husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kamy (13) napsal 31.07.2012 v 13:42

mě by prostě zajímalo, proč musím s karburátorem čekat na zahřátí... Jsem motorkář začátečník, nejsem ovlivňovaný jinými motorkáři a jejich poznatky, vycházím jen ze studijních materiálu a mému strojnímu vzdělání... A tak nějak nechápu proč KARBURATOR... karbce a ventily mám seřízené krásně ani nepotřebuji zapínat sytič, během 30sekund se volnoběh krásně srovná, to je doba na nasazení helmy rukavic atpd a pak směle vyrazit, motor nezatěžovat, motor točit jen mírně a žádný díl v motoru ti nemůže říct ani ň... Za tím si stojím a klidně budu stát proti davu.

TM (0) napsal 02.04.2012 v 19:04

tak třeba bělorusko, na naše prachy benzín okolo 16kč

Martinn1 (0) napsal 30.03.2012 v 12:36

Bohužel i já musím souhlasit s níže uvedenými názory na spotřebu,dle mého názoru pokud chci šetřit tak si koupím babetu,ale myslím že vetšina znás tady má mašinu pro radost a svobodu na ní,každá relaxace něco stojí.

Uvalak (4) napsal 29.03.2012 v 09:43

ZdenekS: vicemene kdekoli mimo evropu

ZdeněkS (18) napsal 29.03.2012 v 09:19

Roman2bk: A která země to je? To bych si tam zajel:)

ZdeněkS (18) napsal 29.03.2012 v 08:56

Tak já když se s Kawou nehlídám, tak jedu tak za 6 litrů a když jedu ekorun, což moc často nedělám, tak těch 4,5 litru to dá...Jenže na ekoruny mám auto, tam jezdím za 4,5-5,5 litru.

Roman2bk (9) napsal 26.03.2012 v 21:58

chybí tam ještě jedna rada - udělat si výlet do země, kde je benzín prostě levnější

(doufám že to tu už někdo nenapsal, nečetl jsem to tu všechno)

Oldik (0) napsal 26.03.2012 v 18:10

Nevím, jestli se můj stroj řadí mezi motorky, ale při 90-100 km/h je jízda za 4L rozhodně příjemnou záležitostí. Řeším spotřebu nejen u auta, ale i u mojí motorky, baví mě to.

SLAY (810) napsal 26.03.2012 v 08:01

v.l.a.d.e.k + Dovi Kdo neřeší spotřebu a nechce řešit proč to vůbec čte a pak ještě dělá "ředitele zeměkoule " .Možná ty co stojí za ohřejvání motoru předtím než vyrazí my si měli uvědomit že motor sice zahřáli ale gumy maj studený a během kiláku ohřeju jak motor tak gumy .

MIK27 (0) napsal 15.03.2012 v 12:59

Ani nebudu číst co je psáno dole. Názory, že u motorky se spotřeba neřeší znám. Bohužel to píšou většinou lidi, kteří najezdí pár kilometrů a nepoužívají mašinu "místo auta". Jistě by pochopili, že pokud najezdí kolem 5000Km za měsíc tak je každej litr dobrej. Za sezonu je to pak, pokus sníží spotřebu o 1l/100km, 10000-15000Kč a ty běžně člověk na ulici nenajde.

Dobrej článek pro jezdce, kteří hledí krom adrenalinu i na peněženku.

dareckov (14) napsal 22.02.2012 v 18:34

Čím rychleji jedu, tím rychleji jsem v bodě B tudiž se stihne spotřebovat mín paliva

RockShock (0) napsal 17.02.2012 v 11:04

koupil jsem za 30. zainvestoval dalších 30. a to jsem mladej cucak. no a myslíte ze resim spotřebu? dle mého je spotřeba u motorky jakási spekulativní a téměř irelevantní hodnota.

megacruiser (38) napsal 05.02.2012 v 02:09

Viděl jsem test, kde vzali starou Felicii (kabriolet). Dali do ní prvně starej benzín (bez biolihu) a projeli trasu. Potom projeli úplně stejně stejnou trasu s moderním naturalem s biolihem. Spotřeba na moderní benzín vzrostla z 8/100 na 12 litrů! Vysvětlovali to tím, že klasický benzín se okamžitě vypařuje v karburátoru na páru, zatímco benzín s biolihem ne, ten pořád tvoří poměrně velký kapky a spotřeba dost roste. Tím se ale ekoteroristé nechlubí.
Proč to píšu? Kdo chce jezdit za málo, musí mít co nejmodernější motorku. Moderní eko sra*ka benzín funguje dobře jen díky vstřikování, nejlépe přímému vstřikování do válců, karburátorové stroje ho nedokážou využít.
Nízká spotřeba je ale vykoupená horší reakcí na plyn, pomalým klesáním otáček a divnými reakcemi motoru.
Co se týká zahřívání před jízdou - u karburátoru je to bez debaty, u vstřikování je alespoň pár minut taky nutných, při okamžité vysoké zátěži studeného motoru může dojít až k přidření.

Tomas75 (-3) napsal 27.01.2012 v 00:03

JJJ to je zase článek na úrovni . Ono nestačí že je tedkom v zime nuda a nedá se jezdit , ale tohle se nehodí ani číst

cota (1) napsal 26.01.2012 v 12:28

Nechapem nazory: motorka je pre zabavu a spotrebu neriesim. Alebo kazda zabava nieco stoji. To sa nemôzme zabavat a mat nizku spotrebu?
Spotrebu skoro nik neriesi, ale na udrzbe a servise setri skoro kazdy. Tak potom tie moto u nas vyzeraju. Alebo pri kupe moto alebo doplnkov chcete zlavu. A potom este zlavu zo zlavy...

cota (1) napsal 26.01.2012 v 12:18

Nechapem! Moje auto ma o 300% väcsí obsah, o 150% väcsi vykon, o 900% väcsiu hmotnost, dynamiku slabsiu len o 150% a spotrebu vyssiu len o 20%. Nechapem preco motorky su take nenazrate?

čydlo (3) napsal 25.01.2012 v 07:19

Jinak dobrej článek, kdo není tupej může se ke svému stroji chovat ohleduplněji no hlavně že to každý kokod čte ikdyž ho to vůbec nezajímá a pak je inteligentní v komentáři VIZ MLHOS!

čydlo (3) napsal 25.01.2012 v 07:13

šetřím šetřím! Chtěl bych být jako ostatní židáčci! Zásadně jezdím co nejméně, co nejpomaleji a co nejplynuleji!

Šťovik (1) napsal 24.01.2012 v 18:29

Nechce se mi věřit co jsem to přečet.Neřikam že jsou to blaboly vše co je tu napsane je pravda,ale tak přemyšlim kčemu vlastně tu motorku mam ,abych se přemístil z bodu A do bodu B No tak to určitě respektive nejen proto.
O cenach benzinu se nebudu ani vyjadřovat neboť byl bych vulgárni něktří maji stoho prachy a dolu to nepude ani o prd...

Maho (33) napsal 23.01.2012 v 19:56

..to Dovi - pěkně jsi to napsal

Ondra640 (5) napsal 23.01.2012 v 11:33

Spotrebu resim tak mozna v aute...ale kolik mi sezere MTcko je mi celkem sumak :)

xmickey (1) napsal 22.01.2012 v 23:54

doufam, ze clanek nenaznacuje uroven serveru v roce 2012, hodne smutny

Zbyndis-Z1000 (1) napsal 22.01.2012 v 22:50+1

to bylo teda šlápnutí vedle milá redakce...
začínáte mi připomínat Svět Motorů... TDI úspornější než DCI?
Ať žijou laďáky,KNka a spokojený vysmátý kluci!!!

Humusus (25) napsal 22.01.2012 v 22:29

článek naprosto o hovně

morpeus (0) napsal 22.01.2012 v 21:41

Od kdy je nižší spotřeba při jízdě s tempomatem? To by mě opravdu zajímalo. Pokud jedu hlavou, tak udělam o hodně lepší spotřebu než nějakej blbej tempomat, kterej moc na cestu nekouká a jen slepě udržuje rychlost.

RadisPCE (0) napsal 22.01.2012 v 21:24

I love fuel

stokly (0) napsal 22.01.2012 v 20:48

Pawka (79) napsal 22.01.2012 v 16:57

Buellrider (79) napsal 22.01.2012 v 15:21

Nechce se mi číst všechny dosavadní komentáře, ale asi nebudu sám, kdo má motorku čistě pro radost a jezdit na spotřebu mi přijde absurdní. Navíc cena benzínu je pořád jedním z menších provozních nákladů, když sečtu servis, gumy, pojistku, odpis motorky...

RadisPCE (0) napsal 22.01.2012 v 15:12

šlahoun (62.240.184.xxx) napsal 22.01.12 v 12:09:
Mě je jedno že zdražujou benál,já tankuju pořád za 500

tak to jsem na tom valtně uplně stejně, at je benzín třeba za pade, stejně budu brát porád za 500

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist