Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mě by prostě zajímalo, proč musím s karburátorem čekat na zahřátí... Jsem motorkář začátečník, nejsem ovlivňovaný jinými motorkáři a jejich poznatky, vycházím jen ze studijních materiálu a mému strojnímu vzdělání... A tak nějak nechápu proč KARBURATOR... karbce a ventily mám seřízené krásně ani nepotřebuji zapínat sytič, během 30sekund se volnoběh krásně srovná, to je doba na nasazení helmy rukavic atpd a pak směle vyrazit, motor nezatěžovat, motor točit jen mírně a žádný díl v motoru ti nemůže říct ani ň... Za tím si stojím a klidně budu stát proti davu.
Bohužel i já musím souhlasit s níže uvedenými názory na spotřebu,dle mého názoru pokud chci šetřit tak si koupím babetu,ale myslím že vetšina znás tady má mašinu pro radost a svobodu na ní,každá relaxace něco stojí.
Tak já když se s Kawou nehlídám, tak jedu tak za 6 litrů a když jedu ekorun, což moc často nedělám, tak těch 4,5 litru to dá...Jenže na ekoruny mám auto, tam jezdím za 4,5-5,5 litru.
Nevím, jestli se můj stroj řadí mezi motorky, ale při 90-100 km/h je jízda za 4L rozhodně příjemnou záležitostí. Řeším spotřebu nejen u auta, ale i u mojí motorky, baví mě to.
v.l.a.d.e.k + Dovi Kdo neřeší spotřebu a nechce řešit proč to vůbec čte a pak ještě dělá "ředitele zeměkoule " .Možná ty co stojí za ohřejvání motoru předtím než vyrazí my si měli uvědomit že motor sice zahřáli ale gumy maj studený a během kiláku ohřeju jak motor tak gumy .
Ani nebudu číst co je psáno dole. Názory, že u motorky se spotřeba neřeší znám. Bohužel to píšou většinou lidi, kteří najezdí pár kilometrů a nepoužívají mašinu "místo auta". Jistě by pochopili, že pokud najezdí kolem 5000Km za měsíc tak je každej litr dobrej. Za sezonu je to pak, pokus sníží spotřebu o 1l/100km, 10000-15000Kč a ty běžně člověk na ulici nenajde.
Dobrej článek pro jezdce, kteří hledí krom adrenalinu i na peněženku.
koupil jsem za 30. zainvestoval dalších 30. a to jsem mladej cucak. no a myslíte ze resim spotřebu? dle mého je spotřeba u motorky jakási spekulativní a téměř irelevantní hodnota.
Viděl jsem test, kde vzali starou Felicii (kabriolet). Dali do ní prvně starej benzín (bez biolihu) a projeli trasu. Potom projeli úplně stejně stejnou trasu s moderním naturalem s biolihem. Spotřeba na moderní benzín vzrostla z 8/100 na 12 litrů! Vysvětlovali to tím, že klasický benzín se okamžitě vypařuje v karburátoru na páru, zatímco benzín s biolihem ne, ten pořád tvoří poměrně velký kapky a spotřeba dost roste. Tím se ale ekoteroristé nechlubí.
Proč to píšu? Kdo chce jezdit za málo, musí mít co nejmodernější motorku. Moderní eko sra*ka benzín funguje dobře jen díky vstřikování, nejlépe přímému vstřikování do válců, karburátorové stroje ho nedokážou využít.
Nízká spotřeba je ale vykoupená horší reakcí na plyn, pomalým klesáním otáček a divnými reakcemi motoru.
Co se týká zahřívání před jízdou - u karburátoru je to bez debaty, u vstřikování je alespoň pár minut taky nutných, při okamžité vysoké zátěži studeného motoru může dojít až k přidření.
Nechapem nazory: motorka je pre zabavu a spotrebu neriesim. Alebo kazda zabava nieco stoji. To sa nemôzme zabavat a mat nizku spotrebu?
Spotrebu skoro nik neriesi, ale na udrzbe a servise setri skoro kazdy. Tak potom tie moto u nas vyzeraju. Alebo pri kupe moto alebo doplnkov chcete zlavu. A potom este zlavu zo zlavy...
Nechapem! Moje auto ma o 300% väcsí obsah, o 150% väcsi vykon, o 900% väcsiu hmotnost, dynamiku slabsiu len o 150% a spotrebu vyssiu len o 20%. Nechapem preco motorky su take nenazrate?
Jinak dobrej článek, kdo není tupej může se ke svému stroji chovat ohleduplněji no hlavně že to každý kokod čte ikdyž ho to vůbec nezajímá a pak je inteligentní v komentáři VIZ MLHOS!
Nechce se mi věřit co jsem to přečet.Neřikam že jsou to blaboly vše co je tu napsane je pravda,ale tak přemyšlim kčemu vlastně tu motorku mam ,abych se přemístil z bodu A do bodu B No tak to určitě respektive nejen proto.
O cenach benzinu se nebudu ani vyjadřovat neboť byl bych vulgárni něktří maji stoho prachy a dolu to nepude ani o prd...
to bylo teda šlápnutí vedle milá redakce...
začínáte mi připomínat Svět Motorů... TDI úspornější než DCI?
Ať žijou laďáky,KNka a spokojený vysmátý kluci!!!
Od kdy je nižší spotřeba při jízdě s tempomatem? To by mě opravdu zajímalo. Pokud jedu hlavou, tak udělam o hodně lepší spotřebu než nějakej blbej tempomat, kterej moc na cestu nekouká a jen slepě udržuje rychlost.
Nechce se mi číst všechny dosavadní komentáře, ale asi nebudu sám, kdo má motorku čistě pro radost a jezdit na spotřebu mi přijde absurdní. Navíc cena benzínu je pořád jedním z menších provozních nákladů, když sečtu servis, gumy, pojistku, odpis motorky...
mě by prostě zajímalo, proč musím s karburátorem čekat na zahřátí... Jsem motorkář začátečník, nejsem ovlivňovaný jinými motorkáři a jejich poznatky, vycházím jen ze studijních materiálu a mému strojnímu vzdělání... A tak nějak nechápu proč KARBURATOR... karbce a ventily mám seřízené krásně ani nepotřebuji zapínat sytič, během 30sekund se volnoběh krásně srovná, to je doba na nasazení helmy rukavic atpd a pak směle vyrazit, motor nezatěžovat, motor točit jen mírně a žádný díl v motoru ti nemůže říct ani ň... Za tím si stojím a klidně budu stát proti davu.
tak třeba bělorusko, na naše prachy benzín okolo 16kč
Bohužel i já musím souhlasit s níže uvedenými názory na spotřebu,dle mého názoru pokud chci šetřit tak si koupím babetu,ale myslím že vetšina znás tady má mašinu pro radost a svobodu na ní,každá relaxace něco stojí.
ZdenekS: vicemene kdekoli mimo evropu
Roman2bk: A která země to je? To bych si tam zajel:)
Tak já když se s Kawou nehlídám, tak jedu tak za 6 litrů a když jedu ekorun, což moc často nedělám, tak těch 4,5 litru to dá...Jenže na ekoruny mám auto, tam jezdím za 4,5-5,5 litru.
chybí tam ještě jedna rada - udělat si výlet do země, kde je benzín prostě levnější
(doufám že to tu už někdo nenapsal, nečetl jsem to tu všechno)
Nevím, jestli se můj stroj řadí mezi motorky, ale při 90-100 km/h je jízda za 4L rozhodně příjemnou záležitostí. Řeším spotřebu nejen u auta, ale i u mojí motorky, baví mě to.
v.l.a.d.e.k + Dovi Kdo neřeší spotřebu a nechce řešit proč to vůbec čte a pak ještě dělá "ředitele zeměkoule " .Možná ty co stojí za ohřejvání motoru předtím než vyrazí my si měli uvědomit že motor sice zahřáli ale gumy maj studený a během kiláku ohřeju jak motor tak gumy .
Ani nebudu číst co je psáno dole. Názory, že u motorky se spotřeba neřeší znám. Bohužel to píšou většinou lidi, kteří najezdí pár kilometrů a nepoužívají mašinu "místo auta". Jistě by pochopili, že pokud najezdí kolem 5000Km za měsíc tak je každej litr dobrej. Za sezonu je to pak, pokus sníží spotřebu o 1l/100km, 10000-15000Kč a ty běžně člověk na ulici nenajde.
Dobrej článek pro jezdce, kteří hledí krom adrenalinu i na peněženku.
Čím rychleji jedu, tím rychleji jsem v bodě B tudiž se stihne spotřebovat mín paliva
koupil jsem za 30. zainvestoval dalších 30. a to jsem mladej cucak. no a myslíte ze resim spotřebu? dle mého je spotřeba u motorky jakási spekulativní a téměř irelevantní hodnota.
Viděl jsem test, kde vzali starou Felicii (kabriolet). Dali do ní prvně starej benzín (bez biolihu) a projeli trasu. Potom projeli úplně stejně stejnou trasu s moderním naturalem s biolihem. Spotřeba na moderní benzín vzrostla z 8/100 na 12 litrů! Vysvětlovali to tím, že klasický benzín se okamžitě vypařuje v karburátoru na páru, zatímco benzín s biolihem ne, ten pořád tvoří poměrně velký kapky a spotřeba dost roste. Tím se ale ekoteroristé nechlubí.
Proč to píšu? Kdo chce jezdit za málo, musí mít co nejmodernější motorku. Moderní eko sra*ka benzín funguje dobře jen díky vstřikování, nejlépe přímému vstřikování do válců, karburátorové stroje ho nedokážou využít.
Nízká spotřeba je ale vykoupená horší reakcí na plyn, pomalým klesáním otáček a divnými reakcemi motoru.
Co se týká zahřívání před jízdou - u karburátoru je to bez debaty, u vstřikování je alespoň pár minut taky nutných, při okamžité vysoké zátěži studeného motoru může dojít až k přidření.
JJJ to je zase článek na úrovni . Ono nestačí že je tedkom v zime nuda a nedá se jezdit , ale tohle se nehodí ani číst
Nechapem nazory: motorka je pre zabavu a spotrebu neriesim. Alebo kazda zabava nieco stoji. To sa nemôzme zabavat a mat nizku spotrebu?
Spotrebu skoro nik neriesi, ale na udrzbe a servise setri skoro kazdy. Tak potom tie moto u nas vyzeraju. Alebo pri kupe moto alebo doplnkov chcete zlavu. A potom este zlavu zo zlavy...
Nechapem! Moje auto ma o 300% väcsí obsah, o 150% väcsi vykon, o 900% väcsiu hmotnost, dynamiku slabsiu len o 150% a spotrebu vyssiu len o 20%. Nechapem preco motorky su take nenazrate?
Jinak dobrej článek, kdo není tupej může se ke svému stroji chovat ohleduplněji no hlavně že to každý kokod čte ikdyž ho to vůbec nezajímá a pak je inteligentní v komentáři VIZ MLHOS!
šetřím šetřím! Chtěl bych být jako ostatní židáčci! Zásadně jezdím co nejméně, co nejpomaleji a co nejplynuleji!
Nechce se mi věřit co jsem to přečet.Neřikam že jsou to blaboly vše co je tu napsane je pravda,ale tak přemyšlim kčemu vlastně tu motorku mam ,abych se přemístil z bodu A do bodu B No tak to určitě respektive nejen proto.
O cenach benzinu se nebudu ani vyjadřovat neboť byl bych vulgárni něktří maji stoho prachy a dolu to nepude ani o prd...
..to Dovi - pěkně jsi to napsal
Spotrebu resim tak mozna v aute...ale kolik mi sezere MTcko je mi celkem sumak :)
doufam, ze clanek nenaznacuje uroven serveru v roce 2012, hodne smutny
to bylo teda šlápnutí vedle milá redakce...
začínáte mi připomínat Svět Motorů... TDI úspornější než DCI?
Ať žijou laďáky,KNka a spokojený vysmátý kluci!!!
článek naprosto o hovně
Od kdy je nižší spotřeba při jízdě s tempomatem? To by mě opravdu zajímalo. Pokud jedu hlavou, tak udělam o hodně lepší spotřebu než nějakej blbej tempomat, kterej moc na cestu nekouká a jen slepě udržuje rychlost.
I love fuel
Nechce se mi číst všechny dosavadní komentáře, ale asi nebudu sám, kdo má motorku čistě pro radost a jezdit na spotřebu mi přijde absurdní. Navíc cena benzínu je pořád jedním z menších provozních nákladů, když sečtu servis, gumy, pojistku, odpis motorky...
šlahoun (62.240.184.xxx) napsal 22.01.12 v 12:09:
Mě je jedno že zdražujou benál,já tankuju pořád za 500
tak to jsem na tom valtně uplně stejně, at je benzín třeba za pade, stejně budu brát porád za 500