journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seki88 (9) napsal 12.04.2018 v 21:22

kopv (46) napsal 31.03.2018 v 22:07+1

Změřit rám laserem a hned je větší jistota

cz.topinka (3) napsal 23.07.2013 v 23:20

Vy jste někteří exoti
Co ten článek brát trochu s rezervou a univerzálnosti a ne to brát jako koleje. Je jasný že bik kterej má leštěnej rám zavání průserem proč by taky ne. Fajn vypada to dobře ale prostě při prodeji je to riziko. A že redaktor napsal kontrolu vůle na kyvce? proč ne pokud to JDE. Občas jak malý děti jasný že kontrola SS a harika bude odlišná.
Jinak sám nemám rád když je motorka moc upravená, udělám jsi o tom obrázek a jsem více opatrnější.

TommyPchalek (0) napsal 15.03.2013 v 00:07

Poraďte mi...
"Dokonce i s nesprávně uvedenou barvou můžete narazit hned při evidenční technické prohlídce, která je součástí převodu..."
Jde mi o tu EVIDENČNÍ TECH. PROHL.

Potřebuju poradit s tím, že za tejden si jedu pro motorku. Je to50-tka a každej ví, že z 50-tky každej chce vymáčknout maximum. Takhle je zbavená omezovačů, ale je na Am papírech, bude se na prohlídce měřit i rychlost?
Já vím, stupidní otázka :) Ale jsem začínající motorkář :)

M6 (0) napsal 28.03.2012 v 10:56

Článek mi přijde hodně obecnej(rozuměj úplně nanic). Nějak mi taky nejsou jasný některý rady, například všímat si rukojetí(myšleno asi gripů)řiditek?!? To je, aspoň u endur, spotřebák a mění se několikrát za sezonu a nic to o stavu motorky nevypovídá. Naopak úplně chybí doporučení skontrolovat přítomnost vzduchovýho filtru- ano, ne vždy ho prodávaná motorka má, jakkoli to zní neuvěřitelně, nebo stav vypouštěcích otvorů na olej- často bejvaj stržený závity a šrouby jsou tam zalepený tekutým kovem, případně nejdou povolit atd atd. Pokud se prodávající této kontroly bude zdrhat, ít vo dům dál.

BaRT_Czech (45) napsal 25.03.2012 v 16:03

Osobně jsem koupil raději novou, kamarád ze servisu a byl jsem překvapen přístupem kdy byla závada odstraněna zdarma a bez keců. (motorka za 40k)

f.hoffi (23) napsal 22.03.2012 v 17:03

Jo, ještě bych dodal, zaplatit servismana z nejbližšího značkového servisu a věřte, že neprohloupíte. Kdybych to udělal, ušetřil bych hrooooomadu peněz.

hrtak (5) napsal 20.03.2012 v 13:26+2

Idealni clovek s porfilem zde na Motorkarich, kde si clovek muze pocist, co motorka zazila a jak se o ni kdo staral... rozhodne to pridava na duveryhodnosti.

Dolin (19) napsal 20.03.2012 v 11:44

Ještě že to není tak "vostré" u motocyklů Jawa-ČZ.

mlynec998 (-6) napsal 17.03.2012 v 09:03

clanok v pohode,ale zabudli na to,ze v dobe stacania Km je dolezite kompletne vyplnenie servisnej knizky.kto kupoval nove moto,vie ze tam ma byt razitko kazdy rok a ked uz to nieje,tak aspon pravidelne servisne intervali musia sediet s Km.z toho vypliva ze ked ma moto posledny zapis 3 roky stary a km skoro jak pri predaji,ze je to riadne podozrive.s odpovedou ze majitel nejazdil lebo nemal cas,by som sa ja nespokojil...

V4L1 (-1) napsal 16.03.2012 v 17:36-1

Andrew x> Naprostý souhlas ! Pak se divím, že všichni co se na inzerát ozvou, chtějí motorku ve stavu možná ještě lepším, než když vyjela z výrobní linky - všechno musí být dokonalý a ještě chtějí slevu, i když motorku viděli jen z obrázku 500x400px. O těch cenách, jak tu již padlo, že např. GSX - R 1000 za 47 000,- asi taky nebude nic čistýho, se v článku vůbec nepíše. U prohlídky mi přijde samozřejmá záloha - jinak se neprojedete. Nevím, proč by někdo měl chtít slevu za sjetý gumy, když v inzerátu samozřejmě nenapíšu gumy 100% ?! V odstavci motor, je toho podle mého taky celkem málo napsáno, na to, že je to jedna z nejdůležitějších věcí. Podle mě je článek na odborný server možná ani ne průměrný.

cernda (1) napsal 16.03.2012 v 16:17-1

Jak bylo napsáno níže, je to všechno o lidech.. Já při prodeji mého Alpa myslel, že poženu vychcané a smlouvající zájemce klackem, co si vše vymýšleli.., takže věřím, že tohle pomůže pár začátečníkům do pekla.. Doporučuji připravit článek o tom jak se utírá zadek :)

JéňaFZS (2) napsal 16.03.2012 v 14:09

Dovolil bych si nesouhlasit s tvrzením, že leštěním se maskuje pád motorky. Podle mne je mnohem jednodušší díl raději vytmelit a nastříkat!!

Millamber (0) napsal 16.03.2012 v 12:42

Kamarád s chladnou hlavou k nezaplacení. Loni jsem si kupoval miláčka a když jsem ho viděl, prostě jsem byl nadšenej a vlastně už rozhodnutej. Ikdyž jsem měl v hlavě seznam, co mám zkontrolovat, v návalu emocí se to všechno nedá. Nakonec jsem pořídil velice dobře. Tak mi to kamoš prolezl a zásadní věci prohlídl. Nakonec jsme pořídili výborně. Pokec a seznámení s prodávajícím má co do sebe, řekne nějaký zážitky s motkou, odpadne vzájemná nedůvěra, dá pár rad a pak řešení smlouvy je mnohem více přátelské

Andrew-x (0) napsal 15.03.2012 v 22:50

To je zas článek jak blazen, popisuje se tady koupě nove motorky nebo ojete?
Tyhle rady možná tak pro motorku do pěti let stáři, u staršich kousku asi těžko muže nekdo počitat, že bude "smrdět novotou" Lidi jsou strašni tupouni když jim tlačitě do hlavy takove članky, prodavam bandita r. 96 za 30tis a někteři si mysli, že za ty penize dostanou funglovku v ceně 170tis, každy čumi, prohliži a špekuluje jak dement

Pivko (85) napsal 15.03.2012 v 21:39

Mike70 (70) napsal 15.03.2012 v 21:00

ZZR1200, drippera > ne všichni si můžeme koupit stroj nový a já bych teda za motorku, co nevím, jak dlouho jí chci mít 180 táců nedal a kór, když za 5-7 roků vyjde na třetinu ceny

A.n.d.r.y (0) napsal 15.03.2012 v 20:27

Dobrý článek, jen mi tam trochu vadí dvě věty:
1:"Vyleštěný hliníkový rám většinou není známkou přehnané péče, ale spíš maskuje nějakou odřeninu nebo v horším případě svár. Od takové pastičky radši rychle ruce pryč."
Nechápu proč jste to tam dali, zvláště tu poslední větu! Doprdele člověk má v rukách jednou za život od výroby leštěnej rám a chce, aby ta motorka vypadala se vším všudy, tzn. strávím několik hodin v garáži patlačkou s pastičkama a vrtačkou a výsledkem mi bude akorát to, že mě někdo bude vyslýchat jestli nemám vařenej rám?!?!?! Neříkám, že vždy to tak je, nejspíš máte i pravdu, ale pokud ten člověk svoji motorku miluje(jako třeba já), tak si tu práci s tím leštěním rámu klidně dá!
2:"Jestli nic neslyšíte přes rachot z výfuku, na chvíli koncovku ucpěte dlaní." No já teda nevím jak to myslíte, ale já přiložím dlaň na koncovku a buďto se brutálně spálím nebo mi moto chcípne(nejspíš tím, že to není výfuk z fichtla), čert ví...

ladaT (0) napsal 15.03.2012 v 19:29

Dobrá rada nad zlato, jen bych chtěl vidět redaktora jak zkouší třeba u jeté elektry uložení kyvky se zadním kolem ve vzduchu

Pe3k.K (3) napsal 15.03.2012 v 19:26

Velmi užitečný článek v pravou dobu. Zrovna jsem v procesu nákupu a takhle jsem si aspoň zopakoval všechno potřebné, abych na něco nezapomněl.

drippera (32) napsal 15.03.2012 v 18:57

Výborný článek a samá pravda. Já, po jistých zkušenostech už kupuji stroje pouze nové. Starám se o ně jako o vlastní, stačí mrknout do mé galerie a všichni ti, kteří ode mě ojetý motocykl koupili, se můžou "kopat do zadku" jaký to sehnali kus. Satisfakcí za mou péči budiž spokojený kupec, který si odváží vždy perfektně opečovávaný a seřízený stroj, který funguje na 100%. Tím se nechci nijak chválit, ale věty "ty vole ta je hezčí než na fotkách" mě zkrátka potěší a to, co někteří nlidé nabízí a co uvádějí a´t u inzerátu, nebo po telefonu, z toho je mi mnohdy na blití. Jezdim s kámošema kupovat ojeté stroje, ale po určitých zkušenostech s tím asi seknu, protože je to čím dál tím větší lež a podvod. Já kupuji motocykly pouze nové a mám klid. Ikdyž je fakt, že jednou jsem narazil na "jardu doutnáka" který se mi u čerstvě zajeté a vymazlené motorky snažil namluvit, že má najeto více km, že je lakovaná, že má měněné budíky a tak podobně. Pan kokot.Jinak se to nedá říct, vyhodil jsem ho a nakonec s prosíkem přišel a motocykl koupil. Tolik moje osobní zkušenosti.

alex_crusty (1) napsal 15.03.2012 v 17:32

Vzít sebou rádce se určitě vyplatí, ale nesmí to bejt někdo podobnej takovýmu, jak když kamarád prodával motorku...přijeli 2 a ten, co měl s chladnou hlavou radit, byl zkouřenej jak paprika a jediný, co z něj vypadlo, bylo: "Ty krávo, to je pecka, to kup!" :)

sharkis (6) napsal 15.03.2012 v 17:05

Po delší době velice užitečnej článek - a zrovna se mi docela hodí

MirekG (1) napsal 15.03.2012 v 15:46+1

Sám jsem byl prodejce na bazaru a nyní se příležitostně živím jako poradce na druhé straně barikády a musím uznat že článek je napsán velmi dobře. Možná bych vytknul tu emulzi na víčku. Někdy malá emulze neznamená zničený motor. může se to stát při delším stání např. po zime. Velká emulze už je ale samozřejmně špatně a svědčí o vodě v motoru.

Hydron (0) napsal 15.03.2012 v 14:47

Tohle je sice hezký článek, ale už vidím především ty co půjdou kupovat 15 roků starou mášu na 30 kolíků a budou dělat chytré při nákupu jak dle tohoto článku musí být všechno perfektní...

Kudla18 (1) napsal 15.03.2012 v 11:48+1

Velmi dobry clanek. Ja kupoval svoji ''bramboru'' loni v lete od nadsece a stravil sem u nej doma dlouhe hodiny super povidani. Nemuzu si vynachvalit. Myslim, ze po chvilce povidani s prodejcem poznate jestli vas chce vzit na hul

p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 15.03.2012 v 11:43

SensationBlaack -o dorazech píšou

Lerry (3) napsal 15.03.2012 v 11:32

Článků o koupi ojetiny už byly napsány mraky. Spíš napište článek o koupi ojetiny rozdělený podle cenových hladin!!! a spíš rozeberte co můžou lidi v cenových kategoriích "od - do" čekat. Když např. GSX - R 1000 K1 stojí od 60 - 100.000 Kč, tak když někdo přijede na nějakou za 47.000,- tak se nemůže řídit tím co jste napsaly v článku a on se tím řídí. Málo kdo si za těch 47.000,- koupí nádherného SRADA 750. On prostě za každou cenu chce K1 a čeká ten stejný stav. SRAD-a si nekoupí protože už je starej a není cool...Lidi prostě ve spoustu případech chtějí to na co nemají...

MimoCZ (25) napsal 15.03.2012 v 11:30

Tyto rady jsem se snazil pouzit pri koupi sve prvni motorky. Vpadala uzsne zachovala a byla po 14ti letech v poradku, ale vule v kole, kyvce, a rizeni jsem nebyl schopen odhalit. Po koupi jsem masinu odvezl do autorizovaneho servisu a nechal ji prohlednout (mel jsem to i ve smlouve). Na vsechno prisli a zmerili mi i tlaky v motoru. Tem co se v tom moc nevyznaji, vrele doporucuji

Hoba (0) napsal 15.03.2012 v 10:36

Já si koupil motorku (BMW R1150GS) ze který hodinu po koupi cestou domu upadlo na dálnici zadní kolo (viz. diskuze na fóru), takže ke před koupí bych u tohodle typu motorky přidal ješte kontrolu šroubů kola a jejich utáhnutí na správný moment

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist