motopoint_unor_shad




I Triumph Trident dostal s přechodem na Euro 5+ drobné změny

Letošní podzim se po stránce novinek nese ve znamení přechodu na novou normu Euro 5+. Ovšem aby se neřeklo, že jde „jenom o emise“, přihazuje spousta značek i drobné modelové obměny – Triumph nevyjímaje. Menší tříválcový naháč Trident 660 tedy přišel k lepší výbavě a novým barvám.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Kapitoly článku

Trident 660 se představil na konci roku 2020, a i když na trhu kroutí čtvrtou sezónu, žádné velké změny nejsou potřeba. Po stránce vzhledu zůstává kompaktní naháč kompletně při starém, a při starém zůstává i jeho největší tahák – tříválcový agregát o výkonu 81 koní, kterým je Trident v rámci kategorie středně velkých naháčů unikátní. Triumph se chlubí tím, že v širokém rozsahu od 3 600 do 9 750 otáček je stále k dispozici alespoň 90 % točivého momentu z maximálních 64 Nm.

Sahalo se však do elektronické výbavy. Od modelového roku 2025 tedy dostanete už v základu rychlořazení, které bylo dosud za příplatek, a podstatnou změnou je také náklonové ABS spojené s kontrolou trakce. Na delší cesty se bude hodit standardně dodávaný tempomat, na svižnější svezení zase třetí jízdní režim Sport a malý TFT displej na budíku před řidičem disponuje šipkovou navigací, která zobrazuje pokyny z mobilní aplikace.

Vylepšení se dočkala i přední vidlice. Pořád se jedná o nenastavitelné obrácené USD tlumiče Showa o průměru 41 milimetrů, tentokrát však s vylepšenými vnitřky SFF-BF „big piston“. Vzadu zůstal centrál stejné značky s nastavitelným předpětím a o brždění se vpředu nadále starají brzdiče Nissin na 310 mm kotoučích.

Pro rok 2025 jsou v nabídce tři zbarvení. Základní a trochu fádní je Jet Black, kdy je celočerná motorka zpestřená jen decentním červeným a bílým proužkem. O něco veselejší je Diablo Red s rudou přední částí a bílými pruhy, a podobné schéma, jen se žlutou nebo modrou, nabízí Cosmic Yellow a Colbalt Blue. K mání bude lehce inovovaným Trident od prosince.

 

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist