yamaha_demo_tour




Motoscoot uvádí na trh nový elektrobike Duck

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zizour (12) napsal 21.05.2017 v 07:45-1

"Baterie má kapacitu 26 Ah" to je nějaká blbost. Moje baterka má 12ah. A dobíjení 6 hodin svědčí o použití zastaralé baterie. Moderní baterie se nabíjí za15 minut na 75% kapacity. Můj notebook nebo akuvrtačka z lidlu má silnější baterií a dobíjí se za hodinu.
V Číně koupím lepší stroj: 10kW, maximálka 120km/hod, dojezd 200km. Chlapci zaspali dobu, jenom tahají dotace na výzkum.

honza.tar (15) napsal 20.05.2017 v 15:49

120Nm ? u Zero Motorcycles - SR ZF13.0 je motor 50Kw , 144Nm
a výkon se na zadní kolo přenáší přes ozubený řemen .
//www.eurocycles.cz/index.php?module=newmoto&page=items&op=DetailItem&id_item=319&prodano=
Motor v zadním kole přináší několik potíží .
Je energeticky náročnější nez zpřevodovaný motor ( menší dojezd ) EL.Motor ma v celém rosahu otáček vysoký kroutát, ale při nízkých otáčkách odebírá veký proud .
Je méně agilní při rozjezdu a změně otáček
Problém při defektu. Pokud není oddělitelný ráfek od el. motoru Musíte do servisu i s motorem a nekde na to nejsou uspůsobení, je také potřeba hlidat kabeláž a konektory proti poškozením .
Vetšina defektů je na zadním kole a u malých rozměru pneu. je oprava díky velkému namáháni pneu Neproveditelná
Je problém sehnat kvalitní duše se zahnutým ventilkem .
Při velkém poškození ráfku je potřeba koupit nový ráfek i s motorem
Neodpružená hmota a gyroskopický jev

Proto i elektrokola se středovým el.motorem , jsou také mnohem lepší, nez ty co mají motor v kole.
Ps- pro Jurawood
Vše co má SPZ a jezdí po veřejných komunikacích Musí mít zákonné pojištění a platnou STK.
Jsou dobrodruzi, kteří jezdí a nemají nic, ale v případě nehody platí celý cirkus a to za tu úsporu v žádném případě nestojí .
U malého výkonu el. motoru je první kontrola po 6 letech ty následné po 4 letech.

bledemon (126) napsal 18.05.2017 v 10:37

c.j.: ducduc ti nechal zajímavou zprávu v profilu v komentářích

Jinak k těm 120Nm. Z odhadnutého poloměru kola mi vyšlo při max65kmh asi 600 ot/min motoru i kola. Z max 2kw výkonu to odpovídá asi 32Nm v maximu, tak nevim jestli je možný tak velký pokles. Zase nezapomínejme, jak je převody posílen benzínový motor v rámu. Třeba ybr125 posílá na vytočenou jedničku z motorových 10Nm plných 270Nm na pneumatiku!

lenkochal (26) napsal 17.05.2017 v 08:59

Je tu na celom fore aspon jeden jediny co na niecom takom najazdil uz aspon 20tkm? Zaujimalo by ma za ako dlho zo seba ten neodpruzeny motor vibraciami vyklepe dusu.

megacruiser (38) napsal 17.05.2017 v 07:58+1

120 Nm? To bude asi stejně vypovídající hodnota jako 1500 W P.M.P.O u nejhorší čínské audiotechniky - tam je to výkon který lze realizovat po dobu jedné pikosekundy před tím, než to celé zhoří. Motor v zadním kole je kravina - vysoká neodpružená hmotnost, problémy s vedením elektřiny. Ale je to levné, levnější než pořádný motor v rámu a pohon řemenem. Celý tento produkt je typická čínská "navoněná bída" - zajímavý design maskující naprosto zastaralou a lacinou techniku. Tyto motory lze sehnat přímo z číny za zlomek ceny, baterky a regulaci též.

XM2 (0) napsal 16.05.2017 v 18:53

Dobrý design, rád bych viděl jak bude vypadat ten Terminátor ale po technické stránce bohužel zatím o ničem, nemá cenu kupovat protože nabízí opravdu málo. Navíc mi cena přijde spíše vyšší na české poměry, tak holt si budeme muset počkat ještě pár let na nějakou 3-4 generaci tohoto stroje.

Jurawood (12) napsal 16.05.2017 v 10:59

Elektro ma takto obrovsky tocivy moment pri nula otackach.
Potom tocivy moment klesa.
Je to podobne spalovacimu s turbem.

plejtvak (79) napsal 16.05.2017 v 01:02+2

Tak na pohled to vypadá fakt hezky, na dojíždění do práce to nemusí být špatný (a to jsem velkej zastánce spalovacich motorů u motocyklů). Jenže je to čína, takže to na 99% bude aušus, a je to dost předražený.

satanokky (26) napsal 15.05.2017 v 21:55+1

Tak buď nás majú všetci elektro-úchylaci za úplných debilov, alebo tomu veria. Ak si prepočítame udávaný max. krútiaci moment (120Nm) a max. výkon motora (1950W alebo 1,95kW) a uvažujeme, že tieto maximá dosiahne elektromotor pri rovnakých otáčkach (teoreticky možné, ale "realizovateľné" asi ako sensorless riadenie elektromotora) tak by sme sa dostali na číslo 155,176 otáčky za minútu na hriadeli elektromotora (uvažujem, že pre užasnutie hlúpych oporvcí sú hodnoty uvedené v článku "merané" na hriadeli motora). Tak mi porátajte akej teoretickej rýchlosti sa to rovná ak je motor v náboji zadného kolesa (typujem podľa fotiek) lebo som lenivý klikať na oficiálne stránky a hľadať rozmer zadného kolesa. A ozaj - tie fotky z toho skladu pri tých úžasných svetelných podmienkach a krabiciach neviem-čoho sú tak "profesionálne", že tromfli aj promo-fotky predstavenia Midalu. "Jdu blejt velebnosti".

c.j. (1) napsal 15.05.2017 v 21:31

DUCDUC není nad to komentovat článek o sobě a dělat na fóru skrytou reklamu na své výtvory..

Jurawood (12) napsal 15.05.2017 v 13:19

Frankie: s elektromotorkou nemusíš na STK?

zzzmrzlinar (471) napsal 15.05.2017 v 09:16

Elektřina je palivo satanovo

jezdil jsem jeden den na elektrickém skůtru a tak jakože v pohodě, sice se s tím nedalo moc zatáčet jak to bylo plný baterek a byla na tom neskutečná nuda, ač na skůtrech jezdím normálně moc rád. Ale kupovat si to fakt neplánuju.

x.fotograf.x (57) napsal 14.05.2017 v 21:27+1

Kdyby to jelo stovkou a dojelo by to aspoň 100 km, tak by se o tom mohlo začít uvažovat. Takhle je to o ničem.

Hayabusa (12) napsal 14.05.2017 v 21:26

Potkaj se dva ventily a řeknou,...A SAKRA!

c.j. (1) napsal 14.05.2017 v 21:20-1+2

Jak slyším Motoscoot a pan inženýr Pavel Bída, tak se mi ježí všechny chlupy. Taky mám "zkušenost". Reklamace u něj zakoupené motorky nevyřešena ani po třech měsících, jen sliby a kecy, to umí.

Alesvf (35) napsal 14.05.2017 v 17:14

ten dojezd je važně slabota.Klidně bych ty peníze za to dal ale muselo by to umět alespoň 200 km na jedno nabití jinak to nemá smysl.

Paprik23 (284) napsal 14.05.2017 v 11:59-1+1

Eko jak cyp... Motorka na elektriku - elektrika ze spalování uhlí ... To dává smysl ... Eko teroristi by se měli zamyslet a začít s tou očistou Naší planety úplně z jiného konce... Ten kousek planety (Evropa ) a elektro vozítka, typu náhražky motorek, není dle mého názoru ta správná cesta ...

Frankie (731) napsal 14.05.2017 v 09:09-1+1

elektrokolo nebo elektrokolobezka dávají opravdu smysl v tom, že nemusíš mít helmu, řidičák, pojistku, jezdit na STK atd. Navíc nemusís tolik řešit zákazy vjezdu, chodníky, pěší zóny atd. Přinejhorším to před bengama nebo skupinou turistů můžeš kousek tlačit a nedráždí to okolí hlukem a smradem. Takze tyhle elektroveci pouze do mesta ano.

Ale elektromotorka prostě ještě pořád nedává smysl a je k ničemu

hrochi (155) napsal 14.05.2017 v 05:40-1+1

Založil bych sekci článků ELEKTRO, ČÍNA a ČERNÝ HUMOR. Byla by škoda o takové počteníčko přijít. A prodej může probíhat přes web Alibaba-a-4mld-loupezniku.cz ... Jo a ta cena je v juanech, takže to není zas tak hrozný.

keto (99) napsal 14.05.2017 v 00:08+3

Pořád to není ono, na dojíždění do práce by to mohlo být dobrý, ale cena je pořád vysoká a parametry nic moc, teď se s tím bude muset na technickou, musíš mít řidičák, SPZ, helmu atd. To radši koupím elektro kolo a nechám přečipovat, pak dá 50km/h, v té ceně budu mít i ten samý dojezd a můžu s tím i do vlaku a na cyklostezky

gresini (4459) napsal 13.05.2017 v 21:53

Hoši vy to teda s tou elektrikou hrnete,včera jsem viděl manželský pár středního věku na dvou elektrokolech,prý po 70 litrech a když šlapeš,tak má dojezd i 100 km,bez šlapání nejede a pokud dojde šťáva,tak je to při šlapání na úrovni babetty! Ale byla ta kola hezká,to ano.Toto je navíc ještě spíš odpudivé - NECHCI,dík!

puffybodie (390) napsal 13.05.2017 v 20:35+3

Vsechny tyhle nesmyslne a predrazene zrudnosti si muzete prijit prohlednout na jednom miste. A pokud sebevrazedne sklony dovoli, tak se i projet

//www.velorxtrike.cz/

Jinak el. auta od Tesly nebo i klidne Nissan to je uplne jiny level proti tady tem cinskym pleckam. Teda cinskym...abych jim nekrivdil. V Cine jezdi uplne jine veci, ale troubum do Evropy staci tyhle sracky co sem nejaky ochotny vydriduch vzdy dotahne :D

sered (113) napsal 13.05.2017 v 20:24

ten pan DOVOZCE je mimoradne plodnej: v Trnave ctvrt roku vystavoval tuhle elektrozrudnost za 7600Eur`origo na Aliexpresu +/- 3000 dolacu vc. free shiping.










A u tyhle dvoukoly zrudnosti ten baterkovaj kastlik vypada ze v nem jsou nezne umisteny dve kysleinovy baterky 13Ah ze zaskokovyho zdroje - ekologije nadevse
martinfrenky> on cinskej vyrobce neni takovej optimista jako CZ dovozce a baterky se zaskokovejch zdroju MOZNA vydrzej par desitek cyklu nez se zacnou hroutit elektrody!

martinfrenky (0) napsal 13.05.2017 v 20:16

Sladke somariny od vyrobcu. Zla reklama na este horsi produkt. Dojazd slaby a ten cas nabijania neskutocny. Kolkoze vydrzi nabijacich cyklov? Ako klesa dojazd pri vyuzivani max rychlosti a ako ovplyvnuje dojazd chladne a vlhke pocasie?

fantomaz (47) napsal 13.05.2017 v 20:12

Tak zatím je to stále o ničem a tyto věci nestojí za nic, takový dojezd a rychlost ? - trapné. Pokud vědci a badatelé nepřijdou s objevem, který by znamenal velký skok v oblasti uchování energie, tak zatím zůstávám u svého skútru a těch dva a půl litru na sto si klidně zakoupím.

Stadakk11 (277) napsal 13.05.2017 v 19:56+1

Terminátor s Číny, už to zní jako špatný vtip...
Ať to má krouťák klidně 1000 Nm...co pomůže ta rychlost a dojezd? Za takovou cenu si koupím 125ku skůtr, který jede 100 km/h za 2,5 litru. Toto může koupit jen debil!!!

Žabinátor (69) napsal 13.05.2017 v 18:53+2

tak jestli to má krouťák jak píšou tak můžeš jezdit po městě povolenou rychlostí stále po zadním a šetřit tak přední gumu=náklady prd prd nic Za měl ale radši knihu, pokud to nesmrdí benzínem, tak to nechci

pistapista31 (20) napsal 13.05.2017 v 18:11

Keď to ne nevrčí a nestrieľa z vyfuku tak to nechcem

SuperSic58 (1307) napsal 13.05.2017 v 17:33

slušnej průser terminátor

rockparadise (8) napsal 13.05.2017 v 17:32-1+4

Pan Brída. Koupil jsem tam kdysi motorku (motoccoot) a mám s pánem svou zkušenost. Navíc sorry, ale domluvit distribuci čínského výrobku, který jen změní název dle nařízení objednavatele dneska není nic složitého. Smutné a čínské...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist