Jawa 400 Geeny jde konečně do prodeje. Cena se těsně vejde pod 130 tisíc
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zdroj: Jawa | Zveřejněno: 25.11.2024 | Zobrazeno: 20 981x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zdroj: Jawa | Zveřejněno: 25.11.2024 | Zobrazeno: 20 981x
Jawa geeny, nejdříve jsem jí nesnášel,ale po shlédnutí dokumentu z roku 90/91 jsem rád že ta fabrika žjie. to co vydržeii by položilo každého výrobce. začínají znovu od bodu 0. Je to pro mladé. každý mlaďák má trochu tušení o jawě. Držím týmečákům palce či pěsti. čajna a podobné jsou nuda.jawa v tp je záruka že po 10 Letech to bude furt stejná podivnost která budí kontroverze a stále je tak nějak divně tajemně lákavá.
+ 15.000,- a mám ,,novou,,!!!! hondu nebo kawu s úplně jiným výkonem a kvalitou
Já
wa geeny.
Nové video na YT..
https://youtu.be/eZQxgxYE6nM
Tak aby to tady nebylo tak jednostranné, okomentuji tu zdejší žumpu i já, když už to tady komentují lidi co považují Jawu za mrtvou a vlastně ani nejsou Jawaři. Mě se ta motorka líbí a jsem rád, že s ní Jawa přišla. Já totiž Jawař jsem. Ty co Jawu považují za mrtvou poprosím, ať laskavě nekopou do mrtvoly a ty co nejsou Jawaři, ať jdou laskavě blít na jiný dvorek
1 reakce
tohle je už fakt výsměch
o těch kecech pana majitele ani nemluvím
2 reakce
Určitě bych si to nekoupil kvůli nápisu Jawa na nádrži. To je totiž symbol lemplovství, aušusu a především debility kupce.
Příběh Jawy mi připadá, jako když se dva kámoši v hospodě ožrali a domluvili se, že budou slavná továrna na mašiny a místo aby se tomu po vystřízlivění zasmáli, tak to fakt zkouší dělat. Indická část nabídky je sice dojení zbytků nostalgie, jakkoli dle komentářů jsou ty motorky dost nespolehlivé, ale aspoň to má nějaký design a návaznost na minulost. Tohle je fakt čiré zoufalství. Dayun Gas adult best performance STS400cc street motorbike with 2 cylinders water cooling Engine, který prodávají na Alibabě za necelých 8 pětek jenom jako bulk pro resellery, Jawa přeplácla odporným deklem přes nádrž, dodala samolepku a snaží se to nacpat za 130 kolíků vokurkám, které si nevšimly, že za podobné prachy můžou mít normální originální bajky tradičních výrobců, kteří mají aspoň nějakou reputaci a servis.
Mám pro ty šašky jediný vkaz: Kašlete na to, jen děláte tradiční "české" značce ostudu.
Problém týchto krumplov je vysoká cena.
Lebo človek trocha doloží a má normálnu motorku.
Mě by zajímalo, jestli se ten černý dekl z nádrže dá sundat a jezdit bez něj.
A jestli pod ním není tak náhodou pořád původní logo jako na originálu.
Jinak zde už vše zaznělo. V dnešní konkurenci hromady levných čínských naháčů to smysl moc nedává. Ale tak pár kusů asi nakonec prodají. Stejně jako by prodal Dayun, kdyby tu měl zastoupení.
2 reakce
Tahle tragikomédie snad nikdy neskončí. Tahle Týnecká parta, nebo kde vlastně ti zoufalci sedí je jen k smíchu.
Kromě nákupu v zahraničí a rebrandingu neumí vlastně nic: vývoj 0, zákaznícky/poprodejní servis 0, marketing 0.
Nasadit plast na nádrž nebo namontovát blatník zvládne 90% populace sama.
Zabalte to už konečně, děláte jen hanbu!
1 reakce
Jako čtyřstovka dvouválec s těmito parametry to není špatné.
Jenže ta motorka samotná tě ničím nezaujme, prostě další čína, kolem který projdeš, aniž by sis jí pořádně všimnul. Přesně tohle se mi na jarní výstavě v Brně přihodilo, hodím na to oko, říkám si "co to zas je za střep?" a jdu dál. Naprosto nulová atraktivita, i pro ty, co mají značku Jawa rádi.
Za 135 000 Kč si pořídím CF MOTO 450 NK a bude to na úplně jiné úrovni!
3 reakce
Ok, je to možná stejně hnusný jako naprostá většina současných nejen čínských motorek ... To je věc názoru a vkusu.
Co mi však pořád nejde na rozum, proč se s tím sem vůbec cpou?
Mají svůj vlastní trh čítající 1,3 mld lidí, když k tomu připočteme i Indii, Pakistan a Malajsii pak přes 3 mld ..
Proč s tím svým reverzním inženýringem mají pořád snahu "dobývat" Evropu jež jim možná udělá v nejlepším případě ve finále 2 až 4% prodejů z jejich produkce?
1 reakce
To je bomba, oni zhnusnili celkem přijatelnou čínskou motorku. To nevymyslíš!
Resume, pěkná čínská motorka, kterou zkur...li, jakože vylepšili v Týnci. Několik zásahů šikovných rukou, něco by šlo pryč a pak už to bude dobrý.
Tak tomu se říká přidaná hodnota. Originál bez toho plastového cosi přílepu na nádrži vypadá mnohem líp. To muselo dát práce..
a tak at zlomime tu stovecku..
k motorce nic psat nebudu - JAWA to neni, ta fabrika je davno mrtva..
Nějak se mi nechce věřit, že za ty prachy to někdo koupí. Kdyby to alespoň bylo hezký...
Úplně vypouštím tu komedii s nápisem Jawa a českou motorkou. Když si vezmu ten vzhled, tak se mi celkem líbí. Třeba výfuk mi zde přijde vzhledově vydařený. Neřeším cenu, jízdní vlastnosti , původ atd. To vše se teprve ukáže. Je mi úplně u p ...e, že to nakupují v Číně. Jestli jim to trochu finančně pomůže a něco to odstartuje, tak jedině dobře. Klidně ať značku Jawa prodají. China už stejně vlastní dost značek z Itálie.
1 reakce
Tohle bude další hit benzinek a srazů.
Úplně každý bude mít nějaký názor, který si nebude chtít nechat pro sebe.
Absolutní trhač pozornosti a tak levně. Kam se hrabe GS option 719.
Přidám svoji trochu znechucení do placu .. hrůza za moc peněz
Takže originální konstrukce made by Jawa ještě zraje
Snad ten bájný litr nebude mít při představení tolik "bratranců" z Asie
Když už 400 pro začátek, tak snad raději přidat 20...a vzít od Triumphu Speeda....
Já osobně rozlišuji a uznávám pouze dvě Jawy.
1. Legendární českou, dnes již desítky let mrtvou značku, která kdysi patřila ke špičce světové motocyklové produkce a byla zlikvidována nešťastným chodem dějin na našem území a
2. Indickou Mahindrou znovuzrozenou podobu značky Jawa (čti džáva) která produkuje zajímavé retro motocykly navazjící na slavnou tradici indické lásky k české značce (kdysi také v Indii známou jako Yezdi)
Všechno ostatní je paskvil a bizár, který téměř bez povšimnutí obcházím
Jestli se týhle Geeny (čti číny) u nás prodá i jen několik jednotlivých kusů, tak bych to považoval za mimořádný úspěch!
Osobně bych si klidně koupil toho krásného bobra (300 CL Pérák) od Mahindry, ale tohle bych odmítl i za polovinu uváděné ceny, bohužel..
pro všechny remcálisty ,tady v rozhovoru je vysvětlení proč vznikla tato motorka.
https://svetvpohybu.cz/5017/zacina-nova-era-motocyklu-jawa-2/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR0jXRv6hd4k1uZ0Fdd45A_dEiPetmjN2nd7M4d0cOM0ItcvIFyowXEEGWs_aem_8S3zJTTqhbx609k4gkNRCw
3 reakce
Já tedy mohu svědomitě prohlásit, že čert vem původ motorky...ale co je u Jawy strašné...tak ten poprodejní servis
...
...
...
Dokud vše funguje a jezdí se jen na výněnu oleje, destiček atd. je to fajn...ale jakmile se něco pokazí, nedej bože v záruce...tak to máme problém
Servisní síť je žalostná, mnoho prodejců zamrzlo u 2T motorů, koupit si ND je problém, komunikace z továrny je jak za socíku stylem...pane když jste to kupoval fungovalo to dobře...
Ač jsem velký fanda značky Jawa a za posledních 10 let jsem si koupil 2 nové Jawy...tak musím říct, že pro třetí si tam už fakt nikdy nepůjdu.
A hrozně se mi ulevilo, když jsem tu jednu nechal na protiúčet a koupil si nivého funkčního Japonce
3 reakce
nevim jestli je to vtip ale udelat promo fotky s omlacenym krytem pod motorem me prijde jako amaterismus a vysmech zakaznikovi ......
1 reakce
Jawa 1000.. takto by mohl vypadat design, pokud by byl dělaný u nás..

https://www.motorkar...k-to-bude-42259.html
A původní MZ 1000
1 reakce
Tohle doma určitě nechceš,hnus,nekvalita!
1 reakce