Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To srovnání ročníku je parádní, hezký článek, jen tak dál. Ještě mě napadlo pro pořádnou kosmopolítnost :) vydat nějaký článek JAK ZAČÍT S CROSS / ENDURO - či tipy a triky. Forum je pořád plné neerudovaných (nebo sem tam i jo) názorů:)
Nejvíc by se teď asi využilo Z DRUHÉ RUKY KX125, CR125 a tak dále
Bubrak> Hehe , no byla to myslím 323ka , zkušebně vybavená pertinaxovým karburátorem a radiální cirkulací oleje , poháněná protilehlým tříválcovým véčkovým Bi-Turbo Wankelem s variabilním časováním ventilů! A že ta jela panečku!
Bubrak ZX10R> No pěkný no , to kámoš měl svýho čas zase nějakou Mazdu tuším a ta mu lítala od přechodů 180 Km/h tachometrových i na dvojku! Normálně ve městě , bez legrace!
interceptor: maximalka je mnohym lidem jedno, ale je to celkem spolehlivy ukazatel toho kolik koni je na zadnim kole, kdyz to nechces tahat na brzdu (ktera ukaze taky kdovico), ja tim zjistil uz spoustu veci, treba ze brachovo CBR 900 bylo skrceny na 106 HP, nebo ze mam v haji filtr nebo retez, nebo tady na foru nekdo zjistil ze ma prelitej olej
Mimo to není ta maximálka jedno?? Stejně se většina normálních lidí obvykle na běžných komunikacích pohybuje do +-200, takže jde spíš o to jak rychle to tam je a ne že to jede o kilometr za hodinu víc či míň..
DMC: I ty brebto, desitka jede s omezovacem 295km/h dle GPS, s minimalnima upravama pres 330km/h dle GPS chapu, ze 277 je pro vyznavace V2 tezko uveritelna hodnota, ale tolik skutecne dneska jede kdejaka sestka, samozrejme nesmi to byt V2
Ninja byla vždycky krasavice Výhrady mam akorát uplně k tomu nejnovějšímu modelu šestky, ale teď snad vyjedou s designem ala novej litr, a ten je krásnej
No nevím , ale 277 Km/h reálných jede Ninja možná tak desítka , a to navíc ještě jen když má zrovna hodně dobrou náladu... Jinak ta 636 je docela pěkná, i ta 10ka z těch let , ale na starou ZX7R nemá žádná z nich a dneska už je to všechno hnus za hnusem... Každopádně nevybral bych si, dokonce ani ta "konkurence" nestojí za moc...
Mě se jen líbí jak se tu každý honosí rychlostma a co udává výrobce. V létě chtěl kámoš právě šestku kawu koupit objeli sem jich snad 5 nebo 6, vesměs roky 98-99. Ani z jedné sem nedostal 250km/h a paradoxně těch 250 sem dal s jedinou která byl ročník 97 tak ten nejstarší model. Nevím přijde mi to divný, čekal sem od toho víc, je sice možné že bylo třeba motoricky v horším stavu tak tak nejeli a všech 5 motorek nezávisle na sobě?
Bubrak> Ninja ZX-6R r.v.95-97 měla od výrobce maximálku 260km/h. Tady sou komplet info:
General information
Model: Kawasaki ZX-6R Ninja
Year: 1994-97
Category: Sport
Rating: 70.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line four, four-stroke
Power: 105.00 HP (76.6 kW)) @ 12500 RPM
Torque: 65.00 Nm (6.6 kgf-m or 47.9 ft.lbs) @ 10000 RPM
Top speed: 260.0 km/h (161.6 mph)
1/4-mile acceleration 11 secs
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Fuel capacity 18 litres
Front brakes: Twin 300mm discs
Rear brakes: Single 230mm disc
Front tyre size 120/60 x 17
Rear tyre size 160/60 x 17
Physical measures and capacities
Dry weight: 182.0 kg (401.2 pounds)
Power/weight ratio: 0.5769 HP/kg
Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Other specifications
Starter: Electric
Většina těch výjimečných kousků ale zůstává skryta v soukromých sbírkách??? Tak to teda ve své soukromé zbírce jeden vyjimečný kus mám a to r.v. 95 a pokud sem si všiml tak obrovský a hranatý světlomet nemá Kou kám že to zase psal odborník na slovo vzatej
ta přední maska je ze vším vžudy mam namysli světla bodiky atd. ?
To srovnání ročníku je parádní, hezký článek, jen tak dál. Ještě mě napadlo pro pořádnou kosmopolítnost :) vydat nějaký článek JAK ZAČÍT S CROSS / ENDURO - či tipy a triky. Forum je pořád plné neerudovaných (nebo sem tam i jo) názorů:)
Nejvíc by se teď asi využilo Z DRUHÉ RUKY KX125, CR125 a tak dále
Bubrak> Hehe , no byla to myslím 323ka , zkušebně vybavená pertinaxovým karburátorem a radiální cirkulací oleje , poháněná protilehlým tříválcovým véčkovým Bi-Turbo Wankelem s variabilním časováním ventilů! A že ta jela panečku!
DMC: Jasne, W2 - dvouvalec Wankel
Bubrak ZX10R> to jsou fsechno fejky z trubek. Uka nejaky vl. "topik"...
ale ty r6 jezdi vic...o tom zadna
Bubrak ZX10R> No pěkný no , to kámoš měl svýho čas zase nějakou Mazdu tuším a ta mu lítala od přechodů 180 Km/h tachometrových i na dvojku! Normálně ve městě , bez legrace!
interceptor: a krom toho, i ta vyssi maximalka znamena v 99% ze i tech 200 je tam driv
interceptor: maximalka je mnohym lidem jedno, ale je to celkem spolehlivy ukazatel toho kolik koni je na zadnim kole, kdyz to nechces tahat na brzdu (ktera ukaze taky kdovico), ja tim zjistil uz spoustu veci, treba ze brachovo CBR 900 bylo skrceny na 106 HP, nebo ze mam v haji filtr nebo retez, nebo tady na foru nekdo zjistil ze ma prelitej olej
tady to mate bobanci
Sleeper1: ten ma komplet Akrapa s PC3
Flyer: ne, ta moje jede jen 295 ale na youtube uzivatel garth285 s 2011 ZX10R a ma tam na GPS 208 mph, coz je 335kmh
Bubrak a jeho top speedy!
hele R6 295hmh - nej sestka...
//www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
Mimo to není ta maximálka jedno?? Stejně se většina normálních lidí obvykle na běžných komunikacích pohybuje do +-200, takže jde spíš o to jak rychle to tam je a ne že to jede o kilometr za hodinu víc či míň..
Na Kawu dobrý počin
Bubráku Ti to líta skoro jak Moto GP jo???
DMC: I ty brebto, desitka jede s omezovacem 295km/h dle GPS, s minimalnima upravama pres 330km/h dle GPS chapu, ze 277 je pro vyznavace V2 tezko uveritelna hodnota, ale tolik skutecne dneska jede kdejaka sestka, samozrejme nesmi to byt V2
Ninja byla vždycky krasavice Výhrady mam akorát uplně k tomu nejnovějšímu modelu šestky, ale teď snad vyjedou s designem ala novej litr, a ten je krásnej
No nevím , ale 277 Km/h reálných jede Ninja možná tak desítka , a to navíc ještě jen když má zrovna hodně dobrou náladu... Jinak ta 636 je docela pěkná, i ta 10ka z těch let , ale na starou ZX7R nemá žádná z nich a dneska už je to všechno hnus za hnusem... Každopádně nevybral bych si, dokonce ani ta "konkurence" nestojí za moc...
Eddie666: ne věděla, že jenom tolik jí stačí na napráskání GSX-R 750 a pro spráskání hondy přišla s verzí ZX-6RR tudíž 599ccm
Hm aby Ninja dohnala náskok (nejen) Hondy musela přivrtat dalších 36 ccm navíc
RomanSS: Ninja bude mit vyrazne vic nez R6, kdyz ma o 37cc vyssi objem
jedině kawa
Pěkně se testy ojetin rozrůstají. Mrknete někdy i na jakési (cestovní) Enduro?
Mě se jen líbí jak se tu každý honosí rychlostma a co udává výrobce. V létě chtěl kámoš právě šestku kawu koupit objeli sem jich snad 5 nebo 6, vesměs roky 98-99. Ani z jedné sem nedostal 250km/h a paradoxně těch 250 sem dal s jedinou která byl ročník 97 tak ten nejstarší model. Nevím přijde mi to divný, čekal sem od toho víc, je sice možné že bylo třeba motoricky v horším stavu tak tak nejeli a všech 5 motorek nezávisle na sobě?
Teď jsem si všiml, že váhový rozdíl mezi rokem 2004 a 2005 je 10kg snad ani nechci vědět jak se jim to povedlo
Bubrak> Ninja ZX-6R r.v.95-97 měla od výrobce maximálku 260km/h. Tady sou komplet info:
General information
Model: Kawasaki ZX-6R Ninja
Year: 1994-97
Category: Sport
Rating: 70.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line four, four-stroke
Power: 105.00 HP (76.6 kW)) @ 12500 RPM
Torque: 65.00 Nm (6.6 kgf-m or 47.9 ft.lbs) @ 10000 RPM
Top speed: 260.0 km/h (161.6 mph)
1/4-mile acceleration 11 secs
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Fuel capacity 18 litres
Front brakes: Twin 300mm discs
Rear brakes: Single 230mm disc
Front tyre size 120/60 x 17
Rear tyre size 160/60 x 17
Physical measures and capacities
Dry weight: 182.0 kg (401.2 pounds)
Power/weight ratio: 0.5769 HP/kg
Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Other specifications
Starter: Electric
Většina těch výjimečných kousků ale zůstává skryta v soukromých sbírkách??? Tak to teda ve své soukromé zbírce jeden vyjimečný kus mám a to r.v. 95 a pokud sem si všiml tak obrovský a hranatý světlomet nemá Kou kám že to zase psal odborník na slovo vzatej
Píšete tady že první byla r.v.95 tak proč tu neni fotka
Parádní článek
pěknej článek ale žádný gsxr nemělo výfuk pod sedlem né ?