri modeli s akrapom -1, pri adv +6(je tam nosič kufrov)

novekostatko (32) napsal 08.04.2024 v 21:11

Jak to, že to nemá konkurenci? A co Jawa RVM 500?

Sedlsson (21) napsal 08.04.2024 v 18:18-1+1

Krásná diskuze. Když někdo napíše, že mu prostě ficht od komárů, co montujou děti nevoní, tak mu tady pořádně naložit. Bo cena p..o. A k lokaci testu. Vemte tu překoňovanou lehkou Čínu do Jeseníků a zjistíte, že vás pod Hvězdou (parkoviště pod Pradědem) mrskla babka na elektrokole a s košíkem hub na řídítku.

WobRetnuh (112) napsal 08.04.2024 v 17:02-1+1

Diky za pekny test
Myslim, ze by to mohla byt uspesna motorka, i kdyz tvrzeni, ze zde nebyl zadny adventure dvouvalec neni tak uplne pravda.

hobr (11) napsal 08.04.2024 v 17:01-3

Jen malá poznámka - článek si můžu přečíst, ale video nesmím vidět, protože nemám zaplaceno "výpalné". Logika jak "vyšitá".

K167 (1499) napsal 08.04.2024 v 16:54+3

Líbí se mi, že Vláďa na férovku přiznal, že bylo na těch Filipínách vlhko.

Simier (143) napsal 08.04.2024 v 15:42+8

Parádně namixovaná motorka Doufám, že se v Hondě i jinde trochu chytnou za rypák a vznikne pár konkurentů, protože CFmoto trefilo díru na trhu a ještě za takové super prašule! Vypadá to, že MT450 má velký potenciál oslovit širokou základnu jezdců

bazin. (-3) napsal 08.04.2024 v 15:39-5

Tohle spráská Jawa 634 r.v. 1980 s 6V kladívkovým zapalováním i kLE 500 r.v. 1991. Ne proto že je to čína, ale proto že 4T dvouválce pod 500ccm prostě nejedou.
Motor se musí neustále držet ve vysokých otáčkách a i tak houby táhne. Na silnici je to utrpení a vzít ten točák do terénu je sebevražda.
Tahle kubatura přišla v roce 1968 s modelem Honda CB350 k0. V sedmdesátkách už zvětšenou na 400ccm to vyraběli všichni a v osmdesátkách jako neperspektivní opustily. Jen v Japonsku pro jejich vnitřní trh se 400ccm udržely déle tvůli nějakému jejich zákonému omezení.
BMW vyrábělo v r. 1936 jednoválcovou R4, dvouválce od 500ccm, Zundapp to samé. Celá Anglie dvouválce pod 500ccm nevyráběla. Vsadím se že do 100km/hod. tomu ujede i nový jednoválec Himalayan 450.

6 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 08.04.2024 v 20:25

Zato džava tahá ruce z loktů id volnoběhu :))))


PEPEE01 (346) napsal 08.04.2024 v 14:30+7

Tak toto je první čína, která mě blíže zaujala. Bohatě by mi stačila jako druhá motorka do garáže, na to, abych se podíval někam mimo asfalt. Cena na dnešní poměry parádní. A hlavně jsem nějak na trhu nenašel žádnou přímou konkurenci. U CFMota už bych se kvality ani dostupnosti servisu a dílů nebál. Dobrý počin.

LukeWalker (16) napsal 08.04.2024 v 13:42+1

Meli tam nacpat poradne vibrujici bubalvej jednoval .. To jsou furt samy dvouvalce a sametovy chody, nasrat .. jo a autore, jakypak, ze na jednovalci nejdou dlouhy silnicni prejezdy? trochu zhejckany neeee

Vlnič (199) napsal 08.04.2024 v 13:10+6

Děkuji za test a za video, za mě výborná práce . Dík, fakt se mi to líbilo.
Ten offík na Filipínách je z kategorie, která se mi líbí .
K motorce řeknu asi tolik - je to první čínská motorka, na které se chci svézt a udělat si vlastní názor.
Nějaká hmotnost tam je, bude hodně rozhodovat těžiště a reálný výkon
Samozřejmě, že to zase není ten všemi hledaný "jednorožec", ale kdyby rozvířila vody a nějaká konkurence jí následovala, mohlo by to být hodně zajímavý. Prodávat se to bude o tom jsem přesvědčenej.

Jenik789 (12) napsal 08.04.2024 v 12:46+2

Skoda te vahy, vykonejsi Yamaha XT 660 R (i kdyz uz stara) mel vahu 181kg (vs 185kg CFMoto). Skoda...

DeaDDream (13) napsal 08.04.2024 v 12:29-6+1

No nic prisiel som ,odplul som si a odchádzam

Igráček43 (1) napsal 08.04.2024 v 11:46+1

Díky za testík.
v Brně jsem mluvil na stánku s dealerem a byl jsem i tam spokojený s prezentací.
Mám doma Tenére 1200 a když jedem nějaký větší offroad (Bosna, Ligurky) tak je fakt těžká(260kg), tohle se zdá jako dobrá menší alternativa(i když výrazně slabší) ... asi si půjčím a zkusím a uvidím

Slávek-TDM (129) napsal 08.04.2024 v 10:37+5

Plusy:
Cena příjemná, možnost bezduší, jednoduchý ovládání a vypínání ABS a trakce, žádný chytrý jízdní mody, slušnej displej s češtinou a lankový plyn. A relativně velká nádrž (jaká bude asi průměrná spotřeba, když to tak točí?)
Mínusy:
Vysoká hmotnost na čtyřipade, nízký základní sedlo a vysoký otáčky v běžným provozu. A hlavně původ, případná dostupnost dílů, dealerská síť je sice hustá, ale co jsem koukal, motorky nejsou jejich primární byznys a pak cena při následným prodeji ojetiny.

Ale kupce si určitě najde, o to nemám obavu... Asi se budu muset svézt, abych si udělal obrázek sám.

K167 (1499) napsal 08.04.2024 v 10:33+4

No, bohužel to vypadá, že firma CF touto motorkou a její cenou ukázala konkurenci Čínskýho Fakáče a nezbývá než doufat, že na to ta konkurence zareaguje pro nás zákazníky výhodným způsobem.

JardaBar (165) napsal 08.04.2024 v 10:26

Lokace testu je super!!

Pedl (184) napsal 08.04.2024 v 10:13

Díky za test, motorka se zdá fajn, ikdyž asi ti co už mají nějaké cenduro, tak by ji nevyužili.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist