Suzuki GSX-S1000/F: první jízda
08.09.2015
2015 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 999 cm3 |
Výkon | 107 kW |
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min |
Točivý moment | 106 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 9500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 4 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 73.4 mm |
Zdvih | 59 mm |
Kompresní poměr | 12.2 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Materiál rámu | lehká slitina |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 |
Rozměr zadní pneu | 190/50 ZR 17 |
Úhel hlavy řízení | 25 ° |
Závlek předního kola | 100 mm |
Výška sedla | 815 mm |
Pohotovostní hmotnost | 212 kg |
Objem nádrže | 17 l |
Množství oleje | 3 l |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Náhradné diely | 7 | 15.9.2023 12:24 | ||
Vybavení | Sklápanie zrkadiel | 4 | 20.1.2023 08:38 | ||
Opravy a údržba | Sundání plastů u Suzuki gsx s 1000f 2016 | 1 | 21.7.2021 15:44 | ||
Silniční cestovní | rozeta | 5 | 23.1.2021 12:31 | ||
Výběr moto | výběr sport tourer | 43 | 20.6.2020 14:26 | ||
Silniční cestovní | GSX S1000F 2016 vs 2019 | 3 | 26.8.2019 19:49 | ||
Japonské | Suzuki GSX-S 1000 F | 3 | 4.1.2018 15:40 | ||
Silniční cestovní | Chrániče páček | 5 | 28.12.2017 16:29 | ||
Silniční cestovní | Okamžitá spotřeba. | 3 | 16.8.2017 15:28 | ||
Opravy a údržba | Tekutá folie racer DIP | 7 | 24.9.2016 23:06 |
Čumák to má takovej trochu skútroidní. I když v té černé by se dal, při troše fantazie, popsat jako ...
Nalepil jsem se na ni už na výstavě v Brně. Chvíli jsem za ní chodil do Opavy a pak jsem si ji vzal....
Raketa na dvou kolech a opět suzuki,
Je to raketa na kolech. Nové moto se 145 koníky. Velký zátah již od nízkých otáček. Dobré brzdy. Pos...
Na první pohled pěkná kombinace barev. Celkově shrnuto pěkná motorka.
Naprosto super všestranná mašina. Před ní jsem měl Honda CBR1000RR 2007 a Honda CB1000R. Tahle Suza ...
Gsx-s1000f Zuzka zúza zuzanka uličnice
Krásná modrá suzuki. Nástupce B-kinga.
Rychlá, silná, ovladatelná jen pod plynem, pohodlná, šlape jak hodiny, potřeba excelent 5.5 l. První...
Rychlá, silná, ovladatelná jen pod plynem, pohodlná, šlape jak hodiny, potřeba excelent 5.5 l. První...
Raketa na dvou kolech a opět suzuki,
Na první pohled pěkná kombinace barev. Celkově shrnuto pěkná motorka.
Gsx-s1000f Zuzka zúza zuzanka uličnice
Čumák to má takovej trochu skútroidní. I když v té černé by se dal, při troše fantazie, popsat jako ...
Krásná modrá suzuki. Nástupce B-kinga.
Nalepil jsem se na ni už na výstavě v Brně. Chvíli jsem za ní chodil do Opavy a pak jsem si ji vzal....
Je to raketa na kolech. Nové moto se 145 koníky. Velký zátah již od nízkých otáček. Dobré brzdy. Pos...
Naprosto super všestranná mašina. Před ní jsem měl Honda CBR1000RR 2007 a Honda CB1000R. Tahle Suza ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 9.0/10 |
Ceny servisu | 9.0/10 |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 9.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DL 1000 V-Strom | nejsem připraven na tenhle styl ,ale jednou to přijde |
Kawasaki Z 1000 SX | skvělá mašina,problém byli řidítka a pár drobnosti...jinak super |
Yamaha Tracer 9 / 900 | nesedla mi...celkově |
Triumph Tiger 1050 Sport | nesedla mi...celkově |
Honda CB 1000R | Motorově, je GSX-S oproti nové Hondě CB1000R jasně ostřejší a surovější. Honda je pěkná, poctivě udělaná a hodně příjemná na řízení. Ale je dražší a není tak praktická a univerzální jako Suza. Naháč. Spíše stylovka. |
BMW S 1000 R | S1000R – pocitově po nasednutí extrémě lehká. Exluzivně a kvalitně zpracovaný. Za jízdy dost nervozní od předku, motor hodně ostrej nahoře, ale čekal jsem teda víc zábavy. Neslané, nemastné. Ovšem, převodovka s quishifterem jak z jiného světa. Sta |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Tuono V4RR, to je pecka. Lépe, lineárněji vyladěný průběh výkonu než MT-10, ale stále z toho jde cítit počítač. Nahoře jede víc. Funkční kapota. Nejlepší podvozek. Dá se s tím jet dost rychle i pro hrbolech (nebyla to verze Factory). Zvuk V4 supr, |
Kawasaki Z 1000 SX | Kawa je celkově těžkopádnější, s měkčím podvozkem a hladším motorem. Zkrátka více cestovní. GSX-S je taky kompaktnější. Nemá design alá „tisícihran“. |
Yamaha MT-10 | MT-10 (byla dlouho favoritem) je jiná. Neposedná podvozkem (krátký rozvor), brutální motor, hlavně ve středním pásmu a na nejostřejší mód. Naprosto nejlepší zvuk co jsem kdy za jízdy slyšel. Fakt mazec. Ale strašně digitální odezva motoru. Jakoby |
Triumph Tiger 1050 Sport | dtto |
Kawasaki Z 1000 SX | Protože to není Suzuki. |
Suzuki GSX-S1000 | stejný důvod jako u CB1000R... |
Honda CB 1000R | už jsem ji měl a vadil mi nápor vzduchu při vyšších rychlostech. Kdyby Honda měla kapotovanou verzi CB1000R, tak bych asi zůstal u Hondy... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z 1000 SX | Přemýšlel jsem nad ní jen chvíli. Kawasaki mi vzhledově sedí víc |
Yamaha MT-10 | K yamaze mám blíž a klasickej řaďák by mi asi brzo přestal bavit. |
Kawasaki Z 1000 SX | design, výhodná nabídka |
Kawasaki Z900 | Suzuki nemá v ČR takové zastoupení, jaké by si asi zasloužila a najít předváděčku na zkoušku byl docela oříšek. Nepřidal tomu ani arogantní prodejce ve Vrbovce (Mot Art), kterej si raději leštil svýho Peugeot skútra, než aby se mi trošku věnoval. |
Yamaha MT-10 | Design |
Kawasaki Z 1000 SX | vzhlad |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | bikerjakohrom | gsxs1000-manual-cz.pdf | 2.5 MB | Jedná se o GSX-S1000/A/F/FA, ale 99% by mělo sedět i na Katanu. Bohužel český není nikde dohledatelný, přeloženo s ANJ překladačem, většina se dá i tak pochopit. Pokud by si s tím chtěl někdo "pohrát" můžu poslat i ve Wordu. |
2015 | Mimajz | suzuki-2015-2018-gsx.pdf | 107 MB | Servisní manuál v angličtině |