yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zmulin (371) napsal 17.03.2013 v 09:09+1

Zpřevodování,vibrace,zvuk?Co říkají na aerodynamiku jezdci nad 190cm,jestli tam nějací jsou?Zatím mi při mých 194cm šly na všech cesťácích(V-strom,LC8A,R1200GS)aerodynamický vibrace do helmy.

seikos (975) napsal 16.03.2013 v 18:57

XTZ: nicméně pořád je z čeho vybírat. Kdo chce třeba jen do lehkého terénu, nikdy si nekoupí 17" kolo. Kdo chce, má veliký výběr z motorek s 19" předkem a adekvátně k tomu odpovídajícím jízdním vlastnostem v terénu. A kdo chce hard, i dnes se dá vybrat z 21" kol a adekvátních vlastností.
Aprilia si na nic nehraje. Malé kolo, plastové kufry, jednoznačně dává najevo, že tohle není do terénu.
To, že si někteří jedinci vysvětlují vzpřímený posez=enduro, to je spíš jejich konkrétní problém, než problém motorky. I sama Aprilia (na .com) stránkách nikde neuvádí že by se mělo jednat o enduro, ani v náznacích. Píšou, že se jedná prostě o cestovní motocykl a tak je to všude prezentováno.
Pak ta motorka přijde na CZ trh (a vlastně nemusí ještě ani přijít) a hned se vyvalí spousta chytráků, co brečí že to není enduro protože X a Y

XTeZeto (80) napsal 16.03.2013 v 18:05

dříve cestovní endůro jako takové bylo schopno zvládnout i těžší terén.Poté přišlo cestovní endůro které bylo schopné zvládnout lehčí terén a dnes tu máme cestovní endůra,která si dokáží poradit leda tak s rozbitejma silnicema.

seikos (975) napsal 16.03.2013 v 10:56

Caponord nebude nikdy Multisrada. Je výrazně slabší a o víc než 40 kilo těžší. Na druhou stranu má větší cestovatelské ambice. I větší nádrž o 4 litry.
Že to není enduro, to je zbytečně zmiňovat. 43mm trubky vpředu, malé zdvihy, malá světlá výška a zejména 17" předek jsou jasným důkazem. A na rozdíl od Multistrady se Aprilia ani o toto nesnaží. Třeba na rozdíl od MS nemá třeba žádné provozní režimy Enduro. Jen touring, rain a sport

Alespol (3) napsal 16.03.2013 v 10:08+1

čaute... když jem ji viděl poprvé tak se mi to moc nelíbia.. ale začíná se mi to docela zamlouvat... a že to s endurem nemá nic společného? porč taky, když 95% zákazníků v tomhle segmentu stačí pocit že mají "enduro".. popravdě si myslím, že s tak velkou motorkou jezdit terén je stejně hovadina..
Jinak je to docela pěkná cestovní motorka

Anti (391) napsal 15.03.2013 v 17:16+2

Takže už i Aprilia v kategorii 1200ccm splněno
Vypadá to že tato kategorie "jakobyendur" je pro výrobce snad povinná...

Interceptor (108) napsal 15.03.2013 v 16:34-1+1

Unifikace vládne světem, ale že už i taloši nas...o tu masku úplně na všehno co od nich vyjede to je hnus.

Toecutter. (275) napsal 15.03.2013 v 11:58-1+3

Tak tohle už z endurem nemá nic společného,nedovedu se představit že s tím jedu někam na pole,to je prostě stroj na silnici.

Piwell (21) napsal 15.03.2013 v 11:23-1

No, původního Caponorda jsem měl, bylo to dobrosrdečný cest. enduro. Nový Capo jsem očumoval na výstavě. Bohužel dnešní motorky týhle kategotie jsou prostě jako silniční cesťáky, který jsou jen o chlup vyšší a nemaj 4V motory. I když třeba Honda ... nevim ale potom, proč se to nazývá cest. enduro ...

Drakis (67) napsal 15.03.2013 v 11:13

velice pěkná

Toecutter. (275) napsal 15.03.2013 v 10:57

Sakra,vcelku pěkná mašina,ale ta palubka v digitálu...já nevím ale mě se tenhle trend teda vůbec nezamlouvá,když i otáčkoměr je v digi.




TOPlist