Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
@Mig_35 zdravim iphon + bmwGS marketing ..pouze jsem argumentoval ze el. KW bez otacek pri sprintu skoro nic neznamenaji (od toho mame my z praveku spojku a prevodovku). Ta moje znouze cnost jaks o proti nejuniverzalnejsim GS moji (cestovni+okruhovou) nachipovanou fz1 nazval.. porazila i draze poladenej 1000hp nissan GTR(4x4). A to jsem loni nemel ani quickshifter a novej prevod jeste vic do pomala. Ver ze zadna Tesla na svete by me netrapila Ovsem rakouska motokara s ladenym gsxr motorem me treba porazila. Problem tech seriovejch bateriovejch hracek je ze jsou mega tezke.
Tesla model S90 je papírově na stovce za 4,4 sekundy. To dokáže každá druhá motorka... s PD85 by ses absolutně nechytal...
namátkou koukám že i CBF 500 je na stovce za 4 sekundy...
@Kitko Tobe a par matematikum bych doporucil zajit na nejaky automotsprint 1/4mile. Loni jsem pozval kamose s druhou nejvykonnesi Teslou S90 (ma4x4). Ten den bylo chladno moje potunena fz1 mela problem s trakci. Strasne me zajimal souboj na prvnich metrech, brachy absolutne nevhodne tezkotonazni(170kg) cbf1000 s "malym" vykonem 72KW proti te slavne Tesle(cca440hp)...Zblblej z tech propagacnich bateriovejch clanku k memu prekvapeni Tesla nemela sanci ani v prvnim merenem sektoru 18.3m...dalo by se rict ze prohral kdyz bracha nastartoval lenivej cestovni motor (kamos s Teslou je velice dobrej ridic jak v zavode motokarach/moto okruh=obcas me porazi natoz brachu)
Ac jako trochu motocestovatel uznavam elektro v moto leda do skutru do mesta...nicmene soucasny rekord "kratkeho" Pikes Peak drzi prave elektroauto. https://cs.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb
Tak protože už * ´su staré, vzteklé a netrpělivé dědek* ,
sám si odpovím na svůj dotaz ze včerejška v 19.28 :
pojede taky německá legenda Lucy Gloeckner
a legenda TT závodů na ostrově Man Michael Dunlop ...
jednak jsi nepočítal dobu zpomalování před zatáčkami, jak psal Krystof01,
za druhé nevíme, jestli jsou v tomhle trolejbusu opravdu totožné baterie, které uvádíš.
Autor píše, že tam jsou nebo můžou být jakési drobné vychytávky...
Dnes není problém nahrát dvanáctiminutový jízdní režim na záznam, testovat to v garáži až do úplného zblbnutí a na závěr tam nechat rezervu třeba 5 %.
Jako problém ovšem vidím skutečnost, že elektrická baterie se nechová jako běžný benzín, to jest že začne umírat už mnohem dříve a dodávaný výkon klesá postupně. Oproti benzínu, na který jede spalovák pořád stejně, dokud je adekvátní přísun.
Nu, uvidíme, jestli benálovým křápům natrhne trolejbus konečně p**el...
@Blaazen ono se to asi nejede celý na plnej knedlík, ne? Ale výpočet dobrej a je zajímavý vidět, jak malá je vlastně výdrž. Sice tipuju, že všichni si spočítaj benzín tak, že dojížděj na hladový voko, ale narozdíl od baterky by asi mohli natankovat víc kdyby chtěli...
@Mig_35 zdravim iphon + bmwGS marketing ..pouze jsem argumentoval ze el. KW bez otacek pri sprintu skoro nic neznamenaji (od toho mame my z praveku spojku a prevodovku). Ta moje znouze cnost jaks o proti nejuniverzalnejsim GS moji (cestovni+okruhovou) nachipovanou fz1 nazval.. porazila i draze poladenej 1000hp nissan GTR(4x4). A to jsem loni nemel ani quickshifter a novej prevod jeste vic do pomala. Ver ze zadna Tesla na svete by me netrapila Ovsem rakouska motokara s ladenym gsxr motorem me treba porazila. Problem tech seriovejch bateriovejch hracek je ze jsou mega tezke.
Moje 2V-2T "prabába" Suzuki 320 (ccm) r.v. 1972
byla na stovce za 6 sec ještě v roce 2006
(když šla do světa, pardón do českých Klasiků) ...
Tesla model S90 je papírově na stovce za 4,4 sekundy. To dokáže každá druhá motorka... s PD85 by ses absolutně nechytal...
namátkou koukám že i CBF 500 je na stovce za 4 sekundy...
@Kitko Tobe a par matematikum bych doporucil zajit na nejaky automotsprint 1/4mile. Loni jsem pozval kamose s druhou nejvykonnesi Teslou S90 (ma4x4). Ten den bylo chladno moje potunena fz1 mela problem s trakci. Strasne me zajimal souboj na prvnich metrech, brachy absolutne nevhodne tezkotonazni(170kg) cbf1000 s "malym" vykonem 72KW proti te slavne Tesle(cca440hp)...Zblblej z tech propagacnich bateriovejch clanku k memu prekvapeni Tesla nemela sanci ani v prvnim merenem sektoru 18.3m...dalo by se rict ze prohral kdyz bracha nastartoval lenivej cestovni motor (kamos s Teslou je velice dobrej ridic jak v zavode motokarach/moto okruh=obcas me porazi natoz brachu)
@Hondasl
Neviem, na com jazdis. Ale ak to nie je nieco nad litrovou fireblade, tak aj 11kW Zero ti na krizovatke natrhne.. vies co.
Pretoze ZIADNA benzinova motorka nema maximalny krutak k dispozicii od 1rpm a pri akychkolvek otackach.
Ac jako trochu motocestovatel uznavam elektro v moto leda do skutru do mesta...nicmene soucasny rekord "kratkeho" Pikes Peak drzi prave elektroauto. https://cs.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb
Já osobně bych na baterku v dnešní době nesedl ani za zlaté prase radši rožhavený motor a na něm plnou nádrž vysoce hořlavého benzínu.
Tak protože už * ´su staré, vzteklé a netrpělivé dědek* ,
sám si odpovím na svůj dotaz ze včerejška v 19.28 :
pojede taky německá legenda Lucy Gloeckner
a legenda TT závodů na ostrově Man Michael Dunlop ...
Tady je odkaz na výsledky pro zájemce o porovnání trolejbusů s normlními motkami:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb
Bláázen
jednak jsi nepočítal dobu zpomalování před zatáčkami, jak psal Krystof01,
za druhé nevíme, jestli jsou v tomhle trolejbusu opravdu totožné baterie, které uvádíš.
Autor píše, že tam jsou nebo můžou být jakési drobné vychytávky...
Dnes není problém nahrát dvanáctiminutový jízdní režim na záznam, testovat to v garáži až do úplného zblbnutí a na závěr tam nechat rezervu třeba 5 %.
Jako problém ovšem vidím skutečnost, že elektrická baterie se nechová jako běžný benzín, to jest že začne umírat už mnohem dříve a dodávaný výkon klesá postupně. Oproti benzínu, na který jede spalovák pořád stejně, dokud je adekvátní přísun.
Nu, uvidíme, jestli benálovým křápům natrhne trolejbus konečně p**el...
A kdože ještě startuje při letošním PPIHC z jezdců,
které (i my tady na M.cz ) známe ??
@Blaazen ono se to asi nejede celý na plnej knedlík, ne? Ale výpočet dobrej a je zajímavý vidět, jak malá je vlastně výdrž. Sice tipuju, že všichni si spočítaj benzín tak, že dojížděj na hladový voko, ale narozdíl od baterky by asi mohli natankovat víc kdyby chtěli...
Zero. Hromabytopopolihonil!
@ Protože jde o závoďák, který v plném výkonu musí vydržet cca 12 minut, nemusíme řešit dojezd...
Plný výkon 110HP je 82,087kW
Maximální kapacita baterky u modelu SR/F je 14,4kWh
Výdrž 60*(14,4/82,087)=10,53 minuty, tedy deset a půl minuty.
Já mysím, že to řešit musí, přinejmenším dojedou na hladový voko