Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V US jezdí vpravo, takže na pohled z chodníku to musí vypadat pěkně.
Levá strana se stává pro americké motorky zbytečná... akorát mě by to strašně štvalo se na ty hadice a trubky pokaždé při nasedání dívat. Ne, nelíbí se mi to. Ani ten výfuk/komín dva do jednoho, přijde mi to jako oteklá roura.
Upřímně, raději bych si koupil Super Meteora, vlastně bych si mohl koupit dva a měl bych vzduchem chlazenou mašinu na každý den, u které by mi nevadilo, že jí někde nechám na větru/dešti nebo se na ní vyřádí děti
Je to modelová rada pre nižsích. Nie každý má 190 cm a 110 kg. Kto sa cíti gigantom, nech obzerá strieborné polia alebo cestných majstrov, prípadne šéfov, výzývačov, či náprotivky z Millwaukee - výber je široký. Netreba sa zbztočne vysmievať.a podceňovať. Za mňa pekné.
Len nechápem. prečo Indian tvrdošijne dáva aj na cestovnú verziu krátky zadný blatník a oberá sa o možnosť origánalneho nosiča za operadlom pasažiera.
Indian jazvečík sa to malo volať nie scout. Fotograf sa musí plaziť po zemi aby tie motorky aspoň trochu vyzerali. Teda samozrejme čo sa týka veľkosti. Možno že Američania sú zmenšujúci sa národ, alebo motorky kupujú len Hispanci. Nechcem byť zlý na niekoho kto tvorí hodnoty, ale aj vyššie postavy si zaslúžia peknú motorku.
Tato řada je pro velmi malé lidi. Rozhodně na propagačním videu neuvidíte jak na tom jede řízek 190 cm a 120 kilo. Dokonce se nebojím trvdit, že je to celkově holčicí řada.
Pro všechny ty, co nechtěj půlhodiny zívat u nudnejch korporátních keců, jsem si dovolil destilovat obsah promo videa. A aby to bylo ještě stručnější, slovo "historie" v textu nahradím sybolem * a slovo "legenda" symbolem #
Jdeme na to:
* # * # * * jsem novinář, Scout je výjimečný, když si ho koupíš, budeš taky výjimečný a je mi ctí, že ti mohu tuhle pravdu zdělit # * # motor má teď 1250 cc a kulervoucí dynamiku # nádrž je nová, byl jsem pod strašným tlakem navrhnout jí a přitom to nepodělat * dokonce i blatníky jsou nové # # pozice zadních tlumičů je naprosto jedinečná - všichni je umísťují tak, aby zajitili dobrou kinematiku a progresi pérování, my jako jediní volíme jejich pozici podle estetických kritérií # * # pro začátečníky tu máme jízdní režim Rain * * # # jdem se projet # ovládá se to jak kroska # * # # * * # *
V US jezdí vpravo, takže na pohled z chodníku to musí vypadat pěkně.
Levá strana se stává pro americké motorky zbytečná... akorát mě by to strašně štvalo se na ty hadice a trubky pokaždé při nasedání dívat. Ne, nelíbí se mi to. Ani ten výfuk/komín dva do jednoho, přijde mi to jako oteklá roura.
Upřímně, raději bych si koupil Super Meteora, vlastně bych si mohl koupit dva a měl bych vzduchem chlazenou mašinu na každý den, u které by mi nevadilo, že jí někde nechám na větru/dešti nebo se na ní vyřádí děti
Je to modelová rada pre nižsích. Nie každý má 190 cm a 110 kg. Kto sa cíti gigantom, nech obzerá strieborné polia alebo cestných majstrov, prípadne šéfov, výzývačov, či náprotivky z Millwaukee - výber je široký. Netreba sa zbztočne vysmievať.a podceňovať. Za mňa pekné.
Len nechápem. prečo Indian tvrdošijne dáva aj na cestovnú verziu krátky zadný blatník a oberá sa o možnosť origánalneho nosiča za operadlom pasažiera.
bukic> Hispanci a ani Hispanky si opravdu takove sracky neporizuji Mezi nimi frci napr. Vicla https://www.youtube.com/watch?v=dEB1RMh03AQ
A to fakt neudelas z toho vodnickeho klunkru a jedno jestli od Polarisu, pardon "Indianu" nebo HD
To se jen moderni korporat snazi tyhle emisne zelene hnoje vnucovat kudy to jen jde. Nastesti to prakticky nikdo nechce
Indian jazvečík sa to malo volať nie scout. Fotograf sa musí plaziť po zemi aby tie motorky aspoň trochu vyzerali. Teda samozrejme čo sa týka veľkosti. Možno že Američania sú zmenšujúci sa národ, alebo motorky kupujú len Hispanci. Nechcem byť zlý na niekoho kto tvorí hodnoty, ale aj vyššie postavy si zaslúžia peknú motorku.
Ta 101 je pěkná, tím to ale končí. Mít bych ji nechtěl. Ze všech US motorek beru jen FTR.
No celkem pretocenej motor..douval indian by clovek cekal kroutak odspodu ale ten ma az kolem 6500ot/min.. za pul mice asi HD street bob a jeste zbyde
Tyhle zrůdy,co jsou o ničem, ještě někdo kupuje?
Krásný motorky, zvlášť ta 101 je luxusní! Jsem malej, takže pro mě velikost akorát Teď jen někde sehnat toho půl míče
sto fotek a všecky až na jednu vyjímku ukazují jen pravou stranu motorky. asi ten , co měl navrhnout levou stranu byl asi na dovolené...
Obsah toho porno videa:
"Když si koupíš nový Scout, máš šanci si zapíchat."
Toť vše.
Tato řada je pro velmi malé lidi. Rozhodně na propagačním videu neuvidíte jak na tom jede řízek 190 cm a 120 kilo. Dokonce se nebojím trvdit, že je to celkově holčicí řada.
mají jednu chybu. Vodu
Pro všechny ty, co nechtěj půlhodiny zívat u nudnejch korporátních keců, jsem si dovolil destilovat obsah promo videa. A aby to bylo ještě stručnější, slovo "historie" v textu nahradím sybolem * a slovo "legenda" symbolem #
Jdeme na to:
* # * # * * jsem novinář, Scout je výjimečný, když si ho koupíš, budeš taky výjimečný a je mi ctí, že ti mohu tuhle pravdu zdělit # * # motor má teď 1250 cc a kulervoucí dynamiku # nádrž je nová, byl jsem pod strašným tlakem navrhnout jí a přitom to nepodělat * dokonce i blatníky jsou nové # # pozice zadních tlumičů je naprosto jedinečná - všichni je umísťují tak, aby zajitili dobrou kinematiku a progresi pérování, my jako jediní volíme jejich pozici podle estetických kritérií # * # pro začátečníky tu máme jízdní režim Rain * * # # jdem se projet # ovládá se to jak kroska # * # # * * # *
1 reakce
A proc jsou uplne vsechny fotky jen zprava? Asi aby neslo videt jaky to je shit zleva stejne jako HD s jejich 975 a 1250 motorem co taky nikdo nechce
2 reakce
Moc pěkné kousky.
Ale tohle:
To je prostě nádhera.
1 reakce