yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MravenecFerda (2) napsal 16.08.2023 v 11:43

Ahoj! Dívám se, že poměrně staré vlákno! Ale mám dotaz.. Trošku mě zlobí nabíjení nebo baterka nebo kdo ví, co to může být a na alternátoru na volnoběh jsem naměřil nižší hodnoty napětí, než 20V. Může to být problém? V otáčkách kolem 4tis. pak asi kolem 35V. Moto cb1000r R.V. 2009 Jestli to někdo zachytí, tak děkuji

Pawka (79) napsal 06.04.2014 v 20:40

mam v textu chybu je to zapojeni do hvezdy u kawy, ale Sojky v zadnym pripade neni spolecny bod ukostren!

Martic (13) napsal 02.04.2012 v 17:31

Velmi užitečné informace

Sojky (0) napsal 26.04.2011 v 17:23

Většinou ty altíky jsou do hvězdy, i když nemaj vyvedenej střed tak jsou ukostřený přes blok motoru.

GSX-Roll (4) napsal 04.03.2011 v 17:20

Pawka: pokud je vyveden zvlášť ještě střed tak to v případě hvězdy. U trojúhelníka si to nedovedu představit.

zdenekXRV (0) napsal 04.03.2011 v 15:56

Pawka (79) napsal 03.03.2011 v 19:47

ale v komentarich je reklama ,to nejde prehlednou,zejo moderatore

Pawka (79) napsal 03.03.2011 v 19:40

kawa to me v trojuhelniku,tzn jeden spolecny bod pro vsechny civky a zbytek jednotlive faze.

GSX-Roll (4) napsal 01.03.2011 v 19:46

cccp: v obrázku jsem si nevšiml, ale třeba altíky na Suzuki jsou určitě do trojúhelníka. důvod proč jednou je to tak a podruhé jinak a přitom na oba typy jde použít stejný regulátor nevím.

cccp (0) napsal 01.03.2011 v 19:17

e: místo "a ani v tom obrázku k článku je to do hvězdy"
"a i v tom ..."

cccp (0) napsal 01.03.2011 v 19:16

GSX-Roll:
nick s tím nemá co dělat
takže pak výrobci manuálů klamou, když ty cívky v altíku kreslí do hvězdy?
nebylo to rýpání, nemám žádný relavantní podklady, jen to, že jsem v žádným servisním namuále neviděl nakreslený ty cívky ve schématu do trojúhelníku...a ani v tom obrázku k článku je to do hvězdy, tak proto sem to psal a budu rád, čistě ze studujních důvodů, když uvedeš zdroj nebo odůvodnění proč to tak je. Dík

GSX-Roll (4) napsal 01.03.2011 v 18:25

cccp: do hvězdy jsou alternátory s buzeným rotorem, který jsou spíš doménou aut. Na motorkách je jich pomálu.
Dle tvýho nicku, ale vidím, že hvězda ti je bližší.

charlie.vtx1800 (38) napsal 01.03.2011 v 18:06

to adoid a rrss - dík za vysvětlení, jen sem si chtěl být jistej, že sem to pochopil správně, protože normálně je měření zkratovýho proudu adrenalinovej zážitek kterýho se snažím vyvarovat.

cccp (0) napsal 01.03.2011 v 17:08

není jich spíše většina zapojená do hvězdy než do trojúhelníka?

rrss (0) napsal 01.03.2011 v 12:56

charlie.vtx: ano, měří, altík s permanentními magnety nemá žádnou regulaci uvnitř, vše je venku, krátkodobě zkrat snese, altík je z definice zdrojem proudu, který je dán konstrukcí magnetického obvodu a průřezy vodičů. Napětí se mění v širokém rozsahu podle otáček. Přeloženo do češtiny, zkratováním dynama ho zničíš, zkratováním altíku ho jen mírně přetížíš.
Chválím článek, po dlouhé době článek bez reklamy a bez jediné chyby.

rendolfe (0) napsal 01.03.2011 v 12:29

MaraVTR: na SV1000 je potřeba zkratový regulátor jak na většinu současných motorek a jde tam bez problémů dát třeba tento: //renemoto.kvalitne.cz/regulator.html

DMC.motobiker (-23) napsal 01.03.2011 v 12:24

MaraVTR> Já pořídil na radu jednoho zdejšího moderátora regulátor od Vape a nemůžu si stěžovat , už mi slouží víc jak 30 tisíc Km a pohoda! Za tu cenu i kdyby se teď odporoučel, tak je to pořád hodně dobrá koupě... Pak máš ještě Ignitech , ale já už zůstanu věrný Vape - s tím to skvěle šlape! (Ne, opravdu mi neplatí za reklamu! )

MaraVTR (0) napsal 01.03.2011 v 12:09

Jaký používáte ty neoryginální regulátory?
Potřeboval bych to na SV 1000.

Delta (6) napsal 01.03.2011 v 11:37

dobrá práce, sám sem jednou nechal altík převíjet...

sykyweb (6) napsal 01.03.2011 v 10:41

prima, je to napsaný i pro mě konečně něco užitečnýho a přínosnýho

adoid (0) napsal 01.03.2011 v 10:21

tím měřením mezi fázemi zjistíš, jaký maximální proud je schopen alternátor poskytnout, tudíž je to správně, ale jak se v článku píše, nesmí se to měřit dlouho, kvůli přehřátí vodičů, případně i měřáku.

charlie.vtx1800 (38) napsal 01.03.2011 v 09:36

Nejsem elektrikář a tak se chci jen ujistit - opravdu se při měření proudu měří mezi fázemi, tj. vpodstatě zkratový proud?

babajezi (0) napsal 01.03.2011 v 08:21

Jen víc takhle užitečných článků !

hans.41 (2) napsal 01.03.2011 v 07:54

Dobře napsané, užitečné info pro každého, kdo má chuť se trochu porejpat v motorce a rozšířit si znalosti.




TOPlist