ktm_kveten




Japonská velká čtyřka ohlásila elektrickou spolupráci

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie

Taky je dobre se podivat na tuhle diskuzi s mladymi. Nebo si alespon precist vycuc. Krasne je videt odkud vane vitr, kde se ty nerealne nesmysly o "ekologii" berou a ze jsou ti lide uplne mimo. Tohle jsou naockovani mladi, ti z toho treba vyrostou a rebelie k jejich veku patri, ale ze tyhle nesmysly opakuji i dospeli a protlacuji ty svoje elektro bludy, tak to je na povazenou.

http://www.osel.cz/1...tavky-pro-klima.html

puffybodie

Jinde posahanci pri honbe za ekologii dosahli toho, ze dvoutakt je ekologictejsi nez ctyrtakt Dobra zprava.

https://scooterlab.u...ndon-2-strokes-news/

IvanDvoutakťák

Špinavá tajemství jinak čistých pohonů elektrických vozidel . . .
*******************************************************************

http://www.autoforum...um=sekce-z-internetu

IvanDvoutakťák

Stále více Švédů nechce létat, důvodem je flygskam
************************************************************
Do švédštiny proniká nový módní výraz: flygskam. Slůvko, které by se dalo přeložit jako „stud z létání”, shrnuje pocity stále většího počtu Švédů, kteří kvůli obavám o globální klima omezují používání letadel a místo nich volí ekologičtější dopravní prostředky, zejména vlaky. Jezdí jimi například i na dovolenou do Španělska.

https://www.novinky....dem-je-flygskam.html

IvanDvoutakťák

Ona totiž ta globalizovaná(!) letecká, lodní a automobilní přeprava,
přepravující nesmyslně z jednoho konce světa na druhý, ještě "chvíli "
s OPECem kolaborovat bude !
Nebo letadla,nákladní lodě a kamiony budou taky E ???

IvanDvoutakťák

Puffy, o této tématice jsme se už pobavili níže, jak se výrobně
jednodušší e-vozidla prodávají za vyšší ceny než s klasickým motorem ,
což je pouze další stupeň okrádání lidí obdobně jako ty léta trvající
"stesky", že dvoutakt nemůže splnit emise . Přece je lepší vyrábět
podstatně složitější čtyřtaktní motory, v poslední době navíc "narvané"
elektronikou a vydělá se podstatně víc, než s "primitivně" jednoduchými
dvoutakty . . .
A to se propagátoři e-mobility považují za spasitele ekologie světa
přesto, že materiálně přírodu devastují větší spotřebou surovin .

Medvidek1

Jacob82
Nevím jak to řeší v jinak zcela diktaturní Číně či Koreji, ale třeba v rámci USA je Kalifornie tak “pokroková” jako EU. Přijde mi že jedou dle hesla: zabij bobra zachráníš strom.

puffybodie

Jen tak pro zajimavost... zatimco Japonci se sdruzuji do hejna, tak Peugeot pro tento rok vratil do svych skutru dvoutaktni 50ccm a svete div se, emise to splnuje...
Jak to ti cinani jen delaji, ze i bez elektriny umi splnit soucasne emise a jinde breci, ze to nejde

puffybodie

Jacob82> presunou se z vlivu ropne lobby to vlivu elektro lobby se neda rikat vyhra Navic kdo si vazne mysli, ze vsechny ty plasty a dalsi dily v elektro aute nebo motorce jsou vyrobene bez ropy, tak at zvedne ruku

Medvidek1

Nezapomněl, jen nevidím svobodu trhu, ale propagaci a diktaturu jako právě v případě scestného Start-Stop systému. Poruchovost a technické zpracování Tesly je dle vyjádření servisů horší. Dojezdy a životnost také. Cena neodpovídá konkurenčním pohonům.

Závislost na OPEC vymeměnit za závislost na těžbě lithia asi nebude nejlepším řešením. ;)

Jacob82
Jacob82 (64) napsal 12.4.2019

Medvidek1: Pokrok není v tom, že se použije elektřina, ta tady skutečně byla na trhu už před mnoha lety (jako např. to elektro-auto Baker "pro holky" z JayLeno´s garage - pro holky bylo hlavně proto, že se u toho člověk nezašpiní ;o) Ale díky technoligiím, které tu dneska jsou jdou dělat věci, který by ani před deseti lety nebyli možný.. Třeba 200kW po více než 45 minut v závodnim tempu (i když spíše vytrvalostním stylem) v malinkatý formuli nebylo možný ani před 5ti lety.. A dneska je.. A co za 5let? Nebo za 10? Mě se třeba moc líbí JoskouH zmiňovaná KTM Freeride E-XC, do lesa ideál, žádný naštvaný myslivci, houbaři, koňáci atd.. Nebo třeba i3ku pro běžný ježdění s rodinou, do práce atd. Který auto si dneska můžu přednastavit na přesnej čas na určitou teplotu v interiéru (když jedu v zimě ráno do práce)?

Zase, argumenty z cesty o startstopech a EU jsou zbytečný, nevidim tam žádnou velkou korelaci s elektro-revolucí, ta přichází do jisté míry nezávisle na Evropě, nevšiml jsem si, že by byla v EU třeba Čína, Thajsko, USA nebo třeba Japonsko.. EU je projekt, kterej míří do hrobu a s ním snad i některé nesmysly (doufám).. Ale tohle je větší. Po desítky let nebylo možný (hlavně díky kartelu OPEC a jejich přisluhovačům z východu i západu) aby vůbec někdo s nějakou alternativou přišel.. Jsem rád, že za mého života se to změnilo! Je mi fuk, jestli to bude elektrika, vodík, stlačenej vzuch nebo třeba helium3...

Jinak efektivita spalovacích motorů je mizivá, komplexnost a složitost neskutečná (stovky dílů, jen aby to fungovalo) a s tím malá spolehlivost (a elektřinu to potřebuje taky). Kolik už jsem koupil filtrů, litrů oleje, těsnění, svíček atd.? Kolikrát sem čekal dny než přestane smrdět po celym baráku benzín, co jsem omylem vycintal, kolikrát už sem vzteky kousal do volantu, když sem viděl přes noc updatovanej ceník benzínu bez možnosti to jakkoliv ovlivnit a tak bych mohl pokračovat do nekonečna.. Možná jste na to trochu zapomněli, ale fosílie mají taky nevýhody a neni jich zrovna málo...!

Medvidek1

A systém výměny jednotných baterií je hezký. Jen mám obavu že to dopadne jako USB-mini který se lidé (třeba po paměti/po tmě) pokouší narvat
opačně, kdežto
intuitivnější až blbuvzdorný systém nahryzaného ovoce je ten špatný a opovrhovaný.

Medvidek1

Tak nevím zda nazývat pokrokem něco co tu před sto lety už bylo. Jen olovo se vyměnilo za zinek a pak za kadmium a to za lithium.
Ano nároky se mění. Ale považovat za pokrok takový systém Start-Stop snad může jen výrobce který z toho profituje. Přesto je EU nařízen byť devastuje samotné motory, spotřebu reálně nesnižuje a o ekologii tu ale vůbec nejde.
U elektro výtvorů je modelová situace podobná, neli horší.

JoskaH
JoskaH (150) napsal 12.4.2019

Ok, demagogie to může bejt, svýho druhu

IvanDvoutakťák

Josko, Tvoje komenty si vždycky rád přečtu, ovšem(!) je-li Ti skutečně
42 let, jak uvádíš ve Tvém profilu, překvapuje mně, že takto demagogicky
umíš kvalifikovat "můj problém" téměř pětasedmdesátiletého člověka,
ktërý mimochodem seděl za řidítky od r.1964, či spíš mně to mrzí .

JoskaH
JoskaH (150) napsal 11.4.2019

Ivane2t, já rozumím kam mířís. Problém je v tom, že máš rozdělený svět na dvě fronty. Tedy na "přátele" a nepřátele. A kdo dělá "špatnou" věc, je nepřítel. Podle mě to takhle není.
Ještě jednou zopakuji, že elektromoto ani auto neplánuji, naopak jsem příznivcem atmosferickych benzinaku a vidím co dělá EU za kraviny. Ale to neznamená že jsem proti jakémukoli vývoji a toho, kdo o tom píše a/nebo jezdi na tom budu považovat za špínu...
Kdybych měl prachy navíc, hned bych si koupil elektrokrosku od KTM, neboť mám les hned za barákem. Silniční bych si asi nekoupil, přijde mi to jak tichá smrt zhmotnena ze vzduchu, jak to jezdí potichu.

Jacob82
Jacob82 (64) napsal 11.4.2019 +2

"At the beginning everbody laughed at us, then they started criticising and NOW THEY JOIN, that´s how disruptive technology works" - Lucas di Grassi

Můj oblíbenej komentář od závodníka a ambasadora Formule E (kde dneska závodí Citroen (DS), Jaguar, BMW (Andretti), Audi, Nissan, Mahindra a Nio. Mercedes kvůli tomu dropnul DTMka a společně s Porsche se přidávají přístí rok..)

Krásně řečeno! A vystihuje to vše. Vzpomínám si, jak jsem se bránil mobilním telefonům a dneska se tomu směju. Úplně stejně jako s elektro-pohonem.. Od tý doby co jsem jel na C-Evolution to chci! A to je blbej skútr, kterej je těžkej jako tři prasata a skoro nikam nedojede..

A k ekoligii: Ekologický je ve skutečnosti jen život podobný tomu Amazonského indiána před příchodem konkvistadora.. A ten jak známo neměl žádnou motorku.. Ne? Všechno ostatní je převlečenej business.. Tak nevim, proč pořád protěžovat tu srajdu, co nám sem cpou Amíci a Rusáci mixnutý s OPECem.. To je jako hledat, proč je papírová taška horší, než igelitovej pytlík s argumentem jak ropa pěkně šustí a že do něj nenateče..

IvanDvoutakťák

Jsem rád, žes to TAK PĚKNĚ , Josko, napsal Ty, protože MNĚ by
něco takového bylo zde smazáno .
Především ty dvě první věty Tvého předchozího komentáře jsou na 100%
pravdivé .
Ještě totiž před tím, než začalo "E-vymývání mozků" a boom všemožných
rychlovýrobců E-vozidel, ti (tak zvaní !) ekologové, politici, zaprodaní / při-
sluhující novináři a probruselské mafie, neřekly ANI SLOVO , např.
o rakovinotvorných mikrosazích v emisích vozidel s naftovými motory
a všichni tito spasitelé "tlačili" generace dýzláků jako moderní, progresivní
a spotřebou paliva levnější možnost především osobní "přepravy" . . .

JoskaH
JoskaH (150) napsal 11.4.2019 +1

Ok, nezbývá mi než uznat, že prostě pro někoho není elektromotorka elektromotorka, nýbrž především (pro někoho, zdá se, výhradně) politika a ekologie...
Novinář není novinář, nýbrž zaprodanec a přisluhovač, kterého živí probruselská elektromafie...
A že zde máme spoustu odborníků, kteří vědí naprosto přesně, jak vyřešit dopravu a smog v mnohamilionových asijských a jiných městech a jak má vypadat celosvětová energetická koncepce...
A to je fajn

Petřičák

Tak si říkám, jestli se taky dočkám doby, kdy lehce nespokojení zákazníci, vyléčení realitou ze zeleného snu o vysavačích na kolečkách, rozbijí nejen ústa zodpovědných politiků a dealerů, ale také mainstreamových novinářů, kteří je do toho nesmyslu kdysi navezli... Ne, že bych snad schvaloval trestání druhých za vlastní blbost, ale z nějakého lehce perverzního důvodu se mi ta představa líbí.

IvanDvoutakťák

Puffy , " kolik to stojí, skutečná(!) ekologičnost výroby a establišmenty kamuflované
problémy při provozu " se řeší pouze(!) tady , např. na serveru M.cz ,
protože poukazovat na ten okamžitý zisk výrobců je "politicky nekorektní"
TESLA-stories ve Tvém odkazu to jasně dokazují .
A to přesto, že ta jednoduchost konstrukce e-vozidel oproti klasickým se spalovacími
motory a z toho vyplývající podstatně nižší výrobní náklady musí být každému
myslícímu člověku zřejmé .

puffybodie

A jen tak pro zasmani neco o Tesle. Ta ma tech problemu mraky, ktere ovecky nechteji videt, ale pro odlehceni aspon nejake

https://www.zerohedg...ts-stuck-parking-lot

(otevirani dveri jen na tlacitko = navrhnuto debilem )

puffybodie

JoskaH>

Vsechny ty krachujici bikesharing, carsharing a podobne sluzby at uz v Asii nebo zapadni Evrope ukazuji dostatecne jak velky "smysl" to ma. Idea to je pekna, ale argumentovat mesty vetsimi nez v CR? Tady u nas neni problem v ramci mesta jednim smerem 10km a zpet taky 10km, kdyz si clovek odpusti veskere zajizdky. A to se bavime o prtavych mestech oproti takovemu New Yorku. K cemu je v takovem meste stroj co ujede 40km a pak se 6 hodin nabiji? Odpoved ma moznost jen A) - k nicemu. Jiste, muze jednou denne nekde prehodit baterky na "stanici", pokud tam ale zrovna budou, kdyz se to rozsiri a materialy pro vyrobu baterek jsou uplne stejne konecne na Zemi tak jako ta nenavidena ropa

Solarni nabijecky maji smysl, i kdyz ucinejsi jsou ve vesmiru. Nicmene to se jich nesmi chytat solarni baroni treba

Pro vyrobu elektriny je spousta moznosti, ktere se tady nevyvraci. Elektro auta nebo motorky se argumentuje tim, ze je to ekologictejsi nez ropa coz je pusta a cira lez a je smutne kolik lidi te lzi veri

Mne je fuk, ze pripadne prijdeme o spalovaci motory, zvuk se da udelat i pocitacem a smrad si muzes delat vaporizerem stejny, jen to bude para. Tady se resi to kolik to stoji, ze to neni ekologicke a mnoho dalsich problemu okolo, ktere se jen kamufluji, protoze jde o okamzity zisk pro firmu a pripadne narizeni komisariatu EU

Nebojim se. Koupil bych si elektro motorku nebo skutr, pokud jde sehnat za cenu jake jsou v bazaru za spalovaci (pripadne to same nove), kdyby mela aspon 3/4 dojezd te spalovaci a taky kdybych vedel, ze nejak pomuzu planete, protoze te vice pomuzu, kdyz dal budu jezdit na dvoutaktu a novejsim ctyrtaktu.

IvanDvoutakťák

Targus (119) napsal Včera v 22:03
pod článkem
*Změní Lightning Strike svět (nejen elektrických) motorek? *

JoskaH :
Ještě ti pošlu reálný odhad "elektrosituace" v roce 2030. Německo se probouzí z těžkého sna.

IvanDvoutakťák

Bojím se Ale jen např. toho, že ty "nekonečné pouště na povrchu Země,
vhodné na těžbu / výrobu elektřiny" problém s jejím nastávajícím(!) deficitem
v Evropě určitě nevyřeší .

https://video.aktual...1e993a6ac1f6b220ee8/

JoskaH
JoskaH (150) napsal 10.4.2019

Jistě že to má pro městský provoz smysl, obzvlášť pro obrovská města počtem obyvatel cca ČR a větší...
I ta pitomá solární nabíječka má smysl.
Elektřinu není nutné dolovat výhradně z uhlí, a kdyz tak emise modernich elektráren jsou směšně nízké.
Ale to asi každý tuší ne?
Skutečný důvod těchto pseudopolitickych komentářů, někdy naprostych blábolu, je strach že přijdeme o spalovací motor a tím o motorky...
Tak proč nenapsat rovnou "Bojím se." a schovávat to za ekologii a kdo vi co ješte?

Michal_KA

prehodit baterky a pokracovat v jizde dava zmysel, v meste samozrejme

IvanDvoutakťák

Letecké, lodní a pozemské(nákladní) dopravě "ta ropa taky dojde" ,
takže se světlých zítřků elektropohonu dožijí tyto oblasti lidské činnosti
taky, akorát že se o tento problém zatím "nikdo moc" nezajímá ...

bukic
bukic (1) napsal 10.4.2019 +1

Deluxa zabudol si dodať že to uhlie ťažia malé deti, aby ten tvoj nezmysel mal hlavu a patu. Ropa skrátka dojde a my sa musíme naučiť žiť bez nej. Na povrchu zeme sú nekonečné púšte, tie sú vhodné na ťažbu elektriny, samozrejme tu máme aj iné riešenia.

děsno
děsno (4) napsal 10.4.2019 +1

podle mě by všichni měli používat konektor jako má iphone, život s ním je mnohem jednodušší

puffybodie

WoW - kde udelali soudruzi pri vypoctech chybu? Elektricke PCX pri 60km/hod ujede 41km a nazdar, normalni PCX pri tom ujede cca 400km i vice. Elektricke po vycerpani sveho dojezdu potrebuje 6 hodin na obnoveni, benzinove tak 5 minut. Elektricke navic prislo o misto pod sedackou, je tezsi a vice opotrebovava pneu atd.

Jedou fakt bomby s tim vyzkumem a vyvojem

S takovym tempem aby to splnovalo realne pozadavky a slo to koupit za 30 v bazaru nebo za 75 nove si kdyz budeme hodne optimisticti pockame 50 let. Jenze do te doby tyhle elektro legrace vypotrebuji vzacne kovy, tezba z asteroidu pokud vubec (zname ty sliby z 50. a 60. let o stanicich na Marsu a podobne) bude v plenkach a musulmani v Evrope si to stejne kupovat nebudou a firmy nebude mit kdo zivit. Ti jak znamo treba z Londyna si to slohnou a maximalne vam zaplati kyselinou

deluxa
deluxa (106) napsal 10.4.2019 -1

Ok takze sa na to pozrime uplne jednoducho...na tom obrazku je 8 panelov cca 200watt to je 1.6Kw aj to pri plnom slnecnom svite. Na superrychle nabijenie len jednej debilnej baterie je potreba cez 3Kw (kapacity baterii neriesim lebo na motoskutre su parametrovo dost podobne) Tam je tych baterii na stojane 24 ak dobre pocitam. Aky zmysel maju tie panely? Absolutne ziadny lebo by vam narastla asi metrova brada pokial by to stihlo dobit vsetky na solar. Cize 20km od mesta bude uholna elektraren ktora bude zasierat planetu asi 100x viac ako vsetky benzinove vozitka co teraz pouzivame dokopy ale my v mestach budeme jazdit ekologicky. Wau klobuk dole za take genialne riesenie...ja skor vidim nevyhnutny prechod na baterky skor z dovodu fasistickej eu pretoze zavedene normy nie je mozne splnit ani z technickeho ani z ekonomickeho hladiska. Stale vsak nechapem preco sa rovnake prisne normy u aut uplatnuju aj na moto ked si vezmeme pocty a kolko emisii produkuju,

sramis
sramis (62) napsal 10.4.2019

Nedela se neco takoveho uz par let ve Vietnamu? Jestli se dobre pamatuju, tak tam maji kramku s baterkama, kde vratite vybitou, koupite si plnou a jedete dal.

Kazdopadne tohle jim pomuze mit velkou sit, kdyz to bude pro vice vyrobcu. Snad se ostatni pridaj. Za me dobry krok.

Bubrak-ZX10R

u skutru proc ne (ci tramvaj, ze), jinde je to slepa ulice a stelba do vlastni nohy.

Popolnik

správny krok

jets
jets (324) napsal 9.4.2019 +1

škoda, že neoznámili spolupráci na zvýšení kvality a spolehlivosti svých výrobků...

sekáčmagor

Mi by se elektromotorka zamlouvala.Ovšem za předpokladu že by to vypadalo jako motorka ,měla dojezd cca 600 km při rychlosti max.110km/h a mělo to itegrovanou nabíječku a naviják s cca. deseti metry kabelu a nabilo by se mi to u každé zásuvky kde bych to napíchl.Já se věnuji jízdám "pomalu a daleko" a pokud by to jelo potichu tak bych to jen uvítal...




dunlop_kveten
Objednat reklamu
TOPlist