Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marty68> tady tak budou vědět, kdo je generál Grievous tady borcům končí rozhled tak u výměny manželek a prostřeno čest výjimkám
Jinak mašina parádní, snad rakušáci zamakali i na kvalitě, když za to chtěj takovej randál. Z předchozího modelu tek olej už po pár km a ty čínsky vyhlížející plasty taky nebudily zrovna dojem renomovaný značky..
Díky za skvělou recenzi.
Když vidím ten design přední masky , napadá mně jediná myšlenka:
Generál Grievous
https://www.starwars.com/databank/general-grievous
Tak předčili moje očekávání. "ZÁKLADNÍ CENA: 292 900,00 CZK*" Bez QS a Track packu. Takže 293+20=313k aby jsme se dostali na základní výbavu Duka 790. No, slušnej ranec... (výprodejový ceny neberu v potaz, ty se pak odvíjí od té základní)
Pro porovnání, základní cena stanovená v roce 2018 za 790 byla 255k i s QS a track p. v ceně.
Chlapi, jen zavádějící nadpis...
Je to prostě náhrada za Duke 790, který odchází a místo něj tu máme Duke 890. Tzn. o 10 koní a 5 Nm více než 790.
Dyť to Zajoch píše v první větě....
Za sebe říkám - viz. Zajochova zkušenost - pán Bůh zaplať za vylepšenou elektroniku (hlavně reakce na plyn) a jinak se asi nic zásadního nezměnilo - kosmetika na podvozku, takže hurá na to a ti co si koupili loni Duke 790 nebo i dříve mohou očekávat cenový pád...
Jinak klobouk dolů - tohle s Euro 5 a bez hnusných rour co dávají Japonci...
To navýšen +10k +5Nmí se týká softwarového nastavení v rámci ECU na Duke 890R loňského roku nebo je to "hardwarový" upgrade komponent (jiný výfuk či zvětšené sání ) ?
Jo jestli míříš směrem, že si koupíš 890 Duke, nahraješ do něj "mapu" z 890R a budeš mít vyšší výkon, tak to samozřejmě nikdo neuvádí, stejně jako větší detaily z útrob motoru. Kdyby byly, zveřejníme. Jinak 890 a 890R jsou jiné motorky, jiné brzdy, podvozek geometrie...
Nevím, jestli to je tak blbě napsaný, nebo jsi to jen rychle prolétl, ale tohle střídá 790 Duke, takže teď budou v nabídce 890 Duke a výkonnější 890 Duke R s lepším podvozkem atd...
Marty68> tady tak budou vědět, kdo je generál Grievous
tady borcům končí rozhled tak u výměny manželek a prostřeno
čest výjimkám
Jinak mašina parádní, snad rakušáci zamakali i na kvalitě, když za to chtěj takovej randál. Z předchozího modelu tek olej už po pár km a ty čínsky vyhlížející plasty taky nebudily zrovna dojem renomovaný značky..
Díky za skvělou recenzi.
Když vidím ten design přední masky , napadá mně jediná myšlenka:
Generál Grievous
https://www.starwars.com/databank/general-grievous
Příští rok můžou pustit do světa 990ku a kruh bude uzavřen ???
1 reakce
Kluci, vynikajici recenze
Diky za vasi skvelou praci
Tak předčili moje očekávání. "ZÁKLADNÍ CENA: 292 900,00 CZK*" Bez QS a Track packu. Takže 293+20=313k aby jsme se dostali na základní výbavu Duka 790. No, slušnej ranec... (výprodejový ceny neberu v potaz, ty se pak odvíjí od té základní)
Pro porovnání, základní cena stanovená v roce 2018 za 790 byla 255k i s QS a track p. v ceně.
Mě se ty "čumáky" u KTM nikdy moc nelíbily, ale to samozřejmě neznamená, že to jsou špatmý mašiny
Chlapi, jen zavádějící nadpis...
Je to prostě náhrada za Duke 790, který odchází a místo něj tu máme Duke 890. Tzn. o 10 koní a 5 Nm více než 790.
Dyť to Zajoch píše v první větě....
Za sebe říkám - viz. Zajochova zkušenost - pán Bůh zaplať za vylepšenou elektroniku (hlavně reakce na plyn) a jinak se asi nic zásadního nezměnilo - kosmetika na podvozku, takže hurá na to a ti co si koupili loni Duke 790 nebo i dříve mohou očekávat cenový pád...
Jinak klobouk dolů - tohle s Euro 5 a bez hnusných rour co dávají Japonci...
5 reakcí
To navýšen +10k +5Nmí se týká softwarového nastavení v rámci ECU na Duke 890R loňského roku nebo je to "hardwarový" upgrade komponent (jiný výfuk či zvětšené sání ) ?
4 reakce
Jo jestli míříš směrem, že si koupíš 890 Duke, nahraješ do něj "mapu" z 890R a budeš mít vyšší výkon, tak to samozřejmě nikdo neuvádí, stejně jako větší detaily z útrob motoru. Kdyby byly, zveřejníme. Jinak 890 a 890R jsou jiné motorky, jiné brzdy, podvozek geometrie...
Já to nějak nechápu. Vloni měl Duke 890R 121 koní a teď má o 10 víc? Nebo je to znovu vydáná zpráva jako tahle z března?
https://www.motorkar...r-scalpel-43590.html
2 reakce
Nevím, jestli to je tak blbě napsaný, nebo jsi to jen rychle prolétl, ale tohle střídá 790 Duke, takže teď budou v nabídce 890 Duke a výkonnější 890 Duke R s lepším podvozkem atd...
Neni to nahodou 790ka ? ?
1 reakce