Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vsechno zaplastovany a k tomu ty prachovky. Bije se to strasne. Snaha o uhlazeni ruznyma krytkama, spolu s vylozene divne pasujicimi dily, jakoby chteli udelat bike pro 4% cast populace.
Až k dojetí mě dohání tzv.choppery/hovniváli a v pravém slova smyslu kriplkáry, které mají při výkonu cca 60 koní na litr obsahu rozvod 0HC, nebo dokonce DOHC, vodní chlazení a 4 ventily a při běžné provozní prohlídce a seřízení ventilů se musí vytahovat motor z rámu...
To jsou krámy pro echtovní pitomce a jaké to jsou a jací a kdo to jsou, si každý může zjistit při pohledu do své garáže, manuálu ke svému stroji a do seznamu účtů, které platil svému mechanikovi...
Znám stroje s obstojnými naprosto blbuvzdornými, o dvou ventilech se vzduchem chlazenými OHV motory, u nichž lze seřídit ventily aniž by jste odmontovali nádrž dřív, než vykouříte jednu cigaretu, nebo vypijete jedno pivo za použití jen listových měrek, kleští a 11-ky otevřeného klíče...
Jestlipak někdo uhodne, co je to za značku, která svými OHV motory pořádně "prohnala perka" i velice domýšlivým firmám a to i na závodních tratích?
Ne. Ne a ne. Bejt to černý, nerozeznám to od Hondy.
Kde jsou ty časy, kdy člověk na kilometry poznal Intrudera, Virágo, Californii nebo VN.
Dnes se vše slejvá do jednoho, nápad žádnej , ty co se chtějí odlišit, jsou bičováni kdejakym debilnim předpisem, a čím víc eko a safety, tím víc orgasmus... a jestli to není tím, tak designéři asi žerou z jednoho hrnce nebo maj společnýho fotra... jinak nevím. I ta blbá PRC by snad mohla vymyslet něco origo a přitom hezkýho, ne?
Další úpadek úžasný historie Italskýho motorovýho průmyslu. Po Benelli i Moto Morini. Evropští vyrobci pod tlaky EU předpisů budou postupně padat jak maliny, jejich pozůstatky skupovat Čína a Indie. Prohomologujou si svoje low costy a tradá ...welcome to Europe! Ale asi to tak prostě chceme
no, a já čekám, až pan Suzuka vezme to svoje litrové véčko, poladí ho trochu na spodek, dá ho do čopr rámu s kulatým světlem a budíkem a řemenem, +-220 mokrých a nic víc, a půjdu si to koupit.... jenomže na takové, jako jsem já, výrobci serou a tak si nechám svoje staré dobré šestikilo a budu na něm šťastný,jako dosud...
Fuj!
Zas je na světě o jednoho multikulti bezpohlavního hovnivála typu "kriplkára" víc...
Mám doma "Certificato di origine" a "Dichiarazione di conformita con tipo ommologato" z jedné ještě echtovní Morini podepsané samotnou Margaretou Morini na konci 80. let. Ta chudák babka se musí v hrobě obracet, co s tou značkou udělali ti kokainisti Castilioni...
Vsechno zaplastovany a k tomu ty prachovky. Bije se to strasne. Snaha o uhlazeni ruznyma krytkama, spolu s vylozene divne pasujicimi dily, jakoby chteli udelat bike pro 4% cast populace.
Až k dojetí mě dohání tzv.choppery/hovniváli a v pravém slova smyslu kriplkáry, které mají při výkonu cca 60 koní na litr obsahu rozvod 0HC, nebo dokonce DOHC, vodní chlazení a 4 ventily a při běžné provozní prohlídce a seřízení ventilů se musí vytahovat motor z rámu...
To jsou krámy pro echtovní pitomce a jaké to jsou a jací a kdo to jsou, si každý může zjistit při pohledu do své garáže, manuálu ke svému stroji a do seznamu účtů, které platil svému mechanikovi...
Znám stroje s obstojnými naprosto blbuvzdornými, o dvou ventilech se vzduchem chlazenými OHV motory, u nichž lze seřídit ventily aniž by jste odmontovali nádrž dřív, než vykouříte jednu cigaretu, nebo vypijete jedno pivo za použití jen listových měrek, kleští a 11-ky otevřeného klíče...
Jestlipak někdo uhodne, co je to za značku, která svými OHV motory pořádně "prohnala perka" i velice domýšlivým firmám a to i na závodních tratích?
4 reakce
Italky byly vždy sexy nicméně je vidět že do toho strčil svůj ksicht asiat který měl i rozhodující slovo......
No teda, to je vazne rebel,..... a to ze u pumpy zastavil cely klan sa pozna spolahlivo tak, ze v automate doslo karamelove latte.
1 reakce
Ne. Ne a ne. Bejt to černý, nerozeznám to od Hondy.
Kde jsou ty časy, kdy člověk na kilometry poznal Intrudera, Virágo, Californii nebo VN.
Dnes se vše slejvá do jednoho, nápad žádnej , ty co se chtějí odlišit, jsou bičováni kdejakym debilnim předpisem, a čím víc eko a safety, tím víc orgasmus... a jestli to není tím, tak designéři asi žerou z jednoho hrnce nebo maj společnýho fotra... jinak nevím. I ta blbá PRC by snad mohla vymyslet něco origo a přitom hezkýho, ne?
2 reakce
Další úpadek úžasný historie Italskýho motorovýho průmyslu. Po Benelli i Moto Morini. Evropští vyrobci pod tlaky EU předpisů budou postupně padat jak maliny, jejich pozůstatky skupovat Čína a Indie. Prohomologujou si svoje low costy a tradá ...welcome to Europe! Ale asi to tak prostě chceme
Další hnus typu Honda Rebel. Sorry, ale to je fakt bída s nouzí už od pohledu. Ble
no, a já čekám, až pan Suzuka vezme to svoje litrové véčko, poladí ho trochu na spodek, dá ho do čopr rámu s kulatým světlem a budíkem a řemenem, +-220 mokrých a nic víc, a půjdu si to koupit.... jenomže na takové, jako jsem já, výrobci serou a tak si nechám svoje staré dobré šestikilo a budu na něm šťastný,jako dosud...
Fuj!
Zas je na světě o jednoho multikulti bezpohlavního hovnivála typu "kriplkára" víc...
Mám doma "Certificato di origine" a "Dichiarazione di conformita con tipo ommologato" z jedné ještě echtovní Morini podepsané samotnou Margaretou Morini na konci 80. let. Ta chudák babka se musí v hrobě obracet, co s tou značkou udělali ti kokainisti Castilioni...
1 reakce
Mě se to celkem líbí a oceňuju řemen. Ale asi by mi nevyhovovala malá nádrž a bojím se,aby to nebylo těžší třeba o 60 kg než Rebel..
1 reakce
Aspoň že má řemen. Nechápu Hondu, že udělá rebela s řetězem. Zvláště tu 1100.
1 reakce
Fuj
Velké plus za řemen
To už dnes kromě HD a Indianu nikdo neumí
3 reakce
Za mě to naopak úplně blbě nevypadá, hezčí něž rebel a vulcan. A možná i než nighster
Vypadá to stejně jako Vulcan a nebo Rebel ... oboje je pro mě nekoukatelné :o(
2 reakce