Suzuki GSX-S1000F
Redakční testy
Články
Technické údaje Suzuki GSX-S1000F
2015
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 999 cm3
Výkon 107 kW
Výkon při otáčkách 10000 ot/min
Točivý moment 106 Nm
Otáčky při max toč.mom. 9500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 4
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 73.4 mm
Zdvih 59 mm
Kompresní poměr 12.2 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Materiál rámu lehká slitina
Brzdy vpředu 2 kotouč
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70 ZR 17
Rozměr zadní pneu 190/50 ZR 17
Úhel hlavy řízení 25 °
Závlek předního kola 100 mm
Výška sedla 815 mm
Pohotovostní hmotnost 212 kg
Objem nádrže 17 l
Množství oleje 3 l
Videa Suzuki GSX-S1000F
Témata ve fóru o Suzuki GSX-S1000F
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Opravy a údržba Náhradné diely 7 15.9.2023 12:24
Vybavení Sklápanie zrkadiel 4 20.1.2023 08:38
Opravy a údržba Sundání plastů u Suzuki gsx s 1000f 2016 1 21.7.2021 15:44
Silniční cestovní rozeta 5 23.1.2021 12:31
Výběr moto výběr sport tourer 43 20.6.2020 14:26
Silniční cestovní GSX S1000F 2016 vs 2019 3 26.8.2019 19:49
Japonské Suzuki GSX-S 1000 F 3 4.1.2018 15:40
Silniční cestovní Chrániče páček 5 28.12.2017 16:29
Silniční cestovní Okamžitá spotřeba. 3 16.8.2017 15:28
Opravy a údržba Tekutá folie racer DIP 7 24.9.2016 23:06
Skupiny
Silné stránky hodnocené uživateli
Slabé stránky hodnocené uživateli
Průměrné hodnocení od 1 uživatelů
Motor
Spojka
10.0/10
Průběh výkonu
10.0/10
Vibrace
8.0/10
Převodovka
10.0/10
Mechanická hlučnost
10.0/10
Zvuk
10.0/10
Spolehlivost
10.0/10
Brzdy
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
10.0/10
Město
10.0/10
Cestování
10.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
9.0/10
Ceny servisu
9.0/10
Servisní síť -
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
9.0/10
Servisní intervaly
10.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
10.0/10
Pohodlí spolujezdce
3.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
7.0/10
Ochrana jezdce cestování
7.0/10
Ochrana spolujezdce
3.0/10
Světla
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.88
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.50 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 1 uživatelů.
Kupující kteří dali GSX-S1000F přednost
NekoupiliZ důvodu
Suzuki DL 1000 V-Strom nejsem připraven na tenhle styl ,ale jednou to přijde
Kawasaki Z 1000 SX skvělá mašina,problém byli řidítka a pár drobnosti...jinak super
Yamaha Tracer 9 / 900 nesedla mi...celkově
Triumph Tiger 1050 Sport nesedla mi...celkově
Honda CB 1000R Motorově, je GSX-S oproti nové Hondě CB1000R jasně ostřejší a surovější. Honda je pěkná, poctivě udělaná a hodně příjemná na řízení. Ale je dražší a není tak praktická a univerzální jako Suza. Naháč. Spíše stylovka.
BMW S 1000 R S1000R – pocitově po nasednutí extrémě lehká. Exluzivně a kvalitně zpracovaný. Za jízdy dost nervozní od předku, motor hodně ostrej nahoře, ale čekal jsem teda víc zábavy. Neslané, nemastné. Ovšem, převodovka s quishifterem jak z jiného světa. Sta
Aprilia Tuono V4 1100 RR Tuono V4RR, to je pecka. Lépe, lineárněji vyladěný průběh výkonu než MT-10, ale stále z toho jde cítit počítač. Nahoře jede víc. Funkční kapota. Nejlepší podvozek. Dá se s tím jet dost rychle i pro hrbolech (nebyla to verze Factory). Zvuk V4 supr,
Kawasaki Z 1000 SX Kawa je celkově těžkopádnější, s měkčím podvozkem a hladším motorem. Zkrátka více cestovní. GSX-S je taky kompaktnější. Nemá design alá „tisícihran“.
Yamaha MT-10 MT-10 (byla dlouho favoritem) je jiná. Neposedná podvozkem (krátký rozvor), brutální motor, hlavně ve středním pásmu a na nejostřejší mód. Naprosto nejlepší zvuk co jsem kdy za jízdy slyšel. Fakt mazec. Ale strašně digitální odezva motoru. Jakoby
Triumph Tiger 1050 Sport dtto
Kawasaki Z 1000 SX Protože to není Suzuki.
Suzuki GSX-S1000 stejný důvod jako u CB1000R...
Honda CB 1000R už jsem ji měl a vadil mi nápor vzduchu při vyšších rychlostech. Kdyby Honda měla kapotovanou verzi CB1000R, tak bych asi zůstal u Hondy...
Kupující místo GSX-S1000F koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Kawasaki Z 1000 SX Přemýšlel jsem nad ní jen chvíli. Kawasaki mi vzhledově sedí víc
Yamaha MT-10 K yamaze mám blíž a klasickej řaďák by mi asi brzo přestal bavit.
Kawasaki Z 1000 SX design, výhodná nabídka
Kawasaki Z900 Suzuki nemá v ČR takové zastoupení, jaké by si asi zasloužila a najít předváděčku na zkoušku byl docela oříšek. Nepřidal tomu ani arogantní prodejce ve Vrbovce (Mot Art), kterej si raději leštil svýho Peugeot skútra, než aby se mi trošku věnoval.
Yamaha MT-10 Design
Kawasaki Z 1000 SX vzhlad
Manuály pro Suzuki GSX-S1000F
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2019 bikerjakohrom gsxs1000-manual-cz.pdf 2.5 MB Jedná se o GSX-S1000/A/F/FA, ale 99% by mělo sedět i na Katanu. Bohužel český není nikde dohledatelný, přeloženo s ANJ překladačem, většina se dá i tak pochopit. Pokud by si s tím chtěl někdo "pohrát" můžu poslat i ve Wordu.
2015 Mimajz suzuki-2015-2018-gsx.pdf 107 MB Servisní manuál v angličtině
Bazar pro Suzuki GSX-S1000F (rss)

TOPlist