yamaha_demo_tour




Jak na domácí lak na motocyklu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Franz78 (0) napsal 07.05.2017 v 22:46

Vysledek vypada opravdu pekne a navic "foliova vychytavka" ... a ja se babral s krytalizaci...

kardan750 (0) napsal 29.04.2017 v 22:44

Moc pěkná práce,jak od profíka.

Radar8 (0) napsal 24.04.2017 v 08:36

Díky za článek a podrobný návod. Pokusím se o to také.

Jardalou (0) napsal 30.03.2017 v 22:59

Pěkná práce i článek. Nevím jestli bych to v půlce nedonesl do lakovny

JIRKA_CZ (3) napsal 24.03.2017 v 14:56

šikovný ruce

ddemo (12) napsal 24.03.2017 v 14:02

findejs1310... "PP a epoxi" ano mas pravdu, tieto dva materialy "papierovo" vôbec nejdu dokopy, lebo PP je "mastny" a epoxi sa nema coho chytit... ale uz davnejsie ked som testoval pevnost spojov, tak clovece ono ti to nejako drzalo dokopy (podmienka je silne zdrsnene, odmastenie a tkanina je na velkej ploche). Az ked sa ten spoj naozaj krutil a ohybal v pomerne velkych uhloch, az potom to praskalo a oddelovalo sa. Este musm vyskusat ako by sa spraval ten plastovy lakovaci podklad pod epoxidom...ci by to bolo este lepsie.

findejs1310 (5) napsal 24.03.2017 v 11:41

Hodnotím dobře ale...PP plast a epoxid??

Signum68 (35) napsal 24.03.2017 v 11:18

fakt borec, do tohoto se pustit chce koule, um a vědění!

jean192 (153) napsal 24.03.2017 v 08:57

Zváranie plastov je našťastie lacné, na tom neušetríš. Keď zvárač videl moju kapotáž, tak ma privítal slovami "vyhoďťte to!". A pozváral to za 25 euro. A že tam tých zvarov je...

ddemo (12) napsal 24.03.2017 v 08:42

vsetkym vdaka za pozitivne reakcie..:)
a to jean192
s tou opravou kapotazi...ak by som to dal odbornikovi, myslim si ze by sa stratila pointa lacno a rychlo. Tych zvarov je tam totiz dost. Mojim postupom islo len zastabilizovat diely proti pohybu. Nosna vrstva je podlaminovana karbonova tkanina... a na tej pistolovej pajke mam zmotany dlhsi medeny drot a pocas "lepenia" ju pravidlene vypinam a zapinam...

MichalKimlo (25) napsal 24.03.2017 v 08:34

parada, uz som obdivoval na inom fore

Vydris (50) napsal 23.03.2017 v 11:16

Klobouček. Připoměl jsi mi osmdesátý léta, kdy jsme se s kámošema pokoušeli o něco podobného. Bylo to neuvěřitelný sraní se s každým detailem. Samozřejmě, že jsme tunili třindu, copak asi jinýho. Po dlouhých dnech horečné práce se dostavil jakýž takýž výsledek, na který jsme byli patřičně hrdí a sousedi valili bulvy. 634ka s kapotáží nebyla úplně běžně k vidění. Takže byl dúvod k oslavě, jak se nám to povedlo. Rodiče doma, jedem na chatu. Před chatou vyklopím policajta a v té euforii tak nějak zapomínám, že parkuju na trávě. Na měký hlíně! Od následujícího dne jsem zas jezdil na nahatý třindě. Ještě že ty uřezaný a trochu vydlabaný laufy vydržely skoro všechno, takže i nadále mě sousedé poznali už z dálky. Kutilúm zdar a kolama dolú!

alesmoto (36) napsal 23.03.2017 v 10:19

Taky jsem byl nucen si moto nalakovat sám, před 25lety tady nebyl v okolí nikdo, kdo by to chtěl připravit a nastříkat. Taky jsem zkoušel lakovat v místnosti, ale daleko líp se mě osvědčilo nedělní ráno, kdy byl vzduch nejčistší a ještě nelítaly mušky. Hondu i Yamahu, co mám v profilu, jsem kompletně lakoval sám, včetně výroby polepů.
Jo, dneska bych už do toho nešel, tak moc sraního s tím bylo...

Tugar747 (9) napsal 23.03.2017 v 10:13+1

Nádherný lak. Díky moc za návod

paca (60) napsal 23.03.2017 v 09:38+1

Vypadá to dobře, možná to někdy taky vyzkouším

kawa...pavel (101) napsal 23.03.2017 v 06:10+1

všechna čest šikovným rukám

figifox (6) napsal 23.03.2017 v 05:37

Gratuluju k tak pěknému výsledku. Na svým skůtříku bych nový lak taky potřeboval... Ještě by bylo fajn se trochu rozepsat kolik jsi spotřeboval barvy, laku, tlaky při stříkání, orientační ceny. Taky jak dlouho počkat pro broušení a stříkání další vrstvy. Pro omezení tvorby dolíčků při stříkání laku, který dělá většinou voda z hobby kompresorů v tlakovém vzduchu, doporučuju natáhnout výstupní hadici smyčkou do výšky třeba až ke stropu, tam dát pořádnej filtr a zase svést dolů. Pro zamezení smítek prachu v laku zase kropit podlahu dílny vodou.

Bad (2) napsal 22.03.2017 v 22:49+2

Tohle bych doporučoval zkusit každýmu, kdo má pocit, že jsou ceny za práci lakýrníka předražené. Zvlášt když po týdnu příprav něco zkazí a může celej postup dělat znovu. Jako projekt na zimu supr.

chfox (7) napsal 22.03.2017 v 21:42

hodně dobré, super práce i pěkné čtení

Rosi45 (41) napsal 22.03.2017 v 19:23+1

Hmm, To asi ve sklepě v činžáku nedám Mě zachrání jedině hydrografika .
Jinak sqělá práce

Chinchila (14) napsal 22.03.2017 v 19:15

Připomělo mi to naše pokusy s motory a laminátováním kapotáží v sedmdesátých letech. Jenom ty laky nahrazovala barva ve spreji...

jean192 (153) napsal 22.03.2017 v 18:54

Dík za navod . Akurat zvaranie plastov druhy raz nechaj na profika, pistolovou pajkovackou to lokalne prehrievas a je to akurat tak krehke a nedrzi to dobre. Ja mam na Yamahe na polokapotazi vyse 20 zvarov. Podlepil som kapotaz tlmiacim bitumenom pre autohifi, teraz je to odolne voci vibraciam.

abbany (137) napsal 22.03.2017 v 18:44

Díky kámo, zase jsme o chatřejší...

fidlimydli (321) napsal 22.03.2017 v 18:01

Jsem rád, že česká domácí tvořivost stále žije a ještě ji úplně nevytlačilo nahrazování novými díly či přenechávání práce specializovaným firmám.

Zipák (8) napsal 22.03.2017 v 16:31

Dobra prace pekne napsane

Spinks (34) napsal 22.03.2017 v 15:41

Gresini OK

gresini (4459) napsal 22.03.2017 v 15:39-1+1

Dobře jsi to napsal a každá věc i pokud by to byla maličkost,kterou si můžeš udělat sám a nepodporovat obrovskou českou zlodějinu je OK!!

callowsick (463) napsal 22.03.2017 v 13:45

úžasná mašina

Grimpo (11) napsal 22.03.2017 v 13:38

Krásná práce,báječný výsledek.

_Lišák (14) napsal 22.03.2017 v 13:33

díky za návod...fest dobré

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist