husqvarna_svartpilen_801_2




Jak si natočit jízdu na mašině

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kratast (0) napsal 14.11.2016 v 18:18

pěkný retro článek, píše se téměř rok 2017 a kameru na helmu si pořídíte za pár stokorun, je az neuveritelne jak sla technologie vpřed. Někdy mě to až mrzí, že už nejsou staré časy, kdy si každý musel ,,pomoci" sám, aby něco měl. Dnes lidi otevřou eshop hodí do košíku a následující den vyhlíží PPL, ztratilo se to kouzlo domácích kutilů a zručných lidí.

Jirka4137 (114) napsal 27.08.2014 v 15:27

No spustit to fakt nejde. Škoda mrknout se jak se splašený trubky xj 600 při 190-200km-h vlní ve větru by mohl být super zážitek.

instik (0) napsal 16.11.2007 v 12:15

Ahoj,nejde mi spustit video,je mozne to poslat na maila?Predem dik,Michal. instik@seznam.cz

riko.gogo (0) napsal 23.09.2006 v 09:51

Ale prosimte dkyztak m ito posli na mejl: Gogo.porubsky@seznam.cz

riko.gogo (0) napsal 23.09.2006 v 09:50

Hale mne to nejde ty filmečky

Frankie (731) napsal 21.07.2006 v 13:42

tak jsem to prave zkousel stahnout a v pohode to funguje . . . <br />
//fazer.wz.cz/becov.mpg<br />
//fazer.wz.cz/video_1.avi<br />
//fazer.wz.cz/video_2.avi<br />
//fazer.wz.cz/most.avi<br />

Mikunited (0) napsal 05.07.2005 v 08:48

hjg

Spinney (0) napsal 29.05.2005 v 13:54

Bohuzel mi nejde stahnout ani jedno ze tri filmecku, odkaz je asi uz neplatny. Pokud je nekdo mate ulozene, poslete prosim na spinney@centrum.cz. Thx.

smazany4902 (0) napsal 23.12.2004 v 23:29

Zdarte! to video bylo fakt very good! Chtel sem se zeptat, jestli nekdo nahodou nevite, kde bych na nejakych strankach nasel neco podobnyho?? jo kdyz uz o tom mluvim nema nekdo nahodou DVD Ghost rider??? (1,2,3)<br />
MZetz125@seznam.cz<br />
Tommy

smazany3077 (0) napsal 20.12.2004 v 20:08

Fanda&gt; Čau, koukni sem: //www.codecpack.com/allin1.php a dej download... Pak by to mělo fungovat, kdyžtak ještě nějakej přehrávač, např. BSplayer je dobrej...

smazany4857 (0) napsal 17.12.2004 v 20:14

Zdárek,<br />
video jsem uspěšně stáhnul, ale chce to po mě nějaký kodek nebo co! Vůbec nevím co to je a už vůbec nevím kde to hledat! prosím vás poraďte mi taky se chci podívat na to video. díky moc!

smazany4779 (0) napsal 16.12.2004 v 10:40

TO ASHER:<br />
Můj poslední příspěvek k tomuto tématu.<br />
<br />
Na začátku jsi totiž psal, že koupíš kamerku a harddisk a všechno to vyjde laciněji než DV kamera. Tak mě to jen zajímalo ... Přesto bych uvítal ten odkaz, jak o něm mluvíš. Jen tak pro zajímavost.<br />
<br />
Uvažoval jste někdo o životnosti DV kamery v těchhle podmínkách? Nebo s tím máte někdo zkušenosti? Přijde mi, že jak pravidelné vibrace od motorky samotné, tak hlavně takové ty šoky, když se přejede nějakej hrbol jí moc nepřidaj.

smazany4839 (0) napsal 15.12.2004 v 14:14

2Frankie ty videa jsou uplne super skoda jen ze na tom okruhu jde trochu hur videt na tachometr... Na te lesni ceste trochu trpel vyfuk ne???Jde videt ze se v jizde vyzivas a taky to patricne umis...

Jarda (281) napsal 12.12.2004 v 18:36

Odkazy pridany opet k clanku.

Frankie (731) napsal 11.12.2004 v 22:30

Tak zase dalsi zmena. Dole pod clankem byly odkazy, ale admin je nejspis pro jejich nefunkcnost smazal. Takze tady je odkaz na moje stranky/nestranky kde jsou videa ke stazeni: //fazer.wz.cz

smazany4800 (0) napsal 11.12.2004 v 21:55

Chtěl bych je stáhnout, ale kde jsou?

Pert (0) napsal 11.12.2004 v 21:32

Chci prispet take svojí troskou informaci k tomuto tematu. Nenasel jsem vhodny material (Merkur mne nenapadl a nevim kde je mu konec, musim se zeptat matky), ale nasel jsem tyto stranky //www.ram-mount.com/ a zde jsem nasel drzak, ktery mi vyhovoval a puvodne jsem ho chtel na GPS. Pak jsem si na GPS vyrobil svepomoci drzak, ktery mi naprosto vyhovuje a tento pouzivam na levem zavazi u riditek. Je ze dvou gumových kulových cepu spojených sveracim dilem s pruzinou. Jen jsem jej trochu doplnil o gumove tesneni, abych si to neposkrabal. Bohuzel to tady nikdo nedela, takze jsem musel zaplatit postovne z Nemecka (maji tam zastoupeni). Pouzivam to na fotak a kameru (na objektiv sirokou predsadku s UV filtrem jako ochranu). Po prvnich zkusenostech (dobrých, jen trochu rozechvelych na spatnych cestach)resim vetsi odpruzeni pomoci silenbloku.

Frankie (731) napsal 11.12.2004 v 21:31

Tak uz jsou odkazy zase funkcni, muzete videa vesele stahovat . . .

smazany4794 (0) napsal 11.12.2004 v 16:49

Celkem zajimave je i to co predvedl jeden motorkar.Zabudoval si PC primo na motorku. <br />
Vice na //bike.owns.com

Asher (0) napsal 10.12.2004 v 15:25

JardaM: Hmm zajimavej prulet ale jak sem nactrl tzv. hardisk ktery sem zminoval je spise malej &quot;pocitac&quot; kterej obsahuje software na nahravani a kopmprimovani videa a dokaze po pripojeni kompatibilnich malych kamer automaticky nahravat video a zvuk. Je to jak sem rekl kompletni reseni uz to hledam doufam ze to najdu a hodim vam sem link aby jste videli ze neni potreba na zadech nosit notebook

Frankie (731) napsal 10.12.2004 v 14:09

Mne je &quot;sehnal&quot; kamos co dela ve fabrice Cullmann, kde se vyrabi stativy. Kde se ale daji normalne oficialne sehnat a za kolik,opravdu nevim...

kojot (22) napsal 10.12.2004 v 14:01

Uplně v každým OBI a u nás v železářství taky. ..

roadmagor (6) napsal 10.12.2004 v 13:53

Celkem se mi líbí oba nápady, o kterých se tu hlavně mluví - přísavky/šroubky z nádrže.<br />
Netušíte ale někdo, kde se takový přísavky daj koupit??? Půl hodiny &quot;googlení&quot; a nenašel jsem nic <br />
Kdo ví, ať poradí

Frankie (731) napsal 10.12.2004 v 13:27

Omlouvam se ze na odkazu nejsou videa,ale vypada to ze je proste nekdo smazal Nejdele zitra by tam mely byt zas. Prinejhorsim si dam stranky na jiny server.<br />
Jinak co se tyce silentbloku, drzak je sam o sobe trochu pruzny vcetne prisavek, takze vibrace do kamery to celkem uspesne eliminuje za cenu toho ze je video na hrbolech trochu roztreseny. Resim to tim ze natacim jen na peknych cestach <br />
<br />
Frankie.

smazany4779 (0) napsal 10.12.2004 v 13:07

1100Virago:<br />
To mas pravdu, s tim ostrenim. To me nenapadlo. Takze to proste napevno nastavis?<br />
<br />
Ja vim, ze kdyz budu mit na zadech notebook, tak nepotrebuju USB pamet. Delal jsem si z toho spis srandu. Zaprve, jak tady NEKDO propojuje analogovy vystup z kamery s flash pameti za vydatne pomoci baterky a za druhy, jak furt pisou digitalni zaznam apod. Asi si mysli, ze harddisk je analogovy a flashka digitalni nebo co.<br />
<br />
Neslo by k tomu Tvemu navrhu pridat jeste nejaky silent-bloky? Jak se to chova na normalni (neboli hrbate) silnici?<br />
<br />
Dik, JardaM

HejtmaMa (-4) napsal 10.12.2004 v 13:03

Jen poznamka ke zvuku: Zkuste si odpovedet na otazku, jakej vyznam maj molitany a hlupaty povlaky na mikrofony, kdyz se toci film a dostanete odpoved na otazku, jak nahrat jakztakz zvuk. Jinak clanek fajn, jenom videa mi hlasej HTTP 404 tak jsem je nevidel

1100Virago (3052) napsal 10.12.2004 v 11:42

Přidělávat kameru pomocí šroubů víčka nádrže taky není úplně původní myšlenka a jde to i bez přísavky:<br />
//www.street-racer.de/tipps_und_tricks/bike_cam/bikecam.htm<br />
Teoretizování o nákupu minikamer a flash disků je hezké, ale normální člověk si nekupuje kameru jen pro natáčení z motorky. Malou digikameru má kdekdo, speciální výbavu pro natáčení z mašiny snad jen ti, kteří si tím vydělávají.<br />
JardaM: Hezký rozbor, vytknul bych jen pár drobností - automatické ostření je v takovém případě na houby, pravděpodobně by brzy zaostřilo na palubu a tím by to skončilo. Lepší je nastavit ručně kompromis mezi čitelností budíků a ostrostí výhledu. A pokud skončíš s notebookem na zádech v batohu, nepotřebuješ USB disky a podobné blbiny, můžeš data ze snímače tahat rovnou na disk notebooku, takže pár tisíc odečti Ale souhlas, tudy cesta nevede.<br />
Původní článek jsem bral opravdu v duchu &quot;jak jednoduše a účinně připevnit kameru (kterou už mám) na mašinu&quot; a ne &quot;jak natočit z motorky co nejlepší video, ať to stojí cokoli&quot;.

smazany4779 (0) napsal 10.12.2004 v 09:09

2 Honza VTR, Asher:<br />
<br />
Pravda je, ze s temahle vecma nemam prilis zkusenosti. Ale trochu jsem se na to podival:<br />
<br />
Harddisk:<br />
nepredpokladal jsem, ze bych to nahraval gramofonem Tusim, ze myslis Flash pamet, treba takova jako pamet do USB nebo treba SM karta. OK, beru. Da se sehnat i 1 GB. 3000 Kc.<br />
<br />
&quot;Spionazni&quot; kamera:<br />
asi jsi myslel hlidaci kameru. To neni spatnej napad. Muze vazit kolem 300 g, je odolna proti vnejsim vlivum atd.<br />
<br />
V cem problem:<br />
Nejdriv pamet. Na 128 MB se moc videa nevejde. Doufam, ze mluvime o videu v kvalite srovnatelny s DV kamerou. Kdyz tocim film z nejaky akce, nemuzu pak prece prostrihnout zabery z jizdy, ktery jsou v rozliseni 320x200 nebo podobne. Takovej zaznam ale zabira radove GigaByty. Krom toho je pamet pro zaznam videa pomala.<br />
<br />
Kamera. Kouknul jsem se, co se da dnes bezne sehnat. Hodila by se treba tahle:<br />
//www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=58227<br />
Rozumna cena, dobra kvalita cipu, robusni provedeni. Ale tahle kamera automaticky neostri. Coz je asi nepozitelne. Pak je jeste jedna moznost:<br />
//www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=65173<br />
akorat, ze stoji 18000 Kc. BEREM! Bohuzel stale nemame stabilizator obrazu, ktery maj jinak vsechny kamery co za neco stojej <br />
<br />
Propojeni:<br />
Takze mame kameru a pamet. Co dal? Kamera ma analogovy vystup na 2 (3 se zvukem) Cinch konektorech. Na prvni pohled je jasny, ze nejdou strcit do USB konektoru pameti. Priletovat ke kontaktum pametove karty taky nebude nejlepsi napad. Takze potrebujem prevodnik.<br />
//www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=65177<br />
OK, mame USB signal. Stalo to ale 2164 Kc. Bohuzel standart USB 1.1 poskytuje rychlost priblizne 1 MB za sekundu. Kvalita je tedy opet v prdeli. Nevadi. Vystup prevodniku ale stale nejde spojit s pameti (digitalni, ja vim ). Bude to chtit asi nejaky mobilni propojovaci clen ... notebook!<br />
//www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=48678 <br />
Pripravime si dalsich 20000 Kc na podprumerny notebook. Uz to skoro je, jeste potrebujem napajeni kamery. To zbastlime sami, asi tak za 50 Kc.<br />
<br />
Vysledek?Muzem nahravat kvalitou spatne video. Mame vybaveni cca za 43200 korun ceskych (+ 50 Kc za soucastky napajeni). Zabere to hodne mista.<br />
<br />
Pokud nejsi &quot;Mekgajvr&quot; nebo jeho dobrej kamos, tak hlidaci kameru s digitalni pameti primo nepropojis. Nebo jsem se prehlid. Jak rikam, nemam s tim moc zkusenosti. Berte to, prosim, trochu s nadsazkou.<br />
<br />
Mejte se.<br />
<br />
//motoweb.wz.cz

Asher (0) napsal 10.12.2004 v 08:42

A jeste malinkej doplnek jak tu psal HONZA VTR jedna se o digitalni zapis ... Takze jak uvedl neni mozne i kdyz to polozite ze by se stalo neco s daty ....

Asher (0) napsal 10.12.2004 v 08:40

to TAZZI: tak tenhle drzak je fakt cool prichyceni k vycku me se musim priznat nenapadlo <br />
<br />
Jinak co se tyce toho meho prisvevku najdu vam odkaz na firmu ktera prodava kompletni reseni, je to kamera o neco vetsi jak rtenka kde vede kabel pod sedlo motorky kde je ulozen skoro standartni velikosti hardisk s baterii nebo se to da i pres nejakej druhej kabilek pripadne pripojit na baterii k moto... na hdd se nejakym zpusobem sepne nahravani a muzete jezdit a nahravat. Je to neco na zpusob MP3 prehravace .... a co se tyce ceny je pravda ze to sotji cca kolem 30k ale mate vse schovane takze aby ste to rozflakali museli by ste utrhnout i sedlo ale to samozrejme nikomu nepreju ....

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist