globalmoto_kveten




Běloruský M1nsk se vrací na scénu!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Manzak (5) napsal 01.03.2014 v 14:29

Podle infa z webu by mela stat 3800E, spotreba 4 litry, ale nikde jsem si nevsiml jak to je s kuframa, kolik muzou mit tyhle co tam jsou, dohromady tak 50 litru?

qencis (0) napsal 26.02.2014 v 20:46

kolik tam je rozdílů? //www.motorkar...nduro-rx3-27590.html

RScz (4) napsal 26.02.2014 v 12:27

Docela to ujde..Trosku skoda,ze je to posilovani cinske ekonomiky..ale v tomto naprava,hned tak neprijde..Mozna jsem prehledl..kolik takove motocykly budou stat penez?

honzikch (1) napsal 26.02.2014 v 10:22

Hezký hezký jen ještě trochu dopracovat ty budíky
Jinak vidím že ostatní by rády vskřísily Jawu, jak si vede taktéž česká Blata?? :) Dík

Ales600 (54) napsal 26.02.2014 v 09:57

Alespoň se snaží něco vyrábět to se cení na jejich podmínky OK

kocharowski (12) napsal 26.02.2014 v 09:21+1

> Mike70 podle čeho se pozná z těchto fotek špatné zpracování?
Jinak mě se to líbí a osobně bych poslal odpovědné činitele podniku Jawa na školení do Minsku aby viděli jak se dělají motorky.

Žabinátor (69) napsal 26.02.2014 v 09:13

endurko je fajn... nejdřív jsem koukl na fotky a fakt jsem pak při čtení čuměl, že jenom čtvrtky...

Drakis (67) napsal 26.02.2014 v 08:46+1

Ať je to čínský,nebo ne je to velice pěkný pokus o motorku a 50.kilové ženy s tím můžou i přes absenci výkonu klidně i za hranice města.Každopádně proti župě jménem Jawa úplná paráda.

Mike70 (70) napsal 26.02.2014 v 08:26+1

To zpracování dílů mi silně připomíná Sovětskou éru výroby, respektive Českou Jawu...

trinidad (40) napsal 26.02.2014 v 08:11-1

čína nečína...to je dneska skoro fuk, v Číně vyrobí kvalitativně to samé co v EU, akorát se to musí zaplatit, což už se v pár případech děje (třeba kamiony). No a že by evropský firmy nedávali jen nálepky..? ..se doma podívejte na VINka svých aut odkud doopravdy jsou ty "německý" Passaty

Koala662 (8) napsal 25.02.2014 v 23:00+2

Slušná práce,koukám že Jawu už přeskočil kde kdo. Dočkáme se ještě pořádné a hlavně oku lahodící Jawy ?

Boro78 (54) napsal 25.02.2014 v 22:30+1

Kdybych ji koupil, jezdil bych sam...protoze vsichni by ujeli :). S takovym vykonem predbehnout Longwehicle je umeni kdyz foukne protivitr a kopecek...
Jinak design celkem se poved, svetla vyska super.

moga (60) napsal 25.02.2014 v 20:58-1

Něco na způsob český YUKI, MOTOSCOOT, Kentoya...Konglomerát asijských výrobků prodávaných pod jednotnou značkou MINSK

poletucha (11) napsal 25.02.2014 v 20:32+3

Ne že by mne to nadchlo, ale pořád lepší než to, co zbylo z naší kdysi skvělý Jawy

Alamo (207) napsal 25.02.2014 v 19:18+3

By mě zajímalo, kdy se vzkřísí Jawa

seikos (975) napsal 25.02.2014 v 18:44-1+5

Dobrý promo video. Taková nefalšovaná expedice. 3 motorky a k nim 3 doprovodná vozidla. Možná že sebou vezli i nástěnkáře

TwoWheels (31) napsal 25.02.2014 v 18:12+1

Je to hodně hezký To enduro se fakt povedlo. Silnice je taky šmrcovní a naháč i přesto, že vypadá prostě levně nevypadá jako nějakej hyosung nebo yamasako To, že motor koupili, udělali jen dobře. Proč něco vymejšlet, když už to je vymyšlený.

pernik92 (163) napsal 25.02.2014 v 17:44+1

to enduro vypadá skvěle
mít prachy tak bych do toho klidně šel

deep-sk (474) napsal 25.02.2014 v 17:14

heh... tak na tie prve dve/tri fotky som musel fakt pozriet dva krat a poriadne aby som na nich nevidel F800GS od Bawora... hlavne v tej zlto-ciernej farebnej kombinacii

callowsick (463) napsal 25.02.2014 v 16:07+1

ale jo, z fotek to nevypadá zle.
naháč má motor á la Suzuki a to není špatnej koncept

lepší volba, než votrhaná čína prodávaná jako Cleveland za pěknej balík

vonZahn (5) napsal 25.02.2014 v 15:47+1

naháč je trochu nuda ale ta silnička a hlavně enduro jsou parádní

JA-NE (781) napsal 25.02.2014 v 15:42+2

tak, a GS to ma nacisto zratane...

Miškin (0) napsal 25.02.2014 v 15:39+1

Motorky vypadají dobře, ale opravdu se nejedná o výrobky Minsk, ale čínské produkty s jinýma nálepkama.

Vydris (50) napsal 25.02.2014 v 14:53-1

Budou k tomu montovat sajdu? Nebo až na U1ral, či na D1něpr?

DOMINATOR (1260) napsal 25.02.2014 v 14:51-1+1

Dej do mixeru tiger 800 bmw r800gs a činskou trojkolku a je to ale tak škarede to není

DOMINATOR (1260) napsal 25.02.2014 v 14:48-1

foky (156) napsal 25.02.2014 v 14:44+3

Kvalita motoru u TRX otestována na 10000km...jsem v šoku...

matrixbiker (457) napsal 25.02.2014 v 14:41+1

Stačí kouknout na konkurenční moto web. Ten je alespoň v obraze a má tam o RX3 článek.

dabazo (5) napsal 25.02.2014 v 14:32-1+6

Proč tam nenapíšete,že jsou to jen přesamolepkované čínské Zongshen ??? Enduro je RX3

matrixbiker (457) napsal 25.02.2014 v 14:30+4

Autor asi vůbec nesleduje trh malých objemů, protože jinak by věděl, že všechny ty motorky jsou z Číny a Minsk je jen nálepka na nádrži. Hlavně u té "Megelli", která se už několik let prodává u nás je to ostuda.




TOPlist