QJMotor překvapuje konceptem superbiku, několika supersporty nebo cruiserem V4
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: QJMotor | Zveřejněno: 8.11.2023 | Zobrazeno: 8 879x
Kapitoly článku
Technické údaje
QJMotor SRK 1000 RC 2023 | QJMotor SRK 900 RR 2024 | QJMotor SRK 800 RR 2024 | QJMotor SRT 800 SX 2024 | QJMotor SRT 800 S 2024 | QJMotor SVT 650 2024 | QJMotor SRV 700 2024 | QJMotor SRV 350 2024 | QJMotor SRK 125 R 2024 | QJMotor SRK 550 2024 | QJMotor SRK 550 RS 2024 | QJMotor SRK 450 C 2024 | QJMotor SRK 400 RR 2024 | QJMotor SRV 600 V 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Objem | 1078 cm3 | 921 cm3 | 778 cm3 | 799 cm3 | 799 cm3 | 645 cm3 | 693 cm3 | 343 cm3 | 125 cm3 | 549 cm3 | 549 cm3 | 449 cm3 | 400 cm3 | 561 cm3 |
Výkon | 106 kW | 96 kW | 75 kW | 68 kW | 68 kW | 56.8 kW | 56.8 kW | 24 kW | 11 kW | 45 kW | 45 kW | 39 kW | 30.5 kW | 50 kW |
Výkon při otáčkách | - | 10500 ot/min | 10000 ot/min | 9000 ot/min | 9000 ot/min | 9000 ot/min | 8750 ot/min | 8500 ot/min | 9500 ot/min | 8500 ot/min | 8500 ot/min | 9500 ot/min | 9000 ot/min | 10500 ot/min |
Točivý moment | 112 Nm | 95 Nm | 78 Nm | 77 Nm | 77 Nm | 65 Nm | 68.2 Nm | 30 Nm | 12.1 Nm | 55 Nm | 55 Nm | 43 Nm | 37.5 Nm | 54 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | - | 8100 ot/min | 8500 ot/min | 8000 ot/min | 8000 ot/min | 8000 ot/min | 8250 ot/min | 6500 ot/min | 7000 ot/min | 6000 ot/min | 6000 ot/min | 8000 ot/min | 7500 ot/min | 8000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Vidlicový | Řadový | Vidlicový | - | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 79 mm | 73 mm | 67 mm | 88 mm | 88 mm | 81 mm | 83 mm | 58 mm | 54 mm | 70.5 mm | 70.5 mm | 70 mm | 70.5 mm | 61 mm |
Zdvih | 55 mm | 55 mm | 55.2 mm | 65.7 mm | 65.7 mm | 62.6 mm | 64 mm | 65 mm | 54.5 mm | 73 mm | 73 mm | 58.4 mm | 51.2 mm | 48 mm |
Kompresní poměr | - | - | - | - | - | 11.8 : 1 | - | - | - | - | - | - | - | - |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řemen | Řetěz | - | - | Řetěz | Řetěz | Řemen |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Příhradový | Trubkový | Příhradový | Trubkový | Trubkový | Dvojitý páteřový | Trubkový | Trubkový | Trubkový | Trubkový | - |
Materiál rámu | lehká slitina/chrommolybden | chrommolybden/lehká slitina | - | ocel | ocel | ocel | ocel | ocel | ocel | ocel | ocel | ocel | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | - | - | - | 160 mm | 160 mm | 145 mm | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zdvih zadního odpr. | - | - | - | - | 150 mm | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | kotouč | kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 300 mm | 300 mm | 260 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 260 mm | 300 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 19 " | 17 " | 19 " | 16 " | 16 " | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 16 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 16 " | 16 " | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " | 16 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 110/80R19 | 120/70ZR17 | 110/80R19 | 130/90-16 | 130/90-16 | 100/80-17 | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 110/70R17 | 110/70R17 | 130/90-16 |
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR17 | 190/50ZR17 | 180/55ZR17 | 150/70R17 | 180/55ZR17 | 150/70R17 | 150/80-16 | 150/80-16 | 130/70-17 | 160/60ZR17 | 160/60ZR17 | 150/60R17 | 150/60R17 | 180/65-16 |
Rozvor | 1425 mm | 1425 mm | 1450 mm | 1540 mm | 1540 mm | 1505 mm | 1580 mm | 1520 mm | 1360 mm | 1420 mm | 1420 mm | 1380 mm | 1420 mm | 1580 mm |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | 835 mm | 810 mm | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Světlá výška | 122 mm | 130 mm | 130 mm | - | 160 mm | 170 mm | - | 170 mm | - | 150 mm | 140 mm | 135 mm | 140 mm | 140 mm |
Výška sedla | 840 mm | 835 mm | 810 mm | - | 810 mm | 795 mm | 720 mm | 720 mm | 785 mm | 790 mm | 810 mm | 785 mm | 790 mm | 720 mm |
Výška sedla max | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 810 mm | - | - | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | 215 kg | 207 kg | 263 kg | 257 kg | 236 kg | 208 kg | 168 kg | 160 kg | 176 kg | 186 kg | 183 kg | 191 kg | 219 kg |
Užitečná hmotnost | - | - | - | 201 kg | 207 kg | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Objem nádrže | 19 l | 16 l | 16 l | 24 l | 24 l | 20 l | 16 l | 16 l | 12.5 l | 15 l | 16.5 l | 14.8 l | 14.3 l | 16.5 l |
Spotřeba | - | - | - | 4.7 l/100 km | 4.7 l/100 km | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | - | - | 200 km/h | 200 km/h | 200 km/h | 190 km/h | - | 130 km/h | - | - | - | - | - |
První cena | - | - | - | 204900 Kč | 194900 Kč | 179900 Kč | 164900 Kč | - | 82900 Kč | - | - | - | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - | 209900 Kč | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Poznámka | - | - | - | sada tří hliníkových kufrů při nákupu stroje: 15 000 Kč (započítané v hmotnosti) | sada tří hliníkových kufrů při nákupu stroje: 15 000 Kč | verze SVT 650 X na drátěných kolech: 189 900 Kč | - | - | - | - | - | - | - | - |
Výměna motorového oleje | - | - | - | - | 6000 Km | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - | 6000 Km | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz