yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tenere (4) napsal 30.06.2021 v 17:21

pokud člověk chce něco vidět trochu dal a nemá moc dovolené tak musí natáhnout kilometry na dálnicích a da se bez problému 1400 km při cestovní rychlosti 110-120 .To ještě nemizí vzorek a může se ještě protáhnout za jízdy a navíc nepochytá fotky s pozdravem. Článek je napsaný uživatelem který moc nemá zkušenosti a tak jednu malou přidám .Když jedete po betonové dálnici a je horko tak se vyplatí si koupit na pumpě studenou fiasku neperlivé vody a zalejt se .Stejné jste v tom horku zpoceny a navíc trochu omámeny z tepla a tohle probere .Pak lze jet v 40 st. tepla bez problému 10 hodin po dálnici .

Salinas (1) napsal 09.03.2021 v 19:39

Autom z Toskanska 1200KM na šupu, ale na R1200GS, hoci je to parádna motorka, 750km je už hranica únavy. Už sa necítim komfortne. Aj keď sa vyhýbam dialniciam, z posledného tripu z Talianska som sa vracal po dialnici. Nemal som na to nervy, v Rakúsku všade radary, kruháče, policajti. To už nemalo so zážitkom nič spoločné. (štuple do uší skúsim)

Kočous (0) napsal 09.03.2021 v 16:35

Někdy to sedne někdy ne, před 4 lety jsem udělal trasu St.Malo - Mladá Boleslav a v pohodě a jindy zase ujedu 60 a před vesnicemi si rád vysednu a ulevím trochu zadku. prostě je to jak kdy.

Karlos31 (97) napsal 08.03.2021 v 20:47

Já dal na gixeru 1000 km z Assenu v dešti, mlžilo se mě plexi, furt jsem musel házet hlavou, abych něco viděl. Po dojetí na mě doma mluvili a já nic neslyšel, až za půl hodiny jsem naskočil. Jinak ale prdel a ruce v pohodě, až jsem se divil.

kocharowski (12) napsal 16.01.2021 v 19:47+1

Co se týká té výdrže v sedle tak je to o více faktorech než o vyježděnosti -ano sedlo dělá hodně ale taky stav těla jako takového a věk - 20ti letý kluk odjede Chorvatsko na ,,krosce" a nepozná to padesátník jako např já s chronickými problémy bederní páteře opravdu musí (tak jak psáno výše) dělat ,,protahovací zastávky co 70-100km páč bolí prdel -záda.a když ujedu za den (po okreskách) 350km tak toho mám tak akorát pak delší ..leháro" a na večer se zase jet projet zevlovačku není problém . ale kdybych měl dát 1000km za den tak dojedu tak možná mrtvej v urně

Marty93 (23) napsal 09.06.2020 v 22:04+1

Já dal třídenní výlet po rakousku na supersportu.. první den 600 km, druhý den 450 a třetí přes 400. Nejde mi o měření "pinďasů" jak psal kolega níže ale aby měl někdo pro srovnání reálná čísla.. Jinak výlet pěkný ale po návratu mě začli brnět ruce a marodil sem s tím měsíc.. pak to víceméně odeznělo a teďko to zas jaksi začínám cítit.. jakoby šlachy no. Nevíte někdo co s tím? :D Jinak svoje postřehy kdyžby někdo měl stejné plány tak. Pochopitelně záleží jesi chcete jen hltat kilometry tak to asi zvolíte dálnici.. já po dálnicích jel jen z části na Gross.. Hodně pít pokdu je horko. Stanovit si pevně třeba každou hodinu povinně pauzu a hodně se napít a dát něco sladkého. Taktéž to nejspíš nedáte bez kafíčka. No ale doporučení je pokud máte sporta takovej vejlet rozplánovat třeba s denní pauzou někde nebo nanejvýš po 250 km denně. Já si ten druhej a třetí den už říkal že 250 km denně je max, že pak už je to pruda a utrpení. A jak už jsem psal následky se dostavily posléze. Je pravda že tehdy mě jaksi začla vibrovat motorka zrovna před tím vejletem takže tím se to asi umocnilo ale i tak.. Další co je super tak proti únavě šputny to uší, ty já popravdě vozím v kombinéze pořád a když vjíždím na dálnici tak si je nasazuju/ nebo delší přesun. Mám vypozorované že když je mám tak se při jízdě míň unavím. Proudění vzduchu okolo helmy je dost hlasité a ten hluk přirozeně unaví. Další věc je plexisklo. Pokud máte poze čiré a cetujete za slunečného počasí, já třeba nevydržím nemžourat. Mám citlivé oči a ve velmi úlevné mít možnost buď slunečních brýlí nebo sklopné zatmavené plégo jako mají helmy třeba od Cabergu. Perfektní věc. Takže tak

ninjazx10r (3) napsal 28.05.2020 v 14:45+3

Bez mučení....Já bych 1000 km za den nedal . Limituje mne prdel . Nemám tolik natrénováno a záda kterých jsem se bál jsou naprosto v pohodě .
Jen nechápu jak můžete najet všichni tolik km za den, někdo i 2000 km
Pak koukneš na bazar motorek a většina má najeto pod 50 000 km za 10 let

šerpa_mirek (6) napsal 25.05.2020 v 22:26+1

Dobrý článek. Souhlasím.
Jedu systémem (na enduru): všude kde je 50 km/hod a méně, tak jedu ve stupačkách. Mám k tomu i 3-tí zrcátko, abych viděl co je za mnou, aniž bych si musel pokaždé sednout, nebo se hrbit. Zvykl jsem si na takovýto režim a opravdu si moje prd.l stěžuje daleko později. Celkově se u mě ta ztuhlost svalstva projevuje později při tomto stylu jízdy. Nechci psát kolik jsem dal km za den, protože nechci poměřovat pinďasy. Jen je to dávám do pléna všem enduristům jako nápad pro vyzkoušení. ALE POZOR !!! - například v Bělorusku můžete za jízdu ve stupačkách dostat pokutu, stejně jako za jízdu se svěšenými nohami mimo stupačky.
Tak Čus a"KOLAMA DOLŮ !!!"

Meli (195) napsal 23.05.2020 v 23:30

Tak dnes 1085 do Kodaně. Vítr, déšť... ale tady už dobrý. Děkuji za tip na špunty. Teď si dám pracovní týden a pak tisícovka domů

Veselyskeptik (0) napsal 19.05.2020 v 15:52

Mel jsem zakaznika v severni Anglii, obvykle jsem prenocoval u Ryna u znamych. Dal jsem to vickrat, pokud neni neco jako zacatek prazdnin v Poryni vzdycky se to da - i na 650 ce Honda Deauville. Co se mi ale nepovedlo vyresit, je bolest krcni patere. At lezim na tankvaku nebo sedim, po osmi hodinach je to proste otravne. Zkousel jsem lehci helmu zkousel jsem cviceni, ale proste se s tim musim smirit....
Nesnasim jezdeni ve tme (a povazuju ho za nebezbecnou nouzovku), ale v lete, kdyz je svetlo 18 hodin da se ujet fakt hodne.

PanIvo (11) napsal 14.05.2020 v 21:39

Dobře napsané.
Také jsem, jak kamarádi říkají, "najížděč" kilometrů. Dost často i s manželkou a kufry. Celkem skoro půl tuny a ještě nás to i baví. Je to asi nějaký druh sadomasochismu.

GeorgeGSF (3) napsal 10.05.2020 v 23:34

Rekord mám s kamarádem na moto GTR a ZZR 1300 km ze San Rema domů, z toho cesta z Itálie přes Brenner ještě v pohodě ,ale pak přišel nápad dojet domů, Takže z Innsbrucku odjezd v 9 večer a asi v 8 stupních jízda na Prahu. Ve dvě doma, ale dodnes na to vzpomínám

vanilla.ice (4) napsal 10.05.2020 v 19:10

Já jezdil do Anglie nebo z Anglie.Od baráku k baráku to bylo přesně 1444km. Když jsem jel poprvé tam, dal jsem 1000Km na jeden zátah úplně v klidu a musel jsem si hledat ubytování v Belgii - konkrétně v Ostende.. Tak jsem další cestu naplánoval bez spaní, prostě na jeden zátah.. Jezdil jsem to 5let každé léto do ČR a zpět.Prvně jsem to jel na CBR 600F r.v.2001.To bylo 2010-213, pak jsem si koupil GSXR 750 K8 a jel jsem to opetovně 2013 - 2015 opět každé léto, takže 1000Km dáš v klidu...Prdel máš sice dřevěnou, zápěstí necítíš,když z toho slezeš a taky jseš hluchej od výfuku.Ale i přesto se to dá zvládnout.Kdyby někdo chtěl video jak jsem udělal prvních 1000km na jeden zátah, mám to natočené...

PavkaHD (-1) napsal 10.05.2020 v 13:44-1

Každej správnej motorkář ví, že jedině cestování autovlakem je ta správná volba. Ušetří se čas, benzín, olej, gumy, ložiska, motor, stojánek a v neposlední řadě je to přeci daleko větší zábava

pepa1 (11) napsal 09.05.2020 v 10:28

Nepatřím zrovna mezi hltače kilometrů, na cestách jsem jednoznačně kochálista na Transalpovi 700. Dálnice jen v případě nouze a nezbytných přesunů. Nestydím se napsat, že v zapomenuté části It. Alp jsme jednou dali nejnižší porci km v historii našeho cestování; a to 150 , pro samou zatáčku, nádheru a focení to víc nešlo . Najíst a napít se nějak umím sám, ale nic proti radám autora. Prostě je to s pitím jako s oblečením, když se dooblékám až je-li mi fakt zima, už se moc neohřeju . Jednoznačně souhlas s Valáškem, když se vracím z cest, nějak to tu mašinu víc táhne do garáže . V červnu 2016 po týdnu kochání ve fr. Alpách v pravé poledne dojídáme paštiku na vyhlídce na Grand St. Bernard. Kam pokračujeme ? Navigace ukazuje 999km domů. Chtěli jsem někde nocovat, ale nakonec jsem dovlál někdy mezi 2. a 3. ráno domů. Mašinu jsem nechtěl týden ani vidět. Takže si to moc neumím představit, že by někdo dával takové porce dobrovolně víc dnů za sebou (bylo to 1000 + dopolední nájezd, parťák to jel na cruiserovi) .

Rajce2 (26) napsal 08.05.2020 v 11:25+1

Každej, kdo čte místní cestopisy, tak ví, že je tu několik borců, co každoročně vyrazí na tisíce kilometrů dlouhou štreku a DENNĚ se pohybují kolem tisícovky km. Paradoxně mnoho z nich nejede na žádným extra cesťáku s vysokou cestovní rychlostí (typicky Honda CRF 250, Yamaha XT 660, někdy i skútr), těmto vzdávám hold a zároveň nechápu
Já dal na motardu 750km a to jsem se půl dne kochal a opravoval a druhou půlku teprve jel naplno (a dálnice) Ale příjemný to nebylo. Na starym šestkovym Fazeru jsem dal za odpoledne 600 km (cca 75% dálnice) a vůbec se mi nechtělo domu. Každopádně upřednostním zajímavý panoramata a kochačku, než pokořovat maximální denní vzdálenosti.

Jacob82 (142) napsal 08.05.2020 v 08:47

Dávám souhlas Frankiemu, nechápu, jak jsem mohl jezdit bez špuntů.. Mám Alpine MotoSafePro - doporučuji! Jinak podle mě je na okreskách kolem 500km/den tak akorát, v Alpách je už i to až až.. Přidám se taky s nejdelším nájezdem: "jen" cca 900km návrat za jeden den z Laga na 6ce Banďourovi.. Dálnice - FUJ Přeju mnoho šťastných kilometrů, i když ne zajetých v jednom dni, Kuba

Frankie (731) napsal 07.05.2020 v 21:13+2

Vše už zde asi bylo napsáno.
Co bych ale zdůraznil, jsou opravdu ty špunty do uší. Používám je pořád a mnohem míň to unavuje. Doporučuji vyzkoušet
Jinak 1000km za den jsem taky už dal, ale je to moc. 500-600km denně relativně pohoda.

pudis15 (0) napsal 07.05.2020 v 10:22

Článek dobrý, je na každém člověku co zvládne. Před rokem jsem se byl projet s kamarádem na jawě po Čechách, já mám NC750x. Projížďka to byla hezká, najeli jsme do večera do 20 hod. 490km. V noci se mi nechtělo spát, tak jsem si řekl v 1 hod., že se pojedu projet a skončil jsem po dalších 1100km na Ukrajině. Největší krize mě přepadla ráno u Košic (Slovensko sem projel horní cestou po dálnici, jinak jsem se jim vyhýbal ) a pak už to bylo zase v poho. Na UA jsem šel spát unavený po cestě už ve 22 hod. a v 5 ráno jsem to napálil zpět domů. Byl to hezký výlet, neplánované akce bývají ty nelepší.

zmulin (371) napsal 07.05.2020 v 08:34

Ať si kazdej jezdi dle svých možností a v časech,který mu vyhovujou.Rychlostma,který mu vyhovujou.Na to neexistuje univerzální návod.
Někdo jede rád v noci a jinej si chce privstat a jet krz den.
Osobně bych při 120ti asi omdlel nudou,takže jedu i za cenu vyššího nepohodlí radši rychleji.Ta helma je důležitá,ale nějakou křapku vlastně ani nemam ozkousenou.
S Bell M4R Carbon sem dal na Monsteru 800km a šel si projít na pohodu město a na pivo.
Na Amazonasu jsem dal cca 1400km za den s tretinovym poměrem vedlejších silnic a závěr na zátah v teplotách +1-5 a vytrvalym dešti po dálnici.Jako dá se to,ale už nechci
Tam sem ohodnotil pin-lock jako geniální věc Neotec je taky na vyšší rychlosti aerodynamicky a akusticky dobrá
Rada,abych pil ještě než mam žízeň na mě působí jako kdybych si měl namazat čelo ,kdybych se náhodou praštil Kazdej stejně děla zastávky po 1,5-2 hodinách a napije se přeci,bo už žízeň má,nebo neni blbej a ví,ze jí za chvíli mít bude...

Haluziak (9) napsal 07.05.2020 v 07:44

Týjo vidím, že tady jsou dobrý střelci, když vidím kolik km dávají za den v jedné stopě :D
Já dal v roku 2016 za jeden den cca 900mil (1448km) v autě, víceméně jen po dálnici max rychlostí 75mph (120km/h) se zastávkami na tankování a jídlo to trvalo cca 18 hodin poslední asi 2-3 hodiny, mi koc musela zpívat protože rádio nezabíralo, hádej kdo jsem se hrálo asi tak: Jsi chlap? za 2-3minuty odpověď Ano. za další 2-3 minuta a jsi chlap?

V Překladu již nikdy více nebo alespoň ne po celodenní couračce rozpáleným městem.

TryznitelDemonu (25) napsal 07.05.2020 v 07:07

Tisic km/den se snad ani neda ujet za strizliva .

Heki (401) napsal 07.05.2020 v 06:33

Já dal kdysi na DR 600 cestou z dovči 900 km - z toho víc jak půlka v dešti. Byl jsem mladší, ale i tak to byl očistec.

Co je tak kolem těch 500 km denně to je v pohodě, jak už tady padlo.

Co tady nepadlo a mi se osvědčilo - když se jede v partě a věříte si navzájem, můžete si po cca 100 km přehazovat motorky mezi sebou. Jiný posez, jiný režim - docela to pomáhá.

JARDA-001 (0) napsal 07.05.2020 v 01:59+1

Jak jsem uviděl tenhle článek,vzpomněl jsem si na rok 2000 a dva extrémy co jsem si zajel na
AfricaTwin 750leden r.2000 ELEFANTENTREFFEN sobotní a nedělní noční přejezd 300 Km za 16 hodin ve sněhu co dnes nikdo nezná. Nejvíce používaný rychlostní stupeň 1 a 2,někdy krokem,některé kopce na víc pokusů.
Prostě zážitek na který nezapomenu,rozežraný obličej od soli.
Spolucesující Zdenál ze Slavkova na modrém DR 750 BIG
--------------
léto r.2000 na téže motorce ve dvou ze středu Rumunka do středu CZ 1200Km za 20 hodin.
Za tuto sezonu najetých celkem 29000Km
Obojí nezapomenutelné

Zedsdead (293) napsal 06.05.2020 v 23:16+1

Já bych se připojil k názoru, že záleží hlavně na čem se jede a pak - zda prší. (v dešti prd vidíš)

Rychlej stroj s kapotou - zalehneš a letíš.
Cenduro - nefouká, sedíš jak na gauči - letíš.
Zbytek buď nejede, nebo na ní fouká a nejde to dlouho vydržet - odejde ti krk.

Jezdit za svítání je největší kravina. To se v létě všude hemží zvěří.

PS: můj tzv. "rekord" je pouhých cca. 700 km

8547854 (0) napsal 06.05.2020 v 22:06

Tak hlavně dodržovat pitný režim
těhotný nejsem, za volantem nesedím...cestou spotřeba 5-6 půllitrů na 800 km
u 1200 km šla spotřeba lehce nad průměr
dálnice nebrat

MaxMI16 (4) napsal 06.05.2020 v 21:36+2

celkem bych to za SEBE shrnul že to není o najetých kilometrech ale o době ztrávené v sedle.
Všem šťastnou cestu a kolama dolů

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.05.2020 v 20:51

na prelozeny (brasny, kufr, tankvak) ZX10R 04 z Chorvatska (34 C slunicko) se zenou, 1080km, z toho ze Slovinska 600km v desti, 15hod (Praha 11 C dest)

druhy den zena povida "tady je hnusne, klidne bych jela zpatky hned a zas na motorce"

na ZX10R muzu jet porad, nic me neunavuje, jizda me naopak bavi tim jak je ta motorka zabavna, spatny je pouze jet delsi dobu kolem 40km/h, posadit to na dalnici 170-190 a muzu jet furt. dest je neprijemnej ze ten nepromok planda a je lepsi jet trochu min. na pohodlnym cestaku by me bolely zada, mam vyzkouseny z VFR, na SBK se da krasne lehnout a clovek jede jak v posteli.

afro-r1 (513) napsal 06.05.2020 v 20:01

Pred nejakymi deseti lety kdesi v Nemecku pujcovali GS1200 - s vedlejsim umyslem vyhodnocovat zavady pri dlouhodobem provozu. Kdo najel pres 1000km denne (v zime 500km), ten mel pujceni zdarma, za mene km byly poplatky.
250 tisic meli najeto za necely rok a co me tak utkvelo v pameti, byly 3 vymenene kardany za tu dobu.

Vlada-XX (2) napsal 06.05.2020 v 19:58+1

Vloni jsem dal na pohodu Nordkapp a zpět-6535 km za 8 dní, takže vím, že opakovaně k tisící km denně není problém. V minulosti mám vyzkoušeno, že za 24 hodin se dá ujet lehce přes 2000 km .

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist