Triumph Tiger Sport 660 jde do příští sezóny s lepší elektronickou výbavou
Text: Jan Rameš | Foto: Triumph | Zveřejněno: 21.11.2024 | Zobrazeno: 4 202x
Přesně jak jsme čekali a jak jsme předpovídali. Poté, co Triumph prozradil změny na nahatém Tridentu 660 a co představil nový větší Tiger Sport 800, přichází také inovovaný Tiger Sport 660 s přesně těmi stejnými elektronickými prvky, jaké dostaly oba předchozí modely.
Kapitoly článku
„Kde se menší a větší model liší více, je elektronická výbava. Ovšem pozor, tohle platí opět při porovnání 660 MY24 a 800 MY25, protože je velice pravděpodobné, že Triumph trochu upraví i model Tiger Sport 660 po vzoru nahatého Tridentu 660.“ Tak přesně tohle jsme psali před měsícem u osmistovky. Následoval výčet těch odlišných prvků a jsou to přesně ty věci, které teď dostává i šest set šedesátka. Které to byly? Zaprvé, rozšiřuje se počet jízdních režimů ze dvou na tři, k Road a Rain přibude ještě Sport. Zvolený mód vidíte na pořád stejné přístrojové desce, která však nově dostává už ve standardu možnost konektivity, a to včetně turn-by-turn navigace. Ta se bude hodit jak na cestování, tak při cestách skrz město, stejně jako další nová fičura, kterou je tempomat.
Když potom vyjedete někam do zatáček a budete chtít podráždit všech 81 koní, které s 207 kg lehkým sportovním Tygrem dokáží pěkně cvičit, oceníte premiérovou přítomnost šestiosé inerciální jednotky, která umožňuje náklonovou funkci ABS i kontroly trakce, ale ze všeho nejvíc si určitě užijete obousměrné rychlořazení. To jste si doposud mohli dokoupit jako příslušenství, odteď jej ale Tiger Sport 660 bude mít už v základu. První kusy by se na trh měly dostat v lednu příštího roku, a to v červené, zelené, bílé a nepostradatelné černé barvě. Nový model poznáte zvenčí pouze podle jiné grafiky s obrovskými nápisy 660 na nádrži, jinak je úplně stejný jako ten letošní.