globalmoto_kveten




Nejméně 10 modelů do tří let. Honda představila svůj elektrický plán

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
L6L (50) napsal 28.09.2022 v 09:56

Honda má světové renomé, doba e-moto již pokročila a je nejvyšší čas, aby něco vypustila.

Left (30) napsal 24.09.2022 v 08:56

Oficiální statistika. 67% el. energie v EU vzniká spalováním fosilních paliv. Veškeré baterie dopravních prostředků se vyrábí z jedovatých kovů jako lithium a nikdo se dosud neptal co s nimi až doslouží a z čeho je vyrobit, a kde do nich vzít šťávu, když si je pořídí polovina obyvatel Evropy. Bylo spočítáno, jestli se dobře pamatuji, že dalších 30 jaderek by nestačilo, natož kde do nich vzít palivo. Zatím z Ruska, největší zádoby uranu má Kazachstán Ruskem ovládaný. Tož asi tak.

L6L (50) napsal 21.09.2022 v 22:36+1

Ekonomie je pavěda, tvorba cen je fialové šarlatánství, tak se od cen v úvaze oprostím. Pokud budu třít lišce ocas nebo navštívím fitnesstudio, tak mnoho elektřiny pro aku nezískám. Takový volně ložený solární panel je zajímavý tím, že i přes jeho mrzskou účinnost vyrábí energii, kterou mírně ztrátovou mohu dostat do aku, velmi podobně funguje i věrtník a atomová elektrárna. Poslední vymoženost je tuze těžké mít na zahradě za rozumný peníz. Účinnost E-moto je 90%, účinnost nabíjení je 90%, tedy celková účinnost na zahradě je težko uvěřitelných 80 %!
Teď k provozu petrohračky, pěstovat na zahradě přesličky, plavuně a kapradí s uležením 1 milionu let se nikomu nebude chtít čekat, naštěstí století chemie na sebe čeká a z nedojezené svačiny už brzy najedeme několi km!
Kluci vydržet a na čas se zasnít!!!

K167 (1494) napsal 14.09.2022 v 21:32

Před chvílí jsem zapnul TV a právě tam říkal Tom Cruise Cameron Diaz: "Tohle není obyčejná Duracellka, tahle baterie se nikdy nevybije, na to může běžet ponorka nebo město."
Tak, kluci, už je to vymyšlené.

Zatím spolu, zatím živí (Knight and Day) 2010
Dost to tou dobou běželo v kinech v Bruselu a v Kalifornii.

Skrunch (1419) napsal 14.09.2022 v 14:08

to Komik:

Samozřejmě Komiku, vůbec všechny ty přenosné "e-věci" počínaje fotoaparátem, mobilem, kamerou a konče těmato e-bajkama nebo e-autama, všecko trpí již 30 let na jednu věc: ZDROJ. Ten je technologicky o 3 třídy zaostalejší, než samotná technologie jím nabíjená.
Za mne je to i do jisté míry ekonomický záměr. Když jsem začínal na Didaktik M a následně se dostávaly na řadu PC s procesory o kmitočtu 30MHz (Atari, Commodore nezmiňuji) byly již vývojem daleko dál. Ale proč by to hodily na trh všecko naráz, když můžou postupně těžit?
Ale za mne je e-mobilita jednoduše totální lobby a nesmysl. Celosvětově to nemůže fungovat. Za mne je cestou vodík nebo syntetizované palivo, na které mimochodem dle FIM mají účastníci GP najet do roku 2027.

puffybodie (390) napsal 14.09.2022 v 13:52

Jedna, dve, EU nacek si jde pro tebe https://9gag.com/gag/agormxr

Zedsdead (293) napsal 14.09.2022 v 10:33+1

Spíše si myslím, že u nás budou lidi ve městě víc lítat na těch kolobrndách. 5km do práce odvezou, dají se postavit do kouta v kanclu...Dají se sdílet, jsou levné a jednoduché. Elektrokola a koloběžky. Zbytek portfolia u nás bude málo prodejný. Motorka je hobby. Spalovák neumře.

Komik64 (3109) napsal 14.09.2022 v 08:59+2

Vlastně skoro na všechno všechno je odpověď !!! BATERKA !!! = POKUD by se podařilo nějak vyzrát na VŠECHNY (a je toho i víc, než píše David...) ty zádrhele kolem ní...

cunado (184) napsal 14.09.2022 v 08:59+6

Jako psycholog a lékař doporučuju většině zdejších diskutujících články o elektrických motorkách raději necist a zbytečně se nerozrusovat

David-Plzen (16) napsal 14.09.2022 v 08:00+1

Vse nove bylo v historii nejdrive zatracovano. Az bude nehorlava, nebouchajici baterka, bude kde ji nabit a nebude to trvat dlouho, vydrzi to jet alespon 250km, tak bych do toho taky sel. Elektro motor je daleko sviznejsi, velky zatah hned od nuly, plynula regulace vykonu v celem spektru otacek. Maji v reklame, ze pracujou na baterce s bez tekuteho elektrolitu, takze mozna se dockame.

SuperSic58 (1312) napsal 14.09.2022 v 07:55+2

V ČR se ještě musí postavit několik jaderných elektráren, aby to fungovalo... Kdy budou hotové? :)

WobRetnuh (112) napsal 14.09.2022 v 06:37+1

Naprostou vetsinu provozovatelu a uzivatelu motorovych vozidel zajima ekomika a prakticnost provozu. Hodne motorkaru pak zajima zabavna stranka nebo vzhled vozidla. Jakesi zdani ekologie nezajima skoro nikoho.Takze pokud toto budou elektrovozidla splnovat, tak se prosadi. Jinak ne.
Jinak vtipny se mi zda ten jejich graf, kde 15% je skoro nekde ve tretine grafu aby to vypadalo lepe

Ray_Janus (133) napsal 14.09.2022 v 06:33+2

V Indii při nabíjeni akumulátoru v prodejně s elektroskutry to blaflo. Celkem 8 mrtvých. Ale to jsou jen drobné problémy na cestě k prosperitě.

Skrunch (1419) napsal 13.09.2022 v 23:36+3

Nechci nechci

Tady platí výrok od Ronalda Reagana: "Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to..."

Hovno nulová uhlíková stopa. Kde a jak si myslíte, že se ty elektro-nesmysly a jejich zdroje vyrábí/likvidují?? Babka to v kůlně stluče hřebíkama? Prdlajs, fabriky jedou na plný pecky, aby ty kraviny vyrobily a elektrárny, aby to nakrmily. To hnedka za vašima humnama

Johnny99 (2) napsal 13.09.2022 v 22:00

Pokud to bude dávat ekonomicky smysl, tak proč ne?

JoskaH (444) napsal 13.09.2022 v 21:54+3

Uvědomují si místní zanícení diskutéři, kde leží těžiště prodejů Hondy (rozhodně ne v EU…) - a tedy že vývoj elektromotocyklů má s Bruselem poměrně málo společného, tzn. probíhal by tak jako tak ?

Codo (354) napsal 13.09.2022 v 21:01-1+3

Koukám, že i Honda už přináší svůj díl povinnýho uhlíkovoneutrálního tmářství. Nepochybuju, že k tomu aspoň přistoupí s realismem a fantazií, nikoliv s rigiditou a náboženským zanícením, jako debilní soudruzi v Bruseli. Na žvanění o změně klimatu a zelených pseudoúdělech jsou specialisty. Čím neschopnější a hloupější, tím zanícenější a víc mimo mísu. Eurokomsomolci.
Nasrat. Takovýhle spásy světa jsme si už užili dost. Jiná vlajka, stejný sračky. Jednou bojujou za dělnickou třídu, příště zas za klima. Různá forma téhož. Hlavně diktovat, řídit, ovládat a dusit.

_JJ_ (2) napsal 13.09.2022 v 20:30+1

Priznam se, ze me elektricka motorka vratila zpet do sedla a ten fun factor tam proste je. Dalsi dve benzinove motorky jen stoji v garazi. Ale dalsich x veci je tam horsich nez u spalovacich motoru a pro vetsinu lidi jsou ty omezeni zasadni. Jeste hooodne dlouho budou mit benzinove motorky navrch, ale elektrika uz zacina byt nekde zajimava alternativa.

rogih (1023) napsal 13.09.2022 v 20:15+4

Každé zboží je určeno pro určitou cílovou skupinu.
Podle mého názoru Valentino a někteří další diskutující nejsou cílovou skupinu pro žádné současné ani budoucí výrobky Hondy.
Ty elektrické srandy, o kterých je článek, jsou určeny pro generaci mladých lidí, kteří dnes řádí po městech na el. koloběžkách a pod. nesmyslech, kteří ale brzy budou potřebovat něco víc a jsou odmala zvyklí na režim nabíječka-jízda-nabíječka…. Díky mobilům, koloběžkám a jiným udělátkům odmala nic jiného neznají a přijde jim to tedy samozřejmé, a tak bez problémů přijmou stejný režim u motorky či auta.
Takže fandové spalováků, zachovejte klid, tohle zboží není pro vás, stejně jako pro pány nejsou určeny menstruační vložky. A i Honda bude pro nás ještě ty vrčící a smrdící zázraky vyrábět, dokud definitivně nevymřeme.

Mamola29 (1069) napsal 13.09.2022 v 20:05+2

Nejvíc vždy pobaví termín " zábavná elektrická vozidla"... Faktor zvuku je přece na "normální" motorce ten nejstěžejnější ! Zvuk ti dává odezvu, jak pracuješ s plynem a přidává ten pravej adrenalin. Tedy "bavit se" na elektrovehiklu je synonymum k tomu, jak se asi baví hluchý člověk v divadle....Ale to chce klid, soudruzi komanči taky plánovali a jak to dopadlo... Nynější soudruzi v Bruselu jsou ještě větší kabrňáci, plánují ještě víc, i když už tuhle zimu místo zásuvky budem používat spíš svíčky.... Nakonec stejně vyhrajou soudruzi z Číny, kteří už dnes chytře skupujou linky spalovacích aut pomalu krachujících evropských automobilek, a motorky budou následovat... Tak si holt za pár let koupím nadupanej čínskej superbajk a budu tam lejt slivovicu, ty mám zatím dost.... A polibte mi kr.téni fialoví prd.l

gresini (4520) napsal 13.09.2022 v 19:50

Hondo začni zase dělat pořádné motorky - kdy už ta elektrika musí být ,tak stačí dva - tři skůtry

DeaDDream (13) napsal 13.09.2022 v 19:32+2

Na elektro mi vadi najviac to nasilne tlacenie elektroekomobility ,keby to slo prirodzene tak by mi elektro auto moto ako druhy stroj v ramci okresu neprekazali ,ale takto dvojnasobna cena za tretinovy dojazd ,bez wallboxu nabijat dva dni pri neistych cenach elektriny,dakujem neprosim

marafzs600 (98) napsal 13.09.2022 v 15:13+2

Do pí..i s elekromobilitou.

K167 (1494) napsal 13.09.2022 v 13:47+1

valentinow123: Ty vole, ty jsi tady chyběl.
Tady býval v diskuzích o elektromobilitě zarputilý zastánce elektrocyklů, který vždycky přišel, rozdal mínusy odpůrcům elektromobility i lidem, kteří si v podstatě jenom dovolili klást nějaké otázky, kolikrát ani nic nenapsal a odešel.
Ty jsi ale podle všeho odpůrce bateriového pohonu, který však při útoku střílí horlivě všude kolem - i do zad lidí, kteří lezou ze stejného zákopu jako ty.

Myschan (187) napsal 13.09.2022 v 13:44+3

Sláva pokroku. Kupředu pravá, s Bruselem na věčné časy. Už nyní mě hřeje pocit, jak svojí elektromotorkou zachráním velrybu

puffybodie (390) napsal 13.09.2022 v 13:39+2

Ono se stejne nakonec nerozhodne u nas. Japonsko prechazi na neco jako EURO5 az nyni, ale hlavne Indie planuje zakazat dvou a trikolove vozidla se spalovakem do 150ccm zakazat prodej od roku 2025. To je pres 70% jejich vozoveho parku a tezko vsichni prejdou na silnejsi. Evropsti soudruzi sice basni sve tuzby, ale realne se uz toho tolik nevyrabi. A tak rozhodnou soudruzi jinde kde lidi jsou zvykli bezmyslenkovite poslouchat vrchnost i kdyby meli vsichni vymizet (viz. treba Pol Pot a jeho obdivovatele napr. v Evropske komisi). A nas uz pak prinuti skrze dane a dalsi veci, protoze druhy dodatek ustavy jako USA nemame. A "demokrati" v USA (aneb soudruzi, Pol Pot priznivci...) se snazi velmi vehemente se jej zbavit...

valentinow123 (34) napsal 13.09.2022 v 13:39-1+5

Jinak jeste jeden poznatek, ktery tu nezaznel.

Stredni a starsi generace z byvaleho Ceskoslovenska ma v zive pameti socik a totalitu a doted na to ma protilatky.
To je neco, co na Zapade absolutne nemaji a neznaji.
Naopak na Zapade je v norme "nebyt negativni" takze naprosta vetsina mlci, kdyz par elektro-aktivistickych pomatencu a jejich medialni vedeni lajkovalo jako zavod, coz uz jede minimalne desetileti v kuse a to bez jakekoliv sirsi diskuse a bez prostoru kritice, jen se do toho perou dotace a tot vse. Za tu dobu doslo k vyplachu mozku a soude dle stavu diskuse, nejen na Zapade.

Elektrototalita (aneb totalita je vse, co je oznacene jako jedina pravda a to jen proto, ze to nekdo od zeleneho stolu rozhodl) nese naprosto vsechny znaky te nejhorsi totality, zejmena jde o ideologicky motivovane nasili vuci vetsine "nevyvolenych", zatimco vyvoleni se vubec neobtezuji dodrzovat vlastni pravidla.

Cili nam omezi dojezd, nam zvysi provozni naklady, nam zabijou fun factor, nas donuti instalovat si a provozovat online-bonzatory a v konecnem dusledku nas dozenou k tomu rezignovat na individualni dopravu a vozit se bud mastnou tyci, anebo idealne sedet doma a neprekazet, zatimco oni budou mit dalnice a letiste pro sebe.

P.S: az zas uvidite Bidena v jeho osmitunovem sestilitrovem monstru a jeho dvaceticleny konvoj v SUVckach, jak jedou na ekologicky summit o klimatickych zmenach, tak si vzpomente na ma slova.
A muzete me vzbudit, az je uvidite slapat na elektrokolech a sharovat baterky.

4 reakce

Jarda
Jarda 15.09.2022 v 15:17

Jaká říká jeden můj kamarád: tebe museli ve škole hodně šikanovat . Ještě, že ty včely jsou na med a ne na h.


smoula_mrzout (2) napsal 13.09.2022 v 13:03+7

Honda je nadnárodní korporace a musí blejt ty nesmysly o udržitelnosti a pod. stejně, jako jistý výrobce hajzlpapiru. Uhlíková neutralita je stejná blbost jako perpetum mobile. Je to jen novodobé náboženství, za které kacíře ukřižujeme. To by znamenalo jen jediné, že do 40-ti let Honda přestane podnikat, pak by byla uhlíkově neutrální. No a mobilitu na baterky si můžou všichni nacpat do špic.
Takže tyhle píjar kecy jsou o tom stejném, jako když soudruzi se byli v prsa, že plán pětiletky splní. Ba co dím, překročí!
Anebo je tento článek má stejný úkol jako jiné v posledních dnech o elektromobilitě? Tj.zjistit, jak lidé přijmou fakt, že budou ve velkém kupovat kola Ukrajina, protože tolik elektromobily není už teď kde nabíjet, tudíž zůstanou sedět doma a zároveň je potřeba sanovat Ukrajinu?

papiboy (1267) napsal 13.09.2022 v 12:50-4+3

Som dosť skeptik, ale elektrika je jasná budúcnosť, jeho výroba sa "očisťuje", el. rozvody sa prispôsobia, už len dobré batérie vymyslieť.
Ak sa objavia ozaj dobré batérie, konštrukčne a údržbou komplikovaným spaľovacím motorom rýchle odzvoní a nové generácie budú lietať na vysávačoch, to je jasné.
Tak si užívajme benál, kým môžeme, ale netreba sa plašiť, chvíľu to ešte vydrží.
Žiadna europská múmia mávnutím čarovného prútika spaľovacie motory neodstaví
Ja mám nad 66 (nie nad Route66 ), tak už to - hádam - nejak na benzíne dokrútim.

Dzawar (112) napsal 13.09.2022 v 12:40+4

jak to neprdí a nesmrdí tak to není pro mě

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist