Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zpřevodování,vibrace,zvuk?Co říkají na aerodynamiku jezdci nad 190cm,jestli tam nějací jsou?Zatím mi při mých 194cm šly na všech cesťácích(V-strom,LC8A,R1200GS)aerodynamický vibrace do helmy.
XTZ: nicméně pořád je z čeho vybírat. Kdo chce třeba jen do lehkého terénu, nikdy si nekoupí 17" kolo. Kdo chce, má veliký výběr z motorek s 19" předkem a adekvátně k tomu odpovídajícím jízdním vlastnostem v terénu. A kdo chce hard, i dnes se dá vybrat z 21" kol a adekvátních vlastností.
Aprilia si na nic nehraje. Malé kolo, plastové kufry, jednoznačně dává najevo, že tohle není do terénu.
To, že si někteří jedinci vysvětlují vzpřímený posez=enduro, to je spíš jejich konkrétní problém, než problém motorky. I sama Aprilia (na .com) stránkách nikde neuvádí že by se mělo jednat o enduro, ani v náznacích. Píšou, že se jedná prostě o cestovní motocykl a tak je to všude prezentováno.
Pak ta motorka přijde na CZ trh (a vlastně nemusí ještě ani přijít) a hned se vyvalí spousta chytráků, co brečí že to není enduro protože X a Y
dříve cestovní endůro jako takové bylo schopno zvládnout i těžší terén.Poté přišlo cestovní endůro které bylo schopné zvládnout lehčí terén a dnes tu máme cestovní endůra,která si dokáží poradit leda tak s rozbitejma silnicema.
Caponord nebude nikdy Multisrada. Je výrazně slabší a o víc než 40 kilo těžší. Na druhou stranu má větší cestovatelské ambice. I větší nádrž o 4 litry.
Že to není enduro, to je zbytečně zmiňovat. 43mm trubky vpředu, malé zdvihy, malá světlá výška a zejména 17" předek jsou jasným důkazem. A na rozdíl od Multistrady se Aprilia ani o toto nesnaží. Třeba na rozdíl od MS nemá třeba žádné provozní režimy Enduro. Jen touring, rain a sport
čaute... když jem ji viděl poprvé tak se mi to moc nelíbia.. ale začíná se mi to docela zamlouvat... a že to s endurem nemá nic společného? porč taky, když 95% zákazníků v tomhle segmentu stačí pocit že mají "enduro".. popravdě si myslím, že s tak velkou motorkou jezdit terén je stejně hovadina..
Jinak je to docela pěkná cestovní motorka
No, původního Caponorda jsem měl, bylo to dobrosrdečný cest. enduro. Nový Capo jsem očumoval na výstavě. Bohužel dnešní motorky týhle kategotie jsou prostě jako silniční cesťáky, který jsou jen o chlup vyšší a nemaj 4V motory. I když třeba Honda ... nevim ale potom, proč se to nazývá cest. enduro ...
Zpřevodování,vibrace,zvuk?Co říkají na aerodynamiku jezdci nad 190cm,jestli tam nějací jsou?Zatím mi při mých 194cm šly na všech cesťácích(V-strom,LC8A,R1200GS)aerodynamický vibrace do helmy.
XTZ: nicméně pořád je z čeho vybírat. Kdo chce třeba jen do lehkého terénu, nikdy si nekoupí 17" kolo. Kdo chce, má veliký výběr z motorek s 19" předkem a adekvátně k tomu odpovídajícím jízdním vlastnostem v terénu. A kdo chce hard, i dnes se dá vybrat z 21" kol a adekvátních vlastností.
Aprilia si na nic nehraje. Malé kolo, plastové kufry, jednoznačně dává najevo, že tohle není do terénu.
To, že si někteří jedinci vysvětlují vzpřímený posez=enduro, to je spíš jejich konkrétní problém, než problém motorky. I sama Aprilia (na .com) stránkách nikde neuvádí že by se mělo jednat o enduro, ani v náznacích. Píšou, že se jedná prostě o cestovní motocykl a tak je to všude prezentováno.
Pak ta motorka přijde na CZ trh (a vlastně nemusí ještě ani přijít) a hned se vyvalí spousta chytráků, co brečí že to není enduro protože X a Y
dříve cestovní endůro jako takové bylo schopno zvládnout i těžší terén.Poté přišlo cestovní endůro které bylo schopné zvládnout lehčí terén a dnes tu máme cestovní endůra,která si dokáží poradit leda tak s rozbitejma silnicema.
Caponord nebude nikdy Multisrada. Je výrazně slabší a o víc než 40 kilo těžší. Na druhou stranu má větší cestovatelské ambice. I větší nádrž o 4 litry.
Že to není enduro, to je zbytečně zmiňovat. 43mm trubky vpředu, malé zdvihy, malá světlá výška a zejména 17" předek jsou jasným důkazem. A na rozdíl od Multistrady se Aprilia ani o toto nesnaží. Třeba na rozdíl od MS nemá třeba žádné provozní režimy Enduro. Jen touring, rain a sport
čaute... když jem ji viděl poprvé tak se mi to moc nelíbia.. ale začíná se mi to docela zamlouvat... a že to s endurem nemá nic společného? porč taky, když 95% zákazníků v tomhle segmentu stačí pocit že mají "enduro".. popravdě si myslím, že s tak velkou motorkou jezdit terén je stejně hovadina..
Jinak je to docela pěkná cestovní motorka
Takže už i Aprilia v kategorii 1200ccm splněno
Vypadá to že tato kategorie "jakobyendur" je pro výrobce snad povinná...
Unifikace vládne světem, ale že už i taloši nas...o tu masku úplně na všehno co od nich vyjede to je hnus.
Tak tohle už z endurem nemá nic společného,nedovedu se představit že s tím jedu někam na pole,to je prostě stroj na silnici.
No, původního Caponorda jsem měl, bylo to dobrosrdečný cest. enduro. Nový Capo jsem očumoval na výstavě. Bohužel dnešní motorky týhle kategotie jsou prostě jako silniční cesťáky, který jsou jen o chlup vyšší a nemaj 4V motory. I když třeba Honda ... nevim ale potom, proč se to nazývá cest. enduro ...
velice pěkná
Sakra,vcelku pěkná mašina,ale ta palubka v digitálu...já nevím ale mě se tenhle trend teda vůbec nezamlouvá,když i otáčkoměr je v digi.