Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jediný slabý článek jsou právě ty akumulátory.Stačí to na krátké cesty např. do práce, na nákup a večer dát nabít. ale baterky se furt zlepšují, vemte si např. Teslu roadster(dojezd 400km). I nabíjení se zrychluje(staré olověné aku se nabíjely 8hodin, teď máte třeba mobil nabitý za 2hodiny. Já si někdy takový stroj určitě koupím, taky protože mě to zajímá a chci to vyzkoušet.Jestli vás tyhle věcičky zajímají tak mrkněte na www.hybrid.cz,tam se tomu věnují.
Kapacita baterek a reálný dojezd, to je kámen úrazu u všech těchto elektrovozidel. Toto má baterie jen 4 kWh, to znamená že po dobu 1 hodiny z toho jde tahat průměrně max. 4 kW. Reálný dojezd vidím tak poloviční než optimisticky udává výrobce. Navíc se změnou teploty se taky bude dojezd hodně měnit. Znám lidi co si koupili ty elektroskůtry co se jich plno prodává a všichni se shodli že reálný dojezd je ani ne poloviční než co udával výrobce. Taky se s takovou elektro věcí nedá nikam dál, pořád se musí počítat jen s kapacitou baterek nebo vozit na hřbetu elektrocentrálu :)
Něco tomu chybí asi jak je hluchoněmemu na motce s laďakem?! Až to profrčí kolem mě,jistě se poseru.Jestli tam nedaj nějaký rachodidlo,tak to se mame na co těšit.
Georgik: A bere se takovejhle elektrobazmek jako motorové vozidlo? Možná by se to dalo zařídit, aby ne. A to by se mohli jít ochranáři bodnout :) ...pochopitelně mimo CHKO, NP, apod., tam fakt může jezdit jen jojo.
Jo a co tu všichni plašíte proti tomu, že to není slyšet - je to divný, ale já jezdím kvůli tomu svezení a ne, že to pěkně vrčí. Tzn. pokud by u toho vychytali výkon, dojezd a cenu, nemám s tím problém :)
dyzajn hrozny
zvuk to pude poresit nejakzm generatorem zvuku ...Tesla roudster ho ma myslim ze tri zvuky motoru,,,
jinak to zni jak moje horskékolo ktm...
Pochybuju že to bude zvedat ceny energie. To by se muselo rozmoct tak že by byla aspoň pulka dopravních prostředků na elektriku. Navic pokud budou tady jenom motorky elektricky, tak bych se toho nebál vubec, protože tady v ČR na motorkáře nido nebere ohledy.
A jestli se bojite o zvuk, tak myslim že to vyřešijou repra. V elektroautě Tesla maj taky repráky a dá se navolit z několika motorů - V8, nějakej závoďák a něco tiššiho myslim. Ale mě by vubec nevadilo že by to nemělo zvuk. Sice mám 1válec 600ccm s nádhernym zvukem, ale vubec by mi nevadilo kdyby to jezdilo "zadarmo" a potichu
No ja se docela na elektrohejbatka tesim. Zadna prevodovka, idelani prubeh tocivyho momentu, minimalni vibrace, zadna nadrz atd. Jen si lidi budou muset zvyknout, ze proste neni nic slyset a budou muset spolehat vic na svuj zrak. Ale je mozny, ze bude fungovat nejakej zpusob varovani jinyho vozidla - neco jako maji motorky na Dakaru. Vyvoj lepsich baterii a uspornejsich motoru je jen otazka casu.
No doufám že brzo přijdou že tudy cesta nevede, spalovák na všechno možný snesu ale elektromotor ne. Plochá "křivka" krouťáku, žádnej zvuk... to už není motorka.
Navíc jak psal cryingdragon tak bych nejenom neměl na čem jezdit (by mě to nebavilo) ale ani bych neměl na to si doma rozsvítit žárovku (jako všichni s vyjímkou pár nejbohatších) jak by to vyšroubovalo cenu el. energie.
Navrc.TT-R:
zpráva z února 2009: prototyp běhá od půlky 2008 a sériová výroba má začít od počátku roku 2010, nic mezi únorem - srpnem jsem k tomu nenašel. jakmile se to objeví někde ve světě s konkrétnim datem tak budu informovat...
Panečku to je ale odporny. Proč ten vzhled, jako ze seriálu návštěvníci.
Jediný slabý článek jsou právě ty akumulátory.Stačí to na krátké cesty např. do práce, na nákup a večer dát nabít. ale baterky se furt zlepšují, vemte si např. Teslu roadster(dojezd 400km). I nabíjení se zrychluje(staré olověné aku se nabíjely 8hodin, teď máte třeba mobil nabitý za 2hodiny. Já si někdy takový stroj určitě koupím, taky protože mě to zajímá a chci to vyzkoušet.Jestli vás tyhle věcičky zajímají tak mrkněte na www.hybrid.cz,tam se tomu věnují.
Kapacita baterek a reálný dojezd, to je kámen úrazu u všech těchto elektrovozidel. Toto má baterie jen 4 kWh, to znamená že po dobu 1 hodiny z toho jde tahat průměrně max. 4 kW. Reálný dojezd vidím tak poloviční než optimisticky udává výrobce. Navíc se změnou teploty se taky bude dojezd hodně měnit. Znám lidi co si koupili ty elektroskůtry co se jich plno prodává a všichni se shodli že reálný dojezd je ani ne poloviční než co udával výrobce. Taky se s takovou elektro věcí nedá nikam dál, pořád se musí počítat jen s kapacitou baterek nebo vozit na hřbetu elektrocentrálu :)
jestli to bude mit jako elektro-motor brutalni kroutak,tak to bude nařez
Nejchu dobu kdy bude laďáky místo leo vince vyrábět panasonic
Bezva bude nahradní baterka 30 kg v baťužku ,nebo 4 h dejchánek u zásuvky.Do autoškoly paráda,učitel nemusí tolik řvát na nemehla.
Něco tomu chybí asi jak je hluchoněmemu na motce s laďakem?! Až to profrčí kolem mě,jistě se poseru.Jestli tam nedaj nějaký rachodidlo,tak to se mame na co těšit.
Supéééééééér!!! Zvuk se dá vyřešit "chytrýma" drážkama v gumách, takže se nebojím.Na dojíždění do práce zkratkou přes lesní cyklo trasu skvělé!!!
janvelecky: To je teda dobry nesmysl.. Myslis, ze normalni motorky vsichni slysi? Zvlast kdyz jsou v autech vsichni zvykli poustet si nahlas radio...
je to hnusny ale budoucnosti se neubranime
Georgik: A bere se takovejhle elektrobazmek jako motorové vozidlo? Možná by se to dalo zařídit, aby ne. A to by se mohli jít ochranáři bodnout :) ...pochopitelně mimo CHKO, NP, apod., tam fakt může jezdit jen jojo.
Jo a co tu všichni plašíte proti tomu, že to není slyšet - je to divný, ale já jezdím kvůli tomu svezení a ne, že to pěkně vrčí. Tzn. pokud by u toho vychytali výkon, dojezd a cenu, nemám s tím problém :)
Jsem pro to, aby se vsechny benzinove stanice predelali na stanice dobijeci . Ne kvuli tyhle skaredosti, ale kvuli skvostum jako je Tesla Roadster :).
KARF: myslim, že ochranářům úplně postačí silniční zákon, v lese prostě nemáš s motorovým vozidlem co dělat, je to blbý, ale je to tak...
dyzajn hrozny
zvuk to pude poresit nejakzm generatorem zvuku ...Tesla roudster ho ma myslim ze tri zvuky motoru,,,
jinak to zni jak moje horskékolo ktm...
At uz je to bezne dostupne sakra.
svatokrádež
dneska jsem jezdil na eletrickym bajku není to tak hrozný i gumovat se stím dá ale benzin je benzín
Pochybuju že to bude zvedat ceny energie. To by se muselo rozmoct tak že by byla aspoň pulka dopravních prostředků na elektriku. Navic pokud budou tady jenom motorky elektricky, tak bych se toho nebál vubec, protože tady v ČR na motorkáře nido nebere ohledy.
A jestli se bojite o zvuk, tak myslim že to vyřešijou repra. V elektroautě Tesla maj taky repráky a dá se navolit z několika motorů - V8, nějakej závoďák a něco tiššiho myslim. Ale mě by vubec nevadilo že by to nemělo zvuk. Sice mám 1válec 600ccm s nádhernym zvukem, ale vubec by mi nevadilo kdyby to jezdilo "zadarmo" a potichu
Ideální strojovna,třeba na ježdění do práce,za babou,po městě.Toto je budoucnost.Na parametry nekoukat,jak na tom byly první mašiny s výkonem a cenou?
No ja se docela na elektrohejbatka tesim. Zadna prevodovka, idelani prubeh tocivyho momentu, minimalni vibrace, zadna nadrz atd. Jen si lidi budou muset zvyknout, ze proste neni nic slyset a budou muset spolehat vic na svuj zrak. Ale je mozny, ze bude fungovat nejakej zpusob varovani jinyho vozidla - neco jako maji motorky na Dakaru. Vyvoj lepsich baterii a uspornejsich motoru je jen otazka casu.
No doufám že brzo přijdou že tudy cesta nevede, spalovák na všechno možný snesu ale elektromotor ne. Plochá "křivka" krouťáku, žádnej zvuk... to už není motorka.
Navíc jak psal cryingdragon tak bych nejenom neměl na čem jezdit (by mě to nebavilo) ale ani bych neměl na to si doma rozsvítit žárovku (jako všichni s vyjímkou pár nejbohatších) jak by to vyšroubovalo cenu el. energie.
Hm, na to se bude ale blbě montovat laďák...
dovedete si představit ty protažené ksichty "ochranářů přírody" u nás? by mě zajímalo, jaký argument by vymýšleli, když by hluk a splodiny jaksi...
peteFZet>
Navrc.TT-R:
zpráva z února 2009: prototyp běhá od půlky 2008 a sériová výroba má začít od počátku roku 2010, nic mezi únorem - srpnem jsem k tomu nenašel. jakmile se to objeví někde ve světě s konkrétnim datem tak budu informovat...
mě se to líbí a rachtá tam řetězovka a tu zrovna slyšet nepotřebuju...
na pár obrázcích mega zajímavé obutí - vepředu drapák a vzadu silniční hrubší vzorek
Nevite někdo jak je na tom KTM s tou elektrokroskou? To měli představit pro rok 2010 nebo 2011?
Nejsem zastánce uřvanejch motorek, ale tohle je strašný jak to nevydává zádnej zvuk. Mě by to teda znervozňovalo
co to ma za lauf?doma racing?že mu to tak děsně řve
Už to chce jen nižší cenu a větší dojezd. Nějaký hluk z toho vychází a je zcela dostatečný. Že někdo chce, aby to dělalo kravál - bez komentáře.