yamaha_tenere_duben




Intermot: nová Suzuki GSX-S1000/F a V-Strom 650XT

U výstavní expozice japonské továrny Suzuki bylo dnes opravdu plno. Jako první byl odhalen model GSX-S1000 s geny supersportovní kapotované sestřičky řady GSX-R. Právě letos je tomu 35let, kdy se série GSX upíná k novým agresivním směrům.

Kapitoly článku

Suzuki GSX-S1000

Jedná se o zcela nový kousek jak z pohledu designu, tak i konstrukčního provedení. Základ samotného hnacího agregátu je použitý z téhož motoru, který používaly stroje GSX-R1000 v letech 2005-2008. Důvodem použití tohoto typu je například delší zdvih pístů, to má za následek jemnější odezvu v nízkých a středních otáčkách.
Také konstrukce motoru, respektive pozice klikové hřídele a převodové skříně umožnila vyvinout zcela nový hliníkový rám s co nejnižší hmotností. Dalším aspektem, proč byl aplikován tento motor, jsou jeho vynikající výsledky ve všech šampionátech a dobrá reputace na motocyklovém trhu v jeho období. Výkonové specifikace budou však ještě upřesněny. Po bezpečnostní stránce poskytuje nový model i tři režimy kontroly trakce zadní kola a ABS.
Kdo má rád raději kapotovanou verzi s notnou dávkou cestovního komfortu, je tu pro něj model s označením GSX-S1000F. Vyšší řídítka a větrný štítek jsou klíčem k příjemnějšímu cestování.


Suzuki V-Strom 650XT

Suzuki připravila novinku i pro příznivce cestovních endur a záhy představila model V-Strom 650XT.  Vzhled přední masky má velmi povedený design a i hliníkové ráfky vyplétané dráty mu skutečně svědčí. Předností modelu V-Strom je spolehlivý a univerzální V-twin motor se zdvihovým objemem 645ccm a jemně vyladěným vstřikováním. Sportovnímu nasazení také odpovídá lehký hliníkový rám a zmiňovaná kola připravená brázdit těžší terénní vložky během cestování.
Cestování může být také příjemnější díky polohovatelnému větrnému štítku, níže posazenému sedlu a vzpřímené pozici jezdce, systému ABS, multifunkční přístrojové desce a relativně nízké pohotovostní hmotnosti motocyklu, která je 215kg.


Suzuki Address

Na prknech výstavního mola značky Suzuki se také na zadní stojánek postavil skútr jménem Address. Výstavištěm se při jeho představení nesla hesla mířená na ekonomičnost jízdy, neboť motor, který má zdvihový objem 113ccm by měl mít spotřebu 2 L/100km, na plnou nádrž (5,2L) tedy najedete 255km.
Vzhled skútru Address není až tak poutavý jako třeba u těch italských, ale jedná se o praktického společníka na pravidelné přesuny hlavně ve městě. Address nabízí podsedadlový prostor o objemu 20 L, kam můžete dát například integrální přilbu včetně pár kusů drobného oblečení. Praktické jsou i dvě přední kapsy uzpůsobené pro odložení půllitrových pet lahví.

Bandit 1250 Bandit

Informace o redaktorovi

Tomáš Mikšovský - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist