Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No nevim tedy, měl jsem krásnejch 7 let tu starší SMT 990 a teď jen rok toho Duka 890R, kterej šel beze stesku z domu - páč lepší a hlavně zábavnější bylo to starý Včko LC8, i bez všech těch palivovejch map apod...
Stejný jako u Triumpha: Streeta 675R se dodnes nemůžu nabažit a novej 765RS jak přišel, tak nezaujal a šel do světa... Podoba čistě náhodná?
990 SM-T byla designově hezčí. Tohle je takový kočkopes, ostatně je to jazyk KTM posledních let. Technicky bude určitě super, ty parametry vypadají dost dobře.
Nechci kecat, ale německý Motorrad tvrdí, že 194kg je suchá hmotnost a natankovaná(15.8l) něco pod 210kg, což je celkem dost. 105k, 100Nm, 14.500 EUR. Zábava s tím bude, jen bych si ji stejně jako zbytek party tady pro krásu nekoupil .
Další možnost výběru – jenom dobře. Ten blatník snad bude kopírovat kolo, umístění nahoře je úsměvný. Důležitější je ovšem ,jak dobře to bude fungovat.
A asi bude
Mi se to líbí. Mám Duka III 2008. Vysoká, úzká a lehka. Číselné hodnoty nic moc, ale pod prdeli to jede jak píchla svině… hlavně do zatáček. Nové Duky jsou fajn, ale už to jsou čisté naháče . Líbilo by se mi něco více do supermota x cestování na 17”. Asi bych si to to pořídil než nového Duka nebo Adv, uvidime co cena. Jo a taky mám ten pocit ze je to ošklivé až je to hezké!
Tohle je kategorie pro zábavu a k tomu patří, že by to měla být stylovka. A to je přesně to, co podle mě umí italové a neumí KTM. Je to zase jen další z mého pohledu nepěkný derivát nového advíka. Stará SMT byla hezčí. Jsem fanoušek a jezdím v barvách KTM, ale jediná opravdu hezká KTM je Superduke ...
No nevim tedy, měl jsem krásnejch 7 let tu starší SMT 990 a teď jen rok toho Duka 890R, kterej šel beze stesku z domu - páč lepší a hlavně zábavnější bylo to starý Včko LC8, i bez všech těch palivovejch map apod...
Stejný jako u Triumpha: Streeta 675R se dodnes nemůžu nabažit a novej 765RS jak přišel, tak nezaujal a šel do světa... Podoba čistě náhodná?
1 reakce
Je to hnusny primo strasne, ale hlavni otazka zni, bude i verze R?
990 SM-T byla designově hezčí. Tohle je takový kočkopes, ostatně je to jazyk KTM posledních let. Technicky bude určitě super, ty parametry vypadají dost dobře.
Funkční to jistě bude (je to KTM ) , ale hezky to fakt není.
Postavte to vedle Ducati Hypermotard 950 SP 2022 a bude to jako kráska a zvíře ?
Původní SMT byla fešná strojovna Tohle je jakýsi podivný slepenec patvarů. Jako když pejsek s kočičkou pekli dort
1 reakce
Nechci kecat, ale německý Motorrad tvrdí, že 194kg je suchá hmotnost a natankovaná(15.8l) něco pod 210kg, což je celkem dost. 105k, 100Nm, 14.500 EUR. Zábava s tím bude, jen bych si ji stejně jako zbytek party tady pro krásu nekoupil .
1 reakce
Tohle je údaj z press kitu, tak uvidíme na místě...
Další možnost výběru – jenom dobře. Ten blatník snad bude kopírovat kolo, umístění nahoře je úsměvný. Důležitější je ovšem ,jak dobře to bude fungovat.
A asi bude
Tak to je pecka, asi bych i zvážil výměnu za Tracera kurňa, tohle bude mega zábavný
2 reakce
Zábava s tím bude, je to KTM. Krásy to moc nepobralo, ostatně taky jako každá KTM
1 reakce
Mi se to líbí. Mám Duka III 2008. Vysoká, úzká a lehka. Číselné hodnoty nic moc, ale pod prdeli to jede jak píchla svině… hlavně do zatáček. Nové Duky jsou fajn, ale už to jsou čisté naháče . Líbilo by se mi něco více do supermota x cestování na 17”. Asi bych si to to pořídil než nového Duka nebo Adv, uvidime co cena. Jo a taky mám ten pocit ze je to ošklivé až je to hezké!
Akorát, že stará SMT je mašina která má koule , tohle má pi.u.
2 reakce
Stará SMT byla jediná KTM která se mě líbila, ten Kiska musí ale tu vulvu místo světla narvat snad do všech modelů - škoda.
2 reakce
Tohle je kategorie pro zábavu a k tomu patří, že by to měla být stylovka. A to je přesně to, co podle mě umí italové a neumí KTM. Je to zase jen další z mého pohledu nepěkný derivát nového advíka. Stará SMT byla hezčí. Jsem fanoušek a jezdím v barvách KTM, ale jediná opravdu hezká KTM je Superduke ...